Als jij nie oppast, flikker ik je zo uit de crew!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zeg prutsFA, wil jij niet de draak steken met de SEX-bezoekers! De bangbus is haske echt en dat ken heus wel irl ja!!
Verstandig om je geboortedatum niet in je profiel te vermelden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:15 schreef Ciurlizza het volgende:
Heeft er iemand hier weleens een busje gehuurd en de bangbus nagespeeld?
quote:
Nou, dag, hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:36 schreef Tobbes het volgende:
Kut topic, baggerposts, kut modjes, kut Fa's
Sprak een MILF.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:34 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het al schokkend genoeg dat jullie allemaal weten wat de Bangbus is.
You would?quote:
Het valt inderdaad wel op jahquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef shmoopy het volgende:
Wat ben ik opeens hysterisch aan het posten.
Hoe was je weekendje rampetampen? Stond er een busje in de buurt?quote:
Veel *Bang!*, weinig bus.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:39 schreef static het volgende:
[..]
Hoe was je weekendje rampetampen? Stond er een busje in de buurt?
Teveel gedronken?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:23 schreef Barcelona het volgende:
ik denk dat het in enkele gevallen niet alle wel echt is![]()
Tsja, maar wie wil met jou? Uitkomst is nihil.quote:
Ja een bus van 3 hoog en dan met z'n allen beuken! dat ding gaat omvallen!quote:Op donderdag 1 september 2005 09:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
Als iedereen mee wil heb je wel zoiets nodig..
[afbeelding]
Hhm zal toch wel meevallen?? en Gutt heeft al een bus uitgezochtquote:Op donderdag 1 september 2005 07:13 schreef static het volgende:
[..]
Tsja, maar wie wil met jou? Uitkomst is nihil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |