het is gewoon asociaal om je rommel te laten staan, klaarquote:Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef Grk het volgende:
Ik snap het hele punt niet eigenlijk, het is de mac maar en er loopt altijd iemand rond om de tafeltjes schoon te houden
als je het te duur vindt moet je niet bij de mac gaan eten, klaarquote:Op donderdag 1 september 2005 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het is gewoon asociaal om je rommel te laten staan, klaar
als jij die vette zompige zooi in je mik wil douwen aan een tafeltje, wil jij niet eerst gaan zoeken tot je een leeg tafeltje vind zonder de afgekloven resten van een ander.
waar zie je mij zeggen dat ik het te duur vind?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:20 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
als je het te duur vindt moet je niet bij de mac gaan eten, klaar
ik neem zowiezo altijd de MCdrive, beetje in de rij gaan staan.
Nee, met je auto in de rij staan is inderdaad stukken beter!quote:Op donderdag 1 september 2005 11:20 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
als je het te duur vindt moet je niet bij de mac gaan eten, klaar
ik neem zowiezo altijd de MCdrive, beetje in de rij gaan staan.
Dat is dus aan de Mac om er voor te zorgen dat die zooi er niet meer staat.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het is gewoon asociaal om je rommel te laten staan, klaar
als jij die vette zompige zooi in je mik wil douwen aan een tafeltje, wil jij niet eerst gaan zoeken tot je een leeg tafeltje vind zonder de afgekloven resten van een ander.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Nee, met je auto in de rij staan is inderdaad stukken beter!![]()
ik maak gewoon mijn werk af op mijn laptop als ik ergens in de file of in de rij staatquote:Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Nee, met je auto in de rij staan is inderdaad stukken beter!![]()
ik praat in het algemeenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waar zie je mij zeggen dat ik het te duur vind?
en ik eet nooit bij de mac, een tijd geleden al mee gestopt vanuit principiele overwegingen
*afwacht.quote:Hallo, ik heb een vraagje.
Wat is uw beleid inzake het afruimen van de tafeltjes in de restaurants? Aangezien ik in uw etablissement mijn maaltijd verorber,en daar voor betaal, lijkt het mij logisch dat uw onderneming garant staat voor het schoonhouden van betreffende eetgelegenheid.
Ik snap dan ook niet waarom ikzelf mijn eetresten zou moeten opruimen: ik weet niet of dat daadwerkelijk uw bedoeling is, maar men kijkt mij immer vreemd aan als ik mijn tray laat staan. En dit terwijl uw eetgelegenheid binnen uw eigen strategie valt.
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
m.v.g. dhr Nous.
Hij snapt hetquote:Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat is dus aan de Mac om er voor te zorgen dat die zooi er niet meer staat..
zal niet gebeuren omdat MCdonalds doelgroep kinderen zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef PDOA het volgende:
Wanneer ze BIER introduceren bij de Mac ruim ik de zooi op mijn tafeltje op.
Ik geef je weinig kans. Wel vaker de Mc aangeschreven via de site, maar nooit echt een reaktie terug mogen ontvangen..quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef PDOA het volgende:
Wanneer ze BIER introduceren bij de Mac ruim ik de zooi op mijn tafeltje op.
Dit gaat toch niet over afvalmanagement binnen de mac, tussen consument en afvalbak?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bron
Zij hebben er eigen mensen en programma's voor. Sterker nog, het afval-management is 1 van hun stokpaardjes. Zij strijken met de eer van de klanten.
Bovendien:
[afbeelding]
Zij recyclen hun afval (wat voor hen heel winstgevend is) en hebben daar ook een speciale strategie voor. In plaats van dat zij daar dus ook verantwoordelijk voor zijn, doe jij dat voor hen.
Precies, waarop een significant deel van hun strategie gebaseerd is. De afvalwerking en dus ook het deponeren van afval op een juiste manier valt dus binnen hun eigen strategie. Inherent daaraan lijkt me dat zij daar dus zlef zorg voor moeten dragen aangezien het hun besparingen en zelfs winst oplevert.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Dit gaat toch niet over afvalmanagement binnen de mac, tussen consument en afvalbak?
Dit gaat over het opruimen van de troep buiten de mac en het proces tussen afvalbakken en stort/recycling.
Kap es met die moeilijke woorden, het gaat hier om afval in een vuilnisbak flikkeren.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Precies, waarop een significant deel van hun strategie gebaseerd is. De afvalwerking en dus ook het deponeren van afval op een juiste manier valt dus binnen hun eigen strategie. Inherent daaraan lijkt me dat zij daar dus zlef zorg voor moeten dragen aangezien het hun besparingen en zelfs winst oplevert.
Wat is dat nou weer voor een rukargument?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:43 schreef _Flash_ het volgende:
En daarmee zal de prijs van een hamburger omhoog gaan. Ooiteen bedrijf extra kosten niet zien doorberekenen aan de consument?
Tuurlijk, helemaal mee eens. Maar daar ga ik dus niet aan meedoen. En ik wens ook niet met de nek aangekeken te worden als ik dat niet doe.quote:Als de Mac door het creëren van zo'n cultuur waarbij de klant zelf bijdraagt aan het afvalproces minder geld hoeft door te berekenen in de produkten, fine with me... Er is toch geen wet die dit verbiedt? Ieder bedrijf zijn eigen cultuur..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |