Nee, het is gewoon weer Jopie, Jopie 1 is naar de eeuwige jachtvelden gestuurd toen ik de savegame weggooidequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:12 schreef JK het volgende:
[..]
Whahah roep je dan ook echt 'Jopie 1' of 'Jopie 2' in je mic ???
Zie het al voor me.... ik ga 'm zo nog ff een poot leren te geven. Dat lampje komt wel rechtsboven in, maar denk dat ik eens het boekje door moet lezen hoe en wat... en ik moet nog even de spraakcommando's Nederlands doen.. beetje irritant om 'Sit down' de hele tijd te zeggen.
Ruimt iedereen ook netjes de drollen op tijdens het uitlaten ?
Betalen via PayPal is bij lange na NIET gratis.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:10 schreef hbootsman het volgende:
(wat trouwens allemaal gratis is)
Ik heb al verschillende malen met Paypal betaald en daar kwamen geen extra kosten bij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:32 schreef Tragedy het volgende:
Betalen via PayPal is bij lange na NIET gratis.
Uhm het is wel gratis hoor tenzij jij iets van 1000 euro wilt bestellen dan kost het natuurlijk wel wat voor de rest is alles gratisquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:32 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Betalen via PayPal is bij lange na NIET gratis.
Couldn't agree morequote:Op zaterdag 3 september 2005 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Advance Wars is VET !Als je d GBA delen goed vond moet je de DS versie ook ZEKER checken
![]()
Overigens is Nanostray nu ook onderweg
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:22 schreef Markster het volgende:
blaat
De psp is duidelijk een groter succes, en terecht, gare nintendo ds
De psp is duidelijk een groter succes, en terecht, gare nintendo ds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |