Het zou natuurlijk bot en ongepast zijn om te zeggen dat wij de kanker in jou missen, bij deze doe ik het dan ook niet. Ik speel altijd met zulke gedachten, vervelend is dat.quote:
Dat doen ze.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:26 schreef Beach het volgende:
Ik zag een foto in Trouw, een kleine negert die een supermarkt had geplunderd![]()
En een blanke die brood en frisdrank 'gevonden' had... Zie ook het hurricane topic..quote:Op donderdag 1 september 2005 02:26 schreef Beach het volgende:
Ik zag een foto in Trouw, een kleine negert die een supermarkt had geplunderd![]()
Tja je bent een kapitalistische kut-Amerikaan of je bent het niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:15 schreef StefanP het volgende:
Maar om de hele stad leeg te roven en TVs, 20 paar schoenen, winkelwagens vol met kleren en nog veel meer te jatten?!
Whehe. Tja je bent een racistische kut-Amerikaan of je bent het niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:28 schreef Libris het volgende:
[..]
En een blanke die brood en frisdrank 'gevonden' had... Zie ook het hurricane topic..
-edit-
Deze dus:
[afbeelding]
Je moeder is een racistische kut-Amerikaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:31 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Whehe. Tja je bent een racistische kut-Amerikaan of je bent het niet.
Ik lach.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:31 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je moeder is een racistische kut-Amerikaan..
quote:
Dat mag, en het rijmde ook nog.quote:
Inderdaad, gewoon een paar doodschieten zodat de rest het wel zal laten !!quote:Op donderdag 1 september 2005 04:30 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat ook.
Gewoon schieten op plunderaars
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:28 schreef Libris het volgende:
[..]
En een blanke die brood en frisdrank 'gevonden' had... Zie ook het hurricane topic..
-edit-
Deze dus:
[afbeelding]
quote:coverage
Ben je een fundi-moslim of zo?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:21 schreef MrX1982 het volgende:
Eens.
Die plunderaars maken misbruik van de situatie en zijn gebleven om te kunnen plunderen.
Als ze niet al zijn verdronken verdienen ze een kogel van de politie.
Nee.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:23 schreef Posdnous het volgende:
Ben je een fundi-moslim of zo?
Iedereen keurt plunderen af. 'Een kogel' lijkt me echter een nogal stupide en achterlijke oplossing.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee.
Ik keur plunderen af en zie het zogenaamd zielig zijn van die mensen niet als legitimatie voor hun gedrag.
Misschien mis ik iets, maar hoe kom je erbij dat die dvd's door die agenten gejat zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 04:23 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Standrechtelijk executeren, hoe halen politieagenten het in hun smerige hoofd. Nog harder straffen dan het gewone plunderende gepeupel. Walgelijk.
Je bent een stuk links uitgekotst tuig of je bent het niet he ?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:31 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Whehe. Tja je bent een racistische kut-Amerikaan of je bent het niet.
Denk het niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:27 schreef Posdnous het volgende:
Iedereen keurt plunderen af. 'Een kogel' lijkt me echter een nogal stupide en achterlijke oplossing.
Heb je die foto's en bijschriften al gezien?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:31 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Je bent een stuk links uitgekotst tuig of je bent het niet he ?
Misschien arresteren?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Denk het niet.
Die plunderaars zijn los geslagen dan moet je draconische maatregelen nemen.
Of wil je gaan praten met plunderaars?
Stoute stoute plunderaar, doe dat nóóit meer
opzich hebben ze daar nu wel wat beters te doen, maar toch moeten ze plunderaars hard aanpakken. Als ik winkelier was zou ik met een shotgun in mn winkel gaan zitten (blijft amerika hequote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:40 schreef Posdnous het volgende:
Misschien arresteren?
he ja, laten we alle pedofielen ook maar niet meer arresteren, das ook zo duurquote:Op donderdag 1 september 2005 16:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan kost het de maatschappij nog meer geld.
keen observation, dr. Watsonquote:Op donderdag 1 september 2005 16:40 schreef Repeat het volgende:
Toch mooi om te zien hoe alle topics die over iets in Amerika omslaan naar een VS-bash danwel Nederland-VS is beter topic![]()
Daarom zijn veel mensen ook in de stad gebleven.... en verdronkenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
opzich hebben ze daar nu wel wat beters te doen, maar toch moeten ze plunderaars hard aanpakken. Als ik winkelier was zou ik met een shotgun in mn winkel gaan zitten (blijft amerika he) en iedereen eruit knallen die mn winkel wil komen plunderen.
tja, das een afweging die je dan maakt hequote:Op donderdag 1 september 2005 16:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Daarom zijn veel mensen ook in de stad gebleven.... en verdronken
Nou ook toevallig danquote:Op donderdag 1 september 2005 16:37 schreef Monidique het volgende:
Ik ben dan ook blij dat ik in Nederland woon, daar is het lang niet zo erg. Ik denk er ook over om in Nederland te blijven. Ik raad mensen aan om naar Nederland te emigreren als ze Ameika zat zijn, want in Nederland, waar ik nu zit en blijf, is het veel beter. Ik blijf dus in Nederland.
Nederland
Ik ben het hier mee eens, hoor, maar wat dacht je dat Cortes deed?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:15 schreef StefanP het volgende:
Smerige vuile schoften, grave robbers zijn het.
Ik weet niet hoe de coverage van de hurricane is in NL, maar het is hier 24/7 op TV. Vandaag en in mindere mate gisteren zag het smerige gespuis zijn kans schoon om alles te stelen wat los en vast zit.
Dat je eten en drinken steelt als je al 2 dagen niet gegeten hebt, a la, daar kan ik inkomen. Maar om de hele stad leeg te roven en TVs, 20 paar schoenen, winkelwagens vol met kleren en nog veel meer te jatten?! Schoften zijn het, lijkenpikkers. De spullen van iemand anders jatten, iemand die daar zelf hard voor gewerkt heeft of die een eerlijk bestaan probeert te leiden met een eigen zaak. Het excuus veelal? "To get back at the man who oppresses us". Zegt wel genoeg over wie plundert, trouwens
Ik hoop dat al dat tuig sterft aan dysenterie en cholera. Laffe dieven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |