Beagles zijn liefquote:Op donderdag 1 september 2005 20:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een geweldig spel!![]()
![]()
Mijn Beagle heeft Gijs
werken of lenen.nlquote:Op donderdag 1 september 2005 20:25 schreef jercovski het volgende:
ik wil ook
maar ook psp
en moet nog een laptop
wat moet ik nu...
Die staan er ook al.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:05 schreef Strolie75 het volgende:
Als Nintendo mensen van de aanschaf van een PSP willen afhouden moeten ze gewoon demopods met Nintendogs gaan plaatsen.
Believe the hypequote:Op donderdag 1 september 2005 23:53 schreef mikando18 het volgende:
Moet elke topic titel nou over Nintendogs gaan?![]()
Lijkt een beetje op diablo moet ik zeggenquote:
Het is natuurlijk geen stoere game. Kinderachtig, tja, vergeleken met veel andere spellen natuurlijk wel. Je moet deze game dan ook zeker niet in het openbaar spelen (zie jij jezelf al Fluffy! Lig! Tegen je DS schreeuwen in een trein ofzoquote:Op donderdag 1 september 2005 23:44 schreef RayMania het volgende:
Is Nintendogs niet kinderachtig?
Tricks! Down!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen stoere game. Kinderachtig, tja, vergeleken met veel andere spellen natuurlijk wel. Je moet deze game dan ook zeker niet in het openbaar spelen (zie jij jezelf al Fluffy! Lig! Tegen je DS schreeuwen in een trein ofzo)
Je kunt later in het spel 2 bakstenen verkrijgen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:00 schreef Kill_em_all het volgende:
Moet je je nintendog nou ook laten castreren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |