quote:Op donderdag 1 september 2005 09:54 schreef Grk het volgende:
toch best grappig dat nog aardig wat mensen mcdonalds en restaurant in 1 zin noemen
en ik laat het gewoon staan, ze hebben toch personeel
waarom verwacht jij vcan mcdonalds dat ze de zooi achter je opruimen, als ze geen restaurant zijn?quote:
idd, mee eens!quote:Op donderdag 1 september 2005 09:59 schreef Klonk het volgende:
gewoon opruimen die zooi.
klote tokkies die denken dat het stoer/normaal is om daar je zooi niet op te ruimen.
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarom verwacht jij vcan mcdonalds dat ze de zooi achter je opruimen, als ze geen restaurant zijn?
wat kan mij dat nou schelen, je loopt gewoon wegquote:ze hebben toch personeel
www.mcdonalds.dequote:Op donderdag 1 september 2005 10:06 schreef Tobbes het volgende:
Wanneer komt er trouwens een bier bij de Mac![]()
Dus overal waar maar personeel is laat jij je troep slingeren? Zal ik ff jouw huis onderschijten en lachend weglopen met de stelling "je bent toch thuis?" Kijken wat je daar van vindt, aso-hangjongere.quote:
ik ook.. maar om nou te gaan janken om mensen die dat niet doen..quote:Op donderdag 1 september 2005 10:29 schreef wise het volgende:
ik gooi het altijd weg.
kleine moeite als ik er toch langs loop
En hoe doe je dat met de Mcdrive dan? pleur je het op straat ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:41 schreef SadKingBilly het volgende:
Gewoon laten staan. Daar hebben ze tenslotte dat kansloze personeel voor! (er loopt bij iedere mac wel zo'n allochtoon rond met een vaatdoek, tafeltjes afruimen en schoonmaken. Die moet je ook aan het werk houden!
Bovendien zit het wat mij betreft bij de waanzinnig hoge prijs van dat gore vreten in.
Nee, want mijn eigen land vervuilen doe ik niet. Dan blijft het in de auto tot ik thuis ben en het in de container kan gooien! Ik gooi nooit iets op straat (zelfs niet met festivals etc).quote:Op donderdag 1 september 2005 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En hoe doe je dat met de Mcdrive dan? pleur je het op straat ofzo?
Grappigquote:Op donderdag 1 september 2005 10:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat een lomp verweer zeg, heb je nou echt niks beters? Zegt wat over je IQ.
het is gewoon asociaal om je rommel te laten staan, klaarquote:Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef Grk het volgende:
Ik snap het hele punt niet eigenlijk, het is de mac maar en er loopt altijd iemand rond om de tafeltjes schoon te houden
als je het te duur vindt moet je niet bij de mac gaan eten, klaarquote:Op donderdag 1 september 2005 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het is gewoon asociaal om je rommel te laten staan, klaar
als jij die vette zompige zooi in je mik wil douwen aan een tafeltje, wil jij niet eerst gaan zoeken tot je een leeg tafeltje vind zonder de afgekloven resten van een ander.
waar zie je mij zeggen dat ik het te duur vind?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:20 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
als je het te duur vindt moet je niet bij de mac gaan eten, klaar
ik neem zowiezo altijd de MCdrive, beetje in de rij gaan staan.
Nee, met je auto in de rij staan is inderdaad stukken beter!quote:Op donderdag 1 september 2005 11:20 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
als je het te duur vindt moet je niet bij de mac gaan eten, klaar
ik neem zowiezo altijd de MCdrive, beetje in de rij gaan staan.
Dat is dus aan de Mac om er voor te zorgen dat die zooi er niet meer staat.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het is gewoon asociaal om je rommel te laten staan, klaar
als jij die vette zompige zooi in je mik wil douwen aan een tafeltje, wil jij niet eerst gaan zoeken tot je een leeg tafeltje vind zonder de afgekloven resten van een ander.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Nee, met je auto in de rij staan is inderdaad stukken beter!![]()
ik maak gewoon mijn werk af op mijn laptop als ik ergens in de file of in de rij staatquote:Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Nee, met je auto in de rij staan is inderdaad stukken beter!![]()
ik praat in het algemeenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waar zie je mij zeggen dat ik het te duur vind?
en ik eet nooit bij de mac, een tijd geleden al mee gestopt vanuit principiele overwegingen
*afwacht.quote:Hallo, ik heb een vraagje.
Wat is uw beleid inzake het afruimen van de tafeltjes in de restaurants? Aangezien ik in uw etablissement mijn maaltijd verorber,en daar voor betaal, lijkt het mij logisch dat uw onderneming garant staat voor het schoonhouden van betreffende eetgelegenheid.
Ik snap dan ook niet waarom ikzelf mijn eetresten zou moeten opruimen: ik weet niet of dat daadwerkelijk uw bedoeling is, maar men kijkt mij immer vreemd aan als ik mijn tray laat staan. En dit terwijl uw eetgelegenheid binnen uw eigen strategie valt.
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
m.v.g. dhr Nous.
Hij snapt hetquote:Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat is dus aan de Mac om er voor te zorgen dat die zooi er niet meer staat..
zal niet gebeuren omdat MCdonalds doelgroep kinderen zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef PDOA het volgende:
Wanneer ze BIER introduceren bij de Mac ruim ik de zooi op mijn tafeltje op.
Ik geef je weinig kans. Wel vaker de Mc aangeschreven via de site, maar nooit echt een reaktie terug mogen ontvangen..quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef PDOA het volgende:
Dit gaat toch niet over afvalmanagement binnen de mac, tussen consument en afvalbak?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bron
Zij hebben er eigen mensen en programma's voor. Sterker nog, het afval-management is 1 van hun stokpaardjes. Zij strijken met de eer van de klanten.
Bovendien:
[afbeelding]
Zij recyclen hun afval (wat voor hen heel winstgevend is) en hebben daar ook een speciale strategie voor. In plaats van dat zij daar dus ook verantwoordelijk voor zijn, doe jij dat voor hen.
Precies, waarop een significant deel van hun strategie gebaseerd is. De afvalwerking en dus ook het deponeren van afval op een juiste manier valt dus binnen hun eigen strategie. Inherent daaraan lijkt me dat zij daar dus zlef zorg voor moeten dragen aangezien het hun besparingen en zelfs winst oplevert.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet over afvalmanagement binnen de mac, tussen consument en afvalbak?
Dit gaat over het opruimen van de troep buiten de mac en het proces tussen afvalbakken en stort/recycling.
Kap es met die moeilijke woorden, het gaat hier om afval in een vuilnisbak flikkeren.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Precies, waarop een significant deel van hun strategie gebaseerd is. De afvalwerking en dus ook het deponeren van afval op een juiste manier valt dus binnen hun eigen strategie. Inherent daaraan lijkt me dat zij daar dus zlef zorg voor moeten dragen aangezien het hun besparingen en zelfs winst oplevert.
Wat is dat nou weer voor een rukargument?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:43 schreef _Flash_ het volgende:
En daarmee zal de prijs van een hamburger omhoog gaan. Ooiteen bedrijf extra kosten niet zien doorberekenen aan de consument?
Tuurlijk, helemaal mee eens. Maar daar ga ik dus niet aan meedoen. En ik wens ook niet met de nek aangekeken te worden als ik dat niet doe.quote:Als de Mac door het creëren van zo'n cultuur waarbij de klant zelf bijdraagt aan het afvalproces minder geld hoeft door te berekenen in de produkten, fine with me... Er is toch geen wet die dit verbiedt? Ieder bedrijf zijn eigen cultuur..
haha stumper Nederlanders, hier in België is bier in overvloed in de MacDoquote:Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef PDOA het volgende:
Yeah rightquote:Op donderdag 1 september 2005 12:48 schreef Little_Meanie het volgende:
ik laat gewoon alles achter maar leg er wel 2 EUR of zo bij, zo hebben die MacMiepjes ook nog iets voor het afruimen
In Frankrijk hebben ze bier bij de Macquote:Op donderdag 1 september 2005 11:36 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
zal niet gebeuren omdat MCdonalds doelgroep kinderen zijn.
bier hebben ze overal in de MacDo behalve in Nederlandquote:Op donderdag 1 september 2005 13:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In Frankrijk hebben ze bier bij de Mac![]()
Niks meer dan terecht. Dat kleine tuig dat hier de Mac bevolkt is zonder bier al aggressief, laat staan met....quote:Op donderdag 1 september 2005 13:16 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
bier hebben ze overal in de MacDo behalve in Nederland
turken en marokkanen drinken toch geen bier?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:20 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Niks meer dan terecht. Dat kleine tuig dat hier de Mac bevolkt is zonder bier al aggressief, laat staan met....
Nee, die zijn zo al aggressief.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:29 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
turken en marokkanen drinken toch geen bier?
Tja, tegen dit soort hoogstaand niveau kan ik niet op natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een *rukargument*?.
In principe gaat het ten koste van het overhevelen van kosten op de klanten, wat alleen maar minder winst voor de aandeelhouders zou betekenen. Dat ze dat vervolgens gaan verhalen op klanten is niet zo makkelijk gedaan, want dan komen er een stuk minder klanten.
[..]
Tuurlijk, helemaal mee eens. Maar daar ga ik dus niet aan meedoen. En ik wens ook niet met de nek aangekeken te worden als ik dat niet doe.
eenschquote:Op donderdag 1 september 2005 13:32 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Nee, die zijn zo al aggressief.
Een goeie reden trouwens om je eten op te ruimen: anders gaat dat tuig ermee gooien!
McDonalds zit er niet mee hoor. Ze kijken binnen dat bedrijf alleen maar naar 3 dingen: marketing, marketing en marketing.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:49 schreef beestjuh het volgende:
Ik ruim het altijd op, vermits ik normaal en snel geholpen ben.
Als ik mijn groenteburger bestel, er 10 minuten op moet wachten, nog eens naar beneden moet lopen om die mutsen eraan te herinneren dat ze in een fast-food restaurant werken en wederom 10 minuten later pas mijn groenteburger krijg, zonder excuses, zonder een "smakelijk eten", zonder een tomaatje maar mét slappe sla, en ik moet het nog zélf van het dienblad van die kauwgom-knauwende breezah af pakken, dan maak ik er mooi net zo'n bende van als zij doen.
Gek genoeg is dit geen uitzondering
McDrive is een ander verhaal, de natuur heeft niks van doen met de infantiliteit van McMedewerkers dus dat gooi ik immer netjes in de kliko
In de Herestraat in groningen moet je zelfs eerst een 20ec stuk uit je portemonnee weten te vissen.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:50 schreef XiChico het volgende:
Wel genakt dat je bij de MC 0.30 cent in het bakje voor de WC moet leggen bij zo'n nietsnut vrouw. Terwijl de WC's dan nog niet eens schoon zijn.
Ja, want omdat het slordig staat is de reden dat ze geen vuilnisbakken in restaurants hebben.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ok, al met al heel simpel:
Zie jij in een normaal restaurant vuilnsibakken staan waar jij je afval in kan dumpen? Nee, dus laat je het staan om het door anderen op te laten ruimen. Restaurant willen er ookg een prullenbakken hebben staan, want dat staat enorm slordig.
quote:Zie jij bij de Mac vuilnisbakken staan waar je je zooi in kan dumpen? Ja, die staan er omdat de Mac geen restaurant is zoals alle andere . Volgens mij zijn er ook helemaal geen regels wanneer iets een restaurant genoemd mag worden, dus zeuren daarover is al helemaal geen optie.
Daar klaag ik ook helemaal niet over.quote:Daarnaast is bij een restaurant bediening inbegrepen in de prijs; macdonalds heeft zoiets niet. Vervolgens gaan zeuren over de prijs moet je al helemaal achterwege laten, want als je het zo duur vindt, heb je niks bij de Mac te zoeken.
Tuurlijk, behalve als je er voor betaalt in een eetgelgenheid waar het hun verantwoordelijkheid is.quote:Opruimen van je eigen rotzooi is een deel van je opvoeding; heeft je moeder je nooit geleerd je rommel achter je op te ruimen, te allen tijde?
precies, zelfs in belgie hebben ze hetquote:Op donderdag 1 september 2005 10:06 schreef Tobbes het volgende:
Wanneer komt er trouwens een bier bij de Mac![]()
Je moet bij de Mac je burgers altijd zonder augurk of iets dergelijks bestellen, dan moeten ze helemaal een nieuwe maken en dan is ie altijd vers en warm.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:20 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik hoorde laatst van een vriend dat mensen die zelf hun rommel opruimen hun hamburger extra lekker krijgen de volgende keer. Lekker warm en zo.
bijna alles wat je bij de Mac eet is toch allang klaarquote:Op donderdag 1 september 2005 16:20 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik hoorde laatst van een vriend dat mensen die zelf hun rommel opruimen hun hamburger extra lekker krijgen de volgende keer. Lekker warm en zo. Bij mensen die hun rommel laten staan, trekken ze zich er boven flink af en smeren het burgertje dan in met bud.
Ja, maar als ze jimjim aan zien komen halen ze snel het broodje uit elkaar en smeren het vol met kwak. Nooit gedacht waarom die mensen achter de balie zo moesten glimlachen naar jou? Of dacht je echt dat ze je mochten?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bijna alles wat je bij de Mac eet is toch allang klaar
oja, ik laat meestal mijn troep staan. gewoon omdat ik lui ben![]()
niet dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:53 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja, maar als ze jimjim aan zien komen halen ze snel het broodje uit elkaar en smeren het vol met kwak. Nooit gedacht waarom die mensen achter de balie zo moesten glimlachen naar jou? Of dacht je echt dat ze je mochten?![]()
En dan heb ik er nog geeneens over gehad wanneer een van de meisjes van McDonalds menstrueert ...quote:
ja man!! hahahahaha en geert wilders word premier!!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:53 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja, maar als ze jimjim aan zien komen halen ze snel het broodje uit elkaar en smeren het vol met kwak. Nooit gedacht waarom die mensen achter de balie zo moesten glimlachen naar jou? Of dacht je echt dat ze je mochten?![]()
is bij ons vroeger ook altijd gewoon door moeders gedaan (tafel afruimen), toch ruim ik ook altijd mijn rommel op bij fastfood restaurants (toen ik er nog kwam) en erger ik me eraan als anderen dat niet doen (moet soms ook wel vrienden/kennissen aansturen om hun rommel op te ruimen, triest eigenlijk)quote:Op donderdag 1 september 2005 10:05 schreef dborhem het volgende:
Het is heel normaal om alle troep op je dienblad te zetten (of te gooien),richting uitgang te lopen en dan even snel alles in de bak te kieperen en het blad er bovenop te zetten.
Kost maar iets van 15 seconden,en er word niet aan je gevraagd om naar de toonbank te lopen,te wachten op je beurt,een nat doekje te vragen en je tafel schoon te maken,dus ik begrijp de moeite hiermee echt niet.
Bij mij thuis was het heel normaal om na het eten afwas van tafel mee te nemen (wat je dan gebruikt had dus) en op het aanrecht te zetten.
Inderdaad een opvoedingskwestie,want ik ken plenty ouders/verzorgers die het liefdevol overnemen van hun kids,helaas helpt dat niet in hun latere leven.
Mede door de methodes bij mij thuis ben ik in staat sinds mijn 13e om een compleet huishouden te runnen.
Dat dit weer niet overal gebeurt heb ik ook meegemaakt op mijn werk waar iemand niet eens wist hoe hij iets moest afstoffen (een THEEDOEK???)![]()
België is dan ook het bierland bij uitstekquote:Op donderdag 1 september 2005 16:13 schreef master_X het volgende:
[..]
precies, zelfs in belgie hebben ze het
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:29 schreef wise het volgende:
ik gooi het altijd weg.
kleine moeite als ik er toch langs loop
in Canada ook nietquote:Op donderdag 1 september 2005 13:16 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
bier hebben ze overal in de MacDo behalve in Nederland
In Paris you can get a beer at McDonalds Aldus Jules in Pulp Fiction.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
in Canada ook niet
Geen idee hoe het in de US is eigenlijk
zolang ze daar niet aangeven dat ze willen dat we de rommel laten staan, en er zelfs "Dank u" op de prullenbakken gedrukt staat daar, denk ik dat ze het in NL wel verwachtenquote:Op donderdag 1 september 2005 19:37 schreef athlonkmf het volgende:
In bepaalde landen word je chagrijnig aangekeken door de Mc-mensen als je je spullen opruimt daar omdat je eigenlijk hun werk wegneemt. Krijg je normaal gesproken ook niet de kans, bij elk strategisch geplaatste vuilnisbak staat een Mc-medewerker klaar om als een ballenjongen op een bal, naar jouw plek te rennen om de dienblad te legen en de tafels schoon temaken.
Of waar je twee dozijn excuses moet aanhoren als je "gasp" eerst een plekje moet zoeken om op je bestelling te wachten en gelukkig maar een dozijn excuses als je niet direct na het betalen je bestelling meekreeg en je wel 10 seconde extra moest wachten.
Weet ik in NL kunnen ze er alleen wat van in Limburgquote:Op donderdag 1 september 2005 18:10 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
België is dan ook het bierland bij uitstek
Ja. Niet de reden, maar wel één van de redenenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:10 schreef Posdnous het volgende:
Ja, want omdat het slordig staat is de reden dat ze geen vuilnisbakken in restaurants hebben...
Jawel. Waarom zetten ze die dingen daar anders dan neer? Klein beetje service van jou naar hun toe.quote:. je draait de zaken een beetje om.
Het is niet dat je iets weg gaat gooien alleen maar omdat er vuilnisbakken staan natuurlijk.
Moeten is een groot woord, maar dat je het doet wordt door iedereen gewaardeerd; vooral door degene die na je aan dat tafeltje gaat zitten. Of laat jij het ook liggen als het restaurant vol is en mensen staan te wachten op een tafeltje? Lekker voor die volgende gasten dan...quote:Dat zij die daar neerzetten betekent natuurlijk niet dat je dan maar zelf alles op moet ruimen. Dat zij die dingen daar neerzetten is hun probleem.
Ja hoor, heb ik niet zulke problemen mee.quote:Je gaat zeker ook alleen maar aan een tafel zitten omdat ze er toch staan, anders ging je op de grond zitten.
Mijn verhaal was ook neit direct tegen jou bedoeld, maar meer algemeen. Anders had ik je wel gekwootquote:Daar klaag ik ook helemaal niet over.
Dus dan doe jij het ook bij een snackbar, een ijskraam, etc.? Want ook daar is het hun verantwoordelijkheid dat het tafeltje schoon is. Vreemd genoeg is bij die zaken iedereen wel vaak goed genoeg opgevoed om het zelf weg te gooien...quote:Tuurlijk, behalve als je er voor betaalt in een eetgelgenheid waar het hun verantwoordelijkheid is.
Ja. dat is toch zeker het probleem van het restaurant en niet van mij?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Moeten is een groot woord, maar dat je het doet wordt door iedereen gewaardeerd; vooral door degene die na je aan dat tafeltje gaat zitten. Of laat jij het ook liggen als het restaurant vol is en mensen staan te wachten op een tafeltje? Lekker voor die volgende gasten dan...
Tsja, zo kun je alles afschuiven; een beetje eigen verantwoordelijkheid nemen of gewoon een beetje sociaal zijn zou je niet misstaan. Maar ja, het is moeilijk dwingen eh...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:25 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ja. dat is toch zeker het probleem van het restaurant en niet van mij?
Ja, dat doet de Mac idd niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Tsja, zo kun je alles afschuiven; een beetje eigen verantwoordelijkheid nemen
Klopt, je kan prima alles afschuiven, zoals ik al zei: niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Tsja, zo kun je alles afschuiven; een beetje eigen verantwoordelijkheid nemen of gewoon een beetje sociaal zijn zou je niet misstaan. Maar ja, het is moeilijk dwingen eh...
Door die troep zelf weg te gooien, zorg je er voor dat McDonalds niet zo veel salaris hoeft uit te betalen en hebben ze meer winst, wat goed is voor de economie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:44 schreef 700MB het volgende:
[..]
Klopt, je kan prima alles afschuiven, zoals ik al zei: niet mijn probleem.
Los daarvan is het juist heel sociaal om te doen, door die troep gewoon te laten staan hebben ze meer personeel nodig om het op te ruimen, en dat is dus goed voor de werkgelegenheid.
dat de werknemers niet veel salaris krijgen is goed voor de economie? haha snap wel waarom jij een geert wilders wannabee bentquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:09 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Door die troep zelf weg te gooien, zorg je er voor dat McDonalds niet zo veel salaris hoeft uit te betalen en hebben ze meer winst, wat goed is voor de economie.
Als ze aan meer mensen salaris betalen, zijn er ook meer mensen die iets te besteden hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:09 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Door die troep zelf weg te gooien, zorg je er voor dat McDonalds niet zo veel salaris hoeft uit te betalen en hebben ze meer winst, wat goed is voor de economie.
In 'betere' restaurants kan je meestal je troep niet eens zelf weggooien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:21 schreef The_Mavericks het volgende:
mensen die hun troep laten staan zijn betere restaurants niet waardig.
Doen ze wel; als jij het niet opruimt, doen zij het uiteindelijk. Alleen zit daar vaak enig tijdsverschil in. Leuk voor de volgende klanten.quote:
Ach, laat ook maar, je bent gewoon lui.quote:Nu zijn WIJ degene die afschuiven![]()
. Anders draai je de boel even om.
En daar heb ik last van, want?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Doen ze wel; als jij het niet opruimt, doen zij het uiteindelijk. Alleen zit daar vaak enig tijdsverschil in. Leuk voor de volgende klanten.
Kijk jij graag in de restanten van anderen? OF ruim jij graag de restanten van anderen op zodat jij eindelijk ook es kan zitten?quote:
Dan zijn we het daar over eens.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:16 schreef Posdnous het volgende:
Ja, ik ben lui.
Dank je. En ik hoefde er niet eens lang over na te denkenquote:Briljant argument weer.
een schoner restaurant begint bij jezelfquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:23 schreef 700MB het volgende:
[..]
In 'betere' restaurants kan je meestal je troep niet eens zelf weggooien.
Nou ja, dat gaat dus niet in geval van die 'betere' restaurants.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:38 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
een schoner restaurant begint bij jezelf
Even schelden op een personeelslid en het is zo opgeruimd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Kijk jij graag in de restanten van anderen? OF ruim jij graag de restanten van anderen op zodat jij eindelijk ook es kan zitten?
Jij trekt bij de Hema de plee ook niet door als je hebt zitten schijten omdat ze daar ook toiletjuffrouwtjes hebben?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:54 schreef Grk het volgende:
toch best grappig dat nog aardig wat mensen mcdonalds en restaurant in 1 zin noemen
en ik laat het gewoon staan, ze hebben toch personeel
Komen we weer bij het onderwerp 'beetje sociaal zijn'aan....quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:43 schreef 700MB het volgende:
[..]
Even schelden op een personeelslid en het is zo opgeruimd.
En bij de opmerking 'waarom zou ik?'quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Komen we weer bij het onderwerp 'beetje sociaal zijn'aan....![]()
Nou ja, ik neem toch aan dat de Mac aan hun personeel een training geeft zodat het personeel weet hoe het hoort en zij die boel gewoon opruimen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:10 schreef TrenTs het volgende:
Het is natuurlijk ook gewoon een kwestie van opvoeding. Als je ouders asociale, ongemanierde honden zijn kun je van jou niet verlangen dat je wel weet hoe het hoort.
Natuurlijk, maar voor het klapvee dat braaf alle McDonalds hintjes volgt, omdat ze zelf niet eens kunnen bedenken hoe simpel het is en bang zijn uit de massa te vallen is het natuurlijk het allermakkelijkste om het maar op de opvoeding of luiheid van degene die het resoluut niet doen te gooien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:12 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nou ja, ik neem toch aan dat de Mac aan hun personeel een training geeft zodat het personeel weet hoe het hoort en zij die boel gewoon opruimen?
Omdat mensen dat niet zo leuk vinden als je ze uitscheld.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:54 schreef 700MB het volgende:
[..]
En bij de opmerking 'waarom zou ik?'
Klapvee? Is dat het? Vind je je zelf "speciaal" en "bijzonder" omdat je je rommel laat staan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar voor het klapvee dat braaf alle McDonalds hintjes volgt, omdat ze zelf niet eens kunnen bedenken hoe simpel het is en bang zijn uit de massa te vallen is het natuurlijk het allermakkelijkste om het maar op de opvoeding of luiheid van degene die het resoluut niet doen te gooien.
.
Dan moet dat personeel beter werken en sneller de troep opruimen. Dan hoeven ze ook niet uitgescholden te worden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:15 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Omdat mensen dat niet zo leuk vinden als je ze uitscheld.![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:16 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Klapvee? Is dat het? Vind je je zelf "speciaal" en "bijzonder" omdat je je rommel laat staan?
Ijdeltuit.
Personeel hoeft nooit uitgescholden te worden. Ook niet als het wat verkeerd doet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:16 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dan moet dat personeel beter werken en sneller de troep opruimen. Dan hoeven ze ook niet uitgescholden te worden.
Zeker wel, want dan werken ze sneller.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:22 schreef -DailaLama- het volgende:
Personeel hoeft nooit uitgescholden te worden. Ook niet als het wat verkeerd doet.
Ze doen maar. Ik eet toch nooit hamburgers daar.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:43 schreef _Flash_ het volgende:
En daarmee zal de prijs van een hamburger omhoog gaan. Ooiteen bedrijf extra kosten niet zien doorberekenen aan de consument?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:25 schreef 700MB het volgende:
[..]
Zeker wel, want dan werken ze sneller.
godverdomme teringlijer, houd je slappe smoelwerk en kuthanden uit je vaders reet en ga sneller posten!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:25 schreef 700MB het volgende:
[..]
Zeker wel, want dan werken ze sneller.
Fok! is mijn werk niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
godverdomme teringlijer, houd je slappe smoelwerk en kuthanden uit je vaders reet en ga sneller posten!!
en werkt het, post je nu meer
Is hij zo achterlijk als McPersoneel dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
godverdomme teringlijer, houd je slappe smoelwerk en kuthanden uit je vaders reet en ga sneller posten!!
en werkt het, post je nu meer
is dat een intelligentiekwestie danquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is hij zo achterlijk als McPersoneel dan?
Groetjes,
veldmuis
maakt dat dan uitquote:
Ja.quote:
en daar komt nog eens bij, we zijn geen honden, als we iets niet leuk vinden, hoeven we niet meteen asociaal te doen, je kan hem ook gewoon naar onze beleefheidsstandaarden duidelijk maken dat je graag een schone tafel wil. daarvoor hebben wij manieren geleerd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
is dat een intelligentiekwestie dan
kusjes
D_D
dus als je klanten/baas je uitscheld en je in je ballen schop ga jij harder werkenquote:
Nee, het verschil is dat ik mijn werk goed doe en als er iemand gaat schelden is dat dus onterecht. In de Mac is het smerig/is er troep en dus doet het personeel zijn werk niet, en dan kan je dus inderdaad terecht op ze gaan schelden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:36 schreef donald_dick het volgende:
dus als je klanten/baas je uitscheld en je in je ballen schop ga jij harder werken
grappig dat je al vanuit gaat dat jij op alle vlakken van je baan 100% goed functioneerd, zo niet beter. kan jij goed autorijden, want dat kan ook iedereen beter dan de rest. daar is het ook gebruikelijk om iedereen uit te schelden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:39 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, het verschil is dat ik mijn werk goed doe en als er iemand gaat schelden is dat dus onterecht. In de Mac is het smerig/is er troep en dus doet het personeel zijn werk niet, en dan kan je dus inderdaad terecht op ze gaan schelden.
Dat bedoelt D_D niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:39 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, het verschil is dat ik mijn werk goed doe en als er iemand gaat schelden is dat dus onterecht. In de Mac is het smerig/is er troep en dus doet het personeel zijn werk niet, en dan kan je dus inderdaad terecht op ze gaan schelden.
Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:43 schreef donald_dick het volgende:
grappig dat je al vanuit gaat dat jij op alle vlakken van je baan 100% goed functioneerd, zo niet beter.
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:43 schreef donald_dick het volgende:
b) heeft je baas een emailadres en zoja, mag ik die
In zijn functieomschrijving zal zeer zeker staan dat hij de tent ook schoon moet houden als dat nodig is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:43 schreef donald_dick het volgende:
de grap is, ik wil wel eens een contract zien van een McDonalds mederwerker waar zijn/haar taken omschreven zijn.
hij kan er iig wel goed om heen lullenquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:44 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat bedoelt D_D niet.![]()
Als jij een fout maakt in je werk, en je baas gaat als een asociale mongool te keer, dan ga jij harder werken?
ubermenschquote:
mietjequote:Nee.
nee, daar ga jij van uitquote:In zijn functieomschrijving zal zeer zeker staan dat hij de tent ook schoon moet houden als dat nodig is.
Het moet er wel in staan, waarom maken ze anders na sluitingstijd de toko schoon. Is precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:49 schreef donald_dick het volgende:
nee, daar ga jij van uit
misschien uit beleefdheid, ik maak me moeders huis ook wel eens schoon, maar dat stond niet in em kontrakt toen ze me maakte, zoiets heet beleefdheid en het graag willen werken in een schone werkomgeving. maar kennelijk maak jij je bureau(daar ga ik maar van uit) schoonquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:52 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het moet er wel in staan, waarom maken ze anders na sluitingstijd de toko schoon. Is precies hetzelfde.
wat denk je nou wat meer inpact maaktquote:Verder had ik het over het schelden van klant op personeelslid, niet over baas op personeelslid.
Als ze dan graag in een schone werkomgeving willen werken, dan moeten ze toch juist die troep die blijft liggen opruimen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:16 schreef donald_dick het volgende:
misschien uit beleefdheid, ik maak me moeders huis ook wel eens schoon, maar dat stond niet in em kontrakt toen ze me maakte, zoiets heet beleefdheid en het graag willen werken in een schone werkomgeving.
Daar zijn de schoonmakers voor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:16 schreef donald_dick het volgende:
maar kennelijk maak jij je bureau(daar ga ik maar van uit) schoon
idd, wil jij dat die hamburger flipper nadat hij een tafel heeft schoonegmaakt nog aan jouw eten komtquote:
Ben jij toevallig McMedewerker?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
idd, wil jij dat die hamburger flipper nadat hij een tafel heeft schoonegmaakt nog aan jouw eten komtals je solliciteerd solliciteer je niet als schoonmaker
Als de medewerker zijn werk naar behoren uitvoert merkt die hamburger er niets van dat hij net een tafel heeft schoongemaakt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
idd, wil jij dat die hamburger flipper nadat hij een tafel heeft schoonegmaakt nog aan jouw eten komtals je solliciteerd solliciteer je niet als schoonmaker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |