Wat hij zegt...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:01 schreef Phoenixjuh het volgende:
Hangt van de dame af.
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:10 schreef Sjakie01 het volgende:
Vrouwen in korte rokjes zijn aandachtsgeil.
Dat is geen rokje. Dat is een riem.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:09 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding]
het kan nog korter![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:10 schreef Sjakie01 het volgende:
Vrouwen in korte rokjes zijn aandachtsgeil.
Nee ik ben geen Ausländer
quote:
Daar was ik ook al mee bezig...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:13 schreef stijgende_ster het volgende:
Google zoeken
Eerste hit doet t niet.
Dat maakt de rokjes allemaal nog veel lekkerder, vind ik...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef Sjakie01 het volgende:
Erg lekker, maar het snollengehalte ligt beduidend hoog.
Op de foto's wel ja, maar in het dagelijks leven is aandacht het enige wat ze willen.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat maakt de rokjes allemaal nog veel lekkerder, vind ik...
Mooie opmerking met zo'n bijschrift hahaquote:Op donderdag 1 september 2005 01:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Op de foto's wel ja, maar in het dagelijks leven is aandacht het enige wat ze willen.
Maar goed ik kijk ook stiekem![]()
Zo zie ik het niet, het verhult en maakt daarom nieuwsgierig...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:41 schreef smvs het volgende:
Kleding bij dames leidt alleen maar af.
En waarschijnlijk beperkt het gebrek aan inhoud zich niet tot d'r bh...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze wat te weinig inhoud voor haar bh![]()
Jam dusquote:Op donderdag 1 september 2005 01:47 schreef bofneger het volgende:
Jajaja, vooral als er flauw een geur van bosbessen en noten te ontwaren is![]()
oh yes! van 12 -31 jaar. mooie benen eronder =quote:Op donderdag 1 september 2005 00:34 schreef nakede het volgende:
Wie wordt er ook zo seksueel opgewonden van de dames in korte rokken.
Als jij het gore lef hebt om uitgebreid naar mijn zusje van 12 der benen te gaan lopen staren, beloof ik dat je zal ontwaken in Beverwijk. (brandwonden centrum)quote:Op donderdag 1 september 2005 01:59 schreef danni het volgende:
[..]
oh yes! van 12 -31 jaar. mooie benen eronder =
Die zus van je heet zeker Keesquote:Op donderdag 1 september 2005 02:01 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als jij het gore lef hebt om uitgebreid naar mijn zusje van 12 der benen te gaan lopen staren, beloof ik dat je zal ontwaken in Beverwijk. (brandwonden centrum)
ach joh. ze doen het er toch om? 12 of 31 jaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:01 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als jij het gore lef hebt om uitgebreid naar mijn zusje van 12 der benen te gaan lopen staren, beloof ik dat je zal ontwaken in Beverwijk. (brandwonden centrum)
Dat is waarquote:Op donderdag 1 september 2005 02:08 schreef danni het volgende:
[..]
ach joh. ze doen het er toch om? 12 of 31 jaar.
ze willen ze graag laten zien.
Welke maatschappij vliegt zij voor?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:09 schreef Tobbes het volgende:
[afbeelding]
Of zoiets; en dan niks eronder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |