abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:03:29 #126
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30240433
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 21:00 schreef StefanP het volgende:

[..]

Het leger bestaat bij gratie van discipline. Bevel is bevel, en aan een bevel weiger je niet. Je doet wat je opgedragen wordt en houdt je verder aan de regels, anders ben je zwaar de lul. Dat is het verschil met de politie.
Maar het is toch raar om te zien, als een agent, die normaal gesproken mensen arresteerd die wetten breken, zelf keihard, in het oog van de camera, ook diezelfde wet breekt?

Ik zie, en dat is persoonlijk, maar eenzelfde baas boven de politie en het leger.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:08:50 #127
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_30240585
quote:
Op donderdag 1 september 2005 02:15 schreef StefanP het volgende:
Smerige vuile schoften, grave robbers zijn het.

Ik weet niet hoe de coverage van de hurricane is in NL, maar het is hier 24/7 op TV. Vandaag en in mindere mate gisteren zag het smerige gespuis zijn kans schoon om alles te stelen wat los en vast zit.

Dat je eten en drinken steelt als je al 2 dagen niet gegeten hebt, a la, daar kan ik inkomen. Maar om de hele stad leeg te roven en TVs, 20 paar schoenen, winkelwagens vol met kleren en nog veel meer te jatten?! Schoften zijn het, lijkenpikkers. De spullen van iemand anders jatten, iemand die daar zelf hard voor gewerkt heeft of die een eerlijk bestaan probeert te leiden met een eigen zaak. Het excuus veelal? "To get back at the man who oppresses us". Zegt wel genoeg over wie plundert, trouwens

Ik hoop dat al dat tuig sterft aan dysenterie en cholera. Laffe dieven.
The American Dream
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
  zondag 4 september 2005 @ 05:33:44 #128
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30251209
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:50 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik ben 100% bij de les, jij beweert dat het leger gewend is in een georganiseerd geheel te werken, daarmee insinueer jij per direct dat de politie dat niet doet.

Groetjes,
Yildiz
Correct. Niet op die schaal nee. Of zie jij de politie wel eens met 1000 man door een stad trekken? Ik niet.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 4 september 2005 @ 11:01:21 #129
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30252834
quote:
Op zondag 4 september 2005 05:33 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Correct. Niet op die schaal nee. Of zie jij de politie wel eens met 1000 man door een stad trekken? Ik niet.
Nouja, misschien de ME dan? Met waterpistolen?

Maargoed, USA heeft er wel een handje van, om soldaten tegen zijn eigen volk te gebruiken:
Brute ontruiming rave in Utah
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 4 september 2005 @ 18:36:33 #130
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30264982
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:01 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nouja, misschien de ME dan? Met waterpistolen?

Maargoed, USA heeft er wel een handje van, om soldaten tegen zijn eigen volk te gebruiken:
Brute ontruiming rave in Utah
De ME is dus geen politie.
En ja, die zijn zeker wel getrained op crowd control e.d. maar dan denk ik nog dat het een numbers game wordt en dat er gewoon niet genoeg zijn. Ook daar niet.
pi_30267456
Wel fucking zieke zooi daar.
Meer filmpjes?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 4 september 2005 @ 20:04:49 #132
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30267769
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef Skv het volgende:
Wel fucking zieke zooi daar.
Meer filmpjes?
Kijk eens naar het journaal zou ik zeggen....
  maandag 5 september 2005 @ 00:02:06 #133
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30275505
volledig met OP eens
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  maandag 5 september 2005 @ 00:04:23 #134
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30275563
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:30 schreef koffiekoekje het volgende:
tja... dat krijg je met dergelijke verschillen tussen arm en rijk.
geen excuus aangezien de armen het ook goed hebben in de usa
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_30275638
quote:
Op maandag 5 september 2005 00:04 schreef McCarthy het volgende:

[..]

geen excuus aangezien de armen het ook goed hebben in de usa
bwhehehehe

goeie dat! die moet ik onthouden.
  maandag 5 september 2005 @ 00:11:09 #136
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30275783
quote:
Op maandag 5 september 2005 00:06 schreef Repeat het volgende:

[..]

bwhehehehe

goeie dat! die moet ik onthouden.
Welvaart VS versus Zweden
pi_30276064
quote:
Op maandag 5 september 2005 00:11 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Welvaart VS versus Zweden

ik ga verder niet met je in discussie, maar er leven zoveel miljoenen mensen onder de armoedegrens in de VS, mensen die hun ziektekosten niet meer kunnen betalen, mensen die op een houtje moeten bijten omdat ze de operatie van hun kind nog steeds aan het afbetalen zijn.
Tuurlijk hebben de armen het niet arm in de VS...Geloof wat je wil geloven hoor, maar dat is echt niet zo.
  maandag 5 september 2005 @ 11:32:28 #138
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30283325
lekker onderbouwt met bronnen en stats
  maandag 5 september 2005 @ 11:38:37 #139
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30283483
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:36 schreef Yildiz het volgende:
En ik vind het achterlijk dat men drijgt met het neerschieten van plunderaars, terwijl ze zelf ook stelen.

Stel je voor, een situatie als het volgende.
Iemand jat n fles water,
de politie ziet dat, en schiet em daarom neer

ik denk dat de politie dan even heeeeelemaal volgeknald wordt.
Sorry hoor, maar dan hadden ze maar niet zo achteloos moeten gaat jatten.
de situatie (was/is) zo dat je zonder wapen de stad niet meer in kunt, omdat je kans groot is dat je een kogel in je sodemieter krijgt. Ze schieten echt niemand neer die met een fles water uit de supermarkt komt hoor, maar wel plunderaars die in de rondte schieten etc..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_30293180
quote:
Op donderdag 1 september 2005 02:15 schreef StefanP het volgende:
Smerige vuile schoften, grave robbers zijn het.

Ik weet niet hoe de coverage van de hurricane is in NL, maar het is hier 24/7 op TV. Vandaag en in mindere mate gisteren zag het smerige gespuis zijn kans schoon om alles te stelen wat los en vast zit.

Dat je eten en drinken steelt als je al 2 dagen niet gegeten hebt, a la, daar kan ik inkomen. Maar om de hele stad leeg te roven en TVs, 20 paar schoenen, winkelwagens vol met kleren en nog veel meer te jatten?! Schoften zijn het, lijkenpikkers. De spullen van iemand anders jatten, iemand die daar zelf hard voor gewerkt heeft of die een eerlijk bestaan probeert te leiden met een eigen zaak. Het excuus veelal? "To get back at the man who oppresses us". Zegt wel genoeg over wie plundert, trouwens

Ik hoop dat al dat tuig sterft aan dysenterie en cholera. Laffe dieven.
Ze zouden ze moeten afschieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')