Bitchfight.quote:Robert Jensen is aanstaande maandag dagelijks op de buis met zijn eigen talkshow. Bij RTL 5 ontvangt hij gasten en praat hij over de actualiteit. Hoewel hij dit seizoen een aardige gastenlijst heeft te vullen gezien het aantal aflevering, maakt hij zich niet echt populair bij zijn collega's in showbizzland.
Zo haalt hij in een interview uit naar Gordon en Gerard Joling. Op de vraag "Gordon of Gerard" antwoordde Jensen: "Het is eigenlijk gewoon kiezen tussen AIDS en kanker, het is allebei even erg." In RTL Boulevard vertelden Gordon en Gerard dat zij geschokt waren door deze uitspraak van de talkshowhost.
Joling: "Ik vind het een misselijke uitspraak. We roepen zelf natuurlijk ook nog wel eens wat, maar dit gaat te ver." Gordon: "Robert Jensen is natuurlijk een heel gefrustreerd persoon. Hij is dik, hij is lelijk, hij is eigenlijk homoseksueel. Dus dan krijg je dat. Het is een heel naar persoon in de omgang. Hij heeft geen vrienden, gaat ook altijd alleen op vakantie. Het is eigenlijk heel triest. Ik zou eigenlijk willen wensen dat hij twee vrienden krijgt zoals wij zijn."
quote:Hij is dik, hij is lelijk, hij is eigenlijk homoseksueel.
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef pberends het volgende:
Mooie uitspraak van Jensen. Meest grappige is nog dat mensen er serieus op ingaan. Gordon is een veel grotere kwal dan Jensen.
Vind ik niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef pberends het volgende:
Mooie uitspraak van Jensen. Meest grappige is nog dat mensen er serieus op ingaan. Gordon is een veel grotere kwal dan Jensen.
Zijn grappen gaan inderdaad meestal ten koste van anderen. Makkelijke vorm van humor. En de andere grappen die hij maakt zijn van een niveautje waar zelfs een Van Duin zich voor zou schamen.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef Dezz het volgende:
Hij is gewoon totaal niet grappig, het enige wat hij kan is mensen vernederen
En dan nog maar te zwijgen over die internetfilmpjes die al jaren op het web staan.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn grappen gaan inderdaad meestal ten koste van anderen. Makkelijke vorm van humor. En de andere grappen die hij maakt zijn van een niveautje waar zelfs een Van Duin zich voor zou schamen.
Eens, echt een verschrikkelijk figuur. Dat ze die vent op de tv laten met zn ontzettende kuttekop.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef Dezz het volgende:
Ik haat die Jensen echt, wat een verschrikkelijke vent. Hij is gewoon totaal niet grappig, het enige wat hij kan is mensen vernederen
In dit geval kun je beter zeggen dat het programma van Jensen minder niveau heeft dan het programma van Joling & Gordonquote:Op donderdag 1 september 2005 12:45 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vind het programma van Joling & Gordon meer niveau hebben, dat het programma van Jensen
Tja, ik ben meer zo'n type van het glas is half volquote:Op donderdag 1 september 2005 12:47 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
In dit geval kun je beter zeggen dat het programma van Jensen minder niveau heeft dan het programma van Joling & Gordon
Dat zou ook kunnen.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:51 schreef ThomasBerge het volgende:
Of is het;
een kakkerige valse in-de-kast-nicht vs. twee valse nichten![]()
jensen is echt geen kakker hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 13:49 schreef MrX1982 het volgende:
Kijk dit zien we graag
Een kakker vs twee valse nichten. Ik zet mijn geld op de eerste
Ze hebben wel ruim 700.000 kijkers, ik ben benieuwd of Jensen dit ook gaat halen. En zijn luistercijfers op Yorin zijn ook niet echt indrukwekkend te noemen.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen.
Hoewel ik Jensen cooler vind dan die verschrikkelijke Gordon en Joling![]()
Wat was ook alweer de laatste hit van die twee?
De shows van Jensen in het vorige seizoen haalde hoge kijkcijfers. Ik ben ook benieuwd hoe een dagelijks programma van Jensen gaat scoren.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:59 schreef ThomasBerge het volgende:
Ze hebben wel ruim 700.000 kijkers, ik ben benieuwd of Jensen dit ook gaat halen. En zijn luistercijfers op Yorin zijn ook niet echt indrukwekkend te noemen.
Ohquote:Joling had pas nog wel een top 10 hit in een de Single Top 100, met "Somewhere Over The Rainbow"
maar zoals ik al zei, hij is geen kakker, hijs een vatsige hamster.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Beter een kakker dan een valse nicht
Onder het mom van: 3 keer is scheepsrechtquote:Op donderdag 1 september 2005 14:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn maar paar foto's van De Robert Jensenfan.nl/
Jammer danquote:Op donderdag 1 september 2005 14:18 schreef Copycat het volgende:
En het nut van deze lelijke link is?
Dat liedje waarmee ze beginnenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:22 schreef Blue_MnM het volgende:
Gewoon ff de laatste show luisteren van Jensen, woensdag 31 Augustus http://www.jensenindemiddag.nl/
Dan weet je dat z'n woorden verdraaid zijn door de Hitkrant.![]()
Nee, die paparazzi trekt volle zalenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:38 schreef ThomasBerge het volgende:
Jan Paparazzi: "Het zijn sukkels, Verlinde, Gordon, Joling; ze zijn nog te min om tegen aan te pissen"
Nee, daarom is het juist zo mooiquote:Op donderdag 1 september 2005 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die paparazzi trekt volle zalen.
dies dan wel weer leukquote:Op donderdag 1 september 2005 14:43 schreef ThomasBerge het volgende:
Gordon gooit nu wel z'n eigen glazen in, door de grap Hivkrant te maken
Rond minuut 47quote:Op donderdag 1 september 2005 14:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
dies dan wel weer leuk
waar staat dat van die grap?
"Ze kunnen niet incasseren *10quote:Op donderdag 1 september 2005 14:38 schreef Repeat het volgende:
wat zit die gozer te zeuren over dat ie nooit meer bij boulevard wil komen![]()
alsof jensen wat te melden heeft![]()
waste of time, alsof hij iets beters te doen heeft, hij voelt zich echt veel meer dan dat hij is.... Want hij is natuurlijk helemaal niks
kan niet vooruitspoelenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:44 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Rond minuut 47
Hij raast behoorlijk door daarna
Ik heb die show een paar keer met een half oog gezien, maar vind het tenenkrommende televisiequote:Op donderdag 1 september 2005 14:51 schreef dnzl het volgende:
Wat misschien nog erger is is dat 9vd10 die hier Jensen afzeiken, maandag allemaal voor de buis zitten voor zijn show![]()
Dat afzeiken van Kijk in de Vegte (quote:
Die show begint maandag pas hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb die show een paar keer met een half oog gezien, maar vind het tenenkrommende televisie.
Ik heb niet het idee dat die dagelijkse talkshow van Jensen van een hoger niveau is als zijn wekelijkse talkshows van eerdere seizoenenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:06 schreef Svensational het volgende:
Die show begint maandag pas hoor
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat afzeiken van Kijk in de Vegte (. ) een paar minuten later.
.
Ik blijf hem toch leuk vinden..
waarom mooi danquote:Op donderdag 1 september 2005 15:15 schreef ThomasBerge het volgende:
Dat afzeiken van Kijk in de Vegte is wel mooi ja
Anders zet jij nu ff Talpa "de Nieuwe zender van John de Mol" aan, zie je die vieze kut schapenkopquote:Op donderdag 1 september 2005 12:53 schreef Spindizzy het volgende:
Shit, nou ben ik het zomaar een keer eens metGordon
Gebukt is gepakt voor die gastenquote:Op donderdag 1 september 2005 18:46 schreef SunChaser het volgende:
En Joling en Gordon houden niet van makkelijk scoren?
Stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:04 schreef mark_03 het volgende:
Beetje zieke uitspraak... snap best dat Gerard en Gordon dit niet pikken. Ze zeggen zelf natuurlijk ook wel eens wat, maar dit gaat toch wel erg ver.
Ik had al bijna de hoop opgegeven dat er uberhaupt iemand was die het wel goed begreep.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mensen, mensen, als je leest zie je dat ie nergens joling en gordon vergelijkt met een nare ziekte. Hij zegt alleen dat de keuze tussen twee dingen even lastig is als een keuze tussen twee andere dingen.
Jan is geweldigquote:Op donderdag 1 september 2005 14:40 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee, daarom is het juist zo mooi
Ik heb een zwak voor Jan
En wat dan nog? Die 2 nichten nemen zichzelf veel te serieus. Tis een opmerking die precies hun zwakke plek raakt. Verstoken van ook maar enige vorm van relativering.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:46 schreef dady het volgende:
Hebben al deze slimmen mensen hier niet geleerd, om eerst altijdde bron te checken, voordat men gaat schreeuwen. Ik ben benieuwd wat er daadwerkelijk gezegd is.
Ze zijn wel warrig daar bij Talpa. Maandag gingen ze Café de Sport herhalen ipv BB. En daarna kwam Samen, kon ik nog langer wachten.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:38 schreef BVO het volgende:
Parels en Zwijnen zeggen ze nu weer.. Nou ja, daarna dan?
.
Toen ik zag dat jij hier gepost had, wist ik gewoon dat je het over Svenseo zou hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:20 schreef R_ON het volgende:
[..]
Met een kopje Svenseo erbij, kun je de wachttijd aanzienlijk verkorten.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef R_ON het volgende:
Jensen zegt: ik moet zeggen dat ik dat nieuwe programma van jullie best te pruimen vindt.
Gordon zegt: Je hebt echt een prachtig decor, Jensen. Jammer, dat mensen 5 keer per week naar jouw hamsterkop moeten kijken. Muwhahahahaha."
Joling: Wat is het toch een heerlijk valse nicht he. Net als ik. Muwhahaha.
Jensen: Jullie mogen alles zeggen, als jullie maar niet gaan zingen.
enzovoort.
De rollen kunnen ook wisselen. Dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:32 schreef R_ON het volgende:
Nou, moet jij iets heel naars terugzeggen, Svensational. Blijf in je rol. Dan spiegelen we de hoofdpersonen van dit topic.
Dit zou zo waar kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:41 schreef R_ON het volgende:
Jensen zegt: ik moet zeggen dat ik dat nieuwe programma van jullie best te pruimen vindt.
Gordon zegt: Je hebt echt een prachtig decor, Jensen. Jammer, dat mensen 5 keer per week naar jouw hamsterkop moeten kijken. Muwhahahahaha."
Joling: Wat is het toch een heerlijk valse nicht he. Net als ik. Muwhahaha.
Jensen: Jullie mogen alles zeggen, als jullie maar niet gaan zingen.
enzovoort.
quote:Robert Jensen denkt dat zijn uitspraak in de Hitkrant over zangers Gerard Joling en Gordon uit zijn verband getrokken is. Op de vraag 'Gordon of Gerard?' antwoordde Jensen: "Het is eigenlijk gewoon kiezen tussen AIDS en kanker, het is allebei even erg."
Het KWF Kankerfonds en het AIDS Fonds waren niet te spreken over de uitspraak. "Wij noemen het kortweg smakeloos", zegt een woordvoerder van het AIDS Fonds. "We hebben er geen klachten over gekregen."
Ook Gordon en Gerard reageerden verontwaardigd over de uitspraak van Jensen. Volgens Jensen is hij juist het slachtoffer: "Laten we wel wezen: iedereen probeert mij nu ook aan te vallen, omdat ik binnenkort vijf dagen per week die tv-show ga doen. Wij slaan volgende week wel terug. Eigenlijk wilde ik het interview helemaal niet, maar die persoon van de Hitkrant bleef maar zeuren. Dus toen heb ik het uiteindelijk toch maar gedaan, helaas. In mijn antwoord was ik trouwens best positief over de twee. Over Gordon zei ik dat ik wel eens een aanvaring met hem heb gehad, maar dat ik wel goed met hem kan lachen. Hij is snel en leuk."
"Over Gerard zei ik dat ik daar menselijk wat meer mee heb. Maar toen zei die gozer van de Hitkrant dat ik moest kiezen en toen maakte ik dus deze opmerking. Misschien een wat harde opmerking, maar ik vond het gewoon moeilijk kiezen. Het is lood om oud ijzer. En je moet ook de context lezen, dan valt het best mee. Van Gerard Joling had ik dit trouwens niet verwacht. We zijn toch altijd goed voor hem geweest. Die twee denken nu ook heel wat te zijn, omdat ze toevallig een programma hebben dat best leuk is en goed scoort."
Volgens mij is 't een kastnicht.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is Jensen nou een rel- of een pisnicht?
Deze opmerking kan wel door de beugel, vind hem wel komisch.quote:"Het is eigenlijk gewoon kiezen tussen AIDS en kanker, het is allebei even erg."
De kans is groot dat het hem al eens is overkomen hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, je moet je nieuwe programma promoten, en als Jensen het op deze manier wil doen dan is dat voor zijn rekening, maar het zou wel lullig zijn als een familielid of collega van Jensen kanker of aids krijgt, dan piept ie wel anders...
Hij spot toch niet met die ziekte? Hij zegt gewoon dat het erge ziektes zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, je moet je nieuwe programma promoten, en als Jensen het op deze manier wil doen dan is dat voor zijn rekening, maar het zou wel lullig zijn als een familielid of collega van Jensen kanker of aids krijgt, dan piept ie wel anders...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |