abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30157729
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30157743
De Mac? Wat is dat? Die pc wannabe? Daar mors ik ook weleens cola overheen
  donderdag 1 september 2005 @ 09:59:59 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30157783
gewoon opruimen die zooi.

klote tokkies die denken dat het stoer/normaal is om daar je zooi niet op te ruimen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_30157820
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:54 schreef Grk het volgende:
toch best grappig dat nog aardig wat mensen mcdonalds en restaurant in 1 zin noemen

en ik laat het gewoon staan, ze hebben toch personeel
lekker stoken ^O^
pi_30157833
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:01 schreef Grk het volgende:

[..]
waarom verwacht jij vcan mcdonalds dat ze de zooi achter je opruimen, als ze geen restaurant zijn?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30157851
Ik doe het ook altijd maar sommige anderen weer niet, tis wel sociaal als je het opruimt ja

Maar om er nou 3 topics over te openen...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_30157875
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:59 schreef Klonk het volgende:
gewoon opruimen die zooi.

klote tokkies die denken dat het stoer/normaal is om daar je zooi niet op te ruimen.
idd, mee eens!
pi_30157906
Het is heel normaal om alle troep op je dienblad te zetten (of te gooien),richting uitgang te lopen en dan even snel alles in de bak te kieperen en het blad er bovenop te zetten.
Kost maar iets van 15 seconden,en er word niet aan je gevraagd om naar de toonbank te lopen,te wachten op je beurt,een nat doekje te vragen en je tafel schoon te maken,dus ik begrijp de moeite hiermee echt niet.
Bij mij thuis was het heel normaal om na het eten afwas van tafel mee te nemen (wat je dan gebruikt had dus) en op het aanrecht te zetten.
Inderdaad een opvoedingskwestie,want ik ken plenty ouders/verzorgers die het liefdevol overnemen van hun kids,helaas helpt dat niet in hun latere leven.
Mede door de methodes bij mij thuis ben ik in staat sinds mijn 13e om een compleet huishouden te runnen.
Dat dit weer niet overal gebeurt heb ik ook meegemaakt op mijn werk waar iemand niet eens wist hoe hij iets moest afstoffen (een THEEDOEK???)
pi_30157923
Wanneer komt er trouwens een bier bij de Mac
pi_30157925
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:02 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

waarom verwacht jij vcan mcdonalds dat ze de zooi achter je opruimen, als ze geen restaurant zijn?
quote:
ze hebben toch personeel
wat kan mij dat nou schelen, je loopt gewoon weg

overigens kom ik 1x in het jaar bij de mac dus zoveel werk hebben ze er niet aan
lekker stoken ^O^
  donderdag 1 september 2005 @ 10:09:18 #11
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30157973
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:06 schreef Tobbes het volgende:
Wanneer komt er trouwens een bier bij de Mac
www.mcdonalds.de
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_30158374
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:01 schreef Grk het volgende:

[..]
Dus overal waar maar personeel is laat jij je troep slingeren? Zal ik ff jouw huis onderschijten en lachend weglopen met de stelling "je bent toch thuis?" Kijken wat je daar van vindt, aso-hangjongere.
pi_30158438
jij werkt zeker bij de mac

pauper
lekker stoken ^O^
  donderdag 1 september 2005 @ 10:29:03 #14
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_30158460
ik gooi het altijd weg.
kleine moeite als ik er toch langs loop
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_30158748
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:28 schreef Grk het volgende:
jij werkt zeker bij de mac

pauper
Wat een lomp verweer zeg, heb je nou echt niks beters? Zegt wat over je IQ.
pi_30158759
Gewoon laten staan. Daar hebben ze tenslotte dat kansloze personeel voor! (er loopt bij iedere mac wel zo'n allochtoon rond met een vaatdoek, tafeltjes afruimen en schoonmaken. Die moet je ook aan het werk houden!

Bovendien zit het wat mij betreft bij de waanzinnig hoge prijs van dat gore vreten in.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_30158815
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:29 schreef wise het volgende:
ik gooi het altijd weg.
kleine moeite als ik er toch langs loop
ik ook.. maar om nou te gaan janken om mensen die dat niet doen..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_30158847
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:41 schreef SadKingBilly het volgende:
Gewoon laten staan. Daar hebben ze tenslotte dat kansloze personeel voor! (er loopt bij iedere mac wel zo'n allochtoon rond met een vaatdoek, tafeltjes afruimen en schoonmaken. Die moet je ook aan het werk houden!

Bovendien zit het wat mij betreft bij de waanzinnig hoge prijs van dat gore vreten in.
En hoe doe je dat met de Mcdrive dan? pleur je het op straat ofzo?
pi_30158927
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En hoe doe je dat met de Mcdrive dan? pleur je het op straat ofzo?
Nee, want mijn eigen land vervuilen doe ik niet. Dan blijft het in de auto tot ik thuis ben en het in de container kan gooien! Ik gooi nooit iets op straat (zelfs niet met festivals etc).
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  donderdag 1 september 2005 @ 10:49:31 #20
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_30158997
Ik ruim het altijd op, vermits ik normaal en snel geholpen ben.

Als ik mijn groenteburger bestel, er 10 minuten op moet wachten, nog eens naar beneden moet lopen om die mutsen eraan te herinneren dat ze in een fast-food restaurant werken en wederom 10 minuten later pas mijn groenteburger krijg, zonder excuses, zonder een "smakelijk eten", zonder een tomaatje maar mét slappe sla, en ik moet het nog zélf van het dienblad van die kauwgom-knauwende breezah af pakken, dan maak ik er mooi net zo'n bende van als zij doen.

Gek genoeg is dit geen uitzondering

McDrive is een ander verhaal, de natuur heeft niks van doen met de infantiliteit van McMedewerkers dus dat gooi ik immer netjes in de kliko
power to the people
pi_30159571
Ach, die gasten die bij de Mac werken worden toch al slapend rijk, dus een beetje extra werk kan ook geen kwaad. Worden ze hard van!
pi_30159588
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat een lomp verweer zeg, heb je nou echt niks beters? Zegt wat over je IQ.
Grappig

Maar serieus, je werkt bij de mac, of niet. Of werkt je vader bij de mac, ik snap anders niet waar je je zo druk om maakt
lekker stoken ^O^
pi_30159615
''Mijn pappa werkt bij de MacDonalds'

pi_30159676
mensen die hun rommel niet opruimen zijn gewoon Aso mensen klaar.
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_30159802
Ik snap het hele punt niet eigenlijk, het is de mac maar en er loopt altijd iemand rond om de tafeltjes schoon te houden
lekker stoken ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')