met zo'n nare stem kun je toch niet serieus gaan acteren ?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:32 schreef Tamaartje het volgende:
Ingrid verteld dat ze in GTST wilde spelen.
En dat Angela Schijf toen van haar had "gewonnen"
Toen is ze daarna Baantjer gaan doen?!
Ze is ingeschreven bij Rabarber in Den Haag [theaterschool]
Rikkert vraagt of ze aan BB meedoet om bekend te worden.
Ingrid zegt dat dat niet zo is...
Maar ze werd voor zoveel acteerklussen gevraagd...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef LuQas het volgende:
Bovendien is Ingrid na een jaar of twee weer gestopt aan de UvA. En geloof me, communicatie aan de UvA is nou niet bepaald te moeiijkste studie die er is...
Net met zijn badjas aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef Kokstra het volgende:
Rob wakker? Waar?
Veel boeiender is het nog niet vandaagquote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef aidyl het volgende:
spannend rob die zn tanden poetst
Vind ik ook, net zo spannend als mensen bekijken op hometrainersquote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef aidyl het volgende:
spannend rob die zn tanden poetst
Joh? Is ie brandweerman?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:51 schreef Tamaartje het volgende:
Pff nu weten we wel dat Ralph brandweerman is...
Ik zou het echt niet wetenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:51 schreef LuQas het volgende:
Iemand al enig idee wie er wie gaat nomineren vanavond?
Ik vermoed iig dat Roel sowieso voor Rob gaat.
En andersom ook vermoedelijk.
Ach gossie... wat lief..quote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij mag ook de brandweerauto rijden.
Jammer dat Lies er niet bij isquote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef Impry het volgende:
Nu gaan ze zich afvragen wat die koffers te betekenen hadden
Er is nog niets bekend over nomineren toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:55 schreef Kokstra het volgende:
Moeten ze één of twee mensen nomineren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |