Nu ook officieel: Sokolsky + 1quote:
Ik denk dat ik 'm ook gegokt zou hebben als je alleen "Twee oude broers" neergezet hadquote:Op donderdag 1 september 2005 16:56 schreef ArtyShock het volgende:
Schijnbaar toch weer iets te ruimhartig met m'n omschrijvingen geweest...
straight storyquote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm ook gegokt zou hebben als je alleen "Twee oude broers" neergezet had
Oke, dat zal ik onthouden, als je de volgende keer die vraag stelt.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:12 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, dat was To Catch a Thief
Als zij tweeën het waren geweest had de film ongetwijfeld ook wel een betere reputatie gehad.
Lijkt me sterk. Ik stel altijd vragen over de film die ik het laatst gezien heb.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oke, dat zal ik onthouden, als je de volgende keer die vraag stelt.
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:40 schreef Sheridana het volgende:
Zij is Julie Andrews
Is er iets mis met The Sound of Music?? NOU??
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:47 schreef Sokolsky het volgende:
Hij heeft samengespeeld met Tom Hanks, George C. Scott, Robert Redford, George Kennedy, Tim Robbins en Tom Cruise. En met Julie Andrews natuurlijk.
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:48 schreef Sheridana het volgende:
Paul Newman
En Julie Andrews dus....
The Hustler en zo...
psst... nu quote je het verkeerde berichtquote:Op donderdag 1 september 2005 17:48 schreef Flibble het volgende:
[..]
ja zo goed ken ik m niet... Ben meer iemand van de hedendaagse film...
heb t gezien...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:49 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
psst... nu quote je het verkeerde bericht![]()
Ja hoor, maar dat hoeft niet. Ik begrijp wat je bedoelt. Zo heb je vandaag wat geleerd: in Hitchcockfilms spelen Cary Grant, James Stewart, Grace Kelly en Ingrid Bergman. En soms ook anderen.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:48 schreef Flibble het volgende:
Oops verkeerde quote... kan je een quote ook editen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |