Sommige turnbased spellen vind ik zeker wel leuk. Alleen ben ik Metal Gear gewend van de Playstation(1), dat was een erg actie-intensief spel. Zit in MGA nog wel al dat sluipgedoe, vijanden stilletjes killen enzo? Zo ja, dan lijkt het me wel wat.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:53 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind dat soort passieve spellen juist uitermate geschikt voor handhelds en ik ben gek van turn based strategy games en MGS. Als je dat niet leuk vind is MGA niks voor jou.
hoev die homebrew niet.. ik wil internette enzo... en ik wacht wel tot dat er weer een update komt...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:44 schreef MMaRsu het volgende:
Echt jammer dat mensen blijkbaar toch gelijk naar 2.00 firmware upgraden terwijl er waarschijnlijk een downgrader komt voor de homebrew scene. Zetten ze op de doos dat mensen naar 2.00 moeten upgraden omdat dat belangrijk is
.
die van sony zelf.. of moest je daar nou voor betalen...?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik dan ook maar eens MGA proberen, het klinkt toch wel leuk.
Wat is goede (gratis) software om video's om te zetten naar MP4 formaat voor de PSP?
Wat een topic ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:31 schreef spenky het volgende:
[afbeelding]
ik heb hem vandaag gekocht(gelijk fok getest) tis echt een super ding!! maar ik vin het volume van de oordopjes wat minder.....
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:05 schreef devv05 het volgende:
Nog niet gekocht vandaag.. De twijfel continues
Vroeg of laat koop ik 'm toch wel maar heb eigenlijk geen zin om te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |