een beetje is het goede woord er voor. Wees er wel wat voorzichtig mee, want er komen heel snel vlekken op en een kras heb je ook zo te pakken.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:48 schreef child_of_the_matrix het volgende:
is dat scherm trouwens nog een beetje krasbestendig of wil ik nu teveel?
Ik moet vanavond werken (Intertoys). Zal eens kijken hoeveel we er binnen hebben gekregen en hoeveel er verkocht zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef Xrenity het volgende:
Ik zou wel willen weten hoeveel er vandaag/deze week verkocht worden... Helaas doet men daar in Europa niet aan
Krijgen we over 2 maanden eens te horen dat het ding gekocht wordt.
Die van Gametechquote:Op donderdag 1 september 2005 16:54 schreef Dementor het volgende:
Wat is de beste screenprotector voor dit juweeltje?
Te koop in Nederlandse winkels of kan ik hem ook online bestellen?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Die van Gametech
Perfecte bescherming tegen krassen, het scherm blijft er even helder door. Makkelijk op te brengen.
Tegen de zon helpt het alleen geen drol.
dat week ik niet, paar webshops afzoeken...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Te koop in Nederlandse winkels of kan ik hem ook online bestellen?
hier issie eauk te koop online volgens mij http://www.alcom.ch/games.php?mc=1quote:dat week ik niet, paar webshops afzoeken...
nl en buitenlands...
Zwitsers toetsenbordquote:Op donderdag 1 september 2005 17:45 schreef Max-Westerman het volgende:
eauk
Op de site van FRS staat dat hij vanaf vandaag verkrijbaar is. Dus jaquote:Op donderdag 1 september 2005 18:06 schreef Even het volgende:
Ik heb dr ook 1
Alleen vraag ik me af wat de launch titels zijn..
Ik heb dr maar need for speed bij gekocht maar eigelijk zag ik net metal gear acid staan op een site..
Is MGA al uit ?
Ik heb aan Lumines al zoveel meer plezier gehad dan aan de andere Ps2 portsquote:Op donderdag 1 september 2005 18:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je gaat ook geen Lumines voor 50 euro halen ipv heftige 3d games
Ik heb medelijden met jequote:Op donderdag 1 september 2005 16:47 schreef Mr_Belvedere het volgende:
OMFG.. Al die reacties op de prijsvraag.. en die moeten we allemaal lezen. Daar gaat m'n weekend
de debielste tvp ooit!
Nee. Lumines is het enige PSP spel dat ik nog wel eens speel. De rest ligt eigenlijk al maanden stof te verzamelen.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
idd. Voor 300 euro lumines spelen is wat teveel van het goede, niet?
Mediamarkt heeft zat!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:10 schreef H.Flick het volgende:
Waarom hebben ze nergens Virtua Tennis. Ik ben net bij de FRS, de Dixons, de Bart Smit en de Intertoys geweest...
Dat zalquote:
Da's niet aan mij alleenquote:Win ik nu?
Groot gelijk heb je!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:01 schreef Thomper het volgende:
Heb vandaag zwaar getwijfeld, maar tóch de PSP niet gekocht. Was niet nodig om snel te zijn, want in de vijf winkels waar ik in Eindhoven kwam hadden ze nog allemaal een grote lading PSP´s en games...
Da's voor de handigheid... Doe hem dan meteen op de releasedag erbij.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:22 schreef Yankee_One het volgende:
De game komt ook uit op 2 sept. Een aantal winkels gooien de game al eerder in de verkoop.
Dom natuurlijk om een game uit te geven op de dag ná de release.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |