abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30159850
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef Grk het volgende:
Ik snap het hele punt niet eigenlijk, het is de mac maar en er loopt altijd iemand rond om de tafeltjes schoon te houden
het is gewoon asociaal om je rommel te laten staan, klaar
als jij die vette zompige zooi in je mik wil douwen aan een tafeltje, wil jij niet eerst gaan zoeken tot je een leeg tafeltje vind zonder de afgekloven resten van een ander.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30159887
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

als jij die vette zompige zooi in je mik wil douwen aan een tafeltje, wil jij niet eerst gaan zoeken tot je een leeg tafeltje vind zonder de afgekloven resten van een ander.
als je het te duur vindt moet je niet bij de mac gaan eten, klaar

ik neem zowiezo altijd de MCdrive, beetje in de rij gaan staan.
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
  donderdag 1 september 2005 @ 11:21:55 #28
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30159941
Goed topic. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_30159942
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:20 schreef The_Mavericks het volgende:

[..]

waar zie je mij zeggen dat ik het te duur vind?
en ik eet nooit bij de mac, een tijd geleden al mee gestopt vanuit principiele overwegingen
pi_30159958
Tja die ene keer dat ik naar de mac ga zou me dat echt aan mn reet roesten

Maar als je er een paar keer in de week zit kan het natuurlijk wel vervelend zijn
lekker stoken ^O^
pi_30159965
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:20 schreef The_Mavericks het volgende:

[..]

Nee, met je auto in de rij staan is inderdaad stukken beter!
  donderdag 1 september 2005 @ 11:23:03 #32
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30159967
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

Dat is dus aan de Mac om er voor te zorgen dat die zooi er niet meer staat. .
pi_30159982
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

pi_30160092
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

ik maak gewoon mijn werk af op mijn laptop als ik ergens in de file of in de rij staat
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_30160110
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

waar zie je mij zeggen dat ik het te duur vind?
en ik eet nooit bij de mac, een tijd geleden al mee gestopt vanuit principiele overwegingen
ik praat in het algemeen
</b>
  donderdag 1 september 2005 @ 11:28:45 #36
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30160133
quote:
Hallo, ik heb een vraagje.

Wat is uw beleid inzake het afruimen van de tafeltjes in de restaurants? Aangezien ik in uw etablissement mijn maaltijd verorber,en daar voor betaal, lijkt het mij logisch dat uw onderneming garant staat voor het schoonhouden van betreffende eetgelegenheid.
Ik snap dan ook niet waarom ikzelf mijn eetresten zou moeten opruimen: ik weet niet of dat daadwerkelijk uw bedoeling is, maar men kijkt mij immer vreemd aan als ik mijn tray laat staan. En dit terwijl uw eetgelegenheid binnen uw eigen strategie valt.

Ik ben benieuwd naar uw reactie.

m.v.g. dhr Nous.
*afwacht.
pi_30160154
Wanneer ze BIER introduceren bij de Mac ruim ik de zooi op mijn tafeltje op.
pi_30160155
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat is dus aan de Mac om er voor te zorgen dat die zooi er niet meer staat. .
Hij snapt het
lekker stoken ^O^
pi_30160391
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef PDOA het volgende:
zal niet gebeuren omdat MCdonalds doelgroep kinderen zijn.
</b>
  donderdag 1 september 2005 @ 11:40:33 #40
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_30160527
Topic is nog een echte reeksch geworden ook!

McD Nederland - niet adverteren dat je een restaurant bent of de consequenties (naar aanleiding van dit topic, allemaal volle tafeltjes met dienbladjes met afgekloven, zompige vettige restjes ) aanvaarden..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 1 september 2005 @ 11:43:14 #41
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_30160611
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:28 schreef Posdnous het volgende:

[..]

*afwacht.
Ik geef je weinig kans. Wel vaker de Mc aangeschreven via de site, maar nooit echt een reaktie terug mogen ontvangen..
Maar misschien kwam dat omdat het er in die mailtjes altijd over ging dat ik zo gecharmeerd was van hun Whoppers
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_30160664
Voor die schandalige dure prijs, laat ik het lekker staan
pi_30160876
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef PDOA het volgende:
  donderdag 1 september 2005 @ 12:28:38 #44
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_30162281
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:25 schreef Posdnous het volgende:

[..]

[afbeelding]

Bron

Zij hebben er eigen mensen en programma's voor. Sterker nog, het afval-management is 1 van hun stokpaardjes. Zij strijken met de eer van de klanten.

Bovendien:

[afbeelding]

Zij recyclen hun afval (wat voor hen heel winstgevend is) en hebben daar ook een speciale strategie voor. In plaats van dat zij daar dus ook verantwoordelijk voor zijn, doe jij dat voor hen .
Dit gaat toch niet over afvalmanagement binnen de mac, tussen consument en afvalbak?
Dit gaat over het opruimen van de troep buiten de mac en het proces tussen afvalbakken en stort/recycling.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_30162346
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:28 schreef Posdnous het volgende:

[..]

*afwacht.
ben benieuwd
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  donderdag 1 september 2005 @ 12:32:51 #46
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30162413
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

Dit gaat toch niet over afvalmanagement binnen de mac, tussen consument en afvalbak?
Dit gaat over het opruimen van de troep buiten de mac en het proces tussen afvalbakken en stort/recycling.
Precies, waarop een significant deel van hun strategie gebaseerd is. De afvalwerking en dus ook het deponeren van afval op een juiste manier valt dus binnen hun eigen strategie. Inherent daaraan lijkt me dat zij daar dus zlef zorg voor moeten dragen aangezien het hun besparingen en zelfs winst oplevert.
pi_30162649
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:32 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Precies, waarop een significant deel van hun strategie gebaseerd is. De afvalwerking en dus ook het deponeren van afval op een juiste manier valt dus binnen hun eigen strategie. Inherent daaraan lijkt me dat zij daar dus zlef zorg voor moeten dragen aangezien het hun besparingen en zelfs winst oplevert.
Kap es met die moeilijke woorden, het gaat hier om afval in een vuilnisbak flikkeren.

En waarom 3 delen?
  donderdag 1 september 2005 @ 12:43:43 #48
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_30162754
En daarmee zal de prijs van een hamburger omhoog gaan. Ooiteen bedrijf extra kosten niet zien doorberekenen aan de consument?

Als de Mac door het creëren van zo'n cultuur waarbij de klant zelf bijdraagt aan het afvalproces minder geld hoeft door te berekenen in de produkten, fine with me... Er is toch geen wet die dit verbiedt? Ieder bedrijf zijn eigen cultuur..
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  donderdag 1 september 2005 @ 12:46:25 #49
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30162843
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:43 schreef _Flash_ het volgende:
En daarmee zal de prijs van een hamburger omhoog gaan. Ooiteen bedrijf extra kosten niet zien doorberekenen aan de consument?
Wat is dat nou weer voor een rukargument? .

In principe gaat het ten koste van het overhevelen van kosten op de klanten, wat alleen maar minder winst voor de aandeelhouders zou betekenen. Dat ze dat vervolgens gaan verhalen op klanten is niet zo makkelijk gedaan, want dan komen er een stuk minder klanten.
quote:
Als de Mac door het creëren van zo'n cultuur waarbij de klant zelf bijdraagt aan het afvalproces minder geld hoeft door te berekenen in de produkten, fine with me... Er is toch geen wet die dit verbiedt? Ieder bedrijf zijn eigen cultuur..
Tuurlijk, helemaal mee eens. Maar daar ga ik dus niet aan meedoen. En ik wens ook niet met de nek aangekeken te worden als ik dat niet doe.
  donderdag 1 september 2005 @ 12:48:47 #50
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_30162910
ik laat gewoon alles achter maar leg er wel 2 EUR of zo bij, zo hebben die MacDoMiepjes ook nog iets voor het afruimen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')