quote:Ik kreeg ook Advance Wars: Dual Strike binnen, maar daar begin ik vanavond pas aan.
quote:The numbers are in and people really do love Nintendogs. The DS-only puppy simulator sold about 250,000 copies in its first week, according to Nintendo. Tendo goes on to say that the game is both America’s hottest selling video game and the best-selling new game franchise ever to hit a portable system. (Both statements are based on Nintendo’s internal tracking of sales, the independent numbers won’t hit for a week or two.)
Nearly 15 percent of all DS owners bought Nintendogs in just a week, a virtually unprecedented adoption rate for any title on an established system. And it’s also helping sell new DS hardware. Coupled with a price drop to $129.99, retailers are reporting DS sales up between one and a half and three times previous levels, and last week DS comfortably outsold our portable competitors
It looks like the game is well on its way to having the same impact on the gaming market here that it did when it hit Japan. Just goes to show that gamers are hungry for games that break the mold. Let’s hope that developers and publishers are paying attention.
http://www.rockymountainn(...)MN_6_4030384,00.html
Waarom ze die game dan niet vandaag tegenover de PSP zettenquote:Nintendogs in the US sold 220,000 units in the first 5 days. - Dachshund sold the most with 85,000 - with Lab Retriever selling 70,000 and Chihuahua selling about 65,000.
DS Hardware went from 17,000 the previous week to 50,000 the week of Nintendogs' launch.
De screenprotectors van PDAShop.nl heb ik ook en ben er zeer tevreden over.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:09 schreef Yankee_One het volgende:
Én een goede nieuwe screenprotector, iemand aanrader?
Hoe zit het met de krassen op de protector zelf?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De screenprotectors van PDAShop.nl heb ik ook en ben er zeer tevreden over.
Ik heb er zelf geen last van.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Hoe zit het met de krassen op de protector zelf?
Je hond trainen terwijl je PSPt.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:24 schreef __Saviour__ het volgende:
oe, wat een luxe-dilemma.
Net een PSP gekocht met 3 games, maar toen ik terugkwam lag daar ook Nintendogs op de deurmat te wachten. Wat te doen...
eheh zag deze week bij replay in nijmegen een jongen ook nintendogs spelen, eerste indruk, ziet er niet uit eheh "flappie, flappie! FLAPPIE? ahhhh flappieeee"quote:Op donderdag 1 september 2005 19:24 schreef Mr.Happ-E het volgende:
En toch, toch voel ik me ietwat idioot als ik tegen die schermpjes zit te pratenHeb het nog niet in het openbaar gespeeld en ben het eigenlijk niet van plan ook
Situatie in de trein:
* Mr.Happ-E] fluit doet.[/me]
'Zit! Zit! Nee, niet rollen, zit!'
Mensen:![]()
'Zit kreng! Goedzo, braaf!' *krast met pennetje over scherm* 'Poot!'
Mensen:![]()
![]()
[me=Mr.Happ-E opkijkt.
'WAT NOU?! IK TRAIN M'N HOND VERDORIE'
^^ dat gaat dus niet gebeuren heNintendogs is prive voor mij
Oh, en de mensen die 'tendogs hebben, hoe roepen jullie het hondje?Gewoon met naam of door te fluiten? Ikzelf met fluiten, werkt ideaal.
Dan weet je meteen waarom hij zich niet schaamdequote:wel tof dattie er zicht ook totaal niet voor schaamde (en het feit dat ie een korte broek droeg met uberwitte beentjes)
Oplossing gevonden. Hondje aan het trainen terwijl PSP eventjes oplaadtquote:
Beagles zijn liefquote:Op donderdag 1 september 2005 20:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een geweldig spel!![]()
![]()
Mijn Beagle heeft Gijs
werken of lenen.nlquote:Op donderdag 1 september 2005 20:25 schreef jercovski het volgende:
ik wil ook
maar ook psp
en moet nog een laptop
wat moet ik nu...
Die staan er ook al.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:05 schreef Strolie75 het volgende:
Als Nintendo mensen van de aanschaf van een PSP willen afhouden moeten ze gewoon demopods met Nintendogs gaan plaatsen.
Believe the hypequote:Op donderdag 1 september 2005 23:53 schreef mikando18 het volgende:
Moet elke topic titel nou over Nintendogs gaan?![]()
Lijkt een beetje op diablo moet ik zeggenquote:
Het is natuurlijk geen stoere game. Kinderachtig, tja, vergeleken met veel andere spellen natuurlijk wel. Je moet deze game dan ook zeker niet in het openbaar spelen (zie jij jezelf al Fluffy! Lig! Tegen je DS schreeuwen in een trein ofzoquote:Op donderdag 1 september 2005 23:44 schreef RayMania het volgende:
Is Nintendogs niet kinderachtig?
Tricks! Down!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen stoere game. Kinderachtig, tja, vergeleken met veel andere spellen natuurlijk wel. Je moet deze game dan ook zeker niet in het openbaar spelen (zie jij jezelf al Fluffy! Lig! Tegen je DS schreeuwen in een trein ofzo)
Je kunt later in het spel 2 bakstenen verkrijgen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:00 schreef Kill_em_all het volgende:
Moet je je nintendog nou ook laten castreren?
Advance Wars DS is veeetquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:59 schreef HomerJ het volgende:
Stomme Nintendo, werk is door.
Me DS ligt al bijna een maand ter reparatie:(
Krijg je bij iedere bestelling. Altijd leuk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:54 schreef hbootsman het volgende:
Nou mijn hondje doet het heel erg goed![]()
Luistert perfect naar haar naam en heeft al 4 tricks geleerd (zit, liggen, rollen en niezen)![]()
En als ik even klaar ben met me hondje heb ik nog de keuze tussen Advance wars: DS of Meteos moeilijk moeilijk moeilijk![]()
trouwens ik had vandaag ook een paketje van play-asia zat daar zomaar een tegoed bon voor 5 dollar in, nog meer mensen die gekregen? Handing voor mijn preorder van lost in bleu![]()
Probeer wat je doen met het veranderen van de gevoeligheid van je mic.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:54 schreef Lexie het volgende:
Ik ben nog steeds aan het wachten totdat Jopie eindelijk eens leert om te gaan liggen op commando. En op zit reageert hij ook bijna niet, de doerak
.
Haha, mijn duitse herder Evian ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat kan helaas niet, je kunt alleen naar ze gooien
Mijn honden zijn bang voor stokken... pussies
Nou, op zijn naam reageert hij wel prima, hij is dus gewoon stroneigenwijsquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:43 schreef nrg het volgende:
[..]
Probeer wat je doen met het veranderen van de gevoeligheid van je mic.
Haha, ok, goed trainen dusquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:02 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nou, op zijn naam reageert hij wel prima, hij is dus gewoon stroneigenwijs.
Hey, ik ben ondertussen al 22quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:49 schreef Oksel het volgende:
Mwhahaha, wat klinkt het geweldig..En wat fout.. Lexmans, 20j oud, aait het schermpje van zijn DS om zijn hondje blij te maken..
Helaas geen geld voor een DS.
Whahah roep je dan ook echt 'Jopie 1' of 'Jopie 2' in je mic ???quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hey, ik ben ondertussen al 22. Ik heb Jopie 1 trouwens ingeruild voor Jopie 2, een Beagle
. Deze was perfect voor beginners stond in de omschrijving
.
Ik weet dus ook absoluut niet hoe ik goed moet zijn in deze game.
Nee, het is gewoon weer Jopie, Jopie 1 is naar de eeuwige jachtvelden gestuurd toen ik de savegame weggooidequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:12 schreef JK het volgende:
[..]
Whahah roep je dan ook echt 'Jopie 1' of 'Jopie 2' in je mic ???
Zie het al voor me.... ik ga 'm zo nog ff een poot leren te geven. Dat lampje komt wel rechtsboven in, maar denk dat ik eens het boekje door moet lezen hoe en wat... en ik moet nog even de spraakcommando's Nederlands doen.. beetje irritant om 'Sit down' de hele tijd te zeggen.
Ruimt iedereen ook netjes de drollen op tijdens het uitlaten ?
Betalen via PayPal is bij lange na NIET gratis.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:10 schreef hbootsman het volgende:
(wat trouwens allemaal gratis is)
Ik heb al verschillende malen met Paypal betaald en daar kwamen geen extra kosten bij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:32 schreef Tragedy het volgende:
Betalen via PayPal is bij lange na NIET gratis.
Uhm het is wel gratis hoor tenzij jij iets van 1000 euro wilt bestellen dan kost het natuurlijk wel wat voor de rest is alles gratisquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:32 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Betalen via PayPal is bij lange na NIET gratis.
Couldn't agree morequote:Op zaterdag 3 september 2005 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Advance Wars is VET !Als je d GBA delen goed vond moet je de DS versie ook ZEKER checken
![]()
Overigens is Nanostray nu ook onderweg
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:22 schreef Markster het volgende:
blaat
De psp is duidelijk een groter succes, en terecht, gare nintendo ds
ga terug naar je eigen topicquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:22 schreef Markster het volgende:
Ik denk dat hij nergens gewenst isquote:
Hoezo "ik denk"?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:44 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nergens gewenst is
Kirby ziet er erg goed uit en is echt ontzettend leuk! De grapics van Nintendogs hadden beter gekunt, het flos-touw zit soms door het snoetje heen en het geheel is soms nog wat blokkerig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:21 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Kirby heeft toch de mooiste DS-graphics?
Wat doet dit ongedierte hier?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:22 schreef Markster het volgende:
De fanboyban promotenquote:
Mensen die geen Lumines spelenquote:Op zondag 4 september 2005 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
Jopie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand Psp ruilen tegen een Ds met non games
Verveeld snel he, zo'n pspquote:Op zondag 4 september 2005 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
Jopie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei het tochquote:Op zondag 4 september 2005 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
Jopie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 16:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Of anders koop je gewoon een DS én een PSP!
Die tag powers zijn wel tering oneerlijk.. ben net in 1 dag in elkaar gebeukt door troepen die ik had willen ambushen (mission 19).quote:Op zondag 4 september 2005 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Advance Wars Dual Strike is superHet spel gaat een stuk dieper als de eerste 2 delen als je eenmaal op het punt bent waar het tweede scherm en de Dual Strikes erbij komen. Overigens speel ik het wel gewoon met d-pad en knoppen ipv met de stylus. Ik ben niet precies genoeg waardoor ik vaak misklik
Had bij Meteos dat 'probleem' helemaal niet...
Ik weet wel op welk systeem jij tegen het einde van het jaar meer speeltquote:Op zondag 4 september 2005 17:01 schreef MMaRsu het volgende:
Mja idd koop nog wel een Ds. Wil wel electroplankton, Castlevania, Nintendogs, Meteos, Advance Wars Dual Strike, dat soort games erbij
Helaas domineer ik het gevecht en bouwt mijn power dus veel langzamer op (en heb twee teams).quote:Op zondag 4 september 2005 17:20 schreef Yankee_One het volgende:
Je moet zorgen dat jij als eerste de tag power gebruikt, anders is het vaak een vrij kansloze zaak
Yep, wij! Multiplayer is ie errug goedquote:Op zondag 4 september 2005 10:37 schreef Cutie het volgende:
Zijn er meer mensen die ZooKeeper spelen?
Hoe maak je die mooie foto's?quote:Op zondag 4 september 2005 16:26 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk, dit is mijn Jopie.
quote:Op zondag 4 september 2005 17:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik weet wel op welk systeem jij tegen het einde van het jaar meer speelt
Weggegooid geld dusquote:Op zondag 4 september 2005 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gebruik Psp meer voor de multimedia functies eigenlijk![]()
Nee, want de multimedia functies worden in het schooljaar goed benut in de uur durende busrittenquote:
Jopiequote:Op zondag 4 september 2005 16:26 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk, dit is mijn Jopie.
Kirby gespeeld, advance wars is niet mijn soort spel... nintendogs ben ik bang dat ik snel op uitgekeken ben. En meteos had ik nog niet gezienquote:Op zondag 4 september 2005 22:09 schreef Erwtensoep het volgende:
dan heb je nintendogs, meteos, advance wars en kirby nog niet gespeeld
Je hebt gelijk van de koers maar ongelijk van dat de douane het altijd onderschept heb er al vaak genoeg wat besteld en nog nooit btw hoeven te betalenquote:Op maandag 5 september 2005 10:08 schreef Webby het volgende:
Bereken eerst eens op gwk met de correcte koers wat hij kost, die euro koers op dvdboxoffice wordt nooit geupdate en klopt voor geen meter, scheelt weer verassingen. Correct omgerekent komt het uit op ongeveer 143 euro, waar dan nog 19% btw overheen komt ivm DHL shipping, die geven ALTIJD aan bij de douane en hardware wordt altijd via dhl verstuurd bij dvdbox. Dan kom je dus uit op 170 euro.
Hmm das minder!quote:Op maandag 5 september 2005 10:41 schreef Webby het volgende:
Ik kwam er helaas achteraf achter. Toen hij nog iets duurder was dat pakket besteld. De koers was wel gunstiger toen. Ik was totaal ruim 175 euro kwijt. Heb ze nog telefonisch gesproken en toen vertelden ze me dat hardware altijd via dhl gaat en dat invoerrechten daar gewoon bij horen. Vermeldt dat dan duidelijk op de site!!
ik heb me nintendogs vorige week dinsdag binnen gekregen en damn zeg wat een super spel.quote:Op maandag 5 september 2005 10:50 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm das minder!
Bedankt iig, zit nog te twijfelen, heb namelijk net een psp gekocht!
Alleen die Nintendogs lijkt me echt een toffe game!
EEn mens wil altijd meer!![]()
Misschien komtie vandaagquote:Op maandag 5 september 2005 12:12 schreef Kill_em_all het volgende:
argh bah dat lik-sang wil ook niet opschieten met JSS brengen :/ wacht nu al bijna 2 weken.
Maar je vond het wel logisch dat Nintendo een besturingssysteem van de concurrent erop zou zetten?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:05 schreef super-muffin het volgende:
oh dat moet je er zelf op zetten.
Ik dacht al, das best onlogisch van Nintendo als ze dat doen, een tijd na de release.
Weer een top game erbij :Squote:Conclusion
It's almost a forgone conclusion that most Castlevania fans are going to embrace this game right off. Not only does it take some of the better aspects of the Game Boy Advance series of Castlevania games, but it also manages to expand upon those ideas with several unique touch screen functions that add even more originality to an already established formula. While some developers of Konami still struggle to bring the Castlevania experience into the world of 3D gaming, other members of their development teams have just created the product that once again illustrates just how well the game can still be executed in a 2D format. If you've been looking for a reason or excuse to buy a Nintendo DS system, you've just found it.
Tof.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:28 schreef BMH het volgende:
Voor mensen die Advance Wars DS spelen: Druk Advance Wars 1 of 2 in de GBA slot, krijg je wat extra's bij Battlemaps.
waarom die :s ?quote:
ja inderdaad, ik heb nog niet veel gespeelt op een DS maar dat is erg vervelend.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit stiekem nog steeds een beetje te wachten op nieuwe firmware die het mogelijk maakt om terug te gaan naar het begin menu zonder de DS uit te zetten. Zo zou je makkelijker kunnen schakelen tussen GBA en DS games bijvoorbeeld...
Je zult vast nog wel een game tof vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:01 schreef H.Flick het volgende:
Als ik nou alleen Nintendogs wil spelen en de rest van de games me totaal niet boeien, is het dan toch verstandig om een DS te kopen?
Omdat ze allemaal zo snel achter elkander komen. Ze kunnen de games van nu ook wel wat beter spreiden. Ik geniet nu nog van Kirby & Advance Wars DS, terwijl Meteos deze maand ook komt.quote:
Ik wacht ook op nieuwe firmware (is dat technisch gezien mogelijk op de DS?) Ook zou ik pictochat online en met kleurtjes willen zien.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit stiekem nog steeds een beetje te wachten op nieuwe firmware die het mogelijk maakt om terug te gaan naar het begin menu zonder de DS uit te zetten. Zo zou je makkelijker kunnen schakelen tussen GBA en DS games bijvoorbeeld...
En als ik al een echte hond heb?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeer zeker, want Nintendogs is de shizzle!Je moet er wel geduld voor hebben overigens, je hond luistert niet altijd even goed
De DS kan geen firmware upgrades ontvangen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik wacht ook op nieuwe firmware (is dat technisch gezien mogelijk op de DS?) Ook zou ik pictochat online en met kleurtjes willen zien.
-Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef BMH het volgende:
[..]
De DS kan geen firmware upgrades ontvangen.
-Zie de hardwarequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
-Hoe weet je dat?
-Waarom niet?
Preciesquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:10 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zou het niet nodig zijn? Voor de PSP was het ook niet echt nodig, maar nu hebben we wel mooie extra's gekregen als een webbrowser. Een browser voor de DS zou natuurlijk perfect zijn.
De DS heeft geen opslagmogelijkheden voor Firmware.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Via wi-fi niet? Dat zou toch kunnen. En het is zeker nodig
Tja, bij mij is het zo dat ik mijn Nintendog genomen heb zoals mijn ouders hun hond hebben (labrador, Zoë) omdat ik die alleen in het weekend zie (quote:
Er zijn mensen die eigen firmware hebben weten te installeren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef BMH het volgende:
[..]
De DS heeft geen opslagmogelijkheden voor Firmware.
Ik heb ook een labrador! Minkyquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, bij mij is het zo dat ik mijn Nintendog genomen heb zoals mijn ouders hun hond hebben (labrador, Zoë) omdat ik die alleen in het weekend zie (![]()
) maar toen ik het afgelopen weekend mee nam was mijn zusje er ook gewoon helemaal weg van. De echte Zoë snapte er helemaal niets van overigens
Een webbrowser is compleet nutteloos. Als of je het echt gaat gebruiken. Tis weer zo'n typische PSP optie die vooral voor de show is. "Kijk eens, mijn PSP kan films draaien"quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:10 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zou het niet nodig zijn? Voor de PSP was het ook niet echt nodig, maar nu hebben we wel mooie extra's gekregen als een webbrowser. Een browser voor de DS zou natuurlijk perfect zijn.
Ik kijk best vaak films op mijn PSP, en als ik in bed lig gebruik ik het internet ook af en toe. Bovendien heb je steeds vaker op plaatsen wifi, dus kan je het ook steeds vaker gebruiken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Een webbrowser is compleet nutteloos. Als of je het echt gaat gebruiken. Tis weer zo'n typische PSP optie die vooral voor de show is. "Kijk eens, mijn PSP kan films draaien"
-"wow wat cool".
-"En ik kan internetten"
-"wow laat zien!."
-"Nou, hier is geen wifi, maar thuis kan ik het wel!".
![]()
Haast overal is tegenwoordig wel wi-fiquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Een webbrowser is compleet nutteloos. Als of je het echt gaat gebruiken. Tis weer zo'n typische PSP optie die vooral voor de show is. "Kijk eens, mijn PSP kan films draaien"
-"wow wat cool".
-"En ik kan internetten"
-"wow laat zien!."
-"Nou, hier is geen wifi, maar thuis kan ik het wel!".
![]()
Ik niet, en ik vind ook dat Nintendo moet inzien dat als ze willen winnen van de PSP dit soort dingen allemaal meespelen. Dat de PSP firmware upgradable is werkt alleen maar in Sony's voordeel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:16 schreef BMH het volgende:
Ik heb een Laptop, Ipod & een tv op me kamer. Ik vind die overbodige functies verspilling van de batterij.
Ik ben een gamer. Ik koop gamemachines. Ik zie de PSP. Ik zie geen grotere reden om een PSP omdat hij videofilms kan afspelen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik niet, en ik vind ook dat Nintendo moet inzien dat als ze willen winnen van de PSP dit soort dingen allemaal meespelen. Dat de PSP firmware upgradable is werkt alleen maar in Sony's voordeel.
1. het stopt piraterij
2. extra functionaliteiten kunnen worden toegevoed waardoor de PSP weer extra voordelen heeft.
Nou, koop de lab & friends versie dan maarquote:
Ik geef alleen maar aan dat ik Nintendo soms niet helemaal snap. Ze kunnen veel meer klanten trekken als ze een soort Play-yan hadden ingebouwd en de DS firmware bijwerken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben een gamer. Ik koop gamemachines. Ik zie de PSP. Ik zie geen grotere reden om een PSP omdat hij videofilms kan afspelen.
Val ik nu buiten de PSP doelgroep?
Wie wel?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:24 schreef King_of_cubes het volgende:
dat ik Nintendo soms niet helemaal snap.
Op het spel zelf kan firmware aanwezig zijn en de firmware die in de DS zit zal ook wel te vervangen zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef BMH het volgende:
[..]
De DS heeft geen opslagmogelijkheden voor Firmware.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:29 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Op het spel zelf kan firmware aanwezig zijn en de firmware die in de DS zit zal ook wel te vervangen zijn.
En wat wil je krijgen met de nieuwe firmware? Een webbrowser, en...?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Misschien moet ik Nintendo maar weer eens mailen![]()
die stumpers bij Nintendo nederland weten meestal geen antwoord op mijn vragen maar vooruit![]()
Wat roy al zei, dat je je ds niet meer hoeft uit te zetten. Browser, pictochat verbeteringen kleur online enzo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:34 schreef BMH het volgende:
[..]
En wat wil je krijgen met de nieuwe firmware? Een webbrowser, en...?
Nee, als ik serieus wil browsen gebruik ik wel een computer.
Dat je je DS niet meer hoeft uit te zetten... Stel ik speel Advance Wars DS. Ik druk op start, save mijn game. Quite de game, ga naar het hoofdmenu en druk op "NDS OS". Ik zit in de NDS os.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat roy al zei, dat je je ds niet meer hoeft uit te zetten. Browser, pictochat verbeteringen kleur online enzo.
Het aan- uitzetten is slecht voor je hardware.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat je je DS niet meer hoeft uit te zetten... Stel ik speel Advance Wars DS. Ik druk op start, save mijn game. Quite de game, ga naar het hoofdmenu en druk op "NDS OS". Ik zit in de NDS os.
Of..
Ik speel Advance Wars DS en druk 2x op de power knop.
![]()
Eeh. Mijn GBA, GBA SP, Gameboy, NDS, NES, n64, xbox, Atari 2600, lynx etc zijn nog nooit gewond geraakt door het aan en uit schakelen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het aan- uitzetten is slecht voor je hardware.
KRIJG JE NIET VAN SINTERKLAAS! Sinterklaas haat je!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn GB, GBA, GBA SP, NDS, NES, SNES, N64, Virtual Boy, Cube, PSOne, PS2, PStwo, Xbox, etc ook niet, maar toch... Ik wil gewoon een hoofdmenu-optie
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn GB, GBA, GBA SP, NDS, NES, SNES, N64, Virtual Boy, Cube, PSOne, PS2, PStwo, Xbox, etc ook niet, maar toch... Ik wil gewoon een hoofdmenu-optie
Ik heb het al meer dan eens gehad. Maar geen van mijn systemen is ooit gesneuveld door het gebruiken van de aan/uit toetsquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Eeh. Mijn GBA, GBA SP, Gameboy, NDS, NES, n64, xbox, Atari 2600, lynx etc zijn nog nooit gewond geraakt door het aan en uit schakelen.
"neuspeuteren zorgt voor een bloedneus" Toch doet iedereen het en misschien 1 op de 50.000 mensen krijgt er een bloedneus door.
Ben het met BMH eens wat dat betreft, nutteloze functie..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Virtual boyquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is gewoon vervelend. Lijstje (nuttige bijwerkingen):quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb het al meer dan eens gehad. Maar geen van mijn systemen is ooit gesneuveld door het gebruiken van de aan/uit toets
Ten eerste vind ik het compleet onzin om nou ook weer te moeten kunnen interneten op de DS koop toch een computer man owh wacht die heb je al... ik heb een DS om te gamen niet om films op te kijken muziek op te luisteren GAMES is leuk hoor all die extra'tjes bij die psp maar compleet overbodig en ik hoop ook echt nooit dat nintendo dit toe zou voegenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik niet, en ik vind ook dat Nintendo moet inzien dat als ze willen winnen van de PSP dit soort dingen allemaal meespelen. Dat de PSP firmware upgradable is werkt alleen maar in Sony's voordeel.
1. het stopt piraterij
2. extra functionaliteiten kunnen worden toegevoed waardoor de PSP weer extra voordelen heeft.
Dat internal memory is RAM. Als je de console uitzet gaat de informatie opgeslagen in het ram verloren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef hbootsman het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het compleet onzin om nou ook weer te moeten kunnen interneten op de DS koop toch een computer man owh wacht die heb je al... ik heb een DS om te gamen niet om films op te kijken muziek op te luisteren GAMES is leuk hoor all die extra'tjes bij die psp maar compleet overbodig en ik hoop ook echt nooit dat nintendo dit toe zou voegen
even terug dat nintendo the firware niet zou kunnen updaten dat kunnen ze dus wel of ben je vergeten dat er internal memory is? Wie weet er is wel aangekondigt dat er een Picochat met kleurtjes zou komen is wel zo vriendelijk als die dat gratis is.
en dan even over dat piraterij het is met de Nintendo DS haast nog niet mogelijk om games op een flashcard te zetten (ja kan al wel maar moet je alsnog een DS game hebben met de zelfde save type niet echt handig dus) maar de PSP met de eerste firmware die ze hadden was binnen een maand al gekraakt wat doet Sony nieuwe firmware erop die is onderhand ook al weer gekraakt en kun je zelf je games al downloaden setje kopen en op je psp'tje zetten dit is geen haat post over Sony ik heb zelf een PSPen natuurlijk een Nintendo DS en altijd maar dat winnen.... ze kunnen toch ook gewoon allebij een plek hebben in de winkel waarom is dat zo moeilijk te accepteren?
![]()
Klopt je koop een DS voor de games net zoals ieder ander. Maar waarom hoop je "echt nooit" dat ze dat toe zouden voegen? Wat heeft het voor slechts, je hoeft het niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef hbootsman het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het compleet onzin om nou ook weer te moeten kunnen interneten op de DS koop toch een computer man owh wacht die heb je al... ik heb een DS om te gamen niet om films op te kijken muziek op te luisteren GAMES is leuk hoor all die extra'tjes bij die psp maar compleet overbodig en ik hoop ook echt nooit dat nintendo dit toe zou voegen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef hbootsman het volgende:
Omdat nintendo gewoon hun eigen ding moet blijven doen ze hoeven toch niet alles het zelfde te doen als Sony?
Je hebt het anders toch echt over "winnen van Sony"
Ik zeg alleen maar hoe Nintendo mogeljk meer klanten kan trekken met dit soort extratjes.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef hbootsman het volgende:
Je hebt het anders toch echt over "winnen van Sony"
Vind die tip trouwens wel een goede van dat je direct online kunt van het hoofdmenu, ik heb trouwens iets gelezen over picochat met kleurtjes even kijken of ik het weer kan vindenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar hoe Nintendo mogeljk meer klanten kan trekken met dit soort extratjes.
Volgens mij was dat een grapquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:31 schreef hbootsman het volgende:
[..]
Vind die tip trouwens wel een goede van dat je direct online kunt van het hoofdmenu, ik heb trouwens iets gelezen over picochat met kleurtjes even kijken of ik het weer kan vinden
Subtielquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef Yankee_One het volgende:
Ja hoor
Zou je ook de naam willen noemen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef Yankee_One het volgende:
Ja hoor
Weet ik ook nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:20 schreef Yankee_One het volgende:
Als je al bij vgp hebt besteld weet je dat het een goede webwinkel is, waarom vraag je dan nog naar een nieuwe?
Wario Ware is topquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:37 schreef H.Flick het volgende:
Dat project rub is eigenlijk best leuk. Wario Ware is toch ook zo'n verzameling minigames die je met de stylus speelt? Misschien vind ik dat ook wel leuk dan.
Ik zei toch dat je nog meer games leuk zou vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:37 schreef H.Flick het volgende:
Dat project rub is eigenlijk best leuk. Wario Ware is toch ook zo'n verzameling minigames die je met de stylus speelt? Misschien vind ik dat ook wel leuk dan.
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je nog meer games leuk zou vinden.
De "echte spellen" komen nog. Ik noem een mario kart DS met online opties, een metroid prime hunters met online opties.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Inderdaad
Het is wel compleet anders dan de PSP. Dit zijn echt allemaal korte spelletjes (tenminste, dat idee heb ik). Dus dat hele PSP vs. DS verhaal is complete onzin, ze zijn allebei goed en het ene moment is meer geschikt voor de DS en het andere voor de PSP.
Ja maar daar gaat het niet om. Het gaat erom of Nintendo zelf de firmware kan aanpassen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Het kán, maar niet zo simpel als bij de PSP. Om die illegale firmware update uit te voeren, moet je met een schroevendraaier een contactje kortsluiten op de DS.
Misschien eens wat minder hard drukken en de hond er niet op laten knabbelen als je weg bent?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:20 schreef basalphenaar het volgende:
De thumbstrap is wel goed, maar ik heb nu al 2 thumbstraps versleten omdat ze echt heel erg snel beschadigen. De eerste, die ik bij mijn DS kreeg, was na een tijdje helemaal versleten op het 'touch' oppervlak, zodat hij alleen maar krassen maakte. Toen heb ik een nieuwe besteld bij Nintendo (die ze overigens gratis opstuurden, goede service) maar die is nu ook weer helemaal versleten en maakt krassen. Als je over het scherm beweegt voel en hoor je ook echt zo'n schrapend geluid, lijkt me niet zo goed.
Ja. Laatst nog met Advance Wars Combat muliplayer... wilde ik zo'n nieuwe unit selecteren door hem aan te tikken. Die staan dus op het bovenste scherm.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef Cerbie het volgende:
Die thumbstrap had dan wel wat langer gemogen, zo kun je niet het hele scherm bereiken.
Als ik op een DS speel krijg ik trouwens de neiging om ook op het bovenste scherm te gaan tikken, meer mensen daar last van?
dan koop je toch een stickertje zodat je beeldschermpje intact blijftquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:20 schreef basalphenaar het volgende:
De thumbstrap is wel goed, maar ik heb nu al 2 thumbstraps versleten omdat ze echt heel erg snel beschadigen. De eerste, die ik bij mijn DS kreeg, was na een tijdje helemaal versleten op het 'touch' oppervlak, zodat hij alleen maar krassen maakte. Toen heb ik een nieuwe besteld bij Nintendo (die ze overigens gratis opstuurden, goede service) maar die is nu ook weer helemaal versleten en maakt krassen. Als je over het scherm beweegt voel en hoor je ook echt zo'n schrapend geluid, lijkt me niet zo goed.
same here, tijdens het spelen van mario had ik er ook 'ineens' 3 krassen opzittenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:20 schreef basalphenaar het volgende:
Volgens mij zijn de Japanse DS'en wat steviger dan de Europese. De down side daarvan is dat een JAP-DS een beetje een gelig scherm heeft maar ja, tis wel krasvrijquote:Op woensdag 7 september 2005 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap niet dat iedereen krassen krijgt hoorIk heb nergens last van, alleen wat beschadigingen van de lak, maar dat laat ik toch pimpen door Xzibit binnenkort
Haha, ja dus. Vooral bij Yoshi toch and go!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef Cerbie het volgende:
Die thumbstrap had dan wel wat langer gemogen, zo kun je niet het hele scherm bereiken.
Als ik op een DS speel krijg ik trouwens de neiging om ook op het bovenste scherm te gaan tikken, meer mensen daar last van?
Ik bij schermpjes van pinautomaten.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:17 schreef nrg het volgende:
Haha, ja dus. Vooral bij Yoshi toch and go!
Je krijgt geen volscherm als je een play-yan gebruikt in een DS.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:45 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vraag me af, zou de play-yan voor de gameboy micro (play-yan micro dus) ook op de DS werken? En zo ja heb je bij filmpjes dan het volle scherm van de DS of het minder grote scherm van de GBA?
Uitlaten kan maar 1 keer per half uur, je kan maar meedoen aan drie toernooien per dag, en je kan je hond maximaal 2 of 3 trucjes per dag leren. De levensduur is enorm, maar ik raad je aan om een tweede hondje te nemen als partner voor je hond. Als ze samen spelen is het veel toffer.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:04 schreef Lief_Konijn het volgende:
Ik heb nintendogs sinds gistteren. En het is opzich super verslavend. Maar na ong. 2 uur kon het hondje niks meer. Hij kan niks meer leren. hij kan niet meer uitgelaten worden. Hij kan nie meer meedoen aan wedstrijden helemala niks. Ik heb het gevoel dat ik het spel nu wel een beetje gezien heb. Vergis ik me, of heeft dit spel een hele korte levensduur?
Dat vind ik maar matigquote:Op woensdag 7 september 2005 17:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Je krijgt geen volscherm als je een play-yan gebruikt in een DS.
Is er eentje die wél gemaakt is voor de DS?quote:
Volgens mij niet, zouden ze wel moeten doen vind ik. Gewoon met upgradebare firmware want dat is bij deze niet zo. Dat houd dus in dat je de nieuwe firmware op je flashkaart moet zetten, wat weer ruimte inneemt.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is er eentje die wél gemaakt is voor de DS?
Heb je ook een downloadbare versie, met telkens 'in buffer opslaan..' haalt ie de 20 minuten nooitquote:
Het is trouwens de N64 versie.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Heb je ook een downloadbare versie, met telkens 'in buffer opslaan..' haalt ie de 20 minuten nooit
die verre sprongen steeds, daar moet je toch zere handen van krijgen na een tijdje
Tja.. ik heb alles liever officieelquote:Op woensdag 7 september 2005 18:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Heb je ook een downloadbare versie, met telkens 'in buffer opslaan..' haalt ie de 20 minuten nooit
die verre sprongen steeds, daar moet je toch zere handen van krijgen na een tijdje
Ik bedoelde dat de DS versie zoveel mooier is dan deze N64 versiequote:Op woensdag 7 september 2005 18:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het is trouwens de N64 versie.
Lul je er maar weer uitquote:Op woensdag 7 september 2005 18:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de DS versie zoveel mooier is dan deze N64 versie
Ik vind die SMB3 enger. Die laatste levels met al die kogelsquote:Op woensdag 7 september 2005 19:03 schreef Cerbie het volgende:
Bijna klaar met kijken, maar dat filmpje is gewoon eng, ik vind hem nog erger dan dat filmpje over Super Mario Bros 3 op de NES.
Als ik klaar ben met kijken hoor ik Mario nog 20 minuten lang jahoooh roepen vrees ik
Inderdaad.. we tellen er 5 minuten bij opquote:Op woensdag 7 september 2005 19:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Leuk filmpje, best knap gedaan. Er wordt alleen wel veel gebruik gemaakt van bugs in het spel.
Ik heb op allebei de schermen screenprotectors, dus dat is het probleem niet. Het gaat mij er meer om dat ik nu elke 2 uur spelen weer een nieuwe thumbstrap kan bestellen. Laten we hopen dat er een goede third-party thumbstrap komt.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:59 schreef maggi het volgende:
[..]
dan koop je toch een stickertje zodat je beeldschermpje intact blijft
Ik geloof dat ie bij DVDBoxoffice niet zo duur is (Amerikaanse prijsverlaging is daar al geweest) en bij Lik-Sang hebben ze de meeste kleurtjes.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:25 schreef twi het volgende:
Ik sta op 't punt om een Nintendo DS te gaan aanschaffen. Zelf ben ik niet zo'n handheld gamer, maar Nintendogs lijkt me fantastisch. Maar zijn er nog dingetjes waar ik op moet letten qua bescherming van de schermpjes? Het kopen van wat plastic plak-beschermdingen of iets dergelijks? Het ding is namelijk met name voor m'n ma bedoeld, en die gaat er net zo lief op zitten, bij wijze van. En zijn er nog ergens leuke aanbiedingen, voordat ik 140 a 150 euro neerlap en er later achter kom dat ik 'm ergens online met game voor die prijs kon bestellen?
Wario Ware is super, ook voor 50+quote:Op donderdag 8 september 2005 02:04 schreef twi het volgende:
Dank. Ik denk dat ik 'm in eerste instantie gewoon kaal haal, tenzij ik er een leuk budget spelletje bij kan vinden. 't Is in eerste instantie namelijk meer bedoeld om de kapotte Gameboy Advance te vervangen (zonde om nu nog een SP te kopen). Buiten 't feit dat Nintendogs nog niet uit is, en Mario & Luigi ook pas aan 't einde van 't jaar uit komen, zie ik nog niet echt games waar ik 40 euro voor over heb, tenzij iemand een hele leuke tip heeft van een game waar weinig geweld in zit, maar gewoon veel lol. Want om nu met Rayman aan te komen zetten....
Of is er nu een game die er qua minigames en puzzelen bovenuit steekt? Ik zit aan Wario Ware te denken, maar misschien is dat wel iets too much weird shit voor een 50 plusser
Zookeeper is misschien wel wat, is de DS versie van bejeweled zeg maarquote:Op donderdag 8 september 2005 02:04 schreef twi het volgende:
Of is er nu een game die er qua minigames en puzzelen bovenuit steekt? Ik zit aan Wario Ware te denken, maar misschien is dat wel iets too much weird shit voor een 50 plusser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |