quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:10 schreef ook_gek het volgende:
is er geen mac in de buurt daar?
Ga ik wel een ontbijtje halen daar
quote:4 september om 10:00 verzamelen bij de Mac

Als of ik heel het topic leesquote:

wat zeg je, kan je dat nogmaals herhalen want ik heb het de eerste keer nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:28 schreef ook_gek het volgende:
we vinden he prima wat jullie gaan doen. Maar wij gaan rond 10 uur weg van uit scheveningen![]()

En dan? Het Concours is niet zo heel groot, met een uurtje of 2 hebben we het wel gezien.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:38 schreef ThaFreak het volgende:
om de tijd nu te gaan veranderen is een beetje kort dag he.....
mensen die niet meer meelezen vandaag mogen dan een uur wachten......
10:00 is een redelijke tijd dacht ik toch zo.....
even wat lullen, voor de liefhebbers een mac-ontbijt rond 11 doorrijden dus zullen we rond 1200 bij het concours zijn!

neukenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
En dan? Het Concours is niet zo heel groot, met een uurtje of 2 hebben we het wel gezien.

naar de chinees om 14:00quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neuken![]()
dan verder weet ik ook niet wat, maar naar de chinees lijkt me dan wel wat......
kunnen we weer lachen met ook_gek![]()

Wij van uit scheveningenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
naar de chinees om 14:00![]()
Ik wil ook wel wat gezellig gaan eten met ze allen, maar volgens mij hebben we het rond 14:00 allemaal wel gezien op het Concours.
Bij deze ff vermelden dat Hugo en ik vanaf Maarssen rond een uur of 10 zullen vertrekken.

Hoe bedoel je? Jij bent Huge-O's ontbijtquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij van uit scheveningen
Jullie zullen er wel eerder zijn. Regel een mac ontbijt voor me

Nog geen pics, komen morgen wel..quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
Alsof het wat boeit welke auto in het lijstje staat
Maar je hebt een nieuwe auto dus? Heb je pics?

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |