quote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef wyccie het volgende:
Op zich he... als die pinnen er niet zaten, heeft die man best een aardige kop.
Woon jij dichter bij Greenwich misschien?quote:Op donderdag 1 september 2005 23:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja... Alleen mijn tijdscontinuüm heeft een faseverschuiving van pakweg een minuut vergeleken met die van jullie. Heel frustrerend.
Mèn, wie is die Hulk Hogan look-alike ook alweer...quote:Op donderdag 1 september 2005 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn naam of 2 films waarin je hem zag
[afbeelding]
Of het is bij hem altijd Groundhog day.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:08 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Woon jij dichter bij Greenwich misschien?
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef wyccie het volgende:
John C. Reilly?
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:17 schreef wyccie het volgende:
Heb je een plaatje waar hij ons recht aankijkt?
Raising Arizonaquote:Op donderdag 1 september 2005 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Hintjestijd dan maar:
-Kinderloos echtpaar steelt baby.
- Vader Jolie laat huilend kind achter na fight of his life.
- Axel Foley goes Tibet
- De witte Zatoichi
ArtyShock +1quote:Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Raising Arizona
The Golden Child
Was jij dat? Was het alweer vergeten, herinner me er nou niet aan...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dacht dat ik on your bad side was gekomen na die gamecharactersvragen.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:28 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Was jij dat? Was het alweer vergeten, herinner me er nou niet aan...
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
ArtyShock +1
Die andere waren The Champ en Blind Fury.
Z'n naam wist ik ook niet zonder het op te zoeken hoor... Maar hij heeft hier en daar schijnbaar wat cult-volgelingen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maniac Cop.
En een andere film weet ik niet meteen. Z'n naam wil ook niet meteen komen.
Bij toeval. Hmhm.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:17 schreef wyccie het volgende:
Oh...ja die aflevering van Charmed, dat stukje heb ik bij toeval gezien denk ik....
Hij was blond...
Meer weet ik niet.
Hij in Josie & the Pussycatsquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
- Film over een legendarische band
quote:
Fist of the North Star?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Hintje dan:
- Film over 4 legendarische maffiosi
- Film over een legendarische band
- Live action versie van een legendarische animefilm
- komedie over de cast van een soapserie.
quote:
Zal wel Strange Fruit geweest zijn dan...quote:
of Backbeat, of The Doors...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zal wel Strange Fruit geweest zijn dan...
Soap?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Das al 1 goede. Die tweede moet ook niet zo moeilijk zijn.
quote:
hoort nog een woord achter.quote:
Da's het onzekerheidsprincipe van A. Shock: Een vraag kan niet tegelijkertijd goed èn op tijd beantwoord worden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:40 schreef wyccie het volgende:
Hee Arty!!! Nu ben je eens een keer niet te laat.....!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |