Nee, dat is voor mensen die vliegangst hebben en dus bang zijn. Die mogen met de bus: "Bang Bus", simple as thatquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:21 schreef KumA het volgende:
is dat een bus die "bang" gaat ?
Kom, we gaan een busje huren en de Bangbus naspelen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:29 schreef Lucille het volgende:
Ik moet nu echt heeeeeel hard lachen![]()
![]()
![]()
Zeg prutsFA, wil jij niet de draak steken met de SEX-bezoekers! De bangbus is haske echt en dat ken heus wel irl ja!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Kom, we gaan een busje huren en de Bangbus naspelen!![]()
Welke buurt zouden we moeten hebben om al die meisjes te vinden die zich zomaar in ons busje laten sleuren om in elk gat sex mee te hebben?
Voor onze camera natuuk.
Misschien een mogelijke combi met de Spermashow?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:32 schreef Aventura het volgende:
Leuk reality-tv idee!
Zo zeg jij hebt veel vriendenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zeg prutsFA, wil jij niet de draak steken met de SEX-bezoekers! De bangbus is haske echt en dat ken heus wel irl ja!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.>> ONZ
Ja we gaan een busje hurenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Kom, we gaan een busje huren en de Bangbus naspelen!![]()
Welke buurt zouden we moeten hebben om al die meisjes te vinden die zich zomaar in ons busje laten sleuren om in elk gat sex mee te hebben?
Voor onze camera natuuk.
Wie belt Reinout even? Wat een fantastisch format!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien een mogelijke combi met de Spermashow?
Hey Inso, doe je mee met ons busje?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zeg prutsFA, wil jij niet de draak steken met de SEX-bezoekers! De bangbus is haske echt en dat ken heus wel irl ja!!
Als jij nie oppast, flikker ik je zo uit de crew!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Verstandig om je geboortedatum niet in je profiel te vermelden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:15 schreef Ciurlizza het volgende:
Heeft er iemand hier weleens een busje gehuurd en de bangbus nagespeeld?
quote:
Nou, dag, hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:36 schreef Tobbes het volgende:
Kut topic, baggerposts, kut modjes, kut Fa's
Sprak een MILF.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het al schokkend genoeg dat jullie allemaal weten wat de Bangbus is.
You would?quote:
Het valt inderdaad wel op jahquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef shmoopy het volgende:
Wat ben ik opeens hysterisch aan het posten.
Hoe was je weekendje rampetampen? Stond er een busje in de buurt?quote:
Veel *Bang!*, weinig bus.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:39 schreef static het volgende:
[..]
Hoe was je weekendje rampetampen? Stond er een busje in de buurt?
Teveel gedronken?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:23 schreef Barcelona het volgende:
ik denk dat het in enkele gevallen niet alle wel echt is![]()
Tsja, maar wie wil met jou? Uitkomst is nihil.quote:
Ja een bus van 3 hoog en dan met z'n allen beuken! dat ding gaat omvallen!quote:Op donderdag 1 september 2005 09:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
Als iedereen mee wil heb je wel zoiets nodig..
[afbeelding]
Hhm zal toch wel meevallen?? en Gutt heeft al een bus uitgezochtquote:Op donderdag 1 september 2005 07:13 schreef static het volgende:
[..]
Tsja, maar wie wil met jou? Uitkomst is nihil.
Met een klap geld lukt het wel hoor..zo werkt de echte BB ook..quote:Op donderdag 1 september 2005 09:50 schreef het.ismij het volgende:
Bangbus echt
Tis een leuk idee,..Maar kans op slagen in nihil denk k,..
Met acteurs indd,..quote:Op donderdag 1 september 2005 09:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Met een klap geld lukt het wel hoor..zo werkt de echte BB ook..
quote:
* het.ismij stopt nu met werken,.. en fixt een bus + cameraman+bestuurder.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:05 schreef Dandelion het volgende:
ach weetje, in Enschede is nu de intro voor de UT en Saxion begonnen, ik denk als je een rondje langs de studentenklupjes doet dat je zo een (dronken) busje vol hebt.
(mits je erbij zegt dat het goed is voor 'netwerk' van de dames..)
MILF Hunter is in 90% echt en de rest is gedaan door amateur acteurs. Net als bij Bangbus .. sommige delen zijn echt de anderen niet.quote:
admins die plaatjes leachenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:36 schreef Lucille het volgende:
Ik heb al een bus gevonden
http://img38.exs.cx/img38/8197/bangbus2.jpg
Dat zal die vent van die site boeien. Hij verdient 2 miljoen per jaar met die ongein en nog wat andere sites.quote:
Als jij zo op Milfhunter kickt, snap ik je vriendin keuze niet helemaal.quote:
Het is ook wel humor. Hoe zou het aanpakken als je dat gaat naspelen in Nederland en bitches op straat gaat benaderen voor een avontuurtje voor de camera?quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:15 schreef Ciurlizza het volgende:
Heeft er iemand hier weleens een busje gehuurd en de bangbus nagespeeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |