3quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:54 schreef Fugie het volgende:
hoeveel fout had je ijsie ?
en weer terug van school

Met die Mercedes Vito kan ik dat soort acties niet uithalenquote:

schandalig!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met die Mercedes Vito kan ik dat soort acties niet uithalen
Die T5 gebruik ik wel eens voor dat soort doeleinden als het nodig is![]()

Dat je daar nog over moet denkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:24 schreef Sjoewe het volgende:
Verstandig doen en alvast uni-werk doen, of onbehoorlijk lam worden op een bbq... Hmm moeilijk

Bumperen probeer ik te vermijden eigenlijk. Rechts inhalen gebeurd als ik in de volvo zit regelmatigquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
schandalig!
rechts inhalen doe ik alleen als er zo'n rondmongool eeuwen onnodig links rijdt. Anders heb ik een neiging tot matig bumperen. Eigenlijk stom, want rechtsinhalen is volgens mij goedkoper dan bumperen.![]()

Tjah kutbegrenzers ook he.. Gelukkig heb ik die niet zeg.. *vanmiddag vlak voor het inhaalverbod in ging nog een hele colonne voorbij geknalt met 115* Zal de baas niet blij mee zijn als ie de schijf ziet, maar ik ga niet achter een stel italianen rijden die maar 70 rijden..quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ree er smiddags om 13:00 en om 16:30 weer terugBeide allemaal van die vrachtwagens die aan het inhalen zijn.
Maarja ik heb het weer overleeft
Oh en hoi![]()
Oh en mukie er stonden geen bordjes dat het niet mocht trouwens![]()
Echt in de top 5 van ergernissen die lui.

Ik probeer sowieso redelijk netjes te rijden... Maar als ik er achter zit, en die lul voor me is klaar met inhalen en gaat niet naar rechts, dan ga ik eerder 'duwen' dan er rechts langsquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bumperen probeer ik te vermijden eigenlijk. Rechts inhalen gebeurd als ik in de volvo zit regelmatig
Gewoon omdat het steeds vaker voor komt dat mensen 300 meter verderop een vrachtwagen zien rijden en dan toch maar links blijven rijden met 110 a 120![]()
Dan peer ik hem er fijn rechts voorbijEn de eerste agent die me boete geeft zal ik wel vertellen dat ze meer om die linksplakkers moeten gaan letten want die staan in de Top3 ergernissen

Is het een baksteen? Is het een aap met een gouden ring? Is het een sexartikelencatalogus? Nee! Het is Mister Moraal!quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat je daar nog over moet denken
Morgen ochtend heb je spijt kan ik je vertellen. Dan baal je dat je netjes, braaf bent gaan studeren. Wat overigens ook een interessante, spannende avond op kan leveren.

quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is het een baksteen? Is het een aap met een gouden ring? Is het een sexartikelencatalogus? Nee! Het is Mister Moraal!
[afbeelding]
tatatata-tadadaaa-tatatataaaataaa

[..]
Is het een baksteen? Is het een aap met een gouden ring? Is het een sexartikelencatalogus? Nee! Het is Mister Moraal!
[afbeelding]

eensquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:35 schreef Ballebek het volgende:
Alle vrachtwagens van de snelweg af, laat ze maar aparte banen daarvoor maken!

[..]
[afbeelding]

Na dit indringende advies het ik gelijk besloten mijn leven te beteren en dit stukje prachtliteratuur besteldquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Laterrrrr zul je me dankbaaaarrrrr zijn

Pf. Na deze beslissing ben je echt geen beginner meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Na dit indringende advies het ik gelijk besloten mijn leven te beteren en dit stukje prachtliteratuur besteld
[afbeelding]

Nouhouw, ik probeer m'n best te doen, meester.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Pf. Na deze beslissing ben je echt geen beginner meer
DIt was een grote stap.

Duidelijk toch een beginnerquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nouhouw, ik probeer m'n best te doen, meester.
Uw wil is mijn bevel!
![]()
![]()
![]()

Uw weisheid is onmetelijk o grote roerganger.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Duidelijk toch een beginner
Inspiratie loos achter een groot leider aan huppelen is not-done.
* Xtreem is weg![]()

Weet ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Uw weisheid is onmetelijk o grote roerganger.
Dat is les 4.quote:Wanneer komt het stuk dat ik ter training huizen en schuttingen moet gaan schilderen?

katatekidquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Uw weisheid is onmetelijk o grote roerganger.
Wanneer komt het stuk dat ik ter training huizen en schuttingen moet gaan schilderen?

right arm, left arm, right arm, left arm.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:03 schreef Sjoewe het volgende:
paint fence, paint house!

Dat stukje met die eetstokjes en die vlieg:quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Daniel-San you must train!
Yes Mr. Miyagi!

dat vraagt om een actiefoto.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
Een Collega van mij noemen we altijd Mr Miyagi![]()

Hij bezit over onmetelijke kracht en wijsheid?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
Een Collega van mij noemen we altijd Mr Miyagi![]()

Hij hoekt in zijn eentje ook 5 jonge gozers in elkaar?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij bezit over onmetelijke kracht en wijsheid?![]()

gehurkt foto's maken, beetje op 't niveau van Jofu en TFquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
mooie foto's
Je kijkt bij vrouwen zeker eerst naar de kont, en dan pas naar de tieten?

Als je met hem op klus bent is het gewoon altijd topquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij bezit over onmetelijke kracht en wijsheid?![]()

quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]
gehurkt foto's maken, beetje op 't niveau van Jofu en TF

doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]

quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:52 schreef DarkDancer het volgende:
kunnen mensen ook ipv van namen en steekwoorden ook het complete verhaal vertellen zodat mensen die de rel niet hebben meegemaakt ook kunnen lachen
de leukste vond ik met kastanova.
iemand had op zijn persoonlijke homepage in het gastenboek lopen spammen.
kastanova wou ff de macho uithangen en opent een topic: "welke idioot met ip xxxxxxxxx (ip stond er wel echt) heeft mij zitten spammen, geef jezelf aan en biedt hier openlijk je excuses. dit ultimatum loopt af om 12 uur maandaag want dan moet ik werken bij @home. Aangezien ik daar bij de helpdesk zit traceer ik je ip en je adresgegevens" volgens mij dreigde hij ook nog om de aansluiting van die persoon af te sluitten wegens spam of zo.
in ieder geval kwamen er veel reacties. tis maandag 12 uur en kasta gaat naar werk. een dik uur later is hij opeens weer op het fok forum. Bleek dat er een klacht-email compleet met link naar zijn topic was gestuurd. Toen is hij dus op staande voet ontslagen. later bleek dus dat een persoon gewoon voor de lol zijn site had zitten spammen met onzin berichten en helemaal niks kwaads in de zin had. hij is dus ontslagen door zijn eigen grote bek

mwah, ik hurk zelf ook vaakquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]

De ultiscam staat er niet eens bij!quote:

op die manierquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mwah, ik hurk zelf ook vaakIk bedoel meer dat je wel veel kontjes op de foto hebt, maar relatief weinig koplampen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |