Ik zal daar eens naar kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:49 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb een programma die 3gp converter heet
http://www.pspvideo9.com/quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik dan ook maar eens MGA proberen, het klinkt toch wel leuk.
Wat is goede (gratis) software om video's om te zetten naar MP4 formaat voor de PSP?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:05 schreef devv05 het volgende:
Nog niet gekocht vandaag.. De twijfel continues
Vroeg of laat koop ik 'm toch wel maar heb eigenlijk geen zin om te wachten
Ik óók!quote:
PSP eens helemaal uit zetten, Wireless schakelaar paar keer flink uit en aan zetten, nieuwe verbinding maken, WEP/WPA key heel goed controleren (en het goede aantal bits), en dan na saven rustig een verbinding maken. Het OS is af en toe nogal traag met reageren.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Mn psp wil niet meer op de wirelessIk heb alle instellingen goed en de wireless werkt gewoon nog ( getest met laptop ) Hij geeft de hele tijd weer: connecting, exchanging key information, connecting, exchanging key information enz enz
Ik vind er meer dan genoeg geluid uit komen (oordopjes van het value pack dan he), de bas is prima en dankzij de ALVS stand krijg je ook nog alles mee van je omgeving en heeft de omgeving geen last van het geluid uit je oordopjes.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:31 schreef spenky het volgende:
maar ik vin het volume van de oordopjes wat minder.....
Neequote:Op vrijdag 2 september 2005 09:55 schreef Zjwegel het volgende:
weet iemand waar je spellen kan downloaden zoals sonic ed. om deze op je psp te zetten.
2 gevonden hier, maar ik heb er totaal geen last van. Alleen als het scherm zwart is zie ik ze. De batterij valt mij trouwens echt 100% mee, kan er toch een flink stuk mee gamen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe zit het met de pixels bij verschillende mensen die hem gister hebben gekocht?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe zit het met de pixels bij verschillende mensen die hem gister hebben gekocht?
Heb je twéé pixels gevonden?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:15 schreef gamecube_master het volgende:
2 gevonden hier, maar ik heb er totaal geen last van...
Ga wel binnen een maand terug, dan krijg je nog of een nieuwe of je geld terug. Als je buiten de maand gaat moet je het zelf met Sony regelen en krijg je een refurbished PSPquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:40 schreef Brasco125 het volgende:
ik wel een stuk of zes. Alleen allemaal haast niet zichtbaar. en 1 die echt licht geeft bij zwart beeld. dus ik zit nog zwaar te twijfelen aangezien ik er geen last van heb.. Ik zag het gisteren in mijn donkere slaapkamer pas voor het eerst dat er die kleine dead pixels waren.
De kans is dat als ik nu terug naar de makro gaat dat ze door de voorraad heen zijn en ik dus voorlopig kan fluiten naar Darkstalkers.
Je kunt een Junk zijn spuit ook niet afhandig maken met de melding dat hij er over 3 dagen een terug krijgt ofzo.
Daar kom ik net vandaan...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij Media Markt, daar waren er gisteren nog erg veel van.
Virtua Tennis is echt de game van de PSP op dit moment!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |