Op zich een goede redenatie, alleen is het wel, op z'n minst vreemd, dat bij de MC D's in andere landen dit schijnbaar niet zo is.. Dus zijn wij dan zo uber sociaal, of hebben ze het in de andere landen ook zo geprobeerd en snapte niemand het of zo..? (Of zitten die landen vol met, zoals zovelen hier in dit topic de mensen die voortaan/voorheen hun zooi laten/lieten staan, waaronder ondergetekende, in dit topic noemen) "tokkies"?quote:Opruimen hoort daar ook bij, het is een onderdeel van het 'pakket' vind ik.
Dus als jij een zwerver/bedelaar op straat ziet zitten met een omgekeerde pet erbij met een bordje "Dank U" dan geef jij/haar hem altijd geld..?quote:Mensen ... er staat "Dank u" op de prullenbakken ...
Nee, want dat is onhandiger?quote:Op maandag 5 september 2005 18:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nou dan, je gaat dus toch naar buiten, kan je het net zo goed buiten opeten
Ja, dat is voor de personeelsleden die de tafels opruimen.quote:Op maandag 5 september 2005 21:11 schreef -DailaLama- het volgende:
Mensen ... er staat "Dank u" op de prullenbakken ...
Ja, daar gaat je theorie al meteen de fout in. Zodra ik bij het tafeltje wegloop is het niet mijn rotzooi meer maar dat van de Mac.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:12 schreef eBay het volgende:
Je kan toch gewoon je eigen rotzooi opruimen?
kennelijk kan je ook niet lezen, want op de 2de regel staatquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:26 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ja, daar gaat je theorie al meteen de fout in. Zodra ik bij het tafeltje wegloop is het niet mijn rotzooi meer maar dat van de Mac.
en verder , als ik bij je thuis ben, mag ik dan ook me rommel op jouw vloer gooien? want dat is ook niet mijn rommelquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:12 schreef eBay het volgende:
Tenzij je zwak begaaft bent en wat aan je poten mankeerd![]()
Dan wel stoer volhouden op de radio dat jij weigert op te ruimen ehquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:21 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben benaderd om dit onderwerp op de radio te bespreken.
Iedereen leest FOk volgens mij..
DAS NIET ALTIJD! Ik let er altijd op. Vaak pakt de hamburgerbakker het doosje met de mac en pikt er ie stinkaugurk zo tussenuit. Misschien moet ik er idd maar eens iets van gaan zeggen...quote:Op donderdag 1 september 2005 16:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Je moet bij de Mac je burgers altijd zonder augurk of iets dergelijks bestellen, dan moeten ze helemaal een nieuwe maken en dan is ie altijd vers en warm..
Daarom, ik wees hem niet voor niets op de onjuistheid van zijn betoog.quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kennelijk kan je ook niet lezen, want op de 2de regel staat
[..]
Ik gooi het helemaal niet op de vloer bij de Mac, dus die vergelijking klopt niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:24 schreef donald_dick het volgende:
en verder , als ik bij je thuis ben, mag ik dan ook me rommel op jouw vloer gooien? want dat is ook niet mijn rommel
waar dnek je dat de rommel blijft wat op het tafeltje staat:? want dat bergt zich natuurlijk op enene ander wil ook een schone tafel?quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:51 schreef 700MB het volgende:
[..]
Daarom, ik wees hem niet voor niets op de onjuistheid van zijn betoog.
[..]
Ik gooi het helemaal niet op de vloer bij de Mac, dus die vergelijking klopt niet.
Daar is het personeel voor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:08 schreef donald_dick het volgende:
waar dnek je dat de rommel blijft wat op het tafeltje staat:? want dat bergt zich natuurlijk op enene ander wil ook een schone tafel?
maar krijg ik nog antwoord op me vraag?quote:
'Daar is het personeel voor.' impliceert toch vrij duidelijk dat zij er voor zijn op het te gaan ruimen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar krijg ik nog antwoord op me vraag?
was het timur?quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:35 schreef Posdnous het volgende:
Neuh..een landelijke, maar ik mag er schijnbaar niks over bekend maken.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
was het timur?
doe hem de groetjes van mij
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:18 schreef 700MB het volgende:
[..]
'Daar is het personeel voor.' impliceert toch vrij duidelijk dat zij er voor zijn op het te gaan ruimen?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:24 schreef donald_dick het volgende:
en verder , als ik bij je thuis ben, mag ik dan ook me rommel op jouw vloer gooien? want dat is ook niet mijn rommel
Och, als er iemand bij mij komt eten en diegene laat z'n bord zomaar ergens slingeren dan boeit me dat verder niet hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |