Of ik Love Story ooit gezien heb? Ooit wel eens ja. Maar in een tijd dat ik nog niet zó heel goed op films lette. Er zijn slechts flarden blijven hangen. Maar het is een klassieker... op z'n eigen wijze.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:33 schreef Sheridana het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat jum hebt gezien he?
mr_a +1
your turn
Et tu...Arty?
Ah well...het is een soort van jaren 70 klassieker geloof ik...quote:Op donderdag 1 september 2005 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je eerlijk bekennen van wel.![]()
Vic Mackey rules!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:41 schreef Sheridana het volgende:
Michael Chiklis
Hebben jullie een snellere internet verbinding ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:41 schreef Sheridana het volgende:
Michael Chiklis
ze kijken niet in andere topicsquote:Op donderdag 1 september 2005 21:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hebben jullie een snellere internet verbinding ofzo?
Dank u.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:36 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ah well...het is een soort van jaren 70 klassieker geloof ik...Dus het zij je vergeven
![]()
Tja... 't Is ook weer zo wat om de hele tijd te F5'en en verder niets anders te doen om maar als eerste een vraag te kunnen beantwoorden...quote:Op donderdag 1 september 2005 21:43 schreef dolle_hond het volgende:
ze kijken niet in andere topics
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hebben jullie een snellere internet verbinding ofzo?
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:50 schreef Sokolsky het volgende:
Ik reageerde op d_h, maar zo'n anoniempje moest er weer zonodig tussen
Norman Bates?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:55 schreef Sheridana het volgende:
Alriiiighty then....wie isin dit verhaal?
During the Christmas holiday in the year 1937, nun Sister Mary Helena was accidentally locked in the tower for the criminally insane at 'Our Lady Of Sorrows' mental hospital. For days, she was raped numerous times by the one hundred patients confined there. Months later, after a breech birth,was born and given up for adoption.
quote:
Gelukkig vinden sommige hier mij wel okay.quote:
understatementquote:Op donderdag 1 september 2005 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat moet wel een twisted mind geworden zijn
JAAAquote:Op donderdag 1 september 2005 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Frans Bauer?
Ed Gein?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:07 schreef Sheridana het volgende:
en nog meer fijne dingen:
Later in adulthood,married a woman named Loretta. They soon had a daughter named Kathryn. The
family resided in
's childhood home. Unknown to his family,
was also a serial killer who preyed on children. In his basement he had constructed various torture devices. He killed his wife after she discovered his workshop; a very young Kathryn witnessed the murder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |