Hey das mooi ik kan je helpen waardoor het oppeens heel veel sneller gaatquote:Op donderdag 1 september 2005 16:47 schreef Mr_Belvedere het volgende:
OMFG.. Al die reacties op de prijsvraag.. en die moeten we allemaal lezen. Daar gaat m'n weekend
de debielste tvp ooit!
jaa maar het volume van de oordopjes vinnik eigelijk te zacht.. alsk me ipod dopjes erin doe zijn ze wel beterquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik vind er meer dan genoeg geluid uit komen (oordopjes van het value pack dan he), de bas is prima en dankzij de ALVS stand krijg je ook nog alles mee van je omgeving en heeft de omgeving geen last van het geluid uit je oordopjes.
Heb je ook zo'n leuk mailtje gekregen dat hij slecht leverbaar is?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:59 schreef Fonzarelli het volgende:
Nou ik heb m dus besteld bij een telefoon bij 2call.nl. Het zal mij benieuwen wanneer die PSP komt. (die telefoon kan me niezo veel bommen)
Even surfen naar www.freerecordshop.nl biedt het verlossende antwoord!quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:16 schreef RAM_ het volgende:
Hoe lang geld die actie bij de freerecord shop nog?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:37 schreef Max-Westerman het volgende:
GVD
NOG NIKS
NET STOND HET TPG BUSJE EN WEER GEEN PSP
Is er geen mogelijkheid om me PSP bij de Intertoys ofzo tegaan halen en dan als ik de PSP van de Dixons binnen heb hem kan gaan ruilen en weer me geld terug krijg?
10 euro eraf hé? Doen ze hier ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:57 schreef H.Flick het volgende:
Dixons Schiedam had Virtua Tennis! En nog met korting ook omdat er een FRS naast zit en ze dus wel mee moeten met de actie.
Goedzo knul!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef spenky het volgende:
ik heb net DTM gekocht bij bart smith en bij de media markt z'n berschermdoos van logitech!
Dan kan je gewoon spelen, toch?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:13 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Net bij Bart geweest![]()
Nu accu aan het laden![]()
Ga echt niet 2 uur zitten kijken naar dat dingquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:14 schreef BMH het volgende:
[..]
word nooit geadviseerd bij de eerste oplading.
Oh, ik heb het volgens mij wel gedaan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Verziek de batterij dan maar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:15 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Ga echt niet 2 uur zitten kijken naar dat ding
Die beschermdoos heb ik ook, lekker stevig!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef spenky het volgende:
ik heb net DTM gekocht bij bart smith en bij de media markt z'n berschermdoos van logitech!
Ik werd nog wel voor gek verklaard laatstquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:23 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Zal ik die Demo Disc met update naar 2.0 erin gooien of niet?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:52 schreef H.Flick het volgende:
Daar zit ik dan met mijn 2.0 US PSP.
Geduld mijn vriend...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Homebrew op 2.0 is nog niet gekraakt, dus dat duurt nog een tijd..
Alhoewel het waarschijnlijk fantastisch nieuws is, kun jullie allemaal een beetje ophouden met de grenzen van de legaliteit op te zoeken op FOK! ? FOK!Games had graag nog heel veel langer op goede voet gestaan met zowel de distributeurs van handhelds als gamedevelopers.quote:Er komt waarschijnlijk binnen 2 weken een downgrader naar 1.50 en daar is alle homebrew shit op te spelen enzo. Er komt ook een eigen OS aan, genaamd PSIX
. Ziet er erg vet uit imho, en kan op volle resolutie en fullspeed movie's draaien ( ook Avi's enzo )
Ik ken iemand die kreeg voor een kleine gamesite een PSP en 3 games van Sony. Ze hebben geld teveel, ofzo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dat Sony mij een PSP moet geven.
Ook hier leest de industrie mee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Zeur toch niet zo, we zitten hier niet op Fok games.
Ik heb echt schijt aan de industrie. Homebrew is niet illegaal en ik wil dar graag draaien. En in ruil daarvoor ben ik ook nog bereid om 'de industrie' geld te komen bengen om de benodigde hardware aan te schaffen, en wie weet nog een spel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:23 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ook hier leest de industrie mee.
Money makes the world go round.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:19 schreef Semargofni het volgende:
Ik moet er ook een hebben maar ik kan me nog wel ff inhouden(I Hope). Wat ik wel nep vind is dat je over een jaar voor downloadble content moet betalen...
Colin zou vandaag in de winkels moeten liggen dacht ik...quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:33 schreef knater het volgende:
Wanneer komt Colin Mcrae en WRC uit, ik dacht dat dit launch titels waren maar ik zie ze nergens liggen
proficiat! welke spellen heb je erbij gekocht?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Tsjonge
Dixons zei dat ik had gezegd dat ik de PSP kwam ophalen
Wat dus helemaal niet zo is
Maarja heb nu eindelijk me PSP
Ik heb gister al 3 games gekocht bij de FRS (waar ze duur zijn)quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:55 schreef knater het volgende:
[..]
proficiat! welke spellen heb je erbij gekocht?
Ik ga zometeen die logitech case kopen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb gister al 3 games gekocht bij de FRS (waar ze duur zijn)
Everybody's Golf
Virtua Tennis
Ridge racer
En vandaag bij de Dixons Lumines
Dit was een cursus hoe besteed je veel euro's binnen 24 uur
En nu wil ik nog iets om me scherm te beschermen
Kost dat?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga zometeen die logitech case kopen...
15,99 bij Media Marktquote:
Ja, de FRS heeft zo'n actie lopen. De precieze voorwaarden en prijzen staan op zo'n foldertje in de winkelquote:Maar kan je wel games inleveren?!
Oh mooi dan koop ik hem straks daar bedankt saviourquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
15,99 bij Media Markt
Erg stevig ding, van hard plastic. En je kunt hem schuin wegzetten met de PSP erin, om video's te kijken.
[..]
Ja, de FRS heeft zo'n actie lopen. De precieze voorwaarden en prijzen staan op zo'n foldertje in de winkel
USB kabeltje?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:18 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zie net dat mijn cardreader alleen MS (PRO) aan kanMoet ik nu een dure cardreader aanschaffen, wat is het goedkoopste?
Relaxed..quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, de FRS heeft zo'n actie lopen. De precieze voorwaarden en prijzen staan op zo'n foldertje in de winkel
USB-kabeltje is het goedkoopst denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:18 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zie net dat mijn cardreader alleen MS (PRO) aan kanMoet ik nu een dure cardreader aanschaffen, wat is het goedkoopste?
Sorry mijn excuses, ik had niet begrepen dat een Shell ook bij "illegaal" of "grijs gebied" hoorde..quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:15 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Alhoewel het waarschijnlijk fantastisch nieuws is, kun jullie allemaal een beetje ophouden met de grenzen van de legaliteit op te zoeken op FOK! ? FOK!Games had graag nog heel veel langer op goede voet gestaan met zowel de distributeurs van handhelds als gamedevelopers.
Dankzij dit soort "grijze sector nieuws" gaan juist die mensen en organisaties ons met een scheef oog aankijken, uiteindelijk wantrouwen en dan hebben we binnen de kortste tijd geen reviews, previews en prijzen.
Ik hoef geen excuus, geen uitleg, geen weerwoord en andere argumentatie Gewoon ergens anders doen. Zo hou je FOK!Games in leven. Bij voorbaat hartelijke dank.
480 x 272quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat is het schermresolutie eigenlijk? Ik zie hem niet in mijn gebruiksaanwijzing staan.
Goedzo, heb je toch naar me geluisterdquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb gister al 3 games gekocht bij de FRS (waar ze duur zijn)
Everybody's Golf
Virtua Tennis
Ridge racer
En vandaag bij de Dixons Lumines
Dit was een cursus hoe besteed je veel euro's binnen 24 uur
En nu wil ik nog iets om me scherm te beschermen
heb je geen last van RSI ??quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:25 schreef err het volgende:
krijgen jullie ook zo'n waanzinnig pijnlijke duim? Kan fifa echt niet lang spelen, heb het idee dat mn rechter duim er dan afvalt
Verder niets dan lof, gfx zijn echt om te watertanden. Heb Ridge en Fifa en everybody's Golf (gratis erbij gehad, nog niet gespeeld)
voor alle andere dingen heb ik echter liever mn good old PDA, dit is echt alleen om te gamen. Wat wel waardeloos is dat je in de zon écht geen flikker ziet. Terwijl ik net in de Revu een artikel lees: PSP: ook voor op het strand
NFS legends nog welquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:42 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb nu World Tour Soccer. Wat een bagger spel zeg. Morgen ruil ik hem in voor óf Ridger Racer, óf NFS:Legends.
Ow ok. Maaru. Welke zal jij nemen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:59 schreef spenky het volgende:
[..]
NFS legends nog wel(rivals) ik heb DTM is ook erg leuk. voordeel is ook dat je je eige muziek kan luisteren tijdens het spelen
Whahahaha!quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Damn, anders kom ik er nu pas achter dat je bij Lumines de blokjes kan draaien..
ik zelf heb gekozen voor DTM, maar uit jou lijstje zou ik denk ik gaan voor rivals..quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow ok. Maaru. Welke zal jij nemen?
nu heb ik alleen nog DTM, zit eigelijk te wachten op GTA maar denk dattik misschien nog een puzzel spel ga kijken ofzo, is ook wel leukquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:04 schreef _moder8or_ het volgende:
Oke. Bedankt spenky.
En welke games heb jij nu allemaal?
GTA lijkt mij ook wel leuk. Maar nu mar hopen dat het beeldscherm daarvoor niet te klein isquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:05 schreef spenky het volgende:
[..]
nu heb ik alleen nog DTM, zit eigelijk te wachten op GTA maar denk dattik misschien nog een puzzel spel ga kijken ofzo, is ook wel leuk
haha jaah.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
GTA lijkt mij ook wel leuk. Maar nu mar hopen dat het beeldscherm daarvoor niet te klein is
owhh, dat internet is opzich wel eenvoudig... als je klikt op scannen... dan vindtie het automatisch.. en ik weet niet of je netwerk beveiligid is met bijv een wep ofzo.. maar dan moet je een code intypen.. die je waarschijnlijk kan vinden in je router...quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:26 schreef vannilesoep het volgende:
Heb nu ook al 2 dagen m'n pspalleen internet werkt niet echt
Staat er niet ergens een stap-voor-stap manuel, want die NL handleiding is ruk
Wil nu alleen nog een gtais spelleke downen, had al een legale bomberman-versie ( jappans) maar begreep geen hout van die spaanse readme
Me psp zag hem wel maar er zat ook 'beschadigde data' bij.... weet niet hoe te fixen
'
In dezelfde categorie:quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Damn, anders kom ik er nu pas achter dat je bij Lumines de blokjes kan draaien..
wist dattik iets fout deed.. heb heel dat umdtje in dat ding zitten proppen... klepje ging ook al niet goed dicht!!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:31 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
In dezelfde categorie:
Hebben jullie ook geprobeerd het UMD schijfje uit het plastic hoesje te halen?
wil je echt lachen? ik heb nog iets veel dommers gedaan. Omdat ik helemaal niet wist met welke schijfjes/cds de psp zou werken en ik zonder het boekje door te lezen op eigen voet op onderzoek ben gegaan, heb ik per ongeluk die hele demo umd gemoldquote:
whahahhahahaha sorrie ik moest eg laggenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:34 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
wil je echt lachen? ik heb nog iets veel dommers gedaan. Omdat ik helemaal niet wist met welke schijfjes/cds de psp zou werken en ik zonder het boekje door te lezen op eigen voet op onderzoek ben gegaan, heb ik per ongeluk die hele demo umd gemoldik trok dat umdtje uit elkaar omdat ik dacht dat ik het cd'tje moest hebben en dat datgene eromheen de beschermhoes was
![]()
. Gelukkig heb ik niet eerst een spel uitgeprobeerd
![]()
OMFG!!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:34 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
wil je echt lachen? ik heb nog iets veel dommers gedaan. Omdat ik helemaal niet wist met welke schijfjes/cds de psp zou werken en ik zonder het boekje door te lezen op eigen voet op onderzoek ben gegaan, heb ik per ongeluk die hele demo umd gemoldik trok dat umdtje uit elkaar omdat ik dacht dat ik het cd'tje moest hebben en dat datgene eromheen de beschermhoes was
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:34 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb zelf nog geen draadloze router (haal deze week 1), maar ben via dat scannen al wel een draadloos netwerkje zonder WEP of wat dat ook tegengekomenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:30 schreef spenky het volgende:
[..]
owhh, dat internet is opzich wel eenvoudig... als je klikt op scannen... dan vindtie het automatisch.. en ik weet niet of je netwerk beveiligid is met bijv een wep ofzo.. maar dan moet je een code intypen.. die je waarschijnlijk kan vinden in je router...
hahahahquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:31 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
In dezelfde categorie:
Hebben jullie ook geprobeerd het UMD schijfje uit het plastic hoesje te halen?
dan isdie denk ik tog beveiligd ofzo...quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:45 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog geen draadloze router (haal deze week 1), maar ben via dat scannen al wel een draadloos netwerkje zonder WEP of wat dat ook tegengekomenAlleen als ik die verbinding wil testen geeft ie een error (lang cijfer/lettercode eindigt op 0D07) of staat dat er een fout was met heb ophalen van het ip
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |