Het zou natuurlijk bot en ongepast zijn om te zeggen dat wij de kanker in jou missen, bij deze doe ik het dan ook niet. Ik speel altijd met zulke gedachten, vervelend is dat.quote:
Dat doen ze.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:26 schreef Beach het volgende:
Ik zag een foto in Trouw, een kleine negert die een supermarkt had geplunderd![]()
En een blanke die brood en frisdrank 'gevonden' had... Zie ook het hurricane topic..quote:Op donderdag 1 september 2005 02:26 schreef Beach het volgende:
Ik zag een foto in Trouw, een kleine negert die een supermarkt had geplunderd![]()
Tja je bent een kapitalistische kut-Amerikaan of je bent het niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:15 schreef StefanP het volgende:
Maar om de hele stad leeg te roven en TVs, 20 paar schoenen, winkelwagens vol met kleren en nog veel meer te jatten?!
Whehe. Tja je bent een racistische kut-Amerikaan of je bent het niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:28 schreef Libris het volgende:
[..]
En een blanke die brood en frisdrank 'gevonden' had... Zie ook het hurricane topic..
-edit-
Deze dus:
[afbeelding]
Je moeder is een racistische kut-Amerikaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:31 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Whehe. Tja je bent een racistische kut-Amerikaan of je bent het niet.
Ik lach.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:31 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je moeder is een racistische kut-Amerikaan..
quote:
Dat mag, en het rijmde ook nog.quote:
Inderdaad, gewoon een paar doodschieten zodat de rest het wel zal laten !!quote:Op donderdag 1 september 2005 04:30 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat ook.
Gewoon schieten op plunderaars
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:28 schreef Libris het volgende:
[..]
En een blanke die brood en frisdrank 'gevonden' had... Zie ook het hurricane topic..
-edit-
Deze dus:
[afbeelding]
quote:coverage
Ben je een fundi-moslim of zo?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:21 schreef MrX1982 het volgende:
Eens.
Die plunderaars maken misbruik van de situatie en zijn gebleven om te kunnen plunderen.
Als ze niet al zijn verdronken verdienen ze een kogel van de politie.
Nee.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:23 schreef Posdnous het volgende:
Ben je een fundi-moslim of zo?
Iedereen keurt plunderen af. 'Een kogel' lijkt me echter een nogal stupide en achterlijke oplossing.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee.
Ik keur plunderen af en zie het zogenaamd zielig zijn van die mensen niet als legitimatie voor hun gedrag.
Misschien mis ik iets, maar hoe kom je erbij dat die dvd's door die agenten gejat zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 04:23 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Standrechtelijk executeren, hoe halen politieagenten het in hun smerige hoofd. Nog harder straffen dan het gewone plunderende gepeupel. Walgelijk.
Je bent een stuk links uitgekotst tuig of je bent het niet he ?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:31 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Whehe. Tja je bent een racistische kut-Amerikaan of je bent het niet.
Denk het niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:27 schreef Posdnous het volgende:
Iedereen keurt plunderen af. 'Een kogel' lijkt me echter een nogal stupide en achterlijke oplossing.
Heb je die foto's en bijschriften al gezien?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:31 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Je bent een stuk links uitgekotst tuig of je bent het niet he ?
Misschien arresteren?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Denk het niet.
Die plunderaars zijn los geslagen dan moet je draconische maatregelen nemen.
Of wil je gaan praten met plunderaars?
Stoute stoute plunderaar, doe dat nóóit meer
opzich hebben ze daar nu wel wat beters te doen, maar toch moeten ze plunderaars hard aanpakken. Als ik winkelier was zou ik met een shotgun in mn winkel gaan zitten (blijft amerika hequote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:40 schreef Posdnous het volgende:
Misschien arresteren?
he ja, laten we alle pedofielen ook maar niet meer arresteren, das ook zo duurquote:Op donderdag 1 september 2005 16:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan kost het de maatschappij nog meer geld.
keen observation, dr. Watsonquote:Op donderdag 1 september 2005 16:40 schreef Repeat het volgende:
Toch mooi om te zien hoe alle topics die over iets in Amerika omslaan naar een VS-bash danwel Nederland-VS is beter topic![]()
Daarom zijn veel mensen ook in de stad gebleven.... en verdronkenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
opzich hebben ze daar nu wel wat beters te doen, maar toch moeten ze plunderaars hard aanpakken. Als ik winkelier was zou ik met een shotgun in mn winkel gaan zitten (blijft amerika he) en iedereen eruit knallen die mn winkel wil komen plunderen.
tja, das een afweging die je dan maakt hequote:Op donderdag 1 september 2005 16:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Daarom zijn veel mensen ook in de stad gebleven.... en verdronken
Nou ook toevallig danquote:Op donderdag 1 september 2005 16:37 schreef Monidique het volgende:
Ik ben dan ook blij dat ik in Nederland woon, daar is het lang niet zo erg. Ik denk er ook over om in Nederland te blijven. Ik raad mensen aan om naar Nederland te emigreren als ze Ameika zat zijn, want in Nederland, waar ik nu zit en blijf, is het veel beter. Ik blijf dus in Nederland.
Nederland
Ik ben het hier mee eens, hoor, maar wat dacht je dat Cortes deed?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:15 schreef StefanP het volgende:
Smerige vuile schoften, grave robbers zijn het.
Ik weet niet hoe de coverage van de hurricane is in NL, maar het is hier 24/7 op TV. Vandaag en in mindere mate gisteren zag het smerige gespuis zijn kans schoon om alles te stelen wat los en vast zit.
Dat je eten en drinken steelt als je al 2 dagen niet gegeten hebt, a la, daar kan ik inkomen. Maar om de hele stad leeg te roven en TVs, 20 paar schoenen, winkelwagens vol met kleren en nog veel meer te jatten?! Schoften zijn het, lijkenpikkers. De spullen van iemand anders jatten, iemand die daar zelf hard voor gewerkt heeft of die een eerlijk bestaan probeert te leiden met een eigen zaak. Het excuus veelal? "To get back at the man who oppresses us". Zegt wel genoeg over wie plundert, trouwens
Ik hoop dat al dat tuig sterft aan dysenterie en cholera. Laffe dieven.
u bedoelt?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:44 schreef SeLang het volgende:
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als de watersnoodramp van 1953 in Nederland zich zou herhalen.
verwacht ik ook op grote schaal plunderingen door bepaalde bevolkingsgroepen.
hoe ontzettend kortzichtigquote:Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef Robbie1979 het volgende:
Stelletje huilies!
"oeh, het is op het nieuws, dus het kan niet en het is erg"
Hele afrikaanse stammen roven elkaar al eeuwen leeg, iedere nacht weer. In andere landen gebeurt hetzelfde, ik noem de opstand in Irak tijdens de val van Saddam. Zelfs 3000 jaar geleden al werden Egyptische graven geplunderd.
Nu staan er wat straten onder water in de VS en meteen is het: "jaaaaaaaah...dat kan nieeeeeee"
En in wat voor staat verkeerd Afrika al eeuwenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef Robbie1979 het volgende:
Stelletje huilies!
"oeh, het is op het nieuws, dus het kan niet en het is erg"
Hele afrikaanse stammen roven elkaar al eeuwen leeg, iedere nacht weer. In andere landen gebeurt hetzelfde, ik noem de opstand in Irak tijdens de val van Saddam. Zelfs 3000 jaar geleden al werden Egyptische graven geplunderd.
Nu staan er wat straten onder water in de VS en meteen is het: "jaaaaaaaah...dat kan nieeeeeee"
Doen alsof het niet bestaat, totdat het op het een journaal-item is. Is dat niet kortzichtig?quote:
Zeg je dat ook tegen je vriendin?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef fokje het volgende:
Pompen met die handel en rap een beetje!
waarheen moet dat water dan gepompt worden. Op dit moment zou het net zo hard weer terugstromenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef fokje het volgende:
Ik had verwacht dat plunderaars wel meteen zouden worden afgeschoten daar.
Aan de andere kant; priotiteiten liggen wellicht anders. Het plunderen is -hoe verwerpelijk ook- op dit moment gewoon een futiliteit. Dat de amerikaanse nieuwszenders dat niet vinden, doet daar niks aan af.
quote:Drove into HELL (New Orleans) last night... Sensitive types stay out
Thought maybe some might enjoy my adventure..
First off I wanted to post what REALLY is going on in this city. Please don't get this thread locked people. The news stations are only showing a minuscule of reality. This post may offend some people but I will post what I saw, like it or not it is REALITY.
.
.
.
.
.
Well last night I was watching the 6pm news when they announced the 17th street canal pumps failed as well as another break in the levee. My house is right off St. Charles Ave. and up to 6pm yesterday is was the only part of the city that was dry. Since the pumps failed and the new break St. Charles Ave. would be under 9ft of water in the next 12-15hrs. My brother and I felt if we wanted to save anything we had to leave NOW. We loaded up flashlights, rope, our medical ID's, both our .45 Glocks, 2 shotguns and rode out. En-route we listened to the radio which broad casted all the news about the looters and what not, in hindsight it was a mistake. My mother didn't want us to go by dad who is a Vietnam vet told to be safe and "shoot to kill" if it ever comes to that.
One the way we had to pass 5-6 checkpoints to allow entry into the city. We stated we were medical personnel who were activated, showed our ID and off we went. On the radio reports were coming in about the officer who was shot in the head, the 2 gunman who opened fired on the NOPD station, and how looters were carjacking cars to get out of the city. This started making my brother nervous and giving seconds thoughts.
Anyway we get to the city and it looks like a freaking war zone. The best visual I can give is the movie "Blackhawk Down" when all the Somalians are rushing the city. They are people EVERYWHERE, they are pissed off, and all have weapons, 2X4's, Axes, and guns. If this wasn't bad enough we are 2 white boys in a truck in a sea several hundred armed pissed off blacks. There wasn't a white person to be found. I couldn't get over the little 8-10yr old kids with weapons, I ever saw one carry a claw hammer!
These people were absolutely nuts rammed trucks(stolen I'm sure) in to jewelry stores stealing items, they were tearing apart Wal-Mart carrying out TV's, Playstations, DVD players, etc. One lady was wheeling out an entire rack of merchandise, not sure what it was but sure wasn't clothes for food. They were all laughing and carrying on like it's freaking Christmas.
We got stuck in traffic when we see the group of guys walking down the street w/ AK-47's, at that point the "pucker factor" kicked in, a couple Glocks and shotguns were no match for that. We haul azz trying to get to Uptown when we see these people chopping down the front door w/ an axe of this $4-5 million dollar mansion on ST. Charles Ave. I was just in total awe because it was so surreal. Making matters worse it's 11pm at night there is no electricity and you really can see anything or anyone until they are right up on you.
Our plan was to be in and out in 30min, this included putting his Harley on the trailer. It would have taken me 5-10min tops to get my stuff, all I wanted was my pictures from college, my clothes/shoes, and my computer tower. Well he got scared saying we are going to get jumped while putting the bike on the trailer. Keep in mind this is the only area in the city that is dry. So just like rats who move to higher ground these people were doing the same. Word must have gotten out that Uptown was dry so there started to be a large influx of people.
Needless to say he wanted to go home rather than take our chances. While it was the smart thing to do I was beyond infuriated w/ him because we made it this far. He just kept saying our lives aren't worth it. So we turned around, our next challenge was getting out of the city while not getting jacked. Reports came out that people were jumping in the back of truck holding the drivers at gunpoint. Traffic started to slow so I just nailed it got out as fast as I could.
Even though he was the voice of reason I'm still pissed. All I have is my life and the clothes on my back. I lost my house(which is now 9ft underwater) ALL my clothes, TV, computer, furniture, and photo albums and videos from childhood and college. What makes this worse is my brother owned the house and I was a tenant and I didn't have renters insurance, hindsight is 20/20.
I also hope everyone of the Fucking looters get Tetanus, E-Coli and F*(KING drown. I'm serious I really hope the all die for what they were doing to the city, killing people, and destroying homes. Never in my life have I ever seen people act live savages, it was truly sicking.
En waar haalt deze knaap internet vandaan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:15 schreef StefanP het volgende:
Van een Amerikaans forum waar ik ook kom:
[..]
Volgens mijn vader (die behoorlijk wat kennis heeft op het gebied van politie) is het politiekorps van New Orleans het meeste corrupte van de VS. Verder is het zowieso al één van de crimineelste steden van de VS. Die foto is inderdaad te walgelijk voor woorden. Laten we hopen dat het een agent is die gejatte spullen teruggeeft aan de eigenaar, maar ik denk het eerlijk gezegt niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 04:23 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Standrechtelijk executeren, hoe halen politieagenten het in hun smerige hoofd. Nog harder straffen dan het gewone plunderende gepeupel. Walgelijk.
Niet alleen dat, maar als je niet meedoet ben je meteen een potentieel makkelijk slachtoffer, en komen ze ook bij jou thuis eens kijken wat er te halen valt, of gooien ze je meteen je auto uit.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:17 schreef 0 het volgende:
Het is de "als ik het niet doe, doet iemand anders het wel"-mentaliteit. Volkomen verwerpelijk maar wanneer je zelf alles kwijt bent misschien begrijpelijk.
Ik zag gisteren een filmpje op TV waarin mensen in een winkel alles meenemen en daar liepen ook 2 politieagentes bij. Met een winkelwagen vol zooi.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:30 schreef LSS het volgende:
[..]
Volgens mijn vader (die behoorlijk wat kennis heeft op het gebied van politie) is het politiekorps van New Orleans het meeste corrupte van de VS. Verder is het zowieso al één van de crimineelste steden van de VS. Die foto is inderdaad te walgelijk voor woorden. Laten we hopen dat het een agent is die gejatte spullen teruggeeft aan de eigenaar, maar ik denk het eerlijk gezegt niet.![]()
je ziet ook gewoon aan die agenten dat het dom tuig is hequote:Op vrijdag 2 september 2005 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
Toevallig linkje naar hetzelfde filmpje op GeenStijl
http://www.zippyvideos.co(...)-looting-in-walmart/
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
dat krijg je in een land waar zo lekker weinig belasting is en waarom alles daar zo geweldig is. Daar zie je nu de keerzijde vanquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:28 schreef skippesoepie het volgende:
Ik geef ze groot gelijk, als je de armen gewoon aan hun lot overlaat, wat verwacht je nou dan??
Zit veel te diep in de grond, is onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:50 schreef Mrln het volgende:
wat ik me ook afvraag he...na zoveel dagen blank te hebben staan, gaan die grafkisten in ondergelopen begraafplaatsen niet loskomen en naar boven drijven ?![]()
mwah d'r drijven al genoeg lijken rond die recent zijn dood gegaan.. die paar vergeelde botten zijn niet zo'n probleem..quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:50 schreef Mrln het volgende:
wat ik me ook afvraag he...na zoveel dagen blank te hebben staan, gaan die grafkisten in ondergelopen begraafplaatsen niet loskomen en naar boven drijven ?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:25 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk bot en ongepast zijn om te zeggen dat wij de kanker in jou missen, bij deze doe ik het dan ook niet. Ik speel altijd met zulke gedachten, vervelend is dat.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
staat ook lekker in verhouding met de misdaad hequote:Op zaterdag 3 september 2005 10:59 schreef PirE het volgende:
Gewoon ter plekke neerknallen. man, vrouw, kind. Maakt geen hol uit. Gewoon neermaaien en de lijken laten liggen rotten. water + lijken is een machtig mooie combinatie. Het gaat stinken, zorgt voor ziektes dat schrikt dus wel af.
Dat je eten/drinken gaat zoeken daar kan ik inkomen, maar een PS2 of een tv jatten lijkt me nutteloos als er geen elektriciteit is.
onder het motto van "het zijn toch maar negers"?quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:59 schreef PirE het volgende:
Gewoon ter plekke neerknallen. man, vrouw, kind. Maakt geen hol uit. Gewoon neermaaien en de lijken laten liggen rotten. water + lijken is een machtig mooie combinatie. Het gaat stinken, zorgt voor ziektes dat schrikt dus wel af.
Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. In extreme situatie's als deze helpen alleen extreme maatregelen. Dus ter plekke executeren als er iemand betrapt wordt op het plunderen van luxe artikelen. Na een paar voorbeelden gaat men zich echt wel 2x bedenken voordat men een tv gaat jatten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
staat ook lekker in verhouding met de misdaad he
bij jou zit ook een steekje los zeg; iemand jat een tv, dus vermoord hem maar
Ik noem nergens in mijn post een huidskleur.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:29 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
onder het motto van "het zijn toch maar negers"?![]()
haha wat een intens treurig figuur ben jij zeg, walgelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. In extreme situatie's als deze helpen alleen extreme maatregelen. Dus ter plekke executeren als er iemand betrapt wordt op het plunderen van luxe artikelen. Na een paar voorbeelden gaat men zich echt wel 2x bedenken voordat men een tv gaat jatten.
Eens, de politie daar doet het eigenlijk ook, dus wie geeft het goede voorbeeld?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:15 schreef StefanP het volgende:
Ik weet niet hoe de coverage van de hurricane is in NL, maar het is hier 24/7 op TV. Vandaag en in mindere mate gisteren zag het smerige gespuis zijn kans schoon om alles te stelen wat los en vast zit.
Dat je eten en drinken steelt als je al 2 dagen niet gegeten hebt, a la, daar kan ik inkomen. Maar om de hele stad leeg te roven en TVs, 20 paar schoenen, winkelwagens vol met kleren en nog veel meer te jatten?! Schoften zijn het, lijkenpikkers. De spullen van iemand anders jatten, iemand die daar zelf hard voor gewerkt heeft of die een eerlijk bestaan probeert te leiden met een eigen zaak. Het excuus veelal? "To get back at the man who oppresses us". Zegt wel genoeg over wie plundert, trouwens
Dat bedoel ik! Gewoon DVD's shoppen! Je bent gotdulle politie!quote:Op donderdag 1 september 2005 04:23 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Sorry, hoe kon ik me vergissen, deze agenten brengen de DVD's die gejat zijn door een blanke junk, terug naar de plaatselijke mediamarkt.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Misschien mis ik iets, maar hoe kom je erbij dat die dvd's door die agenten gejat zijn.
Leuk dat de politie zelf ook jatquote:Op donderdag 1 september 2005 16:21 schreef MrX1982 het volgende:
Eens.
Die plunderaars maken misbruik van de situatie en zijn gebleven om te kunnen plunderen.
Als ze niet al zijn verdronken verdienen ze een kogel van de politie.
Die agenten zijn ook gewoon mensen, dus zo vreemd is dat niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Gewoon DVD's shoppen! Je bent gotdulle politie!
Een schande, echt níet te geloven. En deze foto's gaan dan de wereld rond.
Er is dus het eigen leger nodig om de eigen politie ervan te behoeden dat ze gaan jatten.
Dat is toch behoorlijk vreemd.
Als politie hoor je de orde te handhaven en het goede voorbeeld te geven.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:59 schreef 700MB het volgende:
[..]
Die agenten zijn ook gewoon mensen, dus zo vreemd is dat niet.
Wat moet je dan doen, de Nederlandse manier zeker. Busjes regelen zodat ze alles makkelijker mee kunnen nemen. Nog wat Polen inhuren zodat die de tv's kunnen dragen en politie regelen zodat het plunderen nog een beetje goed georganiseerd is. En de eigenaar van de winkel wordt gearresteerd en in de gevangenis gezet als hij een plunderaar durft aan te raken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
haha wat een intens treurig figuur ben jij zeg, walgelijk
ik hoop dat je je zo stoer voordoet op internet omdat je irl niemand spreekt, maar anders heb ik echt groot medelijden met je
Dan zou de politie zichzelf moeten doodschieten, dat ruimt wel snel op jaquote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef fokje het volgende:
Ik had verwacht dat plunderaars wel meteen zouden worden afgeschoten daar.
Aan de andere kant; priotiteiten liggen wellicht anders. Het plunderen is -hoe verwerpelijk ook- op dit moment gewoon een futiliteit. Dat de amerikaanse nieuwszenders dat niet vinden, doet daar niks aan af.
Precies, laat je eigen politiekorps het voorbeeld geven, laat ze ook jatten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen, de Nederlandse manier zeker. Busjes regelen zodat ze alles makkelijker mee kunnen nemen. Nog wat Polen inhuren zodat die de tv's kunnen dragen en politie regelen zodat het plunderen nog een beetje goed georganiseerd is. En de eigenaar van de winkel wordt gearresteerd en in de gevangenis gezet als hij een plunderaar durft aan te raken.![]()
Die plunderaars weten dondersgoed dat wat ze doen verboden is. Ze maken gewoon misbruik van de noodsituatie daar. Blijkbaar vind iedereen het okay dat er mensen zijn die huizen van gevluchte mensen leegplunderen zodat ze zelf straks wat hebben om te verpatsen.
De situatie laat het op dit moment niet toe om mensen te arresteren en vast te zetten. Dus zal je andere oplossingen moeten zoeken. Je kan kiezen om alles te negeren en dan worden de goede burgers andermaal slachtoffer van de slechte. Je kan ook hardhandig ingrijpen en een aantal voorbeelden stellen. Zware straffen is een erg goed afschrikmiddel om deze praktijken tegen te gaan.
Ik denk dat het daarvoor wel te laat is, gezien iedereen dan witheet wordt, omdat iedereen daar óók weet dat de politie plundert.quote:Een noodverording uitvaardigen waarin je bekendmaakt dat plunderaars ter plekke doodgeschoten worden doet misschien al iets.
Hij liep met DVD-hoesjes. Ik weet niet hoe ze in Amerika verpakt zijn maar hier in Nederland staan er toch meestal lege covers in de bakken en zitten de DVD's in een kast achter de toonbank.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Precies, laat je eigen politiekorps het voorbeeld geven, laat ze ook jatten.
Precies.
En dan DVD's jatten, en als dan een neger een brood jat, hem bedreigen neer te schieten als ie dat niet teruglegt.
Dat is een héél goed voorbeeld.
Ik kots mee met StefanP, kutpolitie aldaar!
Óók in Nederland zijn er zat winkels waar ze in folie verpakt zitten, met een plat koperachig vierkant stickertje, wat ervoor zorgt dat het alarm afgaat als je naar buiten loopt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij liep met DVD-hoesjes. Ik weet niet hoe ze in Amerika verpakt zijn maar hier in Nederland staan er toch meestal lege covers in de bakken en zitten de DVD's in een kast achter de toonbank.![]()
Ik vraag me nu dus toch wel af, zit er wel een film in dat doosje.
Zoveel intelligente politieagenten zijn er niet, ik zou dus niet raar opkijken als hij echt met lege hoesjes rondlooptquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Óók in Nederland zijn er zat winkels waar ze in folie verpakt zitten, met een plat koperachig vierkant stickertje, wat ervoor zorgt dat het alarm afgaat als je naar buiten loopt.
Ik zie niet in waarom een politieagent zijn handen vol zou moeten houden met lege DVD-hoesjes, eigenlijk...
Dan nóg is zijn gedachte om films te jatten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Zoveel intelligente politieagenten zijn er niet, ik zou dus niet raar opkijken als hij echt met lege hoesjes rondloopt
Ik zeg alleen dat er ingegrepen moet worden door de overheid. Een plunderaar is een plunderaar, of hij nu zwart of blank is, een politieuniform draagt of niet, dat maakt mij geen hol uit. Het blijft een plunderaar. In deze situatie zal het leger of de national garde hard moeten ingrijpen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dan nóg is zijn gedachte om films te jatten.
Hij zal alsnog gedacht hebben, heeyy, flims, die pik ik even.
Heeyy iemand die een flesje bar-le-duc probeert te jatten,...
"Jij daar! Junk! Dat mag niet! BAOEM!"
Want, volgens jou moeten ze een sterk voorbeeld geven.
Is dat voorbeeld, in jouw gedachten, laat de politie maar lekker jatten, maar de normale burgers niet?
De politie mag ook niet hard rijden als ze niet ergens snel heen moeten hoor...
Omdat er geen tastbaar bewijs tegen de rest is moet je hem maar laten lopen? Nee, dat is logisch.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:38 schreef Yildiz het volgende:
Daar gaan we weer met het wijzende makkelijke vingertje.
Juist omdat deze op de foto staat, wordt ie ontslagen. Maar de rest, die niet op de foto staat, denk je dat die allemaal 100% onschuldig zijn? Want ik denk niet dat deze agent wist dat er een foto van hem gemaakt werd.
Verder vind ik het vragen om anarchie als je het leger nodig heb om je eigen politie in toom te houden. Dit zal dus van bovenaf aangepakt moeten worden, en niet van onderaf met individuele ontslagen. Maar dat leer je nog wel
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:02 schreef Yildiz het volgende:
En stel nu, wat als de soldaten gaan plunderen?
Zomaar even een gooi.
Het leger is getrained voor grote operaties. Zo'n groepje politiemensen dat al 48 op de been is bakt daar weinig van. Daarvoor zijn ze met te weinig mensen. Dat andere pakje maar dus zeker wel uit want direct daaraan verbonden is een grote groep mensen die wel macht kunnen uitoefenenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:17 schreef Yildiz het volgende:
Ja lach maar
Maar politie staat voor de mensen behoorlijk gelijk aan soldaten, allebei staan ze in dienst, en op de loonlijst van de regering.
Als de 1 het niet goed kan, is er ook niet zoveel reden om te denken dat iemand met een ander pakkie het wel kan.
Tenminste, gok ik zo.
erm, het leger is niet getraind voor dit soort grote operaties hoor...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het leger is getrained voor grote operaties. Zo'n groepje politiemensen dat al 48 op de been is bakt daar weinig van. Daarvoor zijn ze met te weinig mensen. Dat andere pakje maar dus zeker wel uit want direct daaraan verbonden is een grote groep mensen die wel macht kunnen uitoefenen
Die Daisy Cutter is dan toch geen slecht idee als niemand in staat is om de orde te herstellenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
erm, het leger is niet getraind voor dit soort grote operaties hoor...
Niet *specifiek* nee. Maar ze zijn getrained in georganiseerde operaties. Dus dat zit wel snor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
erm, het leger is niet getraind voor dit soort grote operaties hoor...
reageer es normaal of blijf weg uit dit topic wil jequote:Op zaterdag 3 september 2005 15:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Die Daisy Cutter is dan toch geen slecht idee als niemand in staat is om de orde te herstellen.
![]()
De politie niet, die pakken geen mensen op, en doen niet aan overvallen danwel andere misdaden-onderzoek.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet *specifiek* nee. Maar ze zijn getrained in georganiseerde operaties. Dus dat zit wel snor.
We hadden het over het leger. Wel bij de les blijven he?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
De politie niet, die pakken geen mensen op, en doen niet aan overvallen danwel andere misdaden-onderzoek.
Ik ben 100% bij de les, jij beweert dat het leger gewend is in een georganiseerd geheel te werken, daarmee insinueer jij per direct dat de politie dat niet doet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hadden het over het leger. Wel bij de les blijven he?
Dit is Klaagbaak, geen NWS...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
reageer es normaal of blijf weg uit dit topic wil je
Wat is jou oplossing dan. Blijkbaar keur jij dit gedrag goed in het kader van ze hebben niks dus dan mogen ze het maar stelen van mensen die nog iets hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
jij reageert zo treurig alsof je in onz zit
nee ik heb het over je kansloze opmerkingen met daisy cutters enzquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Wat is jou oplossing dan. Blijkbaar keur jij dit gedrag goed in het kader van ze hebben niks dus dan mogen ze het maar stelen van mensen die nog iets hebben.
Stel jezelf deze vraag: Van wie was die fles water? Misschien wel van een oud vrouwtje wat hierdoor zonder water komt te zitten en langzaam uitdroogt door een tekort aan water, eerste hulp is er niet. Het vrouwtje sterft door verzwakking door een te kort aan water.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:36 schreef Yildiz het volgende:
En ik vind het achterlijk dat men drijgt met het neerschieten van plunderaars, terwijl ze zelf ook stelen.
Stel je voor, een situatie als het volgende.
Iemand jat n fles water,
de politie ziet dat, en schiet em daarom neer
ik denk dat de politie dan even heeeeelemaal volgeknald wordt.
Sorry hoor, maar dan hadden ze maar niet zo achteloos moeten gaat jatten.
iets zegt me dat jij 12 bent ofzo...quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Stel jezelf deze vraag: Van wie was die fles water? Misschien wel van een oud vrouwtje wat hierdoor zonder water komt te zitten en langzaam uitdroogt door een tekort aan water, eerste hulp is er niet. Het vrouwtje sterft door verzwakking door een te kort aan water.
Het stelen van een klein object, die fles water, heeft dan tot gevolg, de dood van een oud vrouwtje.
Bovenstaande redenatie wil niet zeggen dat ik het toejuich als men mensen neerschiet die een fles water jatten.
Burgers en politie zijn allebei fout en je kan de politie dan ook geen mandaat geven om plunderaars neer te schieten. Er zal dus ingegrepen moeten worden door een 3e partij. Leger en National guard zijn volgens mij de enige mogelijkheid om in te grijpen. Geef het leger de mogelijkheid om hard op te treden tegen plunderaars (dus ook tegen plunderende politieagenten) en je geeft een signaal af dat het nu afgelopen moet zijn.
Iets zegt me dat jij stinktquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
iets zegt me dat jij 12 bent ofzo...
Het leger bestaat bij gratie van discipline. Bevel is bevel, en aan een bevel weiger je niet. Je doet wat je opgedragen wordt en houdt je verder aan de regels, anders ben je zwaar de lul. Dat is het verschil met de politie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:17 schreef Yildiz het volgende:
Maar politie staat voor de mensen behoorlijk gelijk aan soldaten, allebei staan ze in dienst, en op de loonlijst van de regering.
Als de 1 het niet goed kan, is er ook niet zoveel reden om te denken dat iemand met een ander pakkie het wel kan.
Maar het is toch raar om te zien, als een agent, die normaal gesproken mensen arresteerd die wetten breken, zelf keihard, in het oog van de camera, ook diezelfde wet breekt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:00 schreef StefanP het volgende:
[..]
Het leger bestaat bij gratie van discipline. Bevel is bevel, en aan een bevel weiger je niet. Je doet wat je opgedragen wordt en houdt je verder aan de regels, anders ben je zwaar de lul. Dat is het verschil met de politie.
The American Dreamquote:Op donderdag 1 september 2005 02:15 schreef StefanP het volgende:
Correct. Niet op die schaal nee. Of zie jij de politie wel eens met 1000 man door een stad trekken? Ik niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ben 100% bij de les, jij beweert dat het leger gewend is in een georganiseerd geheel te werken, daarmee insinueer jij per direct dat de politie dat niet doet.
Groetjes,
Yildiz
Nouja, misschien de ME dan? Met waterpistolen?quote:Op zondag 4 september 2005 05:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correct. Niet op die schaal nee. Of zie jij de politie wel eens met 1000 man door een stad trekken? Ik niet.
De ME is dus geen politie.quote:Op zondag 4 september 2005 11:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nouja, misschien de ME dan? Met waterpistolen?
Maargoed, USA heeft er wel een handje van, om soldaten tegen zijn eigen volk te gebruiken:
Brute ontruiming rave in Utah
Kijk eens naar het journaal zou ik zeggen....quote:Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef Skv het volgende:
Wel fucking zieke zooi daar.
Meer filmpjes?
geen excuus aangezien de armen het ook goed hebben in de usaquote:Op donderdag 1 september 2005 16:30 schreef koffiekoekje het volgende:
tja... dat krijg je met dergelijke verschillen tussen arm en rijk.
bwhehehehequote:Op maandag 5 september 2005 00:04 schreef McCarthy het volgende:
[..]
geen excuus aangezien de armen het ook goed hebben in de usa
Welvaart VS versus Zwedenquote:Op maandag 5 september 2005 00:06 schreef Repeat het volgende:
[..]
bwhehehehe
goeie dat! die moet ik onthouden.
quote:
de situatie (was/is) zo dat je zonder wapen de stad niet meer in kunt, omdat je kans groot is dat je een kogel in je sodemieter krijgt. Ze schieten echt niemand neer die met een fles water uit de supermarkt komt hoor, maar wel plunderaars die in de rondte schieten etc..quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:36 schreef Yildiz het volgende:
En ik vind het achterlijk dat men drijgt met het neerschieten van plunderaars, terwijl ze zelf ook stelen.
Stel je voor, een situatie als het volgende.
Iemand jat n fles water,
de politie ziet dat, en schiet em daarom neer
ik denk dat de politie dan even heeeeelemaal volgeknald wordt.
Sorry hoor, maar dan hadden ze maar niet zo achteloos moeten gaat jatten.
Ze zouden ze moeten afschieten.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:15 schreef StefanP het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |