Max. 2quote:Op donderdag 1 september 2005 00:11 schreef Lolalala het volgende:
Hoeveel nieuwe bewoners komen er nog in? Iemand een idee?
En Chantalquote:Op donderdag 1 september 2005 00:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dido dacht ik onder andere
Geen enkele, als niemand vrijwillig eruit gaat tenminste.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:11 schreef Lolalala het volgende:
Hoeveel nieuwe bewoners komen er nog in? Iemand een idee?
Lieske heeft moeten huilen vandaag, ze kan de druk niet meer aan van die 5000 euro.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:06 schreef kibber het volgende:
Peter weer met zijn openingspost!
Is er nog wat leuks gebeurd?
mjah het blijft plastic, kun je net zo goed in een balon gevuld met water knijpen, dan maar mijn en echtquote:Op donderdag 1 september 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ingrid heeft ook mooie sillyconen. Ik heb ze wel veel beroerder gezien.
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:12 schreef BigBro000 het volgende:
Ik heb trouwens al heel lang geen beeld op #3... jullie wel?
Laat me raden... Rob?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:13 schreef stijgende_ster het volgende:
Wat kan die blonde gast in blauwe sweater eindeloos ratelen zeg!
Haaaaaaai, medenachtbrakerquote:Op donderdag 1 september 2005 00:12 schreef newsman het volgende:
FF een Haai voor dinnetje Morwen, waarmee ik alles deel van BB. Rob had weer een spannend verhaal over zijn relatie met Ingrid.
Die van Ingrid zijn nog steeds klein, dus ik denk dat ze zo goed als plat was. En dan valt er helemaal niets te knijpenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:13 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
mjah het blijft plastic, kun je net zo goed in een balon gevuld met water knijpen, dan maar mijn en echt
Heeft ze bekend?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lieske heeft moeten huilen vandaag, ze kan de druk niet meer aan van die 5000 euro.
Verder weet ik niet, heb al mijn concentratie nodig voor die openingsposten, is al 2 keer misgegaan vandaag![]()
1 keer dubbele post, en 1 keer verkeerd getal in de titel, wat ik niet meer kon veranderen![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:14 schreef Maurisico het volgende:
Jongens, mijn been slaapt al... nu dat van Rob nog.
al met al een weinig verheffende dag.. dinsdag was beter.
Morgen weer vroeg dag, en bovendien weinig tijd om streams te volgen... lees deel 42 t/m 55 vrijdag wel. succes allen en tot vrijdag.![]()
En bedenk dan dat hij dat al een paar uur doet!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:14 schreef Lishe het volgende:
Wat een zelfkicker die Rob... Ik, ik , ik , vooral ik.... (jaja, dat 'ie veel geleerd heeft)
Blijkbaar!quote:
Nee ze wisselen elkaar af...quote:Op donderdag 1 september 2005 00:15 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Blijkbaar!![]()
De nachtploeg zijn weer hele andere BB mensen? (sorry, ik moet echt meer kijken.)
lieverd download ff windows media player 10 en je kan de bb site op.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Haaaaaaai, medenachtbraker![]()
Stream 3 doet al heel lang niks bij mij btw.
nee, ze moest huilen en werd getroost over haar idee dat ze niet past in de groepquote:
Je krijgt nu vier streams met mannetje Mennoquote:Op donderdag 1 september 2005 00:16 schreef Tamaartje het volgende:
WhoeiGa ik nu door voor de streams zonder Rob
![]()
mjah zo op het oog een kleine c cup dus ZOOOO zal het niet geweest zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die van Ingrid zijn nog steeds klein, dus ik denk dat ze zo goed als plat was. En dan valt er helemaal niets te knijpen
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:18 schreef eborn het volgende:
[..]
Je krijgt nu vier streams met mannetje Menno
ja, maar dan tegenover Dido zetten, en haar lekker laten analyseren hoe hij in elkaar steektquote:Op donderdag 1 september 2005 00:10 schreef eborn het volgende:
[..]
Of iemand onder z'n hoofd, kan 'ie ook niet over z'n handicap praten.
Maar ging het er niet om dat het geld gevonden werd?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:19 schreef BigBro000 het volgende:
waarom verstopt lieske dat geld niet op een 'openbare'plaats. bijvoorbeeld begraven ofzo. ALS iemand het dan vindt dan hoeft ze niet toe te geven en lijdt ze geen gezichtsverlies
Net wat ik dachtquote:Op donderdag 1 september 2005 00:21 schreef BigBro000 het volgende:
jammer dat lieske hier niet bij zit... hadden we kunnen lachen
idd heeeeeeeel jammerquote:Op donderdag 1 september 2005 00:21 schreef BigBro000 het volgende:
jammer dat lieske hier niet bij zit... hadden we kunnen lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |