wat dacht je van muziek, boeken, films, vakanties, school, studie .... maar nee, ze is zwanger en dan praten we alleen maar daarover ... pfffffftquote:Op donderdag 1 september 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, zoiets als: "Tanja, wat vindt je van het feit dat er zoveel zinloze kamervragen worden gesteld tegenwoordig?...
Maar nee hoor, niemand...
Ik doelde meer op haar verhouding met haar duimquote:Op donderdag 1 september 2005 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
En als dat dan op de stream te zien is verwacht ik wel en sms-alert van jou!!![]()
* Eens is *quote:Op donderdag 1 september 2005 00:04 schreef milagro het volgende:
[..]
wat dacht je van muziek, boeken, films, vakanties, school, studie .... maar nee, ze is zwanger en dan praten we alleen maar daarover ... pfffffft
Of juist iemand uitgaatquote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef Tamaartje het volgende:
Ik hoop echt dat er snel een nieuw iemand in komt.. dan veranderen er vast wel dingen
Alweer? Nog steedsquote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef Kokstra het volgende:
Zoals ik net zei: Jeeeeeezus, Ralph alweer op de fiets?! Hulde!
Ingrid heeft ook mooie sillyconen. Ik heb ze wel veel beroerder gezien.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef CocaColaLight het volgende:
om iets positiefs te zeggen ingrid in een spijkerbroek = een lekkere kont
Tief op man, Menno gaat 4x zo snel en zit er dacht ik in totaal ook wel langer opquote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef clauwheee het volgende:
Komt Ralph ook nog es een keer van die fiets af?
AAAAAAAAAAARCHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 1 september 2005 00:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Als het lukt mag ze rob zijn stompje in der zwarte gat stoppen
Ja Rob eruit en bijv iemand zonder arm erin!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef Tamaartje het volgende:
Ik hoop echt dat er snel een nieuw iemand in komt.. dan veranderen er vast wel dingen
Menno gaat nu echt wel hardquote:Op donderdag 1 september 2005 00:06 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Tief op man, Menno gaat 4x zo snel en zit er dacht ik in totaal ook wel langer op
Hoe lang kende ze de aanstaande vader voordat het raak was??? weekje of 6 ?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:07 schreef Maurisico het volgende:
haha, Tanja over haar bevruchter: 'kom niet meer bij hem over de vloer, teveel vrouwen. Teveel vrouwen, waarvan ik denk , wat ben jij een slet zeg..." Euuh Tanja??
ja, laat mij er eens in, zegquote:Op donderdag 1 september 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
* Eens is *
Ligt wel erg voor de hand om steeds over de baby te beginnen. Wanneer doorbreekt iemand in het huis die regel?
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja Rob eruit en bijv iemand zonder arm erin!![]()
Nou volgens mij heeft Ralph er ook al heel wat uren opzitten hoor. Maar goed, doet ie ook iets zinnigsquote:Op donderdag 1 september 2005 00:06 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Tief op manvrouw, Menno gaat 4x zo snel en zit er dacht ik in totaal ook wel langer op
Hij trapt sneller ja, maar dat wil niet zeggen dat ie harder gaat.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:06 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Tief op man, Menno gaat 4x zo snel en zit er dacht ik in totaal ook wel langer op
Liever iemannd zonder penis...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Die zitten er al in en zijn in de meerderheid... En dat blijft voorlopig ook zo.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Liever iemannd zonder penis...
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Hij trapt sneller ja, maar dat wil niet zeggen dat ie harder gaat.![]()
idd alles beter dan Het Been of De Buik op het moment..quote:Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
De fietsers praten niet... Wat een heerlijke rust op de streams
Of iemand onder z'n hoofd, kan 'ie ook niet over z'n handicap praten.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:07 schreef BBscanner het volgende:
yep Ralph is er zo eentjequote:Op donderdag 1 september 2005 00:08 schreef One_conundrum het volgende:
Ralph zit daar alleen om zijn 'Goddelijke Lichaam' te showen en het te bekijken in de spiegels...
Zometeen de eerste man die zich gaat afbeuken voor de spiegel terwijl die over zijn eigen lichaam wrijft....
100% agree!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:08 schreef One_conundrum het volgende:
Ralph zit daar alleen om zijn 'Goddelijke Lichaam' te showen en het te bekijken in de spiegels...
Zometeen de eerste man die zich gaat afbeuken voor de spiegel terwijl die over zijn eigen lichaam wrijft....
is een week opdracht.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:10 schreef stijgende_ster het volgende:
Newbiemodus: waarom fietsen ze? Just for fun?
Lees effe bij hoofdstuk 1 t/m 41 - weet je alle ins en outsquote:Op donderdag 1 september 2005 00:10 schreef stijgende_ster het volgende:
Neequote:Op donderdag 1 september 2005 00:10 schreef stijgende_ster het volgende:
dido dacht ik onder anderequote:Op donderdag 1 september 2005 00:11 schreef BigBro000 het volgende:
wie gaan de nacht fietsen.. is dat al bekend?
Max. 2quote:Op donderdag 1 september 2005 00:11 schreef Lolalala het volgende:
Hoeveel nieuwe bewoners komen er nog in? Iemand een idee?
En Chantalquote:Op donderdag 1 september 2005 00:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dido dacht ik onder andere
Geen enkele, als niemand vrijwillig eruit gaat tenminste.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:11 schreef Lolalala het volgende:
Hoeveel nieuwe bewoners komen er nog in? Iemand een idee?
Lieske heeft moeten huilen vandaag, ze kan de druk niet meer aan van die 5000 euro.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:06 schreef kibber het volgende:
Peter weer met zijn openingspost!
Is er nog wat leuks gebeurd?
mjah het blijft plastic, kun je net zo goed in een balon gevuld met water knijpen, dan maar mijn en echtquote:Op donderdag 1 september 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ingrid heeft ook mooie sillyconen. Ik heb ze wel veel beroerder gezien.
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:12 schreef BigBro000 het volgende:
Ik heb trouwens al heel lang geen beeld op #3... jullie wel?
Laat me raden... Rob?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:13 schreef stijgende_ster het volgende:
Wat kan die blonde gast in blauwe sweater eindeloos ratelen zeg!
Haaaaaaai, medenachtbrakerquote:Op donderdag 1 september 2005 00:12 schreef newsman het volgende:
FF een Haai voor dinnetje Morwen, waarmee ik alles deel van BB. Rob had weer een spannend verhaal over zijn relatie met Ingrid.
Die van Ingrid zijn nog steeds klein, dus ik denk dat ze zo goed als plat was. En dan valt er helemaal niets te knijpenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:13 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
mjah het blijft plastic, kun je net zo goed in een balon gevuld met water knijpen, dan maar mijn en echt
Heeft ze bekend?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lieske heeft moeten huilen vandaag, ze kan de druk niet meer aan van die 5000 euro.
Verder weet ik niet, heb al mijn concentratie nodig voor die openingsposten, is al 2 keer misgegaan vandaag![]()
1 keer dubbele post, en 1 keer verkeerd getal in de titel, wat ik niet meer kon veranderen![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:14 schreef Maurisico het volgende:
Jongens, mijn been slaapt al... nu dat van Rob nog.
al met al een weinig verheffende dag.. dinsdag was beter.
Morgen weer vroeg dag, en bovendien weinig tijd om streams te volgen... lees deel 42 t/m 55 vrijdag wel. succes allen en tot vrijdag.![]()
En bedenk dan dat hij dat al een paar uur doet!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:14 schreef Lishe het volgende:
Wat een zelfkicker die Rob... Ik, ik , ik , vooral ik.... (jaja, dat 'ie veel geleerd heeft)
Blijkbaar!quote:
Nee ze wisselen elkaar af...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:15 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Blijkbaar!![]()
De nachtploeg zijn weer hele andere BB mensen? (sorry, ik moet echt meer kijken.)
lieverd download ff windows media player 10 en je kan de bb site op.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Haaaaaaai, medenachtbraker![]()
Stream 3 doet al heel lang niks bij mij btw.
nee, ze moest huilen en werd getroost over haar idee dat ze niet past in de groepquote:
Je krijgt nu vier streams met mannetje Mennoquote:Op donderdag 1 september 2005 00:16 schreef Tamaartje het volgende:
WhoeiGa ik nu door voor de streams zonder Rob
![]()
mjah zo op het oog een kleine c cup dus ZOOOO zal het niet geweest zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die van Ingrid zijn nog steeds klein, dus ik denk dat ze zo goed als plat was. En dan valt er helemaal niets te knijpen
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:18 schreef eborn het volgende:
[..]
Je krijgt nu vier streams met mannetje Menno
ja, maar dan tegenover Dido zetten, en haar lekker laten analyseren hoe hij in elkaar steektquote:Op donderdag 1 september 2005 00:10 schreef eborn het volgende:
[..]
Of iemand onder z'n hoofd, kan 'ie ook niet over z'n handicap praten.
Maar ging het er niet om dat het geld gevonden werd?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:19 schreef BigBro000 het volgende:
waarom verstopt lieske dat geld niet op een 'openbare'plaats. bijvoorbeeld begraven ofzo. ALS iemand het dan vindt dan hoeft ze niet toe te geven en lijdt ze geen gezichtsverlies
Net wat ik dachtquote:Op donderdag 1 september 2005 00:21 schreef BigBro000 het volgende:
jammer dat lieske hier niet bij zit... hadden we kunnen lachen
idd heeeeeeeel jammerquote:Op donderdag 1 september 2005 00:21 schreef BigBro000 het volgende:
jammer dat lieske hier niet bij zit... hadden we kunnen lachen
helder... maar dan hoeft ze niet toe te geven want iedereen kan het dan verstopt hebben. als iemand het in haar laars vindt is het een heel ander verhaal. tuurlijk is ze het kwijt maar ze hoeft dan niet toe te geven. dat bedoel ikquote:Op donderdag 1 september 2005 00:23 schreef kibber het volgende:
[..]
Maar ging het er niet om dat het geld gevonden werd?
Als het geld gevonden werd, was ze het kwijt...
Ik zit te wachten op een explosie die aangericht word door een fundamentalist, dan kan BB nooit meer stuk(overgens dit was een slechte grap)quote:Op donderdag 1 september 2005 00:22 schreef Morwen het volgende:
En het is weer een theekransje![]()
Afzonderen met zijn 2'en, dat is leuk![]()
Goeie Tipquote:Op donderdag 1 september 2005 00:26 schreef CocaColaLight het volgende:
typisch gevalltetje geluid uit en six pack kijken
6 pack... bedankt voor de herinnering!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:26 schreef CocaColaLight het volgende:
typisch gevalltetje geluid uit en six pack kijken
instant strand blaat blaat blaat, mensen moesten spontaan hun tas vullen met zand in het kader van instant strandquote:Op donderdag 1 september 2005 00:27 schreef kibber het volgende:
[..]
6 pack... bedankt voor de herinnering!
Wat staat er op het briefje?
OMGquote:Op donderdag 1 september 2005 00:30 schreef eborn het volgende:
Geheime opdracht van Tanja is zeker "Baar een kind, zonder dat iemand het doorheeft"
Volgens mij kan je echt wel een vette ruzie met haar krijgen hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 00:32 schreef Morwen het volgende:
Chantal profileerd zich ineens............*schrik
Ze heeft een grote bek, zegt ze, alleen horen we dat nu pas![]()
hoi hoi wbquote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi, ben ik weerEven weer bijlezen en ondertussen luister ik naar het gekwek van Chantal, Rob e.a.
zelfde al 2. Heb jij stream 3 wel dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan stream 1 nog steeds niet aanzien helaas.
Ze heeft zich dus duidelijk al vele dagen lopen ergeren en kan dat nu niet meer voor zich houden.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:32 schreef Morwen het volgende:
Chantal het huis uit das pas een stelling.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:32 schreef Morwen het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef Robbiej het volgende:
vuile gore kanker regie daar. stop is met het verneuken van de serie? in de dagboek kamer gebeurt er iets veel meer interessants dan wat slap gelul.. RICHT DIE CAMERA DAAR DAN OOK OP STELLETJE IDIOTEN!
Ze willen ook nog iets voor de uitzendingen op tv hebben.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef Robbiej het volgende:
vuile gore kanker regie daar. stop is met het verneuken van de serie? in de dagboek kamer gebeurt er iets veel meer interessants dan wat slap gelul.. RICHT DIE CAMERA DAAR DAN OOK OP STELLETJE IDIOTEN!
Ik heb stream 1 wel en ook beeld, maar kan het niet aanzien. Alleen stream 3 is dood volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
zelfde al 2. Heb jij stream 3 wel dan?
Ik kijk 4 en ik hoor het geluid van buiten nogquote:Op donderdag 1 september 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb stream 1 wel en ook beeld, maar kan het niet aanzien. Alleen stream 3 is dood volgens mij.
ja als we zo gaan beginnen stream dan helemaal niet.. naakt laten ze ook ZELDEN zien. wat zijn dat voor kut gristenen daar op die regie...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:35 schreef kibber het volgende:
[..]
Ze willen ook nog iets voor de uitzendingen op tv hebben.
Yep al geruime tijdquote:Op donderdag 1 september 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb stream 1 wel en ook beeld, maar kan het niet aanzien. Alleen stream 3 is dood volgens mij.
je doelt op de batterijenwissel?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef Robbiej het volgende:
Tanja is net 5 min geleden naar de dagboekkamer geroepen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
je doelt op de batterijenwissel?
of gebeurt er iets dat mij ontgaat?
Tanja is naar de dagboek kamer gehaaldquote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
je doelt op de batterijenwissel?
of gebeurt er iets dat mij ontgaat?
Ze hebben nog wel enige vorm van privacy....quote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef Robbiej het volgende:
[..]
ja als we zo gaan beginnen stream dan helemaal niet.. naakt laten ze ook ZELDEN zien. wat zijn dat voor kut gristenen daar op die regie...
Dat doen toch alle wijven die zwanger zijn...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:04 schreef milagro het volgende:
wat dacht je van muziek, boeken, films, vakanties, school, studie .... maar nee, ze is zwanger en dan praten we alleen maar daarover ... pfffffft
Zo was de opzet niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:37 schreef kibber het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel enige vorm van privacy....
Rob gaat dood zijn nep been blijft in leven.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Rob moet een blowtje nemen. Misschien kalmeert hij dan wat.
Herkenbaarquote:Op donderdag 1 september 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat doen toch alle wijven die zwanger zijn...![]()
En zodra ze bevallen zijn gaan ze vrolijk verder en ineens klikt het niet meer zo goed met de vriendinnen die nog geen kids hebben![]()
niet die ziektequote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef Robbiej het volgende:
Ik had niet gedacht dit ooit te zeggen, maar "zelfs call tv aanhoren is beter dan Rob!!!!"quote:Op donderdag 1 september 2005 00:38 schreef CocaColaLight het volgende:
roflmao op mijn tv staat sbs nog aan en daar is call tv, en die meid net letterlijk:
Ik weet dat dit geen interlectueel programma is maar bel gewoon 1 keertje want ik verklap per ongeluk wel eens het woord....
omfg
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:38 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben er ook weg mee
Morgen vrijdus hopelijk wat leuks te zien
Nee oke, maar er zijn wel grenzen aan..quote:
die meid ziet er in ieder geval beter uit dan robquote:Op donderdag 1 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dit ooit te zeggen, maar "zelfs call tv aanhoren is beter dan Rob!!!!"
Big Brother is Watching Youquote:Op donderdag 1 september 2005 00:40 schreef kibber het volgende:
[..]
Nee oke, maar er zijn wel grenzen aan..
Je verhalen?
Oke..
Maar dat soort dingen zend je niet uit.
Wat denk je?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:40 schreef Lolalala het volgende:
Wat bedoelen ze met plassen en een stijve krijgen?
geen last van gehad.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat doen toch alle wijven die zwanger zijn...![]()
En zodra ze bevallen zijn gaan ze vrolijk verder en ineens klikt het niet meer zo goed met de vriendinnen die nog geen kids hebben![]()
Slaapzequote:Op donderdag 1 september 2005 00:38 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben er ook weg mee
Morgen vrijdus hopelijk wat leuks te zien
Klopt... ze hoeven ook niet op schaamdelen te gaan inzoomen natuurlijk, maar spastisch de camera wegdraaien zodra er een tepel drijgt te verschijnen op 10 meter afstand, lijkt meook niet de manier.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:41 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Big Brother is Watching You
ze hebben ondertekend dat ze volledig geen privacy zullen hebben. en dus zijn er geen wettelijke verplichtingen om zowel naakt als prive dingen te exposeren.
Nou dat.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik mis reacties als "Dat is gelul Rob" of "je zwamt een eind in de ruimte Joost" of "Je zit weer met je hoofd in de wolken Roel"....
Privacy hebben ze ook niet, nergens niet, overal camera's en overal achter wanden staan/lopen mensen die hun continue bespieden. Die privacy zijn ze idd kwijt. Wat er daarvan dan daadwerkelijk gedeeld word tmet de rest van NL is aan hun om te bepalen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:41 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Big Brother is Watching You
ze hebben ondertekend dat ze volledig geen privacy zullen hebben. en dus zijn er geen wettelijke verplichtingen om zowel naakt als prive dingen te exposeren.
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Privacy hebben ze ook niet, nergens niet, overal camera's en overal achter wanden staan/lopen mensen die hun continue bespieden. Die privacy zijn ze idd kwijt. Wat er daarvan dan daadwerkelijk gedeeld word tmet de rest van NL is aan hun om te bepalen.
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... ze hoeven ook niet op schaamdelen te gaan inzoomen natuurlijk, maar spastisch de camera wegdraaien zodra er een tepel drijgt te verschijnen op 10 meter afstand, lijkt meook niet de manier.
Hij zit er nog hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 00:45 schreef BigBro000 het volgende:
ROB GAAT SLAPEN>... YES
Ik bedoel dus dat de medebewoners dat soort reacties moeten uitspreken.quote:
Idd Rob moet nu is optiefen!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Rob zegt al een paar keer dat hij naar bed gaat, maar HIJ ZIT ER NOG STEEDS!!!
Dat zou wel grappig zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 00:49 schreef BigBro000 het volgende:
Konden we maar even iets over de schutting roepen: Lieske heeft 5000 euro verstopt!!!!
Je moet gewoon alles wat ie zegt met een shovel zout nemen, wordt weer zappen voor jequote:Op donderdag 1 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Rob zegt al een paar keer dat hij naar bed gaat, maar HIJ ZIT ER NOG STEEDS!!!
Als ik in het huis zou zitten, zou ik Tanja ook alleen aanspreken om iets over de baby te vragen, of ze zich goed voelt etc, en krijg ik een "ja", dan ga ik weer verder met anderen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:42 schreef milagro het volgende:
geen last van gehad.
juist als je met mensen zit, die geen kids hebben of zwanger zijn, weet je toch dat zij maar heel even boodschap hebben aan jouw baby praatjes ?
maar de bewoners snijden zelf ook steeds dat onderwerp aan bij Tanja, het ligt ms niet eens zo aan haar in dit geval of wel en heeft ze ook niet echt andere gespreksstof, kan ook.
personeelquote:Op donderdag 1 september 2005 00:51 schreef LuukBes het volgende:
Gewoon een voetbal met een briefje eroverheen schoppen. Kan best. Zag trouwens vanmorgen vanuit een bepaalde cam richting de tuin-jacuzzi dat ernaast ook een huis staat of zoiets. Zag daar iemand lopen.
Tennisballen over de muur heen slaan met teksten er op geschrevenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:51 schreef LuukBes het volgende:
Gewoon een voetbal met een briefje eroverheen schoppen. Kan best. Zag trouwens vanmorgen vanuit een bepaalde cam richting de tuin-jacuzzi dat ernaast ook een huis staat of zoiets. Zag daar iemand lopen.
Ik ben zo onwijs benieuwd naar de eerste nominaties...quote:
Je kan wel op de parkeerplaats komen, dat is wel te doen. En er is een weg naast en als daar het verkeer stil staat dan kun je het wel schreeuwen, moet te doen zijn.quote:
Nog makkelijker ja, voor diegene die weten waar het is en het echt willen doen tenminste.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tennisballen over de muur heen slaan met teksten er op geschreven
Ja daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op donderdag 1 september 2005 00:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben zo onwijs benieuwd naar de eerste nominaties...
M'n allergrootste vraag is, zijn ze nou wel of niet gek op Rob of kotsen ze hem toch eik uit?
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:57 schreef milagro het volgende:
Dido denkt dat Menno haar zal matsen
Menno matst maar 1 iemand en dat is Menno, didootje
Geweldigquote:Op donderdag 1 september 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Deze groep is wel behoorlijk gestoord... nu al. Dat kan nog wat worden
Op zich wel goed dat ze zich afzijdig houdt van die flauwekul.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:58 schreef LuukBes het volgende:
Leeft die dooie zwangere nog , ze zit wel daarachter maar is nu echt de zonderling die niks uitbrengt. Crisisgeval.
Oh nu loopt ze weg.
Mischien een tip voor iemand om even langs het BB Huis te gaan en dit met een Megafoon over de schutting te zeggen!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:49 schreef BigBro000 het volgende:
Konden we maar even iets over de schutting roepen: Lieske heeft 5000 euro verstopt!!!!
"maak je me wakker als ik moet fietsen?"quote:
Ze wil het later vannacht nog zeggen, komt goed....Big Sister is watching themquote:Op donderdag 1 september 2005 01:01 schreef milagro het volgende:
trek uit haar, Roel, gebruik je charmes
Mee eens: ze grossieren na 1 week al in complottheorieënquote:Op donderdag 1 september 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Deze groep is wel behoorlijk gestoord... nu al. Dat kan nog wat worden
Trek Roel, Chantal, gebruik je handenquote:Op donderdag 1 september 2005 01:01 schreef milagro het volgende:
trek uit haar, Roel, gebruik je charmes
Nah, zo stil is echt niet meer goed. Wordt nu echt een spek en bonen geval, te triest gewoon. Als die nog weken zo daar moet zitten krijgt ze nog miskraam van de opgekropte stress en zorgen die ze nergens kwijtkan.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich wel goed dat ze zich afzijdig houdt van die flauwekul.
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Chantal denkt dat het vooral de anderen zijn die paranoia zijn. Chantal zelf helemaal niet natuurlijk
Je mengen in die discussie van net is ook een stressgarantie.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:02 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Nah, zo stil is echt niet meer goed. Wordt nu echt een spek en bonen geval, te triest gewoon. Als die nog weken zo daar moet zitten krijgt ze nog miskraam van de opgekropte stress en zorgen die ze nergens kwijtkan.
Menno mag er voor mij nog zelfs eerder uit dan de Buikquote:Op donderdag 1 september 2005 00:57 schreef milagro het volgende:
Dido denkt dat Menno haar zal matsen
Menno matst maar 1 iemand en dat is Menno, didootje
Nu zegt ze weer dat het nie tom die 2 gingquote:Op donderdag 1 september 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft op reacties gelet toen Ralph binnen kwam en toen is haar iets opgevallen wat onnatuurlijk was. Reacties van beide personen. (Nathalie en Ralph).
Misschien wel, beide is niet goed, daar moet gewoon geen zwangere onzekere in dat huis zitten, hoogstens een opgeruimd vrolijk zwanger mens.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je mengen in die discussie van net is ook een stressgarantie.
quote:
Chantal is een behoorlijk controlfreak in ieder geval.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
"Goeie tv dit", zegt Chantal.
We hebben de bewoner te pakken die het meest bezig is met hoe alles overkomt volgens mij.
En ze fluit een Italiaans deuntje.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal ligt er nu eng bij, op haar rug, één been omhoog en haar armen om dat been geklemd, en ze fluit erbij
[doet me denken aan de warming up bij de fitness}
Ken dat. De reden dat ik s'ochtends niet uit m'n bed kan is Chantalquote:Op donderdag 1 september 2005 01:08 schreef Lolalala het volgende:
Ah kut zeg, ik wil gaan slapen... Maar het lukt niet echt.
ja maar he thoeft ook niet zo te zijn dat je een zwangere vrouw 9 maanden ontziet van iedere stress , je bent niet invalide of zo.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:06 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Misschien wel, beide is niet goed, daar moet gewoon geen zwangere onzekere in dat huis zitten, hoogstens een opgeruimd vrolijk zwanger mens.
Is nogal wat om voor heel NL en camera's in een vreemde groep zonder acceptatie en aanspraak je laatste weken moeten uitbroeden. Absoluut niet gezond.
We moeten eerst een week bellen he.. of smssen... talpa moet wel geld verdienen!quote:Op donderdag 1 september 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Gaat er morgen nou ook meteen al eentje uit?
En krijgen ze onderling nog te horen wie op wie heeft gestemd?
[BBn00b]
Hè wat vervelend nou toch.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Dido komt ook weer even buurten:
[afbeelding]
Dat mens wil ook altijd opblijven totdat iedereen gaat slapen. En er gelijk weer met de eersten eruit. Bang om iets te missen.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Chantal is een behoorlijk controlfreak in ieder geval.
Volgens mij is mijn fitness-instructeur de geheime 14e bewoner in de geheime kamerquote:Op donderdag 1 september 2005 01:11 schreef Lolalala het volgende:
[..]
En ze fluit een Italiaans deuntje.
(moeten we echt zo ver gaan?worden we zelf paranoia)
Ligt aan de baan denk ik.... en aan de personen inje buurt.... Met Rob in je buurt...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef milagro het volgende:
zat zwangere dames die tot 8 weken voor de uitgerekende datum werken, en dat brengt geen stress met zich mee?
Ze krijgen onderling niet te horen wie op wie gestemd heeft. Niet dat BB dat bekend maakt.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Gaat er morgen nou ook meteen al eentje uit?
En krijgen ze onderling nog te horen wie op wie heeft gestemd?
[BBn00b]
Of een week of 2...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef milagro het volgende:
[..]
zat zwangere dames die tot 8 weken voor de uitgerekende datum werken, en dat brengt geen stress met zich mee?
Oh jammer, had eik wel zin in de eerste drama uitzending dat er iemand weg gaat/moet, want ze zijn natuurlijk zo aan elkaar gehecht na een weekjequote:Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
We moeten eerst een week bellen he.. of smssen... talpa moet wel geld verdienen!
Het was niet lullig bedoelt hoor. Ik vroeg het me af.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn fitness-instructeur de geheime 14e bewoner in de geheime kamer![]()
En als ze "relaxt" ligt te zonnen, dan houdt ze haar hoofd voortdurend zodanig dat ze het best kan verstaan wat er verderop gezegd wordt.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat mens wil ook altijd opblijven totdat iedereen gaat slapen. En er gelijk weer met de eersten eruit. Bang om iets te missen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |