Jammer danquote:Op donderdag 1 september 2005 14:18 schreef Copycat het volgende:
En het nut van deze lelijke link is?
Dat liedje waarmee ze beginnenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:22 schreef Blue_MnM het volgende:
Gewoon ff de laatste show luisteren van Jensen, woensdag 31 Augustus http://www.jensenindemiddag.nl/
Dan weet je dat z'n woorden verdraaid zijn door de Hitkrant.![]()
Nee, die paparazzi trekt volle zalenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:38 schreef ThomasBerge het volgende:
Jan Paparazzi: "Het zijn sukkels, Verlinde, Gordon, Joling; ze zijn nog te min om tegen aan te pissen"
Nee, daarom is het juist zo mooiquote:Op donderdag 1 september 2005 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die paparazzi trekt volle zalen.
dies dan wel weer leukquote:Op donderdag 1 september 2005 14:43 schreef ThomasBerge het volgende:
Gordon gooit nu wel z'n eigen glazen in, door de grap Hivkrant te maken
Rond minuut 47quote:Op donderdag 1 september 2005 14:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
dies dan wel weer leuk
waar staat dat van die grap?
"Ze kunnen niet incasseren *10quote:Op donderdag 1 september 2005 14:38 schreef Repeat het volgende:
wat zit die gozer te zeuren over dat ie nooit meer bij boulevard wil komen![]()
alsof jensen wat te melden heeft![]()
waste of time, alsof hij iets beters te doen heeft, hij voelt zich echt veel meer dan dat hij is.... Want hij is natuurlijk helemaal niks
kan niet vooruitspoelenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:44 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Rond minuut 47
Hij raast behoorlijk door daarna
Ik heb die show een paar keer met een half oog gezien, maar vind het tenenkrommende televisiequote:Op donderdag 1 september 2005 14:51 schreef dnzl het volgende:
Wat misschien nog erger is is dat 9vd10 die hier Jensen afzeiken, maandag allemaal voor de buis zitten voor zijn show![]()
Dat afzeiken van Kijk in de Vegte (quote:
Die show begint maandag pas hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb die show een paar keer met een half oog gezien, maar vind het tenenkrommende televisie.
Ik heb niet het idee dat die dagelijkse talkshow van Jensen van een hoger niveau is als zijn wekelijkse talkshows van eerdere seizoenenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:06 schreef Svensational het volgende:
Die show begint maandag pas hoor
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat afzeiken van Kijk in de Vegte (. ) een paar minuten later.
.
Ik blijf hem toch leuk vinden..
waarom mooi danquote:Op donderdag 1 september 2005 15:15 schreef ThomasBerge het volgende:
Dat afzeiken van Kijk in de Vegte is wel mooi ja
Anders zet jij nu ff Talpa "de Nieuwe zender van John de Mol" aan, zie je die vieze kut schapenkopquote:Op donderdag 1 september 2005 12:53 schreef Spindizzy het volgende:
Shit, nou ben ik het zomaar een keer eens metGordon
Gebukt is gepakt voor die gastenquote:Op donderdag 1 september 2005 18:46 schreef SunChaser het volgende:
En Joling en Gordon houden niet van makkelijk scoren?
Stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:04 schreef mark_03 het volgende:
Beetje zieke uitspraak... snap best dat Gerard en Gordon dit niet pikken. Ze zeggen zelf natuurlijk ook wel eens wat, maar dit gaat toch wel erg ver.
Ik had al bijna de hoop opgegeven dat er uberhaupt iemand was die het wel goed begreep.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mensen, mensen, als je leest zie je dat ie nergens joling en gordon vergelijkt met een nare ziekte. Hij zegt alleen dat de keuze tussen twee dingen even lastig is als een keuze tussen twee andere dingen.
Jan is geweldigquote:Op donderdag 1 september 2005 14:40 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee, daarom is het juist zo mooi
Ik heb een zwak voor Jan
En wat dan nog? Die 2 nichten nemen zichzelf veel te serieus. Tis een opmerking die precies hun zwakke plek raakt. Verstoken van ook maar enige vorm van relativering.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:46 schreef dady het volgende:
Hebben al deze slimmen mensen hier niet geleerd, om eerst altijdde bron te checken, voordat men gaat schreeuwen. Ik ben benieuwd wat er daadwerkelijk gezegd is.
Ze zijn wel warrig daar bij Talpa. Maandag gingen ze Café de Sport herhalen ipv BB. En daarna kwam Samen, kon ik nog langer wachten.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:38 schreef BVO het volgende:
Parels en Zwijnen zeggen ze nu weer.. Nou ja, daarna dan?
.
Toen ik zag dat jij hier gepost had, wist ik gewoon dat je het over Svenseo zou hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:20 schreef R_ON het volgende:
[..]
Met een kopje Svenseo erbij, kun je de wachttijd aanzienlijk verkorten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |