Het is een leuk topic om je postcount op te krikkenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:39 schreef Falco het volgende:
Na een week al bijna 50 deeltjes vol![]()
!
's avonds gaat het ook snellerquote:Op donderdag 1 september 2005 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
In dit tempo halen we de 800 half december
iddquote:Op donderdag 1 september 2005 16:41 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Het is een leuk topic om je postcount op te krikken![]()
Ja zonde dat ze die niet hebben overgenomen.. hij is maar 1 keer meegenomen naar t volgende topicquote:Op donderdag 1 september 2005 16:42 schreef Isabeau het volgende:
Ben lekker lang bezig geweest met een veel overzichtelijkere opsomming van eerdere topics, maar ene hoor(dit wordt een lekkere openingspost over een maandje of zo...eerst flink scrollen voor je het eerste nieuwe bericht kan vinden
)
Ik heb hier geen geluidMaar voor de verandering wel weer 4 streams
LOL dan wil ik ook zo'n jacuzi waar je remote de settings kan veranderenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
BB verzet dat klokje op de jacuzzi elk uur een kwartier
ja inderdaan waarom doet niemand dat?, Wij zouden kunnen zorgen voor een enorme rel in BB.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:43 schreef aidyl het volgende:
vlug vlug we hebben nog een uur om briefjes de tuin in te schieten met lieske's geheim!
Er woont vast wel iemand dichtbij(ik doe er al meer dan een uur over om daar te komen)
Moet je wel zo'n glimmende envelop zien te scorenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:45 schreef surferr het volgende:
[..]
ja inderdaan waarom doet niemand dat?, Wij zouden kunnen zorgen voor een enorme rel in BB.
Of een neppe Opdracht over het hek gooien,
"Vriendelijke groeten van Big Brother"![]()
en wat zegt ze dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:46 schreef Tamaartje het volgende:
Nathalie lult met Lies over Ralph
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |