Als ze aan meer mensen salaris betalen, zijn er ook meer mensen die iets te besteden hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:09 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Door die troep zelf weg te gooien, zorg je er voor dat McDonalds niet zo veel salaris hoeft uit te betalen en hebben ze meer winst, wat goed is voor de economie.
In 'betere' restaurants kan je meestal je troep niet eens zelf weggooien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:21 schreef The_Mavericks het volgende:
mensen die hun troep laten staan zijn betere restaurants niet waardig.
Doen ze wel; als jij het niet opruimt, doen zij het uiteindelijk. Alleen zit daar vaak enig tijdsverschil in. Leuk voor de volgende klanten.quote:
Ach, laat ook maar, je bent gewoon lui.quote:Nu zijn WIJ degene die afschuiven![]()
. Anders draai je de boel even om.
En daar heb ik last van, want?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Doen ze wel; als jij het niet opruimt, doen zij het uiteindelijk. Alleen zit daar vaak enig tijdsverschil in. Leuk voor de volgende klanten.
Kijk jij graag in de restanten van anderen? OF ruim jij graag de restanten van anderen op zodat jij eindelijk ook es kan zitten?quote:
Dan zijn we het daar over eens.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:16 schreef Posdnous het volgende:
Ja, ik ben lui.
Dank je. En ik hoefde er niet eens lang over na te denkenquote:Briljant argument weer.
een schoner restaurant begint bij jezelfquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:23 schreef 700MB het volgende:
[..]
In 'betere' restaurants kan je meestal je troep niet eens zelf weggooien.
Nou ja, dat gaat dus niet in geval van die 'betere' restaurants.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:38 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
een schoner restaurant begint bij jezelf
Even schelden op een personeelslid en het is zo opgeruimd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Kijk jij graag in de restanten van anderen? OF ruim jij graag de restanten van anderen op zodat jij eindelijk ook es kan zitten?
Jij trekt bij de Hema de plee ook niet door als je hebt zitten schijten omdat ze daar ook toiletjuffrouwtjes hebben?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:54 schreef Grk het volgende:
toch best grappig dat nog aardig wat mensen mcdonalds en restaurant in 1 zin noemen
en ik laat het gewoon staan, ze hebben toch personeel
Komen we weer bij het onderwerp 'beetje sociaal zijn'aan....quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:43 schreef 700MB het volgende:
[..]
Even schelden op een personeelslid en het is zo opgeruimd.
En bij de opmerking 'waarom zou ik?'quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Komen we weer bij het onderwerp 'beetje sociaal zijn'aan....![]()
Nou ja, ik neem toch aan dat de Mac aan hun personeel een training geeft zodat het personeel weet hoe het hoort en zij die boel gewoon opruimen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:10 schreef TrenTs het volgende:
Het is natuurlijk ook gewoon een kwestie van opvoeding. Als je ouders asociale, ongemanierde honden zijn kun je van jou niet verlangen dat je wel weet hoe het hoort.
Natuurlijk, maar voor het klapvee dat braaf alle McDonalds hintjes volgt, omdat ze zelf niet eens kunnen bedenken hoe simpel het is en bang zijn uit de massa te vallen is het natuurlijk het allermakkelijkste om het maar op de opvoeding of luiheid van degene die het resoluut niet doen te gooien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:12 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nou ja, ik neem toch aan dat de Mac aan hun personeel een training geeft zodat het personeel weet hoe het hoort en zij die boel gewoon opruimen?
Omdat mensen dat niet zo leuk vinden als je ze uitscheld.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:54 schreef 700MB het volgende:
[..]
En bij de opmerking 'waarom zou ik?'
Klapvee? Is dat het? Vind je je zelf "speciaal" en "bijzonder" omdat je je rommel laat staan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar voor het klapvee dat braaf alle McDonalds hintjes volgt, omdat ze zelf niet eens kunnen bedenken hoe simpel het is en bang zijn uit de massa te vallen is het natuurlijk het allermakkelijkste om het maar op de opvoeding of luiheid van degene die het resoluut niet doen te gooien.
.
Dan moet dat personeel beter werken en sneller de troep opruimen. Dan hoeven ze ook niet uitgescholden te worden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:15 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Omdat mensen dat niet zo leuk vinden als je ze uitscheld.![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:16 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Klapvee? Is dat het? Vind je je zelf "speciaal" en "bijzonder" omdat je je rommel laat staan?
Ijdeltuit.
Personeel hoeft nooit uitgescholden te worden. Ook niet als het wat verkeerd doet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:16 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dan moet dat personeel beter werken en sneller de troep opruimen. Dan hoeven ze ook niet uitgescholden te worden.
Zeker wel, want dan werken ze sneller.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:22 schreef -DailaLama- het volgende:
Personeel hoeft nooit uitgescholden te worden. Ook niet als het wat verkeerd doet.
Ze doen maar. Ik eet toch nooit hamburgers daar.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:43 schreef _Flash_ het volgende:
En daarmee zal de prijs van een hamburger omhoog gaan. Ooiteen bedrijf extra kosten niet zien doorberekenen aan de consument?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:25 schreef 700MB het volgende:
[..]
Zeker wel, want dan werken ze sneller.
godverdomme teringlijer, houd je slappe smoelwerk en kuthanden uit je vaders reet en ga sneller posten!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:25 schreef 700MB het volgende:
[..]
Zeker wel, want dan werken ze sneller.
Fok! is mijn werk niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
godverdomme teringlijer, houd je slappe smoelwerk en kuthanden uit je vaders reet en ga sneller posten!!
en werkt het, post je nu meer
Is hij zo achterlijk als McPersoneel dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
godverdomme teringlijer, houd je slappe smoelwerk en kuthanden uit je vaders reet en ga sneller posten!!
en werkt het, post je nu meer
is dat een intelligentiekwestie danquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is hij zo achterlijk als McPersoneel dan?
Groetjes,
veldmuis
maakt dat dan uitquote:
Ja.quote:
en daar komt nog eens bij, we zijn geen honden, als we iets niet leuk vinden, hoeven we niet meteen asociaal te doen, je kan hem ook gewoon naar onze beleefheidsstandaarden duidelijk maken dat je graag een schone tafel wil. daarvoor hebben wij manieren geleerd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
is dat een intelligentiekwestie dan
kusjes
D_D
dus als je klanten/baas je uitscheld en je in je ballen schop ga jij harder werkenquote:
Nee, het verschil is dat ik mijn werk goed doe en als er iemand gaat schelden is dat dus onterecht. In de Mac is het smerig/is er troep en dus doet het personeel zijn werk niet, en dan kan je dus inderdaad terecht op ze gaan schelden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:36 schreef donald_dick het volgende:
dus als je klanten/baas je uitscheld en je in je ballen schop ga jij harder werken
grappig dat je al vanuit gaat dat jij op alle vlakken van je baan 100% goed functioneerd, zo niet beter. kan jij goed autorijden, want dat kan ook iedereen beter dan de rest. daar is het ook gebruikelijk om iedereen uit te schelden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:39 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, het verschil is dat ik mijn werk goed doe en als er iemand gaat schelden is dat dus onterecht. In de Mac is het smerig/is er troep en dus doet het personeel zijn werk niet, en dan kan je dus inderdaad terecht op ze gaan schelden.
Dat bedoelt D_D niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:39 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, het verschil is dat ik mijn werk goed doe en als er iemand gaat schelden is dat dus onterecht. In de Mac is het smerig/is er troep en dus doet het personeel zijn werk niet, en dan kan je dus inderdaad terecht op ze gaan schelden.
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:43 schreef donald_dick het volgende:
grappig dat je al vanuit gaat dat jij op alle vlakken van je baan 100% goed functioneerd, zo niet beter.
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:43 schreef donald_dick het volgende:
b) heeft je baas een emailadres en zoja, mag ik die
In zijn functieomschrijving zal zeer zeker staan dat hij de tent ook schoon moet houden als dat nodig is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:43 schreef donald_dick het volgende:
de grap is, ik wil wel eens een contract zien van een McDonalds mederwerker waar zijn/haar taken omschreven zijn.
hij kan er iig wel goed om heen lullenquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:44 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat bedoelt D_D niet.![]()
Als jij een fout maakt in je werk, en je baas gaat als een asociale mongool te keer, dan ga jij harder werken?
ubermenschquote:
mietjequote:Nee.
nee, daar ga jij van uitquote:In zijn functieomschrijving zal zeer zeker staan dat hij de tent ook schoon moet houden als dat nodig is.
Het moet er wel in staan, waarom maken ze anders na sluitingstijd de toko schoon. Is precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:49 schreef donald_dick het volgende:
nee, daar ga jij van uit
misschien uit beleefdheid, ik maak me moeders huis ook wel eens schoon, maar dat stond niet in em kontrakt toen ze me maakte, zoiets heet beleefdheid en het graag willen werken in een schone werkomgeving. maar kennelijk maak jij je bureau(daar ga ik maar van uit) schoonquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:52 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het moet er wel in staan, waarom maken ze anders na sluitingstijd de toko schoon. Is precies hetzelfde.
wat denk je nou wat meer inpact maaktquote:Verder had ik het over het schelden van klant op personeelslid, niet over baas op personeelslid.
Als ze dan graag in een schone werkomgeving willen werken, dan moeten ze toch juist die troep die blijft liggen opruimen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:16 schreef donald_dick het volgende:
misschien uit beleefdheid, ik maak me moeders huis ook wel eens schoon, maar dat stond niet in em kontrakt toen ze me maakte, zoiets heet beleefdheid en het graag willen werken in een schone werkomgeving.
Daar zijn de schoonmakers voor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:16 schreef donald_dick het volgende:
maar kennelijk maak jij je bureau(daar ga ik maar van uit) schoon
idd, wil jij dat die hamburger flipper nadat hij een tafel heeft schoonegmaakt nog aan jouw eten komtquote:
Ben jij toevallig McMedewerker?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
idd, wil jij dat die hamburger flipper nadat hij een tafel heeft schoonegmaakt nog aan jouw eten komtals je solliciteerd solliciteer je niet als schoonmaker
Als de medewerker zijn werk naar behoren uitvoert merkt die hamburger er niets van dat hij net een tafel heeft schoongemaakt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
idd, wil jij dat die hamburger flipper nadat hij een tafel heeft schoonegmaakt nog aan jouw eten komtals je solliciteerd solliciteer je niet als schoonmaker
maar als er volgens jouw ze juist niet de taken doen die ze moeten doen, ga je er dan wel vanuit dat ze hun handen wassenquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:53 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als de medewerker zijn werk naar behoren uitvoert merkt die hamburger er niets van dat hij net een tafel heeft schoongemaakt.
ben jij toevallig een McMedewerker?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ben jij toevallig McMedewerker?
Omdat je ook niet kan spellen.
Groetjes,
veldmuis
Eenschquote:Op zondag 4 september 2005 18:35 schreef Wolter het volgende:
Waarom moet je zo beleefd en netjes zijn voor mensen die een concept hebben bedacht wat bestaat uit zo snel mogelijk je vreten bestellen, eten en weggaan? En dat allemaal zo snel mogelijk. (ik werd geinspireerd door een bekende uitspraak van Theo Maassen).
Wat doen ze nou eigenlijk voor die euro's? En sowieso is het heel normaal om je spullen die je overhoudt (lege borden, kopjes, etc) te laten staan. Hier in Nederland is dat misschien een stuk minder, maar in veel landen ga je niet zomaar borden stapelen, je kopje drinken helemaal leegdrinken als het lekker heeft gesmaakt en je wil niet meer, etc. Dat is niet BELEEFD. Zeker borden stapelen kunnen we wat van.
Straks sta ik nog in de keuken mijn borden die ik net heb gebruikt af te wassen. Omdat dat zo beleefd is. Of sta ik de stoep aan te vegen omdat ik wel eens een sigaretje voor de deur rook, want binnen kan dat niet altijd. Als je een horecabedrijf bent dan is het gewoon heel normaal om te werken voordat de klanten langskomen, terwijl ze er zijn en als ze weggaan.
Vind je zo'n concept niks, dan heb je niks ind e Mac te zoeken; het heet niet voor niks een fastfood restaurant. Niet omdat het eten zelf zo snel is, maar omdat jij een snelle hap wilt hebben.quote:Op zondag 4 september 2005 18:35 schreef Wolter het volgende:
Waarom moet je zo beleefd en netjes zijn voor mensen die een concept hebben bedacht wat bestaat uit zo snel mogelijk je vreten bestellen, eten en weggaan? En dat allemaal zo snel mogelijk. (ik werd geinspireerd door een bekende uitspraak van Theo Maassen).
Boeiend wat ze in het buitenland doen; we zijn hier in Nederland, dus houden wij ons aan de nederlandse regels.quote:Wat doen ze nou eigenlijk voor die euro's? En sowieso is het heel normaal om je spullen die je overhoudt (lege borden, kopjes, etc) te laten staan. Hier in Nederland is dat misschien een stuk minder, maar in veel landen ga je niet zomaar borden stapelen, je kopje drinken helemaal leegdrinken als het lekker heeft gesmaakt en je wil niet meer, etc. Dat is niet BELEEFD. Zeker borden stapelen kunnen we wat van.
Overdrijven is ook een vakquote:Straks sta ik nog in de keuken mijn borden die ik net heb gebruikt af te wassen. Omdat dat zo beleefd is. Of sta ik de stoep aan te vegen omdat ik wel eens een sigaretje voor de deur rook, want binnen kan dat niet altijd. Als je een horecabedrijf bent dan is het gewoon heel normaal om te werken voordat de klanten langskomen, terwijl ze er zijn en als ze weggaan.
Ja, waar mot je godver je glas anders laten..? tegens de muur kapot gooien of je glas in de glasophaler zetten zullen ze niet echt apprecieren denk ik.quote:En ook in een cafe vindt men het aardig van je als jij je kopje/glas gewoon op de bar neerzet; kleine moeite groot plezier.
En gewoon laten staan op je tafeltje komt niet bij jou op?quote:Op maandag 5 september 2005 11:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, waar mot je godver je glas anders laten..?
Net als bij de Mac, zegmaar?quote:Op maandag 5 september 2005 11:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En gewoon laten staan op je tafeltje komt niet bij jou op?
De boel laten staan is sneller, dus dan is laten staan logischer.quote:Op maandag 5 september 2005 08:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vind je zo'n concept niks, dan heb je niks ind e Mac te zoeken; het heet niet voor niks een fastfood restaurant. Niet omdat het eten zelf zo snel is, maar omdat jij een snelle hap wilt hebben.
Het is echter een Amerikaans bedrijf, met Amerikaanse procedures.quote:Op maandag 5 september 2005 08:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Boeiend wat ze in het buitenland doen; we zijn hier in Nederland, dus houden wij ons aan de nederlandse regels.
de boel op straat gooien ook, dus danis het op straat gooien logischerquote:Op maandag 5 september 2005 12:08 schreef 700MB het volgende:
[..]
De boel laten staan is sneller, dus dan is laten staan logischer.
Nee, want dan zou je het eerst mee naar buiten moeten nemen, en dat kost meer moeite/tijd.quote:Op maandag 5 september 2005 12:14 schreef donald_dick het volgende:
de boel op straat gooien ook, dus danis het op straat gooien logischer![]()
hulde!quote:Op zondag 4 september 2005 18:35 schreef Wolter het volgende:
Wat doen ze nou eigenlijk voor die euro's? En sowieso is het heel normaal om je spullen die je overhoudt (lege borden, kopjes, etc) te laten staan. Hier in Nederland is dat misschien een stuk minder, maar in veel landen ga je niet zomaar borden stapelen, je kopje drinken helemaal leegdrinken als het lekker heeft gesmaakt en je wil niet meer, etc. Dat is niet BELEEFD. Zeker borden stapelen kunnen we wat van.
Straks sta ik nog in de keuken mijn borden die ik net heb gebruikt af te wassen. Omdat dat zo beleefd is. Of sta ik de stoep aan te vegen omdat ik wel eens een sigaretje voor de deur rook, want binnen kan dat niet altijd. Als je een horecabedrijf bent dan is het gewoon heel normaal om te werken voordat de klanten langskomen, terwijl ze er zijn en als ze weggaan.
ja want je kampeert in de macquote:Op maandag 5 september 2005 12:30 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, want dan zou je het eerst mee naar buiten moeten nemen, en dat kost meer moeite/tijd.
Kamperenquote:Op maandag 5 september 2005 12:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja want je kampeert in de macik ga altijd naar buiten, hoewel het me moeite kost op op te staan...
nou dan, je gaat dus toch naar buiten, kan je het net zo goed buiten opetenquote:
quote:En ook in een cafe vindt men het aardig van je als jij je kopje/glas gewoon op de bar neerzet; kleine moeite groot plezier.
Volgens mij verwar jij cafe met restaurant mijn beste.. of je gaat gewoon naar andere cafe's dan waar ik normaliter kom.. mijne hebben namelijk geen tafeltjes, meestal wel een bar..quote:En gewoon laten staan op je tafeltje komt niet bij jou op?
Op zich een goede redenatie, alleen is het wel, op z'n minst vreemd, dat bij de MC D's in andere landen dit schijnbaar niet zo is.. Dus zijn wij dan zo uber sociaal, of hebben ze het in de andere landen ook zo geprobeerd en snapte niemand het of zo..? (Of zitten die landen vol met, zoals zovelen hier in dit topic de mensen die voortaan/voorheen hun zooi laten/lieten staan, waaronder ondergetekende, in dit topic noemen) "tokkies"?quote:Opruimen hoort daar ook bij, het is een onderdeel van het 'pakket' vind ik.
Dus als jij een zwerver/bedelaar op straat ziet zitten met een omgekeerde pet erbij met een bordje "Dank U" dan geef jij/haar hem altijd geld..?quote:Mensen ... er staat "Dank u" op de prullenbakken ...
Nee, want dat is onhandiger?quote:Op maandag 5 september 2005 18:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nou dan, je gaat dus toch naar buiten, kan je het net zo goed buiten opeten
Ja, dat is voor de personeelsleden die de tafels opruimen.quote:Op maandag 5 september 2005 21:11 schreef -DailaLama- het volgende:
Mensen ... er staat "Dank u" op de prullenbakken ...
Ja, daar gaat je theorie al meteen de fout in. Zodra ik bij het tafeltje wegloop is het niet mijn rotzooi meer maar dat van de Mac.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:12 schreef eBay het volgende:
Je kan toch gewoon je eigen rotzooi opruimen?
kennelijk kan je ook niet lezen, want op de 2de regel staatquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:26 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ja, daar gaat je theorie al meteen de fout in. Zodra ik bij het tafeltje wegloop is het niet mijn rotzooi meer maar dat van de Mac.
en verder , als ik bij je thuis ben, mag ik dan ook me rommel op jouw vloer gooien? want dat is ook niet mijn rommelquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:12 schreef eBay het volgende:
Tenzij je zwak begaaft bent en wat aan je poten mankeerd![]()
Dan wel stoer volhouden op de radio dat jij weigert op te ruimen ehquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:21 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben benaderd om dit onderwerp op de radio te bespreken.
Iedereen leest FOk volgens mij..
DAS NIET ALTIJD! Ik let er altijd op. Vaak pakt de hamburgerbakker het doosje met de mac en pikt er ie stinkaugurk zo tussenuit. Misschien moet ik er idd maar eens iets van gaan zeggen...quote:Op donderdag 1 september 2005 16:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Je moet bij de Mac je burgers altijd zonder augurk of iets dergelijks bestellen, dan moeten ze helemaal een nieuwe maken en dan is ie altijd vers en warm..
Daarom, ik wees hem niet voor niets op de onjuistheid van zijn betoog.quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kennelijk kan je ook niet lezen, want op de 2de regel staat
[..]
Ik gooi het helemaal niet op de vloer bij de Mac, dus die vergelijking klopt niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:24 schreef donald_dick het volgende:
en verder , als ik bij je thuis ben, mag ik dan ook me rommel op jouw vloer gooien? want dat is ook niet mijn rommel
waar dnek je dat de rommel blijft wat op het tafeltje staat:? want dat bergt zich natuurlijk op enene ander wil ook een schone tafel?quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:51 schreef 700MB het volgende:
[..]
Daarom, ik wees hem niet voor niets op de onjuistheid van zijn betoog.
[..]
Ik gooi het helemaal niet op de vloer bij de Mac, dus die vergelijking klopt niet.
Daar is het personeel voor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:08 schreef donald_dick het volgende:
waar dnek je dat de rommel blijft wat op het tafeltje staat:? want dat bergt zich natuurlijk op enene ander wil ook een schone tafel?
maar krijg ik nog antwoord op me vraag?quote:
'Daar is het personeel voor.' impliceert toch vrij duidelijk dat zij er voor zijn op het te gaan ruimen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar krijg ik nog antwoord op me vraag?
was het timur?quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:35 schreef Posdnous het volgende:
Neuh..een landelijke, maar ik mag er schijnbaar niks over bekend maken.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
was het timur?
doe hem de groetjes van mij
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:18 schreef 700MB het volgende:
[..]
'Daar is het personeel voor.' impliceert toch vrij duidelijk dat zij er voor zijn op het te gaan ruimen?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:24 schreef donald_dick het volgende:
en verder , als ik bij je thuis ben, mag ik dan ook me rommel op jouw vloer gooien? want dat is ook niet mijn rommel
Och, als er iemand bij mij komt eten en diegene laat z'n bord zomaar ergens slingeren dan boeit me dat verder niet hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |