En dan? Het Concours is niet zo heel groot, met een uurtje of 2 hebben we het wel gezien.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:38 schreef ThaFreak het volgende:
om de tijd nu te gaan veranderen is een beetje kort dag he.....
mensen die niet meer meelezen vandaag mogen dan een uur wachten......
10:00 is een redelijke tijd dacht ik toch zo.....
even wat lullen, voor de liefhebbers een mac-ontbijt rond 11 doorrijden dus zullen we rond 1200 bij het concours zijn!
neukenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
En dan? Het Concours is niet zo heel groot, met een uurtje of 2 hebben we het wel gezien.
naar de chinees om 14:00quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neuken![]()
dan verder weet ik ook niet wat, maar naar de chinees lijkt me dan wel wat......
kunnen we weer lachen met ook_gek![]()
Wij van uit scheveningenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
naar de chinees om 14:00![]()
Ik wil ook wel wat gezellig gaan eten met ze allen, maar volgens mij hebben we het rond 14:00 allemaal wel gezien op het Concours.
Bij deze ff vermelden dat Hugo en ik vanaf Maarssen rond een uur of 10 zullen vertrekken.
Hoe bedoel je? Jij bent Huge-O's ontbijtquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij van uit scheveningen
Jullie zullen er wel eerder zijn. Regel een mac ontbijt voor me
Nog geen pics, komen morgen wel..quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
Alsof het wat boeit welke auto in het lijstje staat
Maar je hebt een nieuwe auto dus? Heb je pics?
mocht ik komen nee dan is de motor niet gewassenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:17 schreef BoJo het volgende:
Iedereen de auto gewassen voor morgen ?![]()
tegen de tijd dat jullie der zijn dan ben ik allang weer weg johquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:19 schreef BoJo het volgende:
Waarschuwing: Diegenen die hun auto/motor of voeten niet gewassen hebben morgen gaan bij Huge-O over de knie.![]()
Ga ff mn auto wassen ofsoquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:17 schreef BoJo het volgende:
Iedereen de auto gewassen voor morgen ?![]()
Ik heb net 12,50 betaald ja voor een polish beurtjequote:Op zaterdag 3 september 2005 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga ff mn auto wassen ofsovorige week nog gedaan
Tjabbo zijn suup dus hij moet over de kniequote:Op zaterdag 3 september 2005 18:19 schreef BoJo het volgende:
Waarschuwing: Diegenen die hun auto/motor of voeten niet gewassen hebben morgen gaan bij Huge-O over de knie.![]()
Dat wordt nog een mooie battle danquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Tjabbo zijn suup dus hij moet over de knie![]()
ik ga zo na de voetbal nog ff de supra wassen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Tjabbo zijn suup dus hij moet over de knie![]()
heh kutquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik ga zo na de voetbal nog ff de supra wassen.
nu eerst zo shoarma vreten
ok 9:55 dus, komt goed, aangezien Alex toch niet kan e.d.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:16 schreef PeuRac het volgende:
John, wij rijden bij mij om 9:30 weg, dus zo'n 25min later bij Dieren.
Hmm dat kan ik morgenochtend nog redden voordat Peu hier is.. Aangezien ik alleen nog maar de buitenkant hoef te doen..quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:19 schreef BoJo het volgende:
Ja kut ja. Want het was al donker.quote:
jullie komen toch niet lopendquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra en ik kunnen morgen niet komen. Sandra heeft teveel last van haar voeten.
* Alexxxxx baalt
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja kut ja. Want het was al donker.
Ik hoop maar dat alles droog geworden is met de zeem, want ik kon niet zien of ik stukjes gemist had
[..]
jullie komen toch niet lopend
flauw garpje alexxx
oke danquote:Op zondag 4 september 2005 00:27 schreef Ultimora het volgende:
ik ben trouwens morgenmiddag opt concours, mischien zie ik jullie wel lopen...
Maar een jeep hoort vies te zijnquote:Op zondag 4 september 2005 01:40 schreef BoJo het volgende:
kom ik daar morgen met een gigantisch gore auto aan en jullie allemaal nog op het laatste moment moeilijk doen![]()
![]()
Eg wel mên! 'n Auwdie!quote:Op zondag 4 september 2005 18:42 schreef Ultimora het volgende:
k heb tjabbo's auto gezien, en jullie die van mij vast ook wel... hehemaar jullie weten niet welke van mij is
Ik baal nu heel erg dat we er niet bij konden zijn, na het zien van de foto'squote:
Thanks, het was ook zeer zeker gezellig. Alleen volgende keer wat later beginnen zodat we er een dineetje aan vast kunnen knopenquote:Op zondag 4 september 2005 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik baal nu heel erg dat we er niet bij konden zijn, na het zien van de foto'sNou ja, volgedne keer beter.
Mooie foto's in ieder geval!
Leuke foto's. Hoewel 't wel een beetje jammer is dat er nergens een GT op staatquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |