Ik kan niet kijkenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:17 schreef TRiXeS het volgende:
lol!! Birgit en Ruud kwamen per ongeluk voorbij![]()
Ik hoorde ze alleenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:18 schreef GI het volgende:
[..]
Ik kan niet kijkenMaar waar kwamen die voorbij dan ?
Ik zeg windows media center bouwen / aanschaffen. Werkt perfectquote:Op donderdag 1 september 2005 15:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zou ook tof zijn dit allemaal te kunnen bekijken op breedbeeld of een LCD-scherm.![]()
suggestie: rehearsel voor vanavond?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:18 schreef GI het volgende:
[..]
Ik kan niet kijkenMaar waar kwamen die voorbij dan ?
Ze hebben je gehoordquote:Op donderdag 1 september 2005 15:19 schreef Kokstra het volgende:
En als stream 3 goed is zie ik liever geen Rob! Switch even terug, fantastrick
De kwaliteit blijft bagger hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik zeg windows media center bouwen / aanschaffen. Werkt perfect
Lijkt me erg vreemd en zeker het feit dat ze er niet over praten nu.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:19 schreef Dr_Greene het volgende:
Misschien verklappen Ruud en Bridget nu alvast wie er weg moet vanavond???
Net als Roff tijdens BB1...
Zonder nominaties? Lijkt me sterkquote:Op donderdag 1 september 2005 15:19 schreef Dr_Greene het volgende:
Misschien verklappen Ruud en Bridget nu alvast wie er weg moet vanavond???
Net als Roff tijdens BB1...
Ik zet me pc beeld gewoon op de tv met tv outquote:Op donderdag 1 september 2005 15:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De kwaliteit blijft bagger hoor.![]()
Ik doelde meer op Versatel. Niet dat ik er 40 euro per maand voor zou betalen. Maar de live beelden kijken via de TV moet mij echt gaaf lijken.
yep dat doe je met media center dus ookquote:Op donderdag 1 september 2005 15:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik zet me pc beeld gewoon op de tv met tv outGeef beter beeld dan wanneer het fullscreen is op me monitor
Ze zijn beide heet genoeg om het water op temperatuur te houdenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:22 schreef aidyl het volgende:
zeg is dat water onderhand niet koud of zo?
Zoals ik al zei... geen commentaarquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:25 schreef Ireth het volgende:
ff klikken![]()
[[url=http://img55.imageshack.us/img55/268/honger9ni.th.gif]afbeelding][/URL]
"Honger slaat toe in het BB-huis"
keejquote:Op donderdag 1 september 2005 15:24 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... geen commentaar
enne Tamaartje... leuk dat je ff langskwam en een berichtje achter laaten ja... je mag me toevoegen op msn
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:26 schreef b0ng het volgende:
ik hoop dat ze vanavond live allemaal op de bank moeten gaan zitten en een naam moeten noemen waar iedereen bij is
Op welke stream is dat steeds?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:25 schreef Chapter_V het volgende:
daar was ruud weer"hmm ja ja, euhm ok" spannend :p
Mijn niet! Zou me namelijk niets verbazen als BB de regeltjes eventjes verandert....quote:Op donderdag 1 september 2005 15:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Zonder nominaties? Lijkt me sterk![]()
Ze vertelt echt wel heel veel nu, nog net niet dat het over geld gaat...quote:Op donderdag 1 september 2005 15:27 schreef Noca het volgende:
Lieske vertelt Rikkert over haar dillema
zo'n constructie heb ik ook.... ik heb alleen alle 4 streams op aparte kanalen op mijn tv... dus stream 1 op kanaal 41, 2 op 42, 3 op 43, 4 op 44... voor het geluid heb ik speciale software die het geluid verbeteren... dus ik heb hetzelfde als versatel maar dan met de normale streams... en ik heb ook nog eens door mijn hele huis op alle tv's de streams beschikbaar. zalig gewoonquote:Op donderdag 1 september 2005 15:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik zet me pc beeld gewoon op de tv met tv outGeef beter beeld dan wanneer het fullscreen is op me monitor
Ze noemt het geld niet, ze zei alleen dat ze iets gedaan had waardoor ze het wat moeilijker hadden oid.quote:
vooral Rikkert. Oh my god, ik voel echt mee met hem.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:27 schreef Peter6000 het volgende:
Jemig, Chantal en Rob slaan een beetje door over dat fietsen, grappig.
Ik las op bigbrother.fok.nl dat er in de Telegraaf heeft gestaan, dat ze na vanavond toch nog door moeten fietsen. Dat zou ik echt geweldig vinden, ze beginnen er wat doorheen te zitten![]()
streampie 2 hierquote:
Welke provider heb je dan? Hier bij mij (Multikabel) geen last gehadquote:Op donderdag 1 september 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
De streams gaan vandaag heel slecht trouwens. Verbinding maken duurt heel lang. Veel langer dan de afgelopen week hetgeval was.
Maar Ome Sjon heeft poen nodigquote:Op donderdag 1 september 2005 15:28 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Mijn niet! Zou me namelijk niets verbazen als BB de regeltjes eventjes verandert....
Lieske vertelde over dat ze een dilemma had gehad, maar zei niet dat het over het geld ging, waardoor ze het moeilijker hadden gehad ofzo...quote:Op donderdag 1 september 2005 15:29 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb geen geluid hier, wat zeggen ze precies in het bad?
"Donderdagavond Live", maar nu S1quote:Op donderdag 1 september 2005 15:30 schreef CocaColaLight het volgende:
wat is er op 5?
jupquote:Op donderdag 1 september 2005 15:30 schreef dj_ko het volgende:
Volgens mij zijn ruud en bridget zich gewoon aan het voorbereiden op de uitzending van vanavond... en horen de bewoners zelf hun niet
LINK, bittequote:Op donderdag 1 september 2005 15:30 schreef Kokstra het volgende:
Hey, camera 5
Kan wel, want live gaat 30min door en zal dus idd op 5 worden gedaanquote:Op donderdag 1 september 2005 15:31 schreef Kokstra het volgende:
[..]
"Donderdagavond Live", maar nu S1
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ze heeft wel een mooi figuur die Lieske
iemand al een url van stream 5?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan wel, want live gaat 30min door en zal dus idd op 5 worden gedaan
Zou leuk zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 15:35 schreef Dr_Greene het volgende:
Zou er vanavond drank in huis komen???
has driven?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
He was driving a car
He had driven a car...
welke vorm is nou de passiv?
zucht, klote engels
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.asp (alleen nu logo te zien, dus nix boeiends)quote:
Dat méén je niet!! Echt ???quote:Op donderdag 1 september 2005 15:36 schreef Peter6000 het volgende:
15:35 TANJA ROOKT, ONDANKS DAT ZE 7 MAANDEN ZWANGER IS![]()
Dat is te offtopic daat kunnen we niet op in gaan. Met andere woorden, geen ideequote:Op donderdag 1 september 2005 15:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
He was driving a car
He had driven a car...
zucht, klote engels
A car was driven by him.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
He was driving a car
He had driven a car...
zucht, klote engels
Ja zei iemand anders ook al.... dusse verleden tijd + hele werkwoord zeg maar.quote:
komt nog welquote:Op donderdag 1 september 2005 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
Doen ze die bikini's / zwembroeken ooit nog wel uit?? Vieze natte plakdingen.....
is niet 100% zeker toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef Darklight het volgende:
Die gaan echt balen dat ze na vanavond gewoon verder moeten fietsen
Idd, ik denk gezien de omstandigheden met o.a. Ralph dat het pedagogisch niet verantwoord isquote:
Nee idd ik geloof er eigenlijk gewoon niks vanquote:Op donderdag 1 september 2005 15:43 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ik denk niet dat je alles moet geloven wat er in de krant staat....
Extra -> opties -> tabblad prestatiesquote:Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef dj_ko het volgende:
hoe maak je een printscreen van die streams? ik krijg iedere keer zwart beeld als k m in paint plak...
de bron is geloof ik: De Telegraafquote:
ff compleet offtopic, Puckzzz gave foto's trouwens op je site.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
Doen ze die bikini's / zwembroeken ooit nog wel uit?? Vieze natte plakdingen.....
Ik gebruik het programma "Fraps" erg handigquote:Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef dj_ko het volgende:
hoe maak je een printscreen van die streams? ik krijg iedere keer zwart beeld als k m in paint plak...
Dat is wel erg hardquote:Op donderdag 1 september 2005 15:46 schreef D.Rose het volgende:
als Tanja blijft hoop ik op een miskraam, dat zal haar leren
Het object van het werkwoord in de actieve zin wordt het subject in de passieve zin.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:45 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
inderdaad...the car was driven... passief..
GEEN persoonsnaam namelijk
Raar... heeft t nooit gewerkt? Zo zo ze poetst dr tanden weer!quote:Op donderdag 1 september 2005 15:46 schreef new_born89 het volgende:
De streams werken bij mij niet, op de site zelf laden ze niet. Ik heb met wmp10 geprobeerd de url te openen en dan geeft hij de volgende foutmelding:
"Kan het bestand niet afspelen. Kan een of meer vereiste codecs voor het afspelen van het bestand niet vinden."
En het kan niet aan mijn codecs liggen, ik heb vrijwel alle codecs geïnstalleerd (sorry misschien verkeerde topic?)
Rot toch op zegquote:Op donderdag 1 september 2005 15:46 schreef D.Rose het volgende:
als Tanja blijft hoop ik op een miskraam, dat zal haar leren
offtopic terug: Thnx!! Ik ben dus ook eigenlijk meer op FOT te vinden, maar naast fotografie is BB5 ook ff een verslaving nuquote:Op donderdag 1 september 2005 15:45 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
ff compleet offtopic, Puckzzz gave foto's trouwens op je site.
Rikkert mocht even in haar gaatje voelen...
Tis ook erg spannend allemaalquote:
bloed het al?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
STREAM 3 LIESKE TANDENPOETSEN f10 f10 f10
Zie je pas in de live denk ikquote:Op donderdag 1 september 2005 15:51 schreef eborn het volgende:
Even een heel kort berichtje tussendoor: is er al bekend hoe het nomineren in zijn werk gaat?
Zit op het puntje van me stoel, nog nooit iemand zo intensief zien poetsen. Geweldige televisie!!quote:
Dat dacht je maarquote:Op donderdag 1 september 2005 15:53 schreef Blue Thunder het volgende:
JAH KLAAR
...om 15.54quote:Op donderdag 1 september 2005 15:53 schreef Blue Thunder het volgende:
JAH KLAAR
oh nee
hej joh, zet dat water uit, da's verspilling
hebben we een record?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:56 schreef Dr_Greene het volgende:
Start 15.48
Stop 15.54
Tijdsduur: 6 minuten
Me2, ik zit bij Menno, Nathalie Tanjaquote:Op donderdag 1 september 2005 15:56 schreef Tamaartje het volgende:
ben ik de enige die niet naar Lies kijkt?
Mja ik ookquote:Op donderdag 1 september 2005 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Me2, ik zit bij Menno, Nathalie en Dido
Ik ben nu ff weg .. nu is wel oke moment is toch niet zo spannend nuquote:Op donderdag 1 september 2005 16:00 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ik zit bij allemaal (en soms bij Tamaartje als MSN meewerkt...)
sarcasme in moeilijk hequote:Op donderdag 1 september 2005 15:48 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Rot toch op zeg
Je weet ECHT niet wat je zegt he... Denk ff na zeg![]()
![]()
ach dan gaan we toch met ze 10en kijkenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:02 schreef Showtime het volgende:
Ga maar vast sparen, voor 500 euro mag je de Big Brother baby aanraken.
Dit heeft geen kut met sarcasme te maken..quote:Op donderdag 1 september 2005 16:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sarcasme in moeilijk he
maar ze doet haar kind willens en wetens schade aan, daar mag best een straf tegenover staan
willekeurige bewoner: Goh zal ik even afdrogen Linda?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
teveel gezegdLinda staat aft e wassen
yeah!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:05 schreef Blue Thunder het volgende:
ROELLLLL is wakker
Stream 5?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:05 schreef Peter6000 het volgende:
hoorde op stream 5 iemand roepen: "zat ze weer te paffen", en nu helaas weer een soort testbeeld erop
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:05 schreef Peter6000 het volgende:
hoorde op stream 5 iemand roepen: "zat ze weer te paffen", en nu helaas weer een soort testbeeld erop
wat is daar de stream url ook alweer van?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:08 schreef Darklight het volgende:
Stream5 ja, maar op stream2 was net de studio te zien
hier is stream5:
http://www.talpa.tv/big-brother/live_camera5.html
denk dat 2x daag 1 minuut veel beter is dan 1x 5 minutenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik poets ook altijd 5 minuten lang mijn tanden.
Dit omdat ik maar 1 keer per dag mijn tanden wil poetsen.
Heb 's avonds nooit zin om mijn tanden te poetsen namelijk.![]()
Deze klopt...quote:Op donderdag 1 september 2005 16:10 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 5 is toch http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.asp ? Als dat niet zo is, weet iemand dan de directe URL zodat ik hem kan openen in Mediaplayer?
Okequote:Op donderdag 1 september 2005 16:12 schreef ChantalC het volgende:
Deze klopt...
hmz.. zonder besef van tijd is dat knapquote:Op donderdag 1 september 2005 16:14 schreef Blue Thunder het volgende:
Tussen 6 en 1 uur mogen ze de tuin niet betreden
Big Brother geeft aan wanneer dit in gaat...quote:Op donderdag 1 september 2005 16:16 schreef fantastrick het volgende:
[..]
hmz.. zonder besef van tijd is dat knap
hebben ze zeker slechte ervaringen mee in de voorgaande jarenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:15 schreef BigBro000 het volgende:
ze ze bang dat er mensen naar toe gaan en over de schutting gaan schreeuwen
Jah, ik zie liever een poging tot conceptiequote:Op donderdag 1 september 2005 16:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
wat een deceptie...
Deuren zullen wel dichtmoetenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:18 schreef CocaColaLight het volgende:
Alsof dat uitmaakt als je de deuren open laat dan kun je alles waarschijnlijk nog horen binnen.
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Word er misschien iets i/d tuin geplaatst door Big Brother?
Misschien moeten ze nu wel buiten gaan fietsen
Dido dacht ook dat 4 de wortel van 8 wasquote:Op donderdag 1 september 2005 16:25 schreef Blue Thunder het volgende:
Robje kan niet tegen zijn verlies
wortel van 8 is 2,8284271247461900976033774484194
Waarschijnlijk omdat ze denken dat de regen niet echt is, maar een onderdeel van een complotquote:Op donderdag 1 september 2005 16:27 schreef Tamaartje het volgende:
waarom halen ze die fatboys niet naar binnen
Die worden echt zeiknat nu
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:27 schreef Tamaartje het volgende:
Heey nu moet jij niet gaan doordraaien hequote:Op donderdag 1 september 2005 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze denken dat de regen niet echt is, maar een onderdeel van een complot![]()
Aaaaaah Chantal is ook buiten ??quote:Op donderdag 1 september 2005 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze denken dat de regen niet echt is, maar een onderdeel van een complot![]()
Het is droog hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 16:27 schreef Tamaartje het volgende:
Dat klokje word teruggezet door BB, hadden ze al een paar keer op gekeken, op een gegeven moment klopte de tijd niet meerquote:Op donderdag 1 september 2005 16:27 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar BB gaat dus aangeven wanneer het 6 uur is? Als iemand een beetje bijdehand is dan kijken ze op het klokje op de jacuzi wat voor een tijd dat ding aangeeft.
Als je er vanuit gaat dat BB het op het juiste tijdstip zegt
Ah wel een schattige naam hahaquote:Op donderdag 1 september 2005 16:29 schreef Tamaartje het volgende:
Die mega zitzakken.. die heten Fatboys![]()
Ik heb er een thuisquote:Op donderdag 1 september 2005 16:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Die mega zitzakken.. die heten Fatboys![]()
quote:
en zitten ze echt zo lekker als er wordt beweerd? ik wil er ook een!!!quote:
Omdat het hun eigen spullen niet zijn en ze er derhalve geen zakquote:Op donderdag 1 september 2005 16:27 schreef Tamaartje het volgende:
Ze denken dat BB heeft besloten dat de eerste die de tuin ingaat het huis uit moet natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 16:31 schreef Darklight het volgende:
En ze kunnen ook niet op dat klokje kiken, ze mogen de tuin niet meer in
En straks zitten ze wel te zeiken dat ze zeiknat zijn.. let maar opquote:Op donderdag 1 september 2005 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat het hun eigen spullen niet zijn en ze er derhalve geen zakom geven, daarom niet!!
Pas vanaf 18:00uur toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:31 schreef Darklight het volgende:
En ze kunnen ook niet op dat klokje kiken, ze mogen de tuin niet meer in
Op alles?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jullie vrouwen geilen ook op alles he
Ja ze zitten heerlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 16:32 schreef maple-leaf het volgende:
[..]
en zitten ze echt zo lekker als er wordt beweerd? ik wil er ook een!!!
ja vanaf 6uur niet meer, maar volgens mij versteld BB die klok af en toe, ze hadden er al eens eerder op gekekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |