dat was precies wat ik ook dacht, maar 't duurde me te langquote:Op donderdag 1 september 2005 10:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha ik dacht ik doe het niet dan staan er straks 3![]()
Menno laat Rikkert straks en dan wil die er weer op maar dat gaat toch nooit lukken?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:17 schreef LuukBes het volgende:
Rob moet maar eens erbij komen om die Menno erfa te schoppen.
welk geld? Het spookgeld dat hij zelf bedacht heeft dat er gaat komen? BB geeft waarschijnlijk helemaal geen extra geld. Het gaat alleen nu om boodschappen...quote:Op donderdag 1 september 2005 10:22 schreef LuukBes het volgende:
Ja daarom, die strebers houden iedereen op. Dat gekloot was gistermorgen ook al aan de gang toen Linda en Ralph wakker werden en wilden fietsen maar die onnozele Menno maar bleef biken. De egoist. Hij wil het geld voor zijn eigen.
Ik denk ook niet dat er een geldprijs aanhangtquote:Op donderdag 1 september 2005 10:23 schreef fantastrick het volgende:
[..]
welk geld? Het spookgeld dat hij zelf bedacht heeft dat er gaat komen? BB geeft waarschijnlijk helemaal geen extra geld. Het gaat alleen nu om boodschappen...
ik zou diequote:Op donderdag 1 september 2005 10:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er een geldprijs aanhangt![]()
Nee vind het sneu voor hem dan.. ik vind Mennoquote:Op donderdag 1 september 2005 10:25 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ik zou diedan vervangen voor een
![]()
![]()
Die Menno gaat balen straks!!
mogguhquote:Op donderdag 1 september 2005 10:27 schreef Kokstra het volgende:
Menno, Ingrid en Rikkert hebben het nog steeds over muziek van 12 jaar geleden.
Goeiemorgen.
Nee, erg, hèquote:Op donderdag 1 september 2005 10:28 schreef yvonne het volgende:
Milagro!!! heb je helemaal niet geslapen vannacht??
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:33 schreef Sasami het volgende:
Zei Ralph nou kijken hoe laat het is?
Mja... meningen verschillenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee vind het sneu voor hem dan.. ik vind Menno![]()
![]()
Gelukkig welquote:Op donderdag 1 september 2005 10:33 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Mja... meningen verschillen![]()
Let op, het zal weer anderhalf uur achterlopenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:33 schreef Sasami het volgende:
Zei Ralph nou kijken hoe laat het is?
Nu is het op dit moment ook wel weer erg leukquote:Op donderdag 1 september 2005 10:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, erg, hè
Het werd laat en toen vroeg en de wekker gaat om kwart voor 7 dus tja... was de moeite niet meer.
Een soort van klokje op de jacuzziquote:Op donderdag 1 september 2005 10:37 schreef Sasami het volgende:
Heb ik iets gemist dan? Waar kijkt Ralph dan naar de tijd?
ach je bent niet de enige...quote:Op donderdag 1 september 2005 10:39 schreef CocaColaLight het volgende:
Moet niet erger worden, vind ik eindelijk een momentje op het werk waarin ik "ff" bij kan lezen zijn er minimaal 5 topics bij gekomen. Jongens en meisjes jullie overdrijven.
Ik zie het alweer gebeuren dat dit geen productieve dag wordt voor mij
Hij gokt gewoonquote:Op donderdag 1 september 2005 10:37 schreef Sasami het volgende:
Heb ik iets gemist dan? Waar kijkt Ralph dan naar de tijd?
Ze lullen nu alleen over muziek meer nietquote:Op donderdag 1 september 2005 10:39 schreef D.Rose het volgende:
*baalt dat ie (nu) op het werk geen streams heeft
ik voel me zo heerlijk normaal ineens , wat een stelletje idioten bij elkaarquote:Op donderdag 1 september 2005 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu is het op dit moment ook wel weer erg leuk
hij kijkt op de klok van de Jaquote:
www.fatboy.nlquote:Op donderdag 1 september 2005 10:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Heeft trouwens iemand enig idee waar die "fat boys" vandaan komen? Want mij vriendin schijnt er al een tijdje naar opzoek te zijn.
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze lullen nu alleen over muziek meer niet
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu is het op dit moment ook wel weer erg leuk
Ohh ik dacht dat die keek naar de stand van de zonquote:Op donderdag 1 september 2005 10:42 schreef milagro het volgende:
[..]
hij kijkt op de klok van de Jazie, maar die loopt twee uur achter of zo.
ff op google zoeken dan vind je het meteenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Heeft trouwens iemand enig idee waar die "fat boys" vandaan komen? Want mij vriendin schijnt er al een tijdje naar opzoek te zijn.
Kom op, dat kan Ralph toch nooit bedenkenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat die keek naar de stand van de zon
Dat moet ik toegeven jaquote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Kom op, dat kan Ralph toch nooit bedenken![]()
Ik heb echt met Ralph te doen en eik hoop ik stiekum dat hij blijft, heb opeens sympathie voor hemquote:Op donderdag 1 september 2005 10:40 schreef milagro het volgende:
[..]
ik voel me zo heerlijk normaal ineens , wat een stelletje idioten bij elkaar
maar die Ralph, hij is brandweerman, maar met stress omgaan gaat hem hier iig niet erg goed af.
ik vind het zo zielig, omdat hij zo'n moeite heeft dingen onder woorden te brengen, hij moet echt hard nadenken voordat hij kan zeggen wat ie bedoelt en dan nog snap je er geen hol van.
hij deed zoooooo raarrrrrr vanmorgen vroeg toen hij vd fiets af kwamquote:Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb echt met Ralph te doen en eik hoop ik stiekum dat hij blijft, heb opeens sympathie voor hem
Ik ben echt zooooo benieuwd naar vanavond johquote:Op donderdag 1 september 2005 10:52 schreef milagro het volgende:
[..]
hij deed zoooooo raarrrrrr vanmorgen vroeg toen hij vd fiets af kwam
bijna 9 uur nonstop fietsen, al die tijd vrijwel niets zeggen en dan "even koffie en dan ga ik lopen"![]()
toet toet boing boing
nee, de camera zat klem of zo, en Roel moest dat repareren van BB, Ralph ging hem helpen.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:48 schreef surferr het volgende:
ralpfhhh ging de camera bekijken ,waarschijnlijk omdat Roel daar paar uur terug iets deed
hij is echt paranoia
jaquote:Op donderdag 1 september 2005 10:54 schreef Kokstra het volgende:
Is Roel nog van bed geweest vannacht?
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Laat die tanja eens fietsen?
Mag niet van BBquote:Op donderdag 1 september 2005 10:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Laat die tanja eens fietsen?
Degene die zegt dat ze moet eruit halen ?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Toch doenwat willen ze er tegen doen?
BB kon haar ook naar bed sturen, dus ik neem aan dat ze zich hier wel aan houdtquote:Op donderdag 1 september 2005 10:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Toch doenwat willen ze er tegen doen?
volgens mij helemaal niets, het is gewoon een weekopdracht, met evt een beloning (eten).quote:Op donderdag 1 september 2005 10:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben echt zooooo benieuwd naar vanavond joh
Wat er nu waar is van wat ze zeggen enzo![]()
Haha denk jij dat?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:57 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij helemaal niets, het is gewoon een weekopdracht, met evt een beloning (eten).
alleen krijgen ze die niet, ondanks dat het geslaagd is, omdat 1 van hen 5000 euro heeft aangenomen en dan worden ze opnieuw gestraft, tenzij diegene dat bedrag bereid is in te leveren
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:57 schreef schatje het volgende:
Daarvoor is het zo spooky.
ze stoomtquote:Op donderdag 1 september 2005 11:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
fietsen is goed voor de conditie, ze rookt toch ook?
Coolquote:Op donderdag 1 september 2005 10:57 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij helemaal niets, het is gewoon een weekopdracht, met evt een beloning (eten).
alleen krijgen ze die niet, ondanks dat het geslaagd is, omdat 1 van hen 5000 euro heeft aangenomen en dan worden ze opnieuw gestraft, tenzij diegene dat bedrag bereid is in te leveren
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:04 schreef Tamaartje het volgende:
Bram van der Vlucht mensen... dat is Sinterklaas
Vlught danquote:Op donderdag 1 september 2005 11:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vught
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 11:08 schreef Anitra het volgende:
Volgens de telegraaf mogen ze na vandaag nog ff door fietsen.
ga je ook digeridoo spelen met je stofzuiger?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:10 schreef Ymke het volgende:
Ik heb maar een streampje , tsk dan ga ik maar stofzuigen
noujaaaaaaaquote:Op donderdag 1 september 2005 11:12 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ga je ook digeridoo spelen met je stofzuiger?![]()
Tsja het was gisterenavond een behoorlijke herrie daar in het hokje met de didgeridoo fanaten in de tuin...quote:
Het gaat nu over audioapperatuur..quote:Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef teamlead het volgende:
blijven posten mensen.. maar svp ook even beschrijven wat er gebeurt als het kan? (zit weer eens op mijn werk en streamen is hier niiet echt een optie)
Voor de mensen die niet kunnen streamen op hun werk, er is op dit moment een orgie aan de gang in het bubbelbad, en alleen de vrouwen mogen mee doen, en het kunstbeen van rob. (rob zelf niet)quote:Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef teamlead het volgende:
blijven posten mensen.. maar svp ook even beschrijven wat er gebeurt als het kan? (zit weer eens op mijn werk en streamen is hier niiet echt een optie)
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef teamlead het volgende:
Hij kan toch niet streamen?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:20 schreef fantastrick het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/
![]()
Ik hier ook niet maar wel via deze site.. deze laat het bij mij mooi in het browser scherm zien..quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:24 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ik hier ook niet maar wel via deze site.. deze laat het bij mij mooi in het browser scherm zien..![]()
Heb je geen probs met fok dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:
[..]jammer dat er wat veel mensen op mijn scherm kunnen kijken
mja das inderdaad wat minder dan... ach ik ben aanwezig hier... heb officieel ook niets te doen dus mag iedere dag 2 uur rijden om hier te komen zitten, te posten op het forum, BB te kijken en dan weer 2 uur terug naar huis rijden...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:
dat wordt gek genoeg wel geaccepteerd.... en mij hoor je niet klagenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heb je geen probs met fok dan?
Lekker tochquote:Op donderdag 1 september 2005 11:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat wordt gek genoeg wel geaccepteerd.... en mij hoor je niet klagen
Nee, het 'homobandje' is knalroze. Deze is zachtroze en staat voor solidariteit met slachtoffers van borstkanker, als ik het goed heb...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef fantastrick het volgende:
Wat heeft Ingrid voor een roze polsbandje om? Is dat niet van de Amsterdam Pride?
Ach daar BB duurt langer dan het inrichten van je nieuwe kantoorquote:Op donderdag 1 september 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:
[edit] Sorry las het verkeerdquote:Op donderdag 1 september 2005 11:33 schreef schatje het volgende:
Ingrid staat ingeschreven bij een castingbureau. Ze liep diverse rollen mis, o.a. in Baantjer, omdat de voorkeur uitging naar Angela Schijf.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:33 schreef schatje het volgende:
Ingrid staat ingeschreven bij een castingbureau. Ze liep diverse rollen mis, o.a. in Baantjer, omdat de voorkeur uitging naar Angela Schijf.
nee, het bandje wat zij omheeft is van Breast Cancer Awarenessquote:Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef fantastrick het volgende:
Wat heeft Ingrid voor een roze polsbandje om? Is dat niet van de Amsterdam Pride?
Mennoquote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef LuQas het volgende:
Wie deelt er die bal met Ingrid?
hier hetzelfde hoor.. streamen is zo ongeveer het enige dat niet geaccepteerd wordt.. en aangezien ik toch het voorbeeld moet geven voor de 20 man die voor me werken moet ik me daar maar aan houden...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:32 schreef Puckzzz het volgende:
zolang ik mijn werk gewoon doe is er nix aan de hand hier
keej danquote:Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
nee, het bandje wat zij omheeft is van Breast Cancer Awareness
of je zet een beamer op de afdelingquote:Op donderdag 1 september 2005 11:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
hier hetzelfde hoor.. streamen is zo ongeveer het enige dat niet geaccepteerd wordt.. en aangezien ik toch het voorbeeld moet geven voor de 20 man die voor me werken moet ik me daar maar aan houden...
vindt de collega die over het team gaat dat beamers moet ondersteunen vast niet okquote:Op donderdag 1 september 2005 11:37 schreef fantastrick het volgende:
[..]
of je zet een beamer op de afdeling
Of die komt er ook bijzittenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
vindt de collega die over het team gaat dat beamers moet ondersteunen vast niet ok
Ja dat was echt een trieste actiequote:Op donderdag 1 september 2005 11:41 schreef No-Li-Ta het volgende:
blehh ingrid.. ze wil pochen met haar vermeende 'intelligentie' maar niemand vraagt ernaar. Ze doet teveel moeite om slim over te komen. "ik heb op de UvA gezeten maar daar vraagt niemand naar" hahahah
met zo'n nare stem kun je toch niet serieus gaan acteren ?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:32 schreef Tamaartje het volgende:
Ingrid verteld dat ze in GTST wilde spelen.
En dat Angela Schijf toen van haar had "gewonnen"
Toen is ze daarna Baantjer gaan doen?!
Ze is ingeschreven bij Rabarber in Den Haag [theaterschool]
Rikkert vraagt of ze aan BB meedoet om bekend te worden.
Ingrid zegt dat dat niet zo is...
Maar ze werd voor zoveel acteerklussen gevraagd...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef LuQas het volgende:
Bovendien is Ingrid na een jaar of twee weer gestopt aan de UvA. En geloof me, communicatie aan de UvA is nou niet bepaald te moeiijkste studie die er is...
Net met zijn badjas aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef Kokstra het volgende:
Rob wakker? Waar?
Veel boeiender is het nog niet vandaagquote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef aidyl het volgende:
spannend rob die zn tanden poetst
Vind ik ook, net zo spannend als mensen bekijken op hometrainersquote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef aidyl het volgende:
spannend rob die zn tanden poetst
Joh? Is ie brandweerman?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:51 schreef Tamaartje het volgende:
Pff nu weten we wel dat Ralph brandweerman is...
Ik zou het echt niet wetenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:51 schreef LuQas het volgende:
Iemand al enig idee wie er wie gaat nomineren vanavond?
Ik vermoed iig dat Roel sowieso voor Rob gaat.
En andersom ook vermoedelijk.
Ach gossie... wat lief..quote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij mag ook de brandweerauto rijden.
Jammer dat Lies er niet bij isquote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef Impry het volgende:
Nu gaan ze zich afvragen wat die koffers te betekenen hadden
Er is nog niets bekend over nomineren toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:55 schreef Kokstra het volgende:
Moeten ze één of twee mensen nomineren?
Dan zouden Rob en Ralph de genomineerden zijn uiteindelijk. Hoop dat Rob er dan uitvliegt.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:56 schreef schatje het volgende:
Chantal -> Tanja
Dido -> Ralph
Ingrid -> Rob
Joost -> Ingrid
Lieske -> Ralph
Linda -> ?
Menno -> Rob
Nathalie -> Ralph
Ralph -> ?
Rikkert -> Rob
Rob -> Menno
Roel -> Rob of Joost
Tanja -> Chantal
Wat hadden die koffers daar mee te maken danquote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef Impry het volgende:
Nu gaan ze zich afvragen wat die koffers te betekenen hadden
Lieske weet wel beter
daar zat haar geld inquote:Op donderdag 1 september 2005 12:00 schreef aidyl het volgende:
[..]
Wat hadden die koffers daar mee te maken dan
Van de bikini in een handdoek en toen in de kofferquote:Op donderdag 1 september 2005 12:01 schreef aidyl het volgende:
oh ik dacht dat ze dat eerst in haar bikini, toen in haar kast, en toen in haar laars had verstopt...
Ik zal wel ergens wat gemist hebben
Voor de entertainmentwaarde mag Ralph eruit, Rob kan zo goed hinkelenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dan zouden Rob en Ralph de genomineerden zijn uiteindelijk. Hoop dat Rob er dan uitvliegt.
Maar de antipathie tussen Tanja en Chantal ontgaat me een beetje.
Daarna moesten de koffers worden opgeruimd en heeft ze het geld verstopt in een laars.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Van de bikini in een handdoek en toen in de koffer![]()
Ah zo... maar dr geld is nu dus in handen van bb? Dan kan niemand het meer vinden?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Van de bikini in een handdoek en toen in de koffer![]()
Ik zou het toch niet leuk vinden als ze hem meteen een poot uitdraaien door hem weg te nomineren.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Voor de entertainmentwaarde mag Ralph eruit, Rob kan zo goed hinkelen![]()
Ah zo!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:07 schreef LuQas het volgende:
[..]
Daarna moesten de koffers worden opgeruimd en heeft ze het geld verstopt in een laars.![]()
Stream 1 loopt sowieso niet echt soepel heel de tijd. Daarom zit ik ook op twee. Bijna hetzelfde.quote:
Nee zoals LuQas net zei.. toen ze die koffers moesten pakken ging Lies een beetje flippen want ze zat op de fiets en was natuurlijk veel te bang dat iemand anders haar koffer wel leeg zou halen en in het washok zou zetten.. dus ze vroeg meteen of iemand het van haar over wilde nemen..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:07 schreef aidyl het volgende:
[..]
Ah zo... maar dr geld is nu dus in handen van bb? Dan kan niemand het meer vinden?
Camera 1 doet het trouwens wel hier![]()
Ze hebben het nu over odol's hahaha
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet leuk vinden als ze hem meteen een poot uitdraaien door hem weg te nomineren.
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet leuk vinden als ze hem meteen een poot uitdraaien door hem weg te nomineren.
ohh echt onder een plankje..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef bloodymary het volgende:
Neeee, in de kast onder een plankje!
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:06 schreef Tamaartje het volgende:
heey Rikkert zegt nu dat van de Telegraaf..
Dat ze nog een week langer zouden moeten fietsen
Dan mag Rikkert zeker als weekopdracht de telegraaf stiekum lezenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:06 schreef Tamaartje het volgende:
heey Rikkert zegt nu dat van de Telegraaf..
Dat ze nog een week langer zouden moeten fietsen
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:11 schreef BVO het volgende:
Zijn de nominaties nou vanavond al??
Op de BB-site staat dat vanavond alles bekend wordt over het nomineren...quote:Op donderdag 1 september 2005 12:11 schreef BVO het volgende:
Zijn de nominaties nou vanavond al??
ik ga vast topic makenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:13 schreef BVO het volgende:. Leuk.
.
En de eerste live-show natuurlijk.
Sluit ik me bijna bij aanquote:Op donderdag 1 september 2005 12:13 schreef b0ng het volgende:
rob en tanja worden genomineerd denk ik.
Bron: www.mediawatchers.nlquote:De bewoners staat vanavond bij de 'live' nog een zéér onaangename verrassing te wachten, aldus de Telegraaf. Ze zijn al helemaal kapot, maar de weekopdracht van dag en nacht fietsen wordt gewoon doorgestart. Het ligt in de lijn der verwachting dat de bewoners daarmee stevig op de proef gesteld gaan worden en dat de emoties wel zullen oplaaien. Ondertussen willen Menno en Ralph bijna niet meer van de fiets afstappen. Menno heeft herhaaldelijk gesuggereerd dat hij heeft gehoord dat degene met de meeste kilometers een extra bonus krijgt. Ralph heeft een kennelijk een eigen doel gesteld gekregen: hij blijft tot aan huilens toe zitten.
(incl. duim)quote:Op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef Tamaartje het volgende:
Rikkert: Wie heeft er een Ipod?
Ingrid: Wat is dat?
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef Tamaartje het volgende:
Rikkert: Wie heeft er een Ipod?
Ingrid: Wat is dat?
Je hebt wat gemistquote:Op donderdag 1 september 2005 12:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Vanaf hoelaat is Ralph nou alweer aan het fietsen? Ik heb het idee dat hij voor immuniteit ofzo aan het fietsen is. Ik kan me niet voorstellen dat hij voor de groep al ZO teringlang aan het fietsen is?
Neemt het heel even over van RIkkertquote:Op donderdag 1 september 2005 12:20 schreef Kokstra het volgende:
Menno ALWEER op de fiets...
Wat heb ik gemist?quote:
Dat is opzich wel jammer.. want die mensen missen echt wel veel..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:20 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat was de vorige BB's ook zo, dat het gewone gepeupel er heel andere meningen op nahoudt dan de Fokkers. Dit omdat deze mensen alleen de tv-uitzendingen kijken en dan toch wel heel veel missen en ook de discussies en analyses er om heen mislopen.
Ze worden dan toch wel op het verkeerde been gezet.....
word toch ook anders als ze moeten fietsen met alcohol.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:20 schreef BigBro000 het volgende:
je gelooft toch niet dat ze nog een week moeten doorfietsen? dat geeft saai televisie.... de kijker wilt juist elke week iets anders
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:20 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat was de vorige BB's ook zo, dat het gewone gepeupel er heel andere meningen op nahoudt dan de Fokkers. Dit omdat deze mensen alleen de tv-uitzendingen kijken en dan toch wel heel veel missen en ook de discussies en analyses er om heen mislopen.
Ze worden dan toch wel op het verkeerde been gezet.....
Een hele discussie tussen Ingrid/Chantal/Ralph/Menno over het fietsen... waarom ze zo lang fietsen enzoquote:
mooi zo, dan moeten ze morgen iedereen tegelijk zijn kast laten schoonmakenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef bloodymary het volgende:
Maar nu ligt het in haar klerenkast
Ik snap niet dat daar nog niemand een opmerking over gemaakt heeft... Of ik heb het gemist...quote:Op donderdag 1 september 2005 12:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
"kleuter" Ingrid met haar duim in haar mond... com'on, wat een irritatie vind ik dat!![]()
Hoe vreselijk kinderachtig,![]()
Ingridmag er van mij uit
Dit is de laatste keer van vandaag dat die gaat fietsen..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:23 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ah waar ging die discussie over? Dus wat is de moitvitatie van Ralph om nog steeds op die teringfiets te zitten?
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
"kleuter" Ingrid met haar duim in haar mond... com'on, wat een irritatie vind ik dat!![]()
Hoe vreselijk kinderachtig,![]()
Ingridmag er van mij uit
Dank dank dankquote:Op donderdag 1 september 2005 12:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer van vandaag dat die gaat fietsen..
Ralph fietst omdat die denkt dat die er dan niet uitgestemd wordt (niet genomineerd)
Menno fietst omdat die denkt dat degene die de meeste km maakt een beloning krijgt (bijv geld)
Hij weet het niet.. ze hadden het over vanavond wat er zou kunnen gebeuren en hij opperde het idee dat ze na vanavond niet klaar waren maar door moesten fietsen.. of dat ze konden kiezen voor opnieuw week noodransoen, toen zeiden ze een beetje in koor.. Dan gaan we voor het ransoenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:25 schreef teamlead het volgende:
hoe weet Rikkert dan dat ze moeten doorfietsen? van BB lijkt me niet voor de hand liggen, want dan mocht ie het vast niet vertellen....
Ja, dat vraag ik me dus ook af, alsof het compleet normaal is johquote:Op donderdag 1 september 2005 12:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik snap niet dat daar nog niemand een opmerking over gemaakt heeft... Of ik heb het gemist...
Dat heb je gemist denk ik..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik snap niet dat daar nog niemand een opmerking over gemaakt heeft... Of ik heb het gemist...
Ja jij... maar niemand in het huis?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat heb je gemist denk ik..
Ik heb het iig wel vaker dan 2 keer gezegd
Heeft 'ie nog niet gevraagd of hij ook mag?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:33 schreef schatje het volgende:
Menno tegen Ingrid: "Hand van je tiet af."
Ingrid: "Dat vind ik lekker."
Ik zie die twee het nog wel met elkaar doen als ze wat gedronken hebben.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:37 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Heeft 'ie nog niet gevraagd of hij ook mag?
Proberen mag altijd maar worden zal ze het nooit wordenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:38 schreef schatje het volgende:
Ingrid probeert nu wel heel erg intelligent over te komen.
Ik schrok me kapotquote:Op donderdag 1 september 2005 12:44 schreef Kokstra het volgende:
Zoooww, vette stem van BB!
Ze heet Ingrid, niet Ingequote:Op donderdag 1 september 2005 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
Whahaha die Inge...aan Naat:
je staat echt in je blote kont nu he?(Inge)
goed voor de kijkcijfers (iemand anders)
Ik heb er geen problemen mee (iemand anders)
Slet! (Inge)
mijn schoonzus ook en die wordt ook gewoon inge genoemd, scheelt weer twee letters tiepenquote:
wie zegt dat?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:46 schreef schatje het volgende:
"Je vingert jezelf toch ook?"
screendump please??quote:Op donderdag 1 september 2005 12:53 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Lieske ligt er ook weer extracharmant bij
Tis idd wel een klein beetje rommelig jaquote:Op donderdag 1 september 2005 12:57 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wachten de bewoners op de schoonmaakster ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |