quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
TFof andere mod mogen het zelf veranderen..
Ik zal zien wat er van komt Alex.. @ treintijden, als ik eerst op Peu en Bas ga wachten dan kun je best rekenen op 10 uur - half 11, ligt eraan of ik snel bij het station kan komen.
Goede vraag;quote:Op donderdag 1 september 2005 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe laat denk je ongeveer dan Bij die Rotonde te zijn?
Oh no you don't jij komt.. ookal is het met een 4-wieler!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:17 schreef jozef444 het volgende:
Hmmz men honda heeft er hoogstwaarschijnlijk vanochtend de geest aan gegeven, dus mijn inschrijving staat op losse schroeven.
edit: schrap jozefje moet de volgende keer maar is beter kijekn of ie de dodemansknop niet per ongeluk om heeft gezetquote:Op donderdag 1 september 2005 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh no you don't jij komt.. ookal is het met een 4-wieler!
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:56 schreef jozef444 het volgende:
[..]
edit: schrap jozefje moet de volgende keer maar is beter kijekn of ie de dodemansknop niet per ongeluk om heeft gezet, dus waarschijnlijk zondag aanwezig met honda
ik ben altijd optijdquote:Op donderdag 1 september 2005 11:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik kom toch alleen (mn vriendin moet plotseling werken). En ga gewoon vanuit huis, dus Bas, ik zie je rond 9:15 wel verschijnen (wat later is niet erg)
precies. dan hoef je verder toch niets.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:47 schreef Ballebek het volgende:
10:00u al? Het is fucking weekend!!!
Nooit van uitslapen gehoord?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
precies. dan hoef je verder toch niets.
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:56 schreef jozef444 het volgende:
[..]
edit: schrap jozefje moet de volgende keer maar is beter kijekn of ie de dodemansknop niet per ongeluk om heeft gezet, dus waarschijnlijk zondag aanwezig met honda
Ik mail je vanavond even om af te sprekenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:47 schreef Ballebek het volgende:
10:00u al? Het is fucking weekend!!!
Anders ga je huilenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een onzin.. er is al weken bekend dat het om 10 uur zou zijn... en 2 dagen van te voren nog eens beginnen te zeuren. Beetje mosterd na de maaltijd, nietwaar?
als je maar gewoon komtquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Anders ga je huilen![]()
Als ik om 14uur wil komen met Ballebek komen wij om 14uur. En geen enkele debiel die dat gaat beslissen voor ons![]()
We zien wel hoe laat we er zijn. Staat je het niet aan ga je lekker in een hoekje zitten huilen
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:10 schreef ook_gek het volgende:
is er geen mac in de buurt daar?
Ga ik wel een ontbijtje halen daar
quote:4 september om 10:00 verzamelen bij de Mac
Als of ik heel het topic leesquote:
wat zeg je, kan je dat nogmaals herhalen want ik heb het de eerste keer nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:28 schreef ook_gek het volgende:
we vinden he prima wat jullie gaan doen. Maar wij gaan rond 10 uur weg van uit scheveningen![]()
En dan? Het Concours is niet zo heel groot, met een uurtje of 2 hebben we het wel gezien.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:38 schreef ThaFreak het volgende:
om de tijd nu te gaan veranderen is een beetje kort dag he.....
mensen die niet meer meelezen vandaag mogen dan een uur wachten......
10:00 is een redelijke tijd dacht ik toch zo.....
even wat lullen, voor de liefhebbers een mac-ontbijt rond 11 doorrijden dus zullen we rond 1200 bij het concours zijn!
neukenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
En dan? Het Concours is niet zo heel groot, met een uurtje of 2 hebben we het wel gezien.
naar de chinees om 14:00quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neuken![]()
dan verder weet ik ook niet wat, maar naar de chinees lijkt me dan wel wat......
kunnen we weer lachen met ook_gek![]()
Wij van uit scheveningenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
naar de chinees om 14:00![]()
Ik wil ook wel wat gezellig gaan eten met ze allen, maar volgens mij hebben we het rond 14:00 allemaal wel gezien op het Concours.
Bij deze ff vermelden dat Hugo en ik vanaf Maarssen rond een uur of 10 zullen vertrekken.
Hoe bedoel je? Jij bent Huge-O's ontbijtquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij van uit scheveningen
Jullie zullen er wel eerder zijn. Regel een mac ontbijt voor me
Nog geen pics, komen morgen wel..quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
Alsof het wat boeit welke auto in het lijstje staat
Maar je hebt een nieuwe auto dus? Heb je pics?
mocht ik komen nee dan is de motor niet gewassenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:17 schreef BoJo het volgende:
Iedereen de auto gewassen voor morgen ?![]()
tegen de tijd dat jullie der zijn dan ben ik allang weer weg johquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:19 schreef BoJo het volgende:
Waarschuwing: Diegenen die hun auto/motor of voeten niet gewassen hebben morgen gaan bij Huge-O over de knie.![]()
Ga ff mn auto wassen ofsoquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:17 schreef BoJo het volgende:
Iedereen de auto gewassen voor morgen ?![]()
Ik heb net 12,50 betaald ja voor een polish beurtjequote:Op zaterdag 3 september 2005 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga ff mn auto wassen ofsovorige week nog gedaan
Tjabbo zijn suup dus hij moet over de kniequote:Op zaterdag 3 september 2005 18:19 schreef BoJo het volgende:
Waarschuwing: Diegenen die hun auto/motor of voeten niet gewassen hebben morgen gaan bij Huge-O over de knie.![]()
Dat wordt nog een mooie battle danquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Tjabbo zijn suup dus hij moet over de knie![]()
ik ga zo na de voetbal nog ff de supra wassen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Tjabbo zijn suup dus hij moet over de knie![]()
heh kutquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik ga zo na de voetbal nog ff de supra wassen.
nu eerst zo shoarma vreten
ok 9:55 dus, komt goed, aangezien Alex toch niet kan e.d.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:16 schreef PeuRac het volgende:
John, wij rijden bij mij om 9:30 weg, dus zo'n 25min later bij Dieren.
Hmm dat kan ik morgenochtend nog redden voordat Peu hier is.. Aangezien ik alleen nog maar de buitenkant hoef te doen..quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:19 schreef BoJo het volgende:
Ja kut ja. Want het was al donker.quote:
jullie komen toch niet lopendquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra en ik kunnen morgen niet komen. Sandra heeft teveel last van haar voeten.
* Alexxxxx baalt
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja kut ja. Want het was al donker.
Ik hoop maar dat alles droog geworden is met de zeem, want ik kon niet zien of ik stukjes gemist had
[..]
jullie komen toch niet lopend
flauw garpje alexxx
oke danquote:Op zondag 4 september 2005 00:27 schreef Ultimora het volgende:
ik ben trouwens morgenmiddag opt concours, mischien zie ik jullie wel lopen...
Maar een jeep hoort vies te zijnquote:Op zondag 4 september 2005 01:40 schreef BoJo het volgende:
kom ik daar morgen met een gigantisch gore auto aan en jullie allemaal nog op het laatste moment moeilijk doen![]()
![]()
Eg wel mên! 'n Auwdie!quote:Op zondag 4 september 2005 18:42 schreef Ultimora het volgende:
k heb tjabbo's auto gezien, en jullie die van mij vast ook wel... hehemaar jullie weten niet welke van mij is
Ik baal nu heel erg dat we er niet bij konden zijn, na het zien van de foto'squote:
Thanks, het was ook zeer zeker gezellig. Alleen volgende keer wat later beginnen zodat we er een dineetje aan vast kunnen knopenquote:Op zondag 4 september 2005 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik baal nu heel erg dat we er niet bij konden zijn, na het zien van de foto'sNou ja, volgedne keer beter.
Mooie foto's in ieder geval!
Leuke foto's. Hoewel 't wel een beetje jammer is dat er nergens een GT op staatquote:
3 uur extra slaap en een bak groente knap je wel aardig van opquote:Op zondag 4 september 2005 20:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe gaat'ie nu?
En is Jofunu alweer terecht
Die waren we kwijt dus toen maar terug naar de mac gegaan. En daar werd peu door zijn pa gebeld dat er iemand naast hem stond. En dat was Jofunuquote:
JA wij zetten 200 stappen en jij met je beentjes ruim 1000quote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yeah, lompe reus ook
BTW, als je in je eentje terug loopt naar de auto is het best een kuteind naar die school zeg..
Ik denk dat we je over het hoofd gezien hebbenquote:Op zondag 4 september 2005 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Verrek.. Die foto's van die SHow die Bo heeft, toen heb ik ergens vlak achter jullie gestaan!
Tjabbo heeft diequote:Op zondag 4 september 2005 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ik er van de week tijd voor heb dan zal ik ff m'n Meetfilmpje proberen te digitizen en te bewerken, ik moet dan alleen voor een upload adresje zorgen..
snel een keer gaan zuipen zeg ikquote:
de tering, wat een zonnetjequote:Op zondag 4 september 2005 22:40 schreef Ballebek het volgende:
Ik ben weer neger
Mensen die bij de Mac zaten weten wel wat ik bedoel.
Ben je boos?quote:Op maandag 5 september 2005 14:23 schreef Ballebek het volgende:
Jaah, daar zitten normaal mistlampen! Nou, LAAT ZE DAN OOK ZITTEN LU LLLL
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:24 schreef BazzoS het volgende:
Hier mijn Meet foto's btw:
http://www.mijnalbum.nl/Album=JKYIGE6W
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |