quote:Op donderdag 1 september 2005 09:54 schreef Grk het volgende:
toch best grappig dat nog aardig wat mensen mcdonalds en restaurant in 1 zin noemen
en ik laat het gewoon staan, ze hebben toch personeel
waarom verwacht jij vcan mcdonalds dat ze de zooi achter je opruimen, als ze geen restaurant zijn?quote:
idd, mee eens!quote:Op donderdag 1 september 2005 09:59 schreef Klonk het volgende:
gewoon opruimen die zooi.
klote tokkies die denken dat het stoer/normaal is om daar je zooi niet op te ruimen.
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarom verwacht jij vcan mcdonalds dat ze de zooi achter je opruimen, als ze geen restaurant zijn?
wat kan mij dat nou schelen, je loopt gewoon wegquote:ze hebben toch personeel
www.mcdonalds.dequote:Op donderdag 1 september 2005 10:06 schreef Tobbes het volgende:
Wanneer komt er trouwens een bier bij de Mac![]()
Dus overal waar maar personeel is laat jij je troep slingeren? Zal ik ff jouw huis onderschijten en lachend weglopen met de stelling "je bent toch thuis?" Kijken wat je daar van vindt, aso-hangjongere.quote:
ik ook.. maar om nou te gaan janken om mensen die dat niet doen..quote:Op donderdag 1 september 2005 10:29 schreef wise het volgende:
ik gooi het altijd weg.
kleine moeite als ik er toch langs loop
En hoe doe je dat met de Mcdrive dan? pleur je het op straat ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:41 schreef SadKingBilly het volgende:
Gewoon laten staan. Daar hebben ze tenslotte dat kansloze personeel voor! (er loopt bij iedere mac wel zo'n allochtoon rond met een vaatdoek, tafeltjes afruimen en schoonmaken. Die moet je ook aan het werk houden!
Bovendien zit het wat mij betreft bij de waanzinnig hoge prijs van dat gore vreten in.
Nee, want mijn eigen land vervuilen doe ik niet. Dan blijft het in de auto tot ik thuis ben en het in de container kan gooien! Ik gooi nooit iets op straat (zelfs niet met festivals etc).quote:Op donderdag 1 september 2005 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En hoe doe je dat met de Mcdrive dan? pleur je het op straat ofzo?
Grappigquote:Op donderdag 1 september 2005 10:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat een lomp verweer zeg, heb je nou echt niks beters? Zegt wat over je IQ.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |