Wat hij zegt...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:01 schreef Phoenixjuh het volgende:
Hangt van de dame af.
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:10 schreef Sjakie01 het volgende:
Vrouwen in korte rokjes zijn aandachtsgeil.
Dat is geen rokje. Dat is een riem.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:09 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding]
het kan nog korter![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:10 schreef Sjakie01 het volgende:
Vrouwen in korte rokjes zijn aandachtsgeil.
Nee ik ben geen Ausländer
quote:
Daar was ik ook al mee bezig...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:13 schreef stijgende_ster het volgende:
Google zoeken
Eerste hit doet t niet.
Dat maakt de rokjes allemaal nog veel lekkerder, vind ik...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef Sjakie01 het volgende:
Erg lekker, maar het snollengehalte ligt beduidend hoog.
Op de foto's wel ja, maar in het dagelijks leven is aandacht het enige wat ze willen.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat maakt de rokjes allemaal nog veel lekkerder, vind ik...
Mooie opmerking met zo'n bijschrift hahaquote:Op donderdag 1 september 2005 01:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Op de foto's wel ja, maar in het dagelijks leven is aandacht het enige wat ze willen.
Maar goed ik kijk ook stiekem![]()
Zo zie ik het niet, het verhult en maakt daarom nieuwsgierig...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:41 schreef smvs het volgende:
Kleding bij dames leidt alleen maar af.
En waarschijnlijk beperkt het gebrek aan inhoud zich niet tot d'r bh...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze wat te weinig inhoud voor haar bh![]()
Jam dusquote:Op donderdag 1 september 2005 01:47 schreef bofneger het volgende:
Jajaja, vooral als er flauw een geur van bosbessen en noten te ontwaren is![]()
oh yes! van 12 -31 jaar. mooie benen eronder =quote:Op donderdag 1 september 2005 00:34 schreef nakede het volgende:
Wie wordt er ook zo seksueel opgewonden van de dames in korte rokken.
Als jij het gore lef hebt om uitgebreid naar mijn zusje van 12 der benen te gaan lopen staren, beloof ik dat je zal ontwaken in Beverwijk. (brandwonden centrum)quote:Op donderdag 1 september 2005 01:59 schreef danni het volgende:
[..]
oh yes! van 12 -31 jaar. mooie benen eronder =
Die zus van je heet zeker Keesquote:Op donderdag 1 september 2005 02:01 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als jij het gore lef hebt om uitgebreid naar mijn zusje van 12 der benen te gaan lopen staren, beloof ik dat je zal ontwaken in Beverwijk. (brandwonden centrum)
ach joh. ze doen het er toch om? 12 of 31 jaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:01 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als jij het gore lef hebt om uitgebreid naar mijn zusje van 12 der benen te gaan lopen staren, beloof ik dat je zal ontwaken in Beverwijk. (brandwonden centrum)
Dat is waarquote:Op donderdag 1 september 2005 02:08 schreef danni het volgende:
[..]
ach joh. ze doen het er toch om? 12 of 31 jaar.
ze willen ze graag laten zien.
Welke maatschappij vliegt zij voor?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:09 schreef Tobbes het volgende:
[afbeelding]
Of zoiets; en dan niks eronder
Ze is gewoon zoo lief, en geilquote:Op donderdag 1 september 2005 01:46 schreef Rocco_jr het volgende:
http://img368.imageshack.(...)50822010944004ra.jpg
....-topic!
Jij wordt na 1 x sex ook niet meer geil? omdat je het wel gezien hebt?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:21 schreef FuifDuif het volgende:
Nee serieus, ik snap niet dat mannen daar keer op keer warm van kunnen worden. Als je het één keer gezien hebt, dan weet je het toch wel? Het is zo, nou ja, weinig betekenisvol.
ff goed alles lezenquote:
Nee, natuurlijk niet, dat snap ik ook wel. Maar het gaat om dat aanstellerige gedrag altijd. Oooh weer een kontje, ooooh weer één, oooooh nog eentje, jammie. Stel je eens niet zo aan. Elk van die exemplaren die lekker gevonden worden zien er zo'n beetje hetzelfde uit, dus waarom constant weer zo'n opmerking maken. Wordt eens volwassen.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Jij wordt na 1 x sex ook niet meer geil? omdat je het wel gezien hebt?
wat een domme vraag dit van mij,.. zeker om die aan jou te stellen![]()
Daar zijn we man voor,..En mannen zullen altijd kinderen blijven?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dat snap ik ook wel. Maar het gaat om dat aanstellerige gedrag altijd. Oooh weer een kontje, ooooh weer één, oooooh nog eentje, jammie. Stel je eens niet zo aan. Elk van die exemplaren die lekker gevonden worden zien er zo'n beetje hetzelfde uit, dus waarom constant weer zo'n opmerking maken. Wordt eens volwassen.
Spreek even voor jezelf. Ik ben een man en ik heb die gevoelens wel, maar ik ga mij er niet als een klein kind bij lopen aanstellen steeds. En als ik een tijdschrift lees waarin zo'n vrouw staat, nou wat heb ik daar aan? Zo'n plaatje?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:34 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Daar zijn we man voor,..En mannen zullen altijd kinderen blijven?![]()
tis de spanning dat je net niet alles zietquote:Op donderdag 1 september 2005 09:21 schreef FuifDuif het volgende:
Nee serieus, ik snap niet dat mannen daar keer op keer warm van kunnen worden. Als je het één keer gezien hebt, dan weet je het toch wel? Het is zo, nou ja, weinig betekenisvol.
Je ziet teveel om het boeiend te kunnen vinden.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:38 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
tis de spanning dat je net niet alles ziet
Die heeft echt problemen met kleding in haar maat te kopenquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
er moeten meer foto's in dit topic!!!!
Zie je groot een stempel sloerie op mijn hoofd staan? Nee? Dat dacht ik al.quote:
Haar straf voor haar hoerigheid.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:20 schreef Aventura het volgende:
Er is een smalle grens tussen sexy en belachelijk. Zo zag ik gisteren een meisje van een jaar of 19 lopen in een kort rokje, als ze liep zag je steeds haar linker-en rechterbil eronderuit piepen. Duidelijk niet haar bedoeling, dus heel genant en niet erg sexy.
Zij probeerde niet hoerig te zijn, maar slechts mee te doen met de huidige mode, die die idioot korte rokjes voorschrijft.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Haar straf voor haar hoerigheid.
dat is dan wel weer leukquote:Op donderdag 1 september 2005 11:20 schreef Aventura het volgende:
Er is een smalle grens tussen sexy en belachelijk. Zo zag ik gisteren een meisje van een jaar of 19 lopen in een kort rokje, als ze liep zag je steeds haar linker-en rechterbil eronderuit piepen. Duidelijk niet haar bedoeling, dus heel genant en niet erg sexy.
Net alsof het zo moeilijk is om kleding in je eigen maat te kopenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:20 schreef Aventura het volgende:
Tja, ik zelf kijk ook altijd in de spiegel alvorens ik de deur uitgaquote:Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Net alsof het zo moeilijk is om kleding in je eigen maat te kopen
Ik heb een vriendin en als ik rokjes van haar aandoe dan komt het net tussen m'n bil en m'n knie en bij haar ruim tot haar knie. Ja ik heb lange benenDus dan doe ik geen kleersels van haar aan als ik er tenminste niet belachelijk bij wil lopen
!
Das normaal??quote:
Putjesquote:Op donderdag 1 september 2005 11:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tja, ik zelf kijk ook altijd in de spiegel alvorens ik de deur uitga
Maar anyway, ik ben toch te oud voor rokjes tot net onder m'n billen
K weet niet hoe jij dan bukt maar nee.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hoorEn dan buk je en ligt alles op straat.
Ga dood ofzo. En iedereen weet dat die stempel er staat hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 11:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Zie je groot een stempel sloerie op mijn hoofd staan? Nee? Dat dacht ik al.
En dit forum is sowieso niet voor user foto's..
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:26 schreef het.ismij het volgende:
[..]
K weet niet hoe jij dan bukt maar nee.
Ga zelf doodquote:Op donderdag 1 september 2005 11:27 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ga dood ofzo. En iedereen weet dat die stempel er staat hoor![]()
Eerst moet jij dan net doen of je dood bent; en uit wanhoop ga ik dan ook dood; en dan zie jij dat ik ongelukkig dood bent gegaan en kom je me achterna.quote:
Ja leuk dat je in mn sig hebt gekekenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:29 schreef het.ismij het volgende:
Das tog geen bukken,..![]()
Pff,.. echt je bent zeker 17 owzo??![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:26 schreef Aventura het volgende:
[..]Je kent mij duidelijk niet. Ik vind korte rokjes iets voor meisjes, niet voor vrouwen.
Je moet wat he als je geen fuck te doen hebt,..quote:Op donderdag 1 september 2005 11:31 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja leuk dat je in mn sig hebt gekeken
Ga jji ergens zomaar op die manier liggen???quote:Ofwel: met een langer rokje voorkom je dit soort situaties
Ja hoi. Net alsof ik zo een vadsige reet hebquote:Op donderdag 1 september 2005 11:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ben jij dit? Zo ja, wat walgelijk dat jij jezelf zo presenteert op dit forum.
Er staat toch geen sloerie op dr voorhoofd?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ben jij dit? Zo ja, wat walgelijk dat jij jezelf zo presenteert op dit forum.
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Er staat toch geen sloerie op dr voorhoofd?![]()
En bovendien is dit geen forum voor userfoto's![]()
Leuk hoe je over je medemens praat.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hoi. Net alsof ik zo een vadsige reet heb
Amen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Leuk hoe je over je medemens praat.
Ja hoi. Hoe zouden wij dat moeten wetenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt helemaal niks van hequote:Op donderdag 1 september 2005 11:39 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar waar blijven nu jouw pikante foto's?
Nee gelukkig niet, hond.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt helemaal niks van he![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
God bestaat niet; je leven is zinloos.![]()
Daar heb ik een FB voorquote:Op donderdag 1 september 2005 11:39 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Daar heb ik een FB voorEn gelijk terug krabelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:39 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
maar de pagina zelf werkt welquote:Op donderdag 1 september 2005 01:13 schreef stijgende_ster het volgende:
Google zoeken
Eerste hit doet t niet.
nee hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ze vraagt er gewoon om op deze manier,..quote:Op donderdag 1 september 2005 13:36 schreef piet11957 het volgende:
Gewoonweg mooi, sensueel
en erotisch!!!
hiervan mag er meer zijn toch
![]()
![]()
[..]
mooi verwoord iddquote:Op donderdag 1 september 2005 13:36 schreef piet11957 het volgende:
Gewoonweg mooi, sensueel
en erotisch!!!
hiervan mag er meer zijn toch
![]()
![]()
[..]
Ik draag met regelmaat een kort rokje en niet om aandacht hoor, die heb ik zat van mijn vriend, omdat het leuk staat.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Op de foto's wel ja, maar in het dagelijks leven is aandacht het enige wat ze willen.
Maar goed ik kijk ook stiekem![]()
Dat weten we nu wel,..quote:
zo dat gaat wel ver... doe dan niks erover aanquote:Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef MaRySe het volgende:
dan moet je ook niet op meer foto's vragen als er geen sprake is van meer
OT:
[afbeelding]
Dat is dan wel weer grappig
dat is een opdrukquote:Op donderdag 1 september 2005 13:50 schreef vamos1 het volgende:
[..]
zo dat gaat wel ver... doe dan niks erover aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |