3 uur extra slaap en een bak groente knap je wel aardig van opquote:Op zondag 4 september 2005 20:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe gaat'ie nu?
En is Jofunu alweer terecht
Die waren we kwijt dus toen maar terug naar de mac gegaan. En daar werd peu door zijn pa gebeld dat er iemand naast hem stond. En dat was Jofunuquote:
JA wij zetten 200 stappen en jij met je beentjes ruim 1000quote:Op zondag 4 september 2005 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yeah, lompe reus ook
BTW, als je in je eentje terug loopt naar de auto is het best een kuteind naar die school zeg..
Ik denk dat we je over het hoofd gezien hebbenquote:Op zondag 4 september 2005 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Verrek.. Die foto's van die SHow die Bo heeft, toen heb ik ergens vlak achter jullie gestaan!
Tjabbo heeft diequote:Op zondag 4 september 2005 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ik er van de week tijd voor heb dan zal ik ff m'n Meetfilmpje proberen te digitizen en te bewerken, ik moet dan alleen voor een upload adresje zorgen..
snel een keer gaan zuipen zeg ikquote:
de tering, wat een zonnetjequote:Op zondag 4 september 2005 22:40 schreef Ballebek het volgende:
Ik ben weer neger
Mensen die bij de Mac zaten weten wel wat ik bedoel.
Ben je boos?quote:Op maandag 5 september 2005 14:23 schreef Ballebek het volgende:
Jaah, daar zitten normaal mistlampen! Nou, LAAT ZE DAN OOK ZITTEN LU LLLL
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:24 schreef BazzoS het volgende:
Hier mijn Meet foto's btw:
http://www.mijnalbum.nl/Album=JKYIGE6W
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |