Je hebt gelijk van de koers maar ongelijk van dat de douane het altijd onderschept heb er al vaak genoeg wat besteld en nog nooit btw hoeven te betalenquote:Op maandag 5 september 2005 10:08 schreef Webby het volgende:
Bereken eerst eens op gwk met de correcte koers wat hij kost, die euro koers op dvdboxoffice wordt nooit geupdate en klopt voor geen meter, scheelt weer verassingen. Correct omgerekent komt het uit op ongeveer 143 euro, waar dan nog 19% btw overheen komt ivm DHL shipping, die geven ALTIJD aan bij de douane en hardware wordt altijd via dhl verstuurd bij dvdbox. Dan kom je dus uit op 170 euro.
Hmm das minder!quote:Op maandag 5 september 2005 10:41 schreef Webby het volgende:
Ik kwam er helaas achteraf achter. Toen hij nog iets duurder was dat pakket besteld. De koers was wel gunstiger toen. Ik was totaal ruim 175 euro kwijt. Heb ze nog telefonisch gesproken en toen vertelden ze me dat hardware altijd via dhl gaat en dat invoerrechten daar gewoon bij horen. Vermeldt dat dan duidelijk op de site!!
ik heb me nintendogs vorige week dinsdag binnen gekregen en damn zeg wat een super spel.quote:Op maandag 5 september 2005 10:50 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm das minder!
Bedankt iig, zit nog te twijfelen, heb namelijk net een psp gekocht!
Alleen die Nintendogs lijkt me echt een toffe game!
EEn mens wil altijd meer!![]()
Misschien komtie vandaagquote:Op maandag 5 september 2005 12:12 schreef Kill_em_all het volgende:
argh bah dat lik-sang wil ook niet opschieten met JSS brengen :/ wacht nu al bijna 2 weken.
Maar je vond het wel logisch dat Nintendo een besturingssysteem van de concurrent erop zou zetten?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:05 schreef super-muffin het volgende:
oh dat moet je er zelf op zetten.
Ik dacht al, das best onlogisch van Nintendo als ze dat doen, een tijd na de release.
Weer een top game erbij :Squote:Conclusion
It's almost a forgone conclusion that most Castlevania fans are going to embrace this game right off. Not only does it take some of the better aspects of the Game Boy Advance series of Castlevania games, but it also manages to expand upon those ideas with several unique touch screen functions that add even more originality to an already established formula. While some developers of Konami still struggle to bring the Castlevania experience into the world of 3D gaming, other members of their development teams have just created the product that once again illustrates just how well the game can still be executed in a 2D format. If you've been looking for a reason or excuse to buy a Nintendo DS system, you've just found it.
Tof.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:28 schreef BMH het volgende:
Voor mensen die Advance Wars DS spelen: Druk Advance Wars 1 of 2 in de GBA slot, krijg je wat extra's bij Battlemaps.
waarom die :s ?quote:
ja inderdaad, ik heb nog niet veel gespeelt op een DS maar dat is erg vervelend.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit stiekem nog steeds een beetje te wachten op nieuwe firmware die het mogelijk maakt om terug te gaan naar het begin menu zonder de DS uit te zetten. Zo zou je makkelijker kunnen schakelen tussen GBA en DS games bijvoorbeeld...
Je zult vast nog wel een game tof vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:01 schreef H.Flick het volgende:
Als ik nou alleen Nintendogs wil spelen en de rest van de games me totaal niet boeien, is het dan toch verstandig om een DS te kopen?
Omdat ze allemaal zo snel achter elkander komen. Ze kunnen de games van nu ook wel wat beter spreiden. Ik geniet nu nog van Kirby & Advance Wars DS, terwijl Meteos deze maand ook komt.quote:
Ik wacht ook op nieuwe firmware (is dat technisch gezien mogelijk op de DS?) Ook zou ik pictochat online en met kleurtjes willen zien.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit stiekem nog steeds een beetje te wachten op nieuwe firmware die het mogelijk maakt om terug te gaan naar het begin menu zonder de DS uit te zetten. Zo zou je makkelijker kunnen schakelen tussen GBA en DS games bijvoorbeeld...
En als ik al een echte hond heb?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeer zeker, want Nintendogs is de shizzle!Je moet er wel geduld voor hebben overigens, je hond luistert niet altijd even goed
De DS kan geen firmware upgrades ontvangen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik wacht ook op nieuwe firmware (is dat technisch gezien mogelijk op de DS?) Ook zou ik pictochat online en met kleurtjes willen zien.
-Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef BMH het volgende:
[..]
De DS kan geen firmware upgrades ontvangen.
-Zie de hardwarequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
-Hoe weet je dat?
-Waarom niet?
Preciesquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:10 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zou het niet nodig zijn? Voor de PSP was het ook niet echt nodig, maar nu hebben we wel mooie extra's gekregen als een webbrowser. Een browser voor de DS zou natuurlijk perfect zijn.
De DS heeft geen opslagmogelijkheden voor Firmware.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Via wi-fi niet? Dat zou toch kunnen. En het is zeker nodig
Tja, bij mij is het zo dat ik mijn Nintendog genomen heb zoals mijn ouders hun hond hebben (labrador, Zoë) omdat ik die alleen in het weekend zie (quote:
Er zijn mensen die eigen firmware hebben weten te installeren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef BMH het volgende:
[..]
De DS heeft geen opslagmogelijkheden voor Firmware.
Ik heb ook een labrador! Minkyquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, bij mij is het zo dat ik mijn Nintendog genomen heb zoals mijn ouders hun hond hebben (labrador, Zoë) omdat ik die alleen in het weekend zie (![]()
) maar toen ik het afgelopen weekend mee nam was mijn zusje er ook gewoon helemaal weg van. De echte Zoë snapte er helemaal niets van overigens
Een webbrowser is compleet nutteloos. Als of je het echt gaat gebruiken. Tis weer zo'n typische PSP optie die vooral voor de show is. "Kijk eens, mijn PSP kan films draaien"quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:10 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zou het niet nodig zijn? Voor de PSP was het ook niet echt nodig, maar nu hebben we wel mooie extra's gekregen als een webbrowser. Een browser voor de DS zou natuurlijk perfect zijn.
Ik kijk best vaak films op mijn PSP, en als ik in bed lig gebruik ik het internet ook af en toe. Bovendien heb je steeds vaker op plaatsen wifi, dus kan je het ook steeds vaker gebruiken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Een webbrowser is compleet nutteloos. Als of je het echt gaat gebruiken. Tis weer zo'n typische PSP optie die vooral voor de show is. "Kijk eens, mijn PSP kan films draaien"
-"wow wat cool".
-"En ik kan internetten"
-"wow laat zien!."
-"Nou, hier is geen wifi, maar thuis kan ik het wel!".
![]()
Haast overal is tegenwoordig wel wi-fiquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Een webbrowser is compleet nutteloos. Als of je het echt gaat gebruiken. Tis weer zo'n typische PSP optie die vooral voor de show is. "Kijk eens, mijn PSP kan films draaien"
-"wow wat cool".
-"En ik kan internetten"
-"wow laat zien!."
-"Nou, hier is geen wifi, maar thuis kan ik het wel!".
![]()
Ik niet, en ik vind ook dat Nintendo moet inzien dat als ze willen winnen van de PSP dit soort dingen allemaal meespelen. Dat de PSP firmware upgradable is werkt alleen maar in Sony's voordeel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:16 schreef BMH het volgende:
Ik heb een Laptop, Ipod & een tv op me kamer. Ik vind die overbodige functies verspilling van de batterij.
Ik ben een gamer. Ik koop gamemachines. Ik zie de PSP. Ik zie geen grotere reden om een PSP omdat hij videofilms kan afspelen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik niet, en ik vind ook dat Nintendo moet inzien dat als ze willen winnen van de PSP dit soort dingen allemaal meespelen. Dat de PSP firmware upgradable is werkt alleen maar in Sony's voordeel.
1. het stopt piraterij
2. extra functionaliteiten kunnen worden toegevoed waardoor de PSP weer extra voordelen heeft.
Nou, koop de lab & friends versie dan maarquote:
Ik geef alleen maar aan dat ik Nintendo soms niet helemaal snap. Ze kunnen veel meer klanten trekken als ze een soort Play-yan hadden ingebouwd en de DS firmware bijwerken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben een gamer. Ik koop gamemachines. Ik zie de PSP. Ik zie geen grotere reden om een PSP omdat hij videofilms kan afspelen.
Val ik nu buiten de PSP doelgroep?
Wie wel?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:24 schreef King_of_cubes het volgende:
dat ik Nintendo soms niet helemaal snap.
Op het spel zelf kan firmware aanwezig zijn en de firmware die in de DS zit zal ook wel te vervangen zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef BMH het volgende:
[..]
De DS heeft geen opslagmogelijkheden voor Firmware.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:29 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Op het spel zelf kan firmware aanwezig zijn en de firmware die in de DS zit zal ook wel te vervangen zijn.
En wat wil je krijgen met de nieuwe firmware? Een webbrowser, en...?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Misschien moet ik Nintendo maar weer eens mailen![]()
die stumpers bij Nintendo nederland weten meestal geen antwoord op mijn vragen maar vooruit![]()
Wat roy al zei, dat je je ds niet meer hoeft uit te zetten. Browser, pictochat verbeteringen kleur online enzo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:34 schreef BMH het volgende:
[..]
En wat wil je krijgen met de nieuwe firmware? Een webbrowser, en...?
Nee, als ik serieus wil browsen gebruik ik wel een computer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |