Dat kloptquote:
Volgens mij nieuwe maand, want DH is de stand van de vorige maand al aan het bepalen. Dan sta ik eens in de tussenstand bovenaan!quote:Op donderdag 1 september 2005 08:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat klopt.
d_h moet maar beslissen of dit nog bij augustus hoort of niet.
de vraag is nog in augustus gesteld en t is nog geen middag (dat is al eerder het criterium geweest).quote:Op donderdag 1 september 2005 08:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat klopt.
d_h moet maar beslissen of dit nog bij augustus hoort of niet.
omdat je toen niet op haar gezicht lettequote:Op donderdag 1 september 2005 10:15 schreef Sokolsky het volgende:
Ach, het is natuurlijk dat meisje wat nooit kleren aan heeft uit The Dreamers. Dat wist ik eigenlijk wel... maar waarom riep ik dat dat niet?
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:09 schreef Sheridana het volgende:
SS = Sissy Spacek?
Mogge trouwens
Ik kan maar twee films verzinnen met LAW. The Limey en Secretary. Geen idee meer wie Secretary regisseerde maar SS deed The Limey. Alleen de rest van de namen... Sterence Tamp?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:26 schreef Asap het volgende:
Nieuwe vraag, welke film?:
1 reg en 4 acteurs/ actrices:
ST
SS
LAW
PC
BC
Lloyd Andrew Webber...quote:
JL, RG? Toch niet J.Lo en Richard Gere? Zo'n sterrenvehikel... Eh... Shall we Dance ofzo. Ik heb 'm niet gezien, maar de media aandacht was weer niet van de lucht.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:13 schreef Asap het volgende:
Helemaal niemand?![]()
![]()
RG is mega-bekend........ net als JL..... (alleen deze niet door haar acteertalent....)
Gaat langzaam hier... is iedereen op vakantie ofzo?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
JL, RG? Toch niet J.Lo en Richard Gere? Zo'n sterrenvehikel... Eh... Shall we Dance ofzo. Ik heb 'm niet gezien, maar de media aandacht was weer niet van de lucht.
Nu ook officieel: Sokolsky + 1quote:
Ik denk dat ik 'm ook gegokt zou hebben als je alleen "Twee oude broers" neergezet hadquote:Op donderdag 1 september 2005 16:56 schreef ArtyShock het volgende:
Schijnbaar toch weer iets te ruimhartig met m'n omschrijvingen geweest...
straight storyquote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm ook gegokt zou hebben als je alleen "Twee oude broers" neergezet had
Oke, dat zal ik onthouden, als je de volgende keer die vraag stelt.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:12 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, dat was To Catch a Thief
Als zij tweeën het waren geweest had de film ongetwijfeld ook wel een betere reputatie gehad.
Lijkt me sterk. Ik stel altijd vragen over de film die ik het laatst gezien heb.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oke, dat zal ik onthouden, als je de volgende keer die vraag stelt.
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:40 schreef Sheridana het volgende:
Zij is Julie Andrews
Is er iets mis met The Sound of Music?? NOU??
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:47 schreef Sokolsky het volgende:
Hij heeft samengespeeld met Tom Hanks, George C. Scott, Robert Redford, George Kennedy, Tim Robbins en Tom Cruise. En met Julie Andrews natuurlijk.
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:48 schreef Sheridana het volgende:
Paul Newman
En Julie Andrews dus....
The Hustler en zo...
psst... nu quote je het verkeerde berichtquote:Op donderdag 1 september 2005 17:48 schreef Flibble het volgende:
[..]
ja zo goed ken ik m niet... Ben meer iemand van de hedendaagse film...
heb t gezien...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:49 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
psst... nu quote je het verkeerde bericht![]()
Ja hoor, maar dat hoeft niet. Ik begrijp wat je bedoelt. Zo heb je vandaag wat geleerd: in Hitchcockfilms spelen Cary Grant, James Stewart, Grace Kelly en Ingrid Bergman. En soms ook anderen.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:48 schreef Flibble het volgende:
Oops verkeerde quote... kan je een quote ook editen?
Hihi, ja! You learn something new every day!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:51 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat hoeft niet. Ik begrijp wat je bedoelt. Zo heb je vandaag wat geleerd: in Hitchcockfilms spelen Cary Grant, James Stewart, Grace Kelly en Ingrid Bergman. En soms ook anderen.
hahah,ja ik had het gezienquote:Op donderdag 1 september 2005 17:53 schreef Sokolsky het volgende:
Voor de zekerheid: Sheri, ik heb je een punt gegeven, alhoewel dat tussen al dit offtopic geblaat misschien niet zo opvalt
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:53 schreef Sokolsky het volgende:
Nosferatu 1922
Symphonie des Grauens
Dat denk ik wel jaquote:Op donderdag 1 september 2005 17:54 schreef Sokolsky het volgende:
Ben ik op tijd?
Ik heb zo'n dubbelbox, Nosferatu en Shadow of the Vampire....quote:Op donderdag 1 september 2005 17:58 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb Nosferatu trouwens gisteren besteld bij FRS. Lijkt me leuk om te hebben.
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:04 schreef Sheridana het volgende:
okey, ehm...
natuurlijk
Christopher Lee
Gary Oldman
Bela Lugosi
Martin Landau als Bela Lugosi
Max Schreck
Willem Dafoe, als Max Schreck
Zoiets?
Ik wacht wel...
quote:I haven't had so much fun since the day we put glue on Fräulein Josephine's toothbrush.
nope...quote:
quote:You know how
always makes me kiss the floor after we've had a disagreement? Well, lately I've taken to kissing the floor whenever I see her coming, just to save time.
quote:Fraulein, is it to be at every meal, or merely at dinnertime, that you intend on leading us all through this rare and wonderful new world of... indigestion?
Ehm neeeequote:Op donderdag 1 september 2005 19:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nosferatu?
quote:You are the twelfth in a long line of governesses who have come here to look after my children since their mother died. I trust you will be an improvement on the last one. She stayed only two hours.
The Others?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:18 schreef Sheridana het volgende:
You are the twelfth in a long line of governesses who have come here to look after my children since their mother died. I trust you will be an improvement on the last one. She stayed only two hours.
quote:: It's the dress. You'll have to put on another one before you meet the children.
: But I don't have another one. When we entered the abbey our worldly clothes were given to the poor.
: What about this one?
: The poor didn't want this one.
Ach...quote:Op donderdag 1 september 2005 19:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
The Others?
Edit: Ehm... Als ik even nadenk slaat dat nergens op...![]()
JA!! Dat is het gewoonquote:Op donderdag 1 september 2005 19:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Of is het gewoon The Sound Of Music
Hee, die heb ik eens met m'n broertje gezien. Summer of Sam!quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee, die heb ik eens met m'n broertje gezien. Summer of Sam!
Ik weet nog goed die scène waar Brody helemaal tot poeier gestampt wordt...quote:
Met een Hassel the Hoff die weet wat zelfspot is.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh nee Dodgeball, denk ik
quote:
Stik. Te laat.quote:
Rustig maar... Het is al voorbij.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:21 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zie bovenaan deze pagina Sheri het over Sound of Music hebben... dacht "daar hadden we het toch al over gehad?" maar na terugbladeren blijkt dat ze daar gewoon een vráág over heeft durven stellen...
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:21 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zie bovenaan deze pagina Sheri het over Sound of Music hebben... dacht "daar hadden we het toch al over gehad?" maar na terugbladeren blijkt dat ze daar gewoon een vráág over heeft durven stellen...
Damn. Wéér te laat.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Love Story.
Je gaat me toch niet vertellen dat jum hebt gezien he?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Love Story.
Moet je eerlijk bekennen van wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:33 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jum hebt gezien he?
mr_a +!
your turn
Of ik Love Story ooit gezien heb? Ooit wel eens ja. Maar in een tijd dat ik nog niet zó heel goed op films lette. Er zijn slechts flarden blijven hangen. Maar het is een klassieker... op z'n eigen wijze.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:33 schreef Sheridana het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat jum hebt gezien he?
mr_a +1
your turn
Et tu...Arty?
Ah well...het is een soort van jaren 70 klassieker geloof ik...quote:Op donderdag 1 september 2005 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je eerlijk bekennen van wel.![]()
Vic Mackey rules!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:41 schreef Sheridana het volgende:
Michael Chiklis
Hebben jullie een snellere internet verbinding ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:41 schreef Sheridana het volgende:
Michael Chiklis
ze kijken niet in andere topicsquote:Op donderdag 1 september 2005 21:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hebben jullie een snellere internet verbinding ofzo?
Dank u.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:36 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ah well...het is een soort van jaren 70 klassieker geloof ik...Dus het zij je vergeven
![]()
Tja... 't Is ook weer zo wat om de hele tijd te F5'en en verder niets anders te doen om maar als eerste een vraag te kunnen beantwoorden...quote:Op donderdag 1 september 2005 21:43 schreef dolle_hond het volgende:
ze kijken niet in andere topics
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hebben jullie een snellere internet verbinding ofzo?
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:50 schreef Sokolsky het volgende:
Ik reageerde op d_h, maar zo'n anoniempje moest er weer zonodig tussen
Norman Bates?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:55 schreef Sheridana het volgende:
Alriiiighty then....wie isin dit verhaal?
During the Christmas holiday in the year 1937, nun Sister Mary Helena was accidentally locked in the tower for the criminally insane at 'Our Lady Of Sorrows' mental hospital. For days, she was raped numerous times by the one hundred patients confined there. Months later, after a breech birth,was born and given up for adoption.
quote:
Gelukkig vinden sommige hier mij wel okay.quote:
understatementquote:Op donderdag 1 september 2005 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat moet wel een twisted mind geworden zijn
JAAAquote:Op donderdag 1 september 2005 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Frans Bauer?
Ed Gein?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:07 schreef Sheridana het volgende:
en nog meer fijne dingen:
Later in adulthood,married a woman named Loretta. They soon had a daughter named Kathryn. The
family resided in
's childhood home. Unknown to his family,
was also a serial killer who preyed on children. In his basement he had constructed various torture devices. He killed his wife after she discovered his workshop; a very young Kathryn witnessed the murder.
Nee...je moet denken in de termen van een character...hoeft niet perse een bestaand persoon te zijn....quote:Op donderdag 1 september 2005 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Gacy?
That's him!! Sick little twisted bastardquote:Op donderdag 1 september 2005 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Fred Krueger?
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:25 schreef Sheridana het volgende:
Jimmy Smits..
Star Wars 2 en Starwars 3
en Switchmet Ellen Barkin...
I knowquote:Op donderdag 1 september 2005 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is een Surinamer net als jij.
Sheridana +1
Verbaasde mij toen ik het las. Dacht altijd dat ie een Mexicaan was ofzo.quote:
Ik stiekem ook wel hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig vinden sommige hier mij wel okay.![]()
Gelukkig maar. Dacht dat ik on your bad side was gekomen na die gamecharactersvragen.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel hoor![]()
(maar wilde wat anders typen dan mr_anonimous)
Christopher Walken in Prodigy?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef Sheridana het volgende:
Again...who isoriginated as Captain Elliot Spenser, a British Army veteran who served in World War I, and explorer. His transition into
, the angel of suffering and leader of the ..... came about through his opening of the demonic Lament Configuration.
Hij heeft een beetje indiaans bloed in zich denk ik...vandaar dat kleurtje en zijn haar.... Ik schijn ook wat indiaans in me te hebbenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Verbaasde mij toen ik het las. Dacht altijd dat ie een Mexicaan was ofzo.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Christopher Walken in Prodigy?
Familie van Desi Bouterse?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje indiaans bloed in zich denk ik...vandaar dat kleurtje en zijn haar.... Ik schijn ook wat indiaans in me te hebben
Je hebt het toch niet over mij hoop ik he...?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Familie van Desi Bouterse?
Was maar een flauw grapje. Bouterse noemt zich altijd de slimme indiaan las ik in een boek over hem.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mij hoop ik he...?![]()
Jason Voorhees?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef Sheridana het volgende:
The character ofpresented somewhat of a departure from the horror movie villains which preceded him. One aspect of this uniqueness is his lack of muteness; he can and does speak however, he speaks very little and is not at all comical or glib . Another difference between
and other film killers, supernatural and otherwise, is his need to have been purposefully summoned, as the Lament Configuration must be opened for the .....to enter the world
hmmzz...HEEL FLAUWquote:Op donderdag 1 september 2005 22:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was maar een flauw grapje. Bouterse noemt zich altijd de slimme indiaan las ik in een boek over hem.
Lament Configuration... Dat klinkt zó bekend.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef Sheridana het volgende:
The character ofpresented somewhat of a departure from the horror movie villains which preceded him. One aspect of this uniqueness is his lack of muteness; he can and does speak however, he speaks very little and is not at all comical or glib . Another difference between
and other film killers, supernatural and otherwise, is his need to have been purposefully summoned, as the Lament Configuration must be opened for the .....to enter the world
Of alleen maar heel hees.quote:
Zal geen link meer leggen tussen jou en Kabouterse. Zijn we nu weer vriendjes?quote:
graag...de man is een moordenaar en mijn familie heeft ook onder hem geleden...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zal geen link meer leggen tussen jou en Kabouterse. Zijn we nu weer vriendjes?
't Is niet Freddie. Die deed het met dromen...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef Sheridana het volgende:
Heel juist opgemerkt
Let vooral op het 'summon' gedeelte....
Sorry wist ik niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:49 schreef Sheridana het volgende:
[..]
graag...de man is een moordenaar en mijn familie heeft ook onder hem geleden...
Het zij je vergeven...
Oh! Hellraiser!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef Sheridana het volgende:also does not kill quickly; he and the ...are well-versed in torture. Death does not end the suffering of his victims, either, as the victims are brought to hell, where (in
's words), "We have an eternity to know your flesh
Nu is het een inkopper denk ik...
Dat is ons vrolijke vriendje jaquote:Op donderdag 1 september 2005 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Pinhead?
Gelukkig we zijn nog vriendjes.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Dat is ons vrolijke vriendje ja
[afbeelding]
Man, als ik er zo uit zo zien, zo ik ook best vervelend worden denk ik...
mr_a +1![]()
![]()
Precies! Ik zag opeens die gouden doos met ingewikkelde figuurtjes weer voor me. Ik dacht al... Waar ken ik dat Lament Configuration van...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Pinhead?
Oh ja. Wíe. Niet welke film.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef Sheridana het volgende:
Dat is ons vrolijke vriendje ja
[afbeelding]
Man, als ik er zo uit zo zien, zo ik ook best vervelend worden denk ik...
mr_a +1![]()
![]()
Natuurlijk...ik kan toch niet boos blijven op jou...mijn tweede ik en zo....quote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig we zijn nog vriendjes.![]()
Das waar. En nog hebben ze niks door.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Natuurlijk...ik kan toch niet boos blijven op jou...mijn tweede ik en zo....
Tja... Alleen mijn tijdscontinuüm heeft een faseverschuiving van pakweg een minuut vergeleken met die van jullie. Heel frustrerend.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef Sheridana het volgende:
Natuurlijk...ik kan toch niet boos blijven op jou...mijn tweede ik en zo....
Nou ja Arty, je zat absoluut in de goede richting
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef wyccie het volgende:
Op zich he... als die pinnen er niet zaten, heeft die man best een aardige kop.
Woon jij dichter bij Greenwich misschien?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja... Alleen mijn tijdscontinuüm heeft een faseverschuiving van pakweg een minuut vergeleken met die van jullie. Heel frustrerend.
Mèn, wie is die Hulk Hogan look-alike ook alweer...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn naam of 2 films waarin je hem zag
[afbeelding]
Of het is bij hem altijd Groundhog day.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:08 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Woon jij dichter bij Greenwich misschien?
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef wyccie het volgende:
John C. Reilly?
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:17 schreef wyccie het volgende:
Heb je een plaatje waar hij ons recht aankijkt?
Raising Arizonaquote:Op donderdag 1 september 2005 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Hintjestijd dan maar:
-Kinderloos echtpaar steelt baby.
- Vader Jolie laat huilend kind achter na fight of his life.
- Axel Foley goes Tibet
- De witte Zatoichi
ArtyShock +1quote:Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Raising Arizona
The Golden Child
Was jij dat? Was het alweer vergeten, herinner me er nou niet aan...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dacht dat ik on your bad side was gekomen na die gamecharactersvragen.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:28 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Was jij dat? Was het alweer vergeten, herinner me er nou niet aan...
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
ArtyShock +1
Die andere waren The Champ en Blind Fury.
Z'n naam wist ik ook niet zonder het op te zoeken hoor... Maar hij heeft hier en daar schijnbaar wat cult-volgelingen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maniac Cop.
En een andere film weet ik niet meteen. Z'n naam wil ook niet meteen komen.
Bij toeval. Hmhm.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:17 schreef wyccie het volgende:
Oh...ja die aflevering van Charmed, dat stukje heb ik bij toeval gezien denk ik....
Hij was blond...
Meer weet ik niet.
Hij in Josie & the Pussycatsquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
- Film over een legendarische band
quote:
Fist of the North Star?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Hintje dan:
- Film over 4 legendarische maffiosi
- Film over een legendarische band
- Live action versie van een legendarische animefilm
- komedie over de cast van een soapserie.
quote:
Zal wel Strange Fruit geweest zijn dan...quote:
of Backbeat, of The Doors...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zal wel Strange Fruit geweest zijn dan...
Soap?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Das al 1 goede. Die tweede moet ook niet zo moeilijk zijn.
quote:
hoort nog een woord achter.quote:
Da's het onzekerheidsprincipe van A. Shock: Een vraag kan niet tegelijkertijd goed èn op tijd beantwoord worden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:40 schreef wyccie het volgende:
Hee Arty!!! Nu ben je eens een keer niet te laat.....!
Vandaar het vraagteken. Dan is het wel de film die ik dacht maar... Damn. Wat was de volledige naam ook alweer.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
hoort nog een woord achter.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Er zijn al twee titels genoemd hoor.
Meneer heet Costas Mandylor en zat ook in Mobsters/The Evil Empire en Soapdish.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Ik zag het nu pas...
The Doors
Fist of the North Star
Soapdish! Dat was 'm. En Mobsters was toch zo'n flauwe ietwat kinderlijke verfilming over het maffiawereldje met Christian Slater en Patrick Dempsey?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Meneer heet Costas Mandylor en zat ook in Mobsters/The Evil Empire en Soapdish.
ArtyShock +1
Yep. 't Is een scène waarbij het beeld opsplitst en vervolgens in kwarten verdeeld wordt. Ze zitten met z'n tweeën in de auto terwijl het landschap voorbij zoeft. Eén van de onbezorgde momenten in de film.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:10 schreef wyccie het volgende:
Zijn dat vier dezelfde beelden? Hoort dat zo? (ik bedoel, in de film)
Delivery?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Yep. 't Is een scène waarbij het beeld opsplitst en vervolgens in kwarten verdeeld wordt. Ze zitten met z'n tweeën in de auto terwijl het landschap voorbij zoeft. Eén van de onbezorgde momenten in de film.
De grote baas is terug.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef Sheridana het volgende:
Jeepers Creepers?
Hey, ik ben nog op
Nee, je droomt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef Sheridana het volgende:
Jeepers Creepers?
Hey, ik ben nog op
Géén griezelfilm.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef Sheridana het volgende:
Jeepers Creepers?
Hey, ik ben nog op
Sheri droomt van de chocoprins op het witte paard.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:19 schreef Sheridana het volgende:Als ik droom...waar zijn Jude Law en George Clooney, bedekt met chocola dan...?
Texas Chainsaw Massacre?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sheri droomt van de chocoprins op het witte paard.
Da's niet de goede wijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Sideways?
Helaas... 't was Pinot.quote:
Aanradertje. Eentje in de categorie sloom & prettig met een paar ongemakkelijke momenten. Je moet wel Paul Giamatti een beetje kunnen hebben.quote:
't Is een regelrechte anti-bob reclame.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:27 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de film ook niet gezien, maar Wijn + Auto= Sideways. Altijd.
Bill & Ted.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe heet dit illustere duo
[afbeelding]
Of de robo-usses. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:29 schreef ArtyShock het volgende:
Bill & Ted.
ArtyShock +1quote:
Niet zo aan Choco George en Jude denken.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet zo aan Choco George en Jude denken.![]()
Ik stond er zelf van te kijken dat dit inkoppertje nog openstond.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:31 schreef Sheridana het volgende:
Nu ben jij me voor Arty!!
Paul Giamatti kan ik goed hebben
Ik herkende Keanu niet....quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik stond er zelf van te kijken dat dit inkoppertje nog openstond.
Jeuzus. Dit lijkt wel tafeltennis zo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Muzikant.
Maar 't zijn nu ook niet direct Statler and Waldorf toch?quote:
Que? Ik heb de films nooit gezienquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar 't zijn nu ook niet direct Statler and Waldorf toch?
The Ice storm?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Quote uit welke film?
I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven. Can you hear it? It's like when you put your head to the grass and you can hear the growin' and you can hear the insects. Do you like Beethoven?
quote:
Trusten Sheri en droom maar fijn van je Chocoprinsen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:44 schreef Sheridana het volgende:
![]()
Jongens, ik kap ermee....welterusten
Slaap ze! Ik strijk nog even m'n laatste blouse en dan ga ik zo ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:44 schreef Sheridana het volgende:
![]()
Jongens, ik kap ermee....welterusten
Dit ken ik... Dit weet ik... Echt. Strakjes.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Quote uit welke film?
I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven. Can you hear it? It's like when you put your head to the grass and you can hear the growin' and you can hear the insects. Do you like Beethoven?
Victorinox +1quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:47 schreef victorinox het volgende:
Léon
Ja! Gary Oldman zegt dat.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:47 schreef victorinox het volgende:
Léon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |