abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30218715
Zoals ik las op GoT komt er misschien een webbrowser voor de DS .. dat zou wel vet zijn. Iemand enig idee hoe/wat/wanneer je bijvoorbeeld je DS op een wireless netwerk kan aansluiten?

Ik heb nu een maand de DS in handen gehad en heb er voornamelijk in de vakantie mee gespeeld. De stylus is in het begin heel erg leuk, maar de spellen die ik heb (yoshi en polarium), hebben niet echt een hoge replay-waarde.
pi_30218881
Neuj ik vind alles tot nu toe ook vrij lauw hoor. De betere spellen moeten nog komen. Ze kunnen mij ook niet al te erg boeien. Alleen Another Code was errug verslavend mja die heb je snel uitgespeeld in principe. Hopen dat de nintendogs ook super gaat worden, anders is er serieus wat mis met mezelf .
pi_30218949
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 23:12 schreef JK het volgende:

[..]

Whahah roep je dan ook echt 'Jopie 1' of 'Jopie 2' in je mic ???
Zie het al voor me.... ik ga 'm zo nog ff een poot leren te geven. Dat lampje komt wel rechtsboven in, maar denk dat ik eens het boekje door moet lezen hoe en wat... en ik moet nog even de spraakcommando's Nederlands doen.. beetje irritant om 'Sit down' de hele tijd te zeggen.

Ruimt iedereen ook netjes de drollen op tijdens het uitlaten ?
Nee, het is gewoon weer Jopie, Jopie 1 is naar de eeuwige jachtvelden gestuurd toen ik de savegame weggooide . Als dat lampje trouwens in beeld komt moet je erop tikken en dan kun je het commando leren.
pi_30219613
Ik hoop dat ze binnenkort is met een mooie actie komen, als antwoord op de PSP.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 3 september 2005 @ 08:45:33 #80
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30223414
Ik heb gister meegedaan aan een obedience wedstrijd, want Zoë luistert in huis best goed... Op het podium echter totaal niet 2,7 punten

Ze krijgt geen eten vandaag
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30223465
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_30224056
Kut, net een mailtje van Nedgame gehad dat ze de US versie van Nintendogs niet meer verkopen omdat dat niet meer mag van Nintendo.... Ik dacht er al aan om 'm te bestellen via Lik-Sang, maar mijn ouders willen niet via internet betalen met een creditcard en de andere betaalopties van Lik-Sang vinden ze veel te ingewikkeld (geef ik ze ook wel een beetje gelijk in, waarom hebben ze niet gewoon een Nederlandse bankrekening ofzo? Nu moet je via allerlei buitenlandse overschrijvingskaarten die je bij de Postbank moet bestellen betalen...). Waar moet ik die game nou gaan bestellen
pi_30224145
Zo ingewikkeld is dat bij Lik-Sang niet. Ze hebben gewoon een duitse bank hoor, daar komt dan alleen een IBAN code en dergelijke bij maar verder niets bijzonders. Bij de postbank kan dat jammer genoeg nog niet online. Bij de bank van mijn vriend wel (dacht rabo), dus hij heeft het gewoon even gedaan en ik dan weer naar hem. Anders moet je gewoon overschrijvingskaarten bestellen. Maargoed ingewikkeld vind ik het nietzo..
pi_30224837
Waarom betaal je niet gewoon via paypal? Je hebt echt geen creditcard nodig hoor ik kan het weten want ik heb geen creditcard Gewoon geld over maken via je giro naar je paypal accountje (wat trouwens allemaal gratis is) en je kunt gewoon makkelijk bij lik-sang betalen, zo doe ik het nou al ruim een jaar werkt perfect
pi_30225205
lik-sang.com is ongeveer 8 dagen, en zetten de echte waarde op het pakket. Invoerrechten bij 2 spellen geen idee, nooit geprobeerd meer dan 1 spel te bestellen Gratis verzenden, gemiddeld 32.5 euro.

play-asia is ook een week. bestelling nog niet binnen na 1,5 week.

videogamesplus.ca, levertijd 3 dagen en zetten '$20" op het pakket. Geen invoerrechten (zeer lage kans). Gemiddeld 36 euro met verzenden voor 1 spel. (6 euro losse verzendkosten). Bij meer spellen is het dus goedkoper qua verzenden.

boxoffice.com, erg goedkoop, maar vaak moet je lang wachten voor je wat hebt en er is geen duidelijke 'voorraad' of levertijd.

Ik heb alle spellen bij VGP besteld, gewoon omdat het erg snel binnen is en je een lagere kans op invoerrechten hebt.
Scary but true!
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:32:07 #86
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_30225321
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:10 schreef hbootsman het volgende:
(wat trouwens allemaal gratis is)
Betalen via PayPal is bij lange na NIET gratis.
pi_30225478
Ik heb net een Moneybookers accountje aangemaakt, daarmee kan je betalen bij oa Lik-Sang en Videogamesplus.ca. Binnenkort maar eens wat overmaken naar mijn Moneybookers account en eens wat kleins bestellen bij Lik-Sang, bijvoorbeeld een pakje nieuwe stylussen (heb ik nodig, mijn oude is een beetje kapot aan het gaan) om te kijken hoe het allemaal gaat enzo.
  Donald Duck held zaterdag 3 september 2005 @ 11:44:42 #88
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30225563
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:32 schreef Tragedy het volgende:
Ik heb al verschillende malen met Paypal betaald en daar kwamen geen extra kosten bij.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30227364
Ik wil ook Nintendogs
Vorige week vrijdag is hij verzonden volgens Lik-sang
pi_30228023
Betalen is gratis bij paypal afaik. Als je geld wil ontvangen dan gaat er een gedeelte naar Paypal heb ik gemerkt .
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:39:58 #91
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30232631
Advance Wars is VET ! Als je d GBA delen goed vond moet je de DS versie ook ZEKER checken

Overigens is Nanostray nu ook onderweg
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Donald Duck held zaterdag 3 september 2005 @ 16:47:58 #92
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30232868
Mijn hond is bang voor stokken, nou ja zeg
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30234381
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:32 schreef Tragedy het volgende:

[..]

Uhm het is wel gratis hoor tenzij jij iets van 1000 euro wilt bestellen dan kost het natuurlijk wel wat voor de rest is alles gratis
pi_30235710
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Advance Wars is VET ! Als je d GBA delen goed vond moet je de DS versie ook ZEKER checken

Overigens is Nanostray nu ook onderweg
Couldn't agree more
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_30235731
De psp is duidelijk een groter succes, en terecht, gare nintendo ds
pi_30235886
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:22 schreef Markster het volgende:
blaat
pi_30236465
Nog even iets over Paypal, gister met postbank.nl geld overgemaakt naar pp. Vandaag staat het al op de pp account
  zaterdag 3 september 2005 @ 19:03:05 #98
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30236753
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:22 schreef Markster het volgende:
De psp is duidelijk een groter succes, en terecht, gare nintendo ds
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30236802
quote: