of ze zijn gewoon allemaal aan het neukenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners die in bed liggen zijn duidelijk aan de klets... en dat missen wij allemaal door die kut streams
Ga het zo nog even lezen allemaalquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:37 schreef Peter6000 het volgende:
Hier verder met Live commentaar op de streams deeltje 34![]()
Voorgaande delen:
Commentaar op de streamverslagen Deeltje 1
Commentaar op de streamverslagen - Deel 2
Commentaren op de streamverslagen #3
Commentaar op de streamverslagen - Deel 4
Commentaar op de streamverslagen - Deel 5
Commentaren op de streamverslagen deel 6
Commentaar op de streams - Deel 7
Commentaar op de streams - Deel 8
Commentaar op de streams - Deel 9
Commentaar op de streams - Deel 10
Commentaar op de streams - Deel 11
Commentaar op de streams - Deel 12
Commentaar op de streams - Deel 13
Commentaar op de streams - Deel 14
Commentaar op de streams - Deel 15
Commentaar op de streams - Deel 16
Commentaar op de streams deel 17
Live commentaar op de streams - Deel 18
Live commentaar op de streams deel 19
Live commentaar op de streams deel 20
Live commentaar op de streams deel 21
Live commentaar op de streams deel 22
Live commentaar op de streams deel 23
Live commentaar op de streams deel 24
Live commentaar op de streams deel 25
Live commentaar op de streams deel 26
Live commentaar op de streams deel 27
Live commentaar op de streams 28
Live commentaar op de streams #29
Live commentaar op de streams #30
Live commentaar op de streams #31
Live commentaar op de streams #32
Live commentaar op de streams #33
Ja, kan ook. Die kans is vrij groot.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:38 schreef korrel het volgende:
[..]
of ze zijn gewoon allemaal aan het neuken
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
Goeie topicstart!
[afbeelding]
"Alberto loopt de zender te checken"
Tnx, ben er best wel lang mee bezig geweestquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:39 schreef kibber het volgende:
Nette openingspost!
Zet 'm in een of ander wiki.......quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx, ben er best wel lang mee bezig geweest![]()
![]()
ik zou zeer zeker 5000 euro kiezen ... en ik denk dat elke andere bewoner dat ook gedaan hadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:40 schreef AiaS het volgende:
Weet er ook nog wel 1 : week rantsoen of 5000 Euro![]()
Er worden daar dingen uitgevreten die nu nog te vroeg in 't schema vallen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:40 schreef korrel het volgende:
maar dat er maar 1 camara aanstaat zal vast een tactische zet zijn
Nou had eigenlijk luxe eten moeten zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:41 schreef korrel het volgende:
[..]
ik zou zeer zeker 5000 euro kiezen ... en ik denk dat elke andere bewoner dat ook gedaan had
hij probeert misschien wel de opdracht te verknallen voor 5000 euroquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
Die Menno laat het wel vaak knipperen steeds , die lamp
Kan ik me voorstellen ja!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx, ben er best wel lang mee bezig geweest![]()
![]()
Ah, is Tanja al bevallen van de baby?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er worden daar dingen uitgevreten die nu nog te vroeg in 't schema vallen.![]()
Had jij met je kont op kunnen zitten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:42 schreef Day het volgende:
Komt Menno nog een keer van die fiets af?
Elke keer als ik naar de streams kijk, is hij aan het fietsen!
Misschien mag hij haar later ook een keer swaffelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:43 schreef milagro het volgende:
er is er maar 1 die Ingrid slaat, en da's Menno
Lijkt me vreemd en beetje dom om dan eerst gisteren 5 uur lang achter elkaar te fietsen tot 5:00 s'nachts!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:42 schreef korrel het volgende:
[..]
hij probeert misschien wel de opdracht te verknallen voor 5000 euro, misschien dat ie daarom zo klunzig is
Nee, dan is er nog een minuut voordat hij "uitgaat". Binnen die minuut moeten ze hem weer normaal laten branden door te trappen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:43 schreef kibber het volgende:
Wat is nou eigenlijk BB zijn definitie van het uit laten gaan van de lamp?
Als hij knippert, is ie ook uit geweest..
Hij mag 1 minuut knipperen, niet langer!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:43 schreef kibber het volgende:
Na 60 seconden knipperen.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:43 schreef kibber het volgende:
Als die 60 sec. heeft geknipperd, dan gaat die helemaal uit, en dan is die uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:43 schreef kibber het volgende:
op de een of andere manier verdenk ik Menno van een kleine schwanz, waar weinig mee te swaffelen valtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien mag hij haar later ook een keer swaffelen.
Knipperen (aan-uit-aan-uit)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:43 schreef kibber het volgende:
Effe serieus!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Had jij met je kont op kunnen zitten.![]()
Omdat ze dan "vooruit" trappen even, of hebben getrapt, het gaat om de toeren, hèquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:45 schreef Isabeau het volgende:
Ze stoppen heel vaak met fietsen en dan knippert er niets!
Dan let de regie niet op om op het knopje knipperen te drukken!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:45 schreef Isabeau het volgende:
Ze stoppen heel vaak met fietsen en dan knippert er niets!
In principe is dat een makkelijke opdracht dus... dat moet je gewoon goed inplannen..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die 60 sec. heeft geknipperd, dan gaat die helemaal uit, en dan is die uit.
Dan loopt de band van de fiets nog hard genoeg om eff los te laten. of dan fiets de 2e persoon hard genoeg voor 2quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dan let de regie niet op om op het knopje knipperen te drukken!
gelukkig is dat niet vermoeiender danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:47 schreef Rica het volgende:
Dus je hoeft alleen even te trappen, 50 seconden wachten, even weer trappen, 50 seconden wachten, trappen, etc.![]()
Ik ook Morwen slaap lekker, heb hier nog een bedje staan, gaan we de leeghoofden van BB, naspelenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:47 schreef Morwen het volgende:
Ow, great, we gaan de nacht in met 2 saaie mannelijke drollen![]()
Vissen, voetballen, snookeren.................ik ga zo maar eens slapen![]()
Weg illusie van een echte technische instalatie met een compterprogramma die het allemaal meet enzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dan let de regie niet op om op het knopje knipperen te drukken!
doortrappen is idd minder vermoeiendquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
[..]
gelukkig is dat niet vermoeiender dan
Iedere keer 50 seconden rust lijkt me minder vermoeiend dan 50 seconde fietsen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Alleen al om het uitgeslepene ervan zou ik het zo doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
[..]
begin maar het fotoshoppen van een leuk logoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
Als we in dit tempo doorposten wil ik eventueel de volgende opening ook wel weer verzorgen hoor![]()
nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:49 schreef Thieske het volgende:
[..]
Iedere keer 50 seconden rust lijkt me minder vermoeiend dan 50 seconde fietsen.
Iemand merkte gisteren op dat er geen draadjes tussen de fietsten en de lamp zitten! Het zou dan onder de vloer moeten zijn gedaan? Wie weet er meer?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Weg illusie van een echte technische instalatie met een compterprogramma die het allemaal meet enzo.
maar als de big brother nu eens zou zeggen : maar dat is niet de bedoeling, jullie hebben de opdracht verloren.... dat risico wil je niet lopen ...quote:
Ze waren vrij lang bezig met het plaatsen van de fietsen dus het zou kunnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:51 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Iemand merkte gisteren op dat er geen draadjes tussen de fietsten en de lamp zitten! Het zou dan onder de vloer moeten zijn gedaan? Wie weer er meer?
wireless ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:51 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Iemand merkte gisteren op dat er geen draadjes tussen de fietsten en de lamp zitten! Het zou dan onder de vloer moeten zijn gedaan? Wie weer er meer?
ervaring, neem het nu gewoon van me aanquote:
Het is jouw feestje!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
Als we in dit tempo doorposten wil ik eventueel de volgende opening ook wel weer verzorgen hoor![]()
Okquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ervaring, neem het nu gewoon van me aan
Dan moeten ze de opdracht maar beter formuleren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:52 schreef korrel het volgende:
[..]
maar als de big brother nu eens zou zeggen : maar dat is niet de bedoeling, jullie hebben de opdracht verloren.... dat risico wil je niet lopen ...
Handig als je alsnog niks te eten hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Dan moeten ze de opdracht maar beter formuleren.![]()
denk het niet , aangezien die lamp ook niet op batterijen zal werken, en die fietsen ook niet. dan zal een extra kabeltje om statistieken door te sturen ook wel aanwezig zijn ..quote:
We zijn echt zwartkijkers!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
02:54
stream 01: zwart
stream 02: fietsers
stream 03: zwart
stream 04: zwart
Ik wil weten hoe het met Tanja is, en wat voor dingen Roel nu weer uitkraamt ect
irritant zo inderdaad, maar het alternatief is dat we om alles te zien weer moeten gaan betalen voor de streams.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil weten hoe het met Tanja is, en wat voor dingen Roel nu weer uitkraamt ect
Roel : Zie je zie je ik had gelijk, ze hebben tegen je lopen zeuren en nou valje flauw, ik zei het toch, maar luisteren ho maar, die gasten, echt jongen, die Joost, ik heb gewoon gelijk, alweer, ik zei het toch, zie je zie je ik had gelijk,z e hebben tegen je lopen zeuren en nou etc etc etcquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ja leuk een kaars!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:58 schreef korrel het volgende:
aan de andere kant wel leuk om alles van dichtbij te bekijken ....
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
Pilletje voor milagro
ohh , het was een grapje ???quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:01 schreef milagro het volgende:
[..], het is de vriend van Tanja, geheel tegen Antilliaanse gewoontes in, is hij ruim op tijd voor de bevalling.
nou, Isa, ik gok op vriendinnnen van haar, op een foto dus... wat denk jijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:01 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn dat voor meisjesnamen die Ingrid "aanwijst" op de display?
mensen doen het vaak na ....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:02 schreef BBscanner het volgende:
Rikkert net ; Jiskefet, nooit gezien maar als ik het had gezien dan had ik het wel leuk gevonden! Hoe weet je dat nou man als je het nog nooit hebt gezien![]()
wij zagen ook nietsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:03 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is INgrid ziek aan het worden
(milagro: ik heb geen idee, ik zag die foto niet, ik was aan het typen en luisteren, niet aan het kijken)
of ze willen de rest verborgen houden, aangezien er plaatjes over het internet gaan van half naakte big brother bewonersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:04 schreef scanman01 het volgende:
Dat een stream er een keer uitvliegt is tot daar aan toe. Kan gebeuren. Maar dat het zo lang duurt voordat het weer in orde is is EEN SCHANDE!!!!!
Like your hats!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:06 schreef Isabeau het volgende:
milagro is beatrix, wist je dat niet
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:06 schreef milagro het volgende:
[..]
ik, en iedereen die het niet zag
Ook naakt ja... maar ook heel erg veel aangeklede screenshots. Dus wat is het probleem. We gaan in 2005 toch niet nog even moeilijk lopen doen over blote tieten????quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:05 schreef korrel het volgende:
[..]
of ze willen de rest verborgen houden, aangezien er plaatjes over het internet gaan van half naakte big brother bewoners
Er valt geen reet te streamen.... en ook niet te capturen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:07 schreef Ali Salami het volgende:
Zeg, streamen we nog, of lullen jullie er alleen over?
well duh toch.quote:
http://forum.fok.nl/user/history/121223quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:08 schreef milagro het volgende:
[..]
well duh toch.
zeg Korrel, waar zit jij normaliter, in ONZ vooral?
De reet van Rikkert vertoont weer bloed, wist je dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er valt geen reet te streamen.... en ook niet te capturen...![]()
ik zit normaal nergens , alleen vanwege de stream vind ik het wel prettig om erover te lullen ..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:08 schreef milagro het volgende:
[..]
well duh toch.
zeg Korrel, waar zit jij normaliter, in ONZ vooral?
ah, iemand die zich schaamt dat ie BB kijktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/121223
Kloon
Ik zag net wel dat zijn korte broek aan de achterkant wel wat smerig was jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:09 schreef milagro het volgende:
[..]
De reet van Rikkert vertoont weer bloed, wist je dat?
Fietsende mensen.........ow en fluitendquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ah, iemand die zich schaamt dat ie BB kijkt
Kastanovaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ah, iemand die zich schaamt dat ie BB kijkt
Dat wil ik niet weten..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:09 schreef milagro het volgende:
[..]
De reet van Rikkert vertoont weer bloed, wist je dat?
Ik heb een klein stukje bekeken (met 400+kb per sec, dat is wel mooi) maar leek erg saai inderdaadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De rest ook niet, alleen de fietsers en de bloempot..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:11 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja is, nadat ze onwel werd, niet meer in beeld geweest. Behalve de mededeling dat ze naar de dagboekkamer moest komen
aha, en meer weet ik even niet te zeggen daaropquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:10 schreef korrel het volgende:
[..]
ik zit normaal nergens , alleen vanwege de stream vind ik het wel prettig om erover te lullen ..
Misschien spoedbevalling en kunnen we morgen van Nico of Tine genietenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:11 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja is, nadat ze onwel werd, niet meer in beeld geweest. Behalve de mededeling dat ze naar de dagboekkamer moest komen
nee hoor , bijna iedereen die ik ken vind big brother alleen maar zuigen om met the flow mee te gaan , vind dat maar een beetje kinderachtig .. en op fok.nl hebben ook aardig wat mensen daar last van volgens mij , als je sommige nieuwstopics leest ...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:12 schreef milagro het volgende:
[..]
aha, en meer weet ik even niet te zeggen daarop
je bent wel erg oplettend aan het kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:14 schreef Peter6000 het volgende:
03:14 er vloog een vliegje langs de tl-buis
dat wist ik, maar ik dacht je kunt nooit wetenquote:
mannetje of vrouwtje?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:14 schreef Peter6000 het volgende:
Kunnen ze die niet volgen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:14 schreef Peter6000 het volgende:
stiekem dus toch een 14e bewonerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:14 schreef Peter6000 het volgende:
wat een vreemd antwoord op een vraag die ik niet stel in die quotequote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:14 schreef korrel het volgende:
[..]
nee hoor , bijna iedereen die ik ken vind big brother alleen maar zuigen om met the flow mee te gaan , vind dat maar een beetje kinderachtig .. en op fok.nl hebben ook aardig wat mensen daar last van volgens mij , als je sommige nieuwstopics leest ...
ok . er zijn mensen die het echt niet leuk vinden , maar een groot gedeelte dan ...
ik krijg het ineens honger , raar is dat ...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:17 schreef BBscanner het volgende:
03:17 Rikkert eet op de fiets!
mjah , rikkert is idd maar erg rustig .. dat was me al eerder opgevallenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Wat lullen die twee eigenlijk weinig. Als je zo lang tegenover elkaar zit heb je toch wel leuke onderwerpen om over te kletsen? Ik wist wel leuke onderwerpen aan te snijden in ieder geval. Wat een saaie lullen!
Ik zeg ook dat ik alleen NOVA kijk of VPRO .... Bij opmerkingen over BB doe ik alsof ik niet wist dat het er weer op wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:18 schreef Isabeau het volgende:
begrijp wat je bedoelt, korrel...als ik zeg dat ik BB kijk dan kijken mensen al scheef, dus ik laat maar achtrerwege dat ik bijv. om 3:15 's nachts nog streams aan het kijken ben
waar ook nog eens geen donder gebeurtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:18 schreef Isabeau het volgende:
begrijp wat je bedoelt, korrel...als ik zeg dat ik BB kijk dan kijken mensen al scheef, dus ik laat maar achtrerwege dat ik bijv. om 3:15 's nachts nog streams aan het kijken ben
Na bijna een week met elkaar heb je de standaard onderwerpen al ver gehad. en rond deze tijd zijn de meeste mensen niet meer zo spraakzaam. Tijd waar de meeste mensen een dipje krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Wat lullen die twee eigenlijk weinig. Als je zo lang tegenover elkaar zit heb je toch wel leuke onderwerpen om over te kletsen? Ik wist wel leuke onderwerpen aan te snijden in ieder geval. Wat een saaie lullen!
mjah , van mij mogen ze dat gerust weten , aan de andere kant hebben ze dan ook weer respect dat ik er eerlijk over ben ...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat ik alleen NOVA kijk of VPRO .... Bij opmerkingen over BB doe ik alsof ik niet wist dat het er weer op was
GTST heb ik ook alleen vaag van gehoordquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:20 schreef korrel het volgende:
[..]
mjah , van mij mogen ze dat gerust weten , aan de andere kant hebben ze dan ook weer respect dat ik er eerlijk over ben ...
volgens mij kun jij een uitgebreider verslag schrijven dan wie dan ook over big brotherquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:20 schreef Peter6000 het volgende:
JA: DAAR WAS DAT VLIEGJE WEER NET
Iemand een screendump... heb hem net gemist!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:20 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:20 schreef Peter6000 het volgende:
ze pakken wel eens soep in dat soort bakjes ,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:21 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen een clubje van Anonieme BB-verslaafden oprichten
Wat was Rikkert trouwens in godsnaam aan het eten en laten er in hemelsnaam twee interesaante personen gaan fietsen(ik hoop me zo genoeg tot hogere machten te hebben gericht)
ze moeten nog een uur, Isa, dus houd volquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:21 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen een clubje van Anonieme BB-verslaafden oprichten
Wat was Rikkert trouwens in godsnaam aan het eten en laten er in hemelsnaam twee interesaante personen gaan fietsen(ik hoop me zo genoeg tot hogere machten te hebben gericht)
is dat niet dat meisje dat in de playboy gestaan heeft ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
GTST heb ik ook alleen vaag van gehoord
"Speelt Katja daar niet in", vraag ik dan standaard.
oh jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:22 schreef Isabeau het volgende:
arelaxtomundo, milagro
Weet ik niet. Playboy lees ik alleen voor de artikelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:23 schreef korrel het volgende:
[..]
is dat niet dat meisje dat in de playboy gestaan heeft ?
IK ZAG HEM IK ZAG HEM!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:20 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:24 schreef Ireth het volgende:
(en dan heb ik hier ook nog last van een vlieg!)
Was het hier maar ook een vlieg.. Hier zijn het muggen....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:24 schreef Ireth het volgende:
Kom ik mijn nest uit in de hoop nog wat spectaculairs te zien... zitten er 2 nietszeggende malloten te fietsen naast 3 dode streams...![]()
(en dan heb ik hier ook nog last van een vlieg!)
interviews, scanman, interviews.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Playboy lees ik alleen voor de artikelen.
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doen de andere camera's het alweer?
Nope.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
interviews, scanman, interviews.
ik dacht even dat ze allemaal waren slapenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:26 schreef BBscanner het volgende:
Wat een actie allemaal
Roel op jacht naar een nachtvlinder
Dansende Ingrid
tikkertje met het been van Rob...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
Men!!! Dit is toch het tijdstip voor spannende dingen.... ??? Goe duitziende boys.. lekkere dames... en het gaat nergens over... Kunnen ze niet iets leukers bedenken?? Potje truth or dare ofzo!
Dat ga ik weer wel doen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:27 schreef korrel het volgende:
[..]
ik dacht even dat ze allemaal waren slapen
Damn... interviews bedoelde ik ja...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
interviews, scanman, interviews.
ik ga ook douchen en slapen ja, trustenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat ga ik weer wel doen!![]()
(kutvlieg)
Er is nu in ieder geval altijd iemand wakker, hoef ik niet van 7 tot 11 's ochtends naar slapende mensen te kijken. Al is dit niet veel interessanter, maar daar is het BB voor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:28 schreef Isabeau het volgende:
Het is door dat fietsen alleen maar suffer geworden
En nu praten ze over het feit dat ze de hele nacht moeten doorhalen....en dat terwijl ze normaal veel later naar bed gingen
Lamp knippert trouwens FLINK
Ik ga ook maar. Kut BB. Ik heb er vannacht zelfs mijn wekelijkse dinsdagavond wip voor opgeofferd met moeder de vrouw. Het moet niet gekker worden...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:29 schreef korrel het volgende:
[..]
ik ga ook douchen en slapen ja, trusten.. had de tijd niet in de gaten
tot morgen
Dat is inderdaad vervelend, misschien is er wel een orgie in de slaapkamerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:31 schreef Isabeau het volgende:
Slapende mensen of deze suffe mensen die fietsen....ik weet het niet hoor.
Maar het irritante vind ik dat je niet weet of er nog meer mensen wakker zijn en of die ook iets leuks doen. Of niet.
Ja hoorde ik ook allemaal piepjes... toen geluid weg!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:30 schreef kibber het volgende:
Ik hoor iets wat op een fax lijkt ofzo! haha
iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:32 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja hoorde ik ook allemaal piepjes... toen geluid weg!
Zet de PC maar uit, je mist niks maar dan ook echt totaal niks.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:34 schreef BliksemSchigt het volgende:Ik kan nu niet kijken op mijn werk.
Dus ik ben afhankelijk van jullie
Nothing to see here... Move along!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:34 schreef BliksemSchigt het volgende:Ik kan nu niet kijken op mijn werk.
En toch wil ik kijken!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:35 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zet de PC maar uit, je mist niks maar dan ook echt totaal niks.
03:41 Ingrid snuift (rijdend op een hometrainer!)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:34 schreef BliksemSchigt het volgende:Ik kan nu niet kijken op mijn werk.
Hahaha nee serieus..quote:
Bakkie pleur.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:42 schreef BBscanner het volgende:
03:43 Roel Gaapt!
03:44 Roel; Koffie
![]()
met maandverband onder dr billenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:41 schreef BBscanner het volgende:
[..]
03:41 Ingrid snuift (rijdend op een hometrainer!)
Wat zal Ingrid gaan doen als ze doordraait? Duimen op de fiets?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid: "je draait echt door als je lang niet slaapt, je wordt steeds gekker"
Ingrid: "ook dan kom je in een soort roes he, je wordt heel melig"
Veel stilte tussendoor, maar dat heeft ook wel wat verfrissends, vind ik persoonlijk. Niet dat dwangmatig geluid willen produceren, zoals Linda dat doet...
Dankje...plezierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:47 schreef Thieske het volgende:
Ik volg het voorbeeld van kibber. Veel plezier nog.
Doe me best maar moet er nog wel wat boeiends te melden zijn.. een fruitvliegje ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:49 schreef Peter6000 het volgende:
ik heb de openingspost voor Live Commentaar op de streams # 35 al voorbereid![]()
Dus ik wacht nog 45 posts![]()
Ik denk dat Roel het zich ook vooral niet kan voorstellen. Hij vindt het zo niet echt een boeiend programma.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:56 schreef BBscanner het volgende:
Roel heeft idd niet door dat mensen dit ook daadwerkelijk volgen en streamen!
boeiehquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat Roel het zich ook vooral niet kan voorstellen. Hij vindt het zo niet echt een boeiend programma.
Joost - zijn vriendin, en hoe vreselijk goed zijn relatie isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:56 schreef Isabeau het volgende:
De stokpaardjes (aanvullen graag):
Rob - het been (dan wel het ontbreken van het been)
Lieske - vetpercentage
Roel - drugs
Tanja - eenzaamheid + buik
Overkoepelend: seks
Nee, het gaat echt om een soort competitie wbt de fietsen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:08 schreef speedcore het volgende:
slapende versus wakker oid denk ik
Chantal begon ermeequote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:07 schreef Isabeau het volgende:
Waarom spreken ze toch steeds in "wij" en "hun"....denken ze echt dat er twee teams zijn of zo??
Ik denk hetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Chantal begon ermee![]()
Misschien om populair te worden, en een onderlinge band te creëren?
Ralph - Natheliequote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:56 schreef Isabeau het volgende:
De stokpaardjes (aanvullen graag):
Rob - het been (dan wel het ontbreken van het been)
Lieske - vetpercentage
Roel - drugs
Tanja - eenzaamheid + buik
Overkoepelend: seks
menno - alles wat een gat heeft en tietenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ralph - Nathelie
Linda - Paranoia en haar duim!
Ze bedoelen volgens mij de Nachtfietsploeg VS de Dagfietsploeg. Ingrid en Menno denken in iedergeval en brengen dit over op Roel en MammaBBquote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:07 schreef Isabeau het volgende:
Waarom spreken ze toch steeds in "wij" en "hun"....denken ze echt dat er twee teams zijn of zo??
Schrok er een beetje van.... moet ik dat nog allemaal lezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:12 schreef Peter6000 het volgende:
isabeau en BBscanner: wat vinden jullie van de openingspost van deze topic?![]()
Bij mij is er geen limiet wat betreft vrouwelijk schoon hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:13 schreef ThaPete het volgende:
Wat een flauwe gasten weer zeg ,die van de regie, gaat Menno douchen zappen ze weer snel weg voor zijn jonge heer in beeld komt.
Zeg nu zelf , wij mannen hebben genoeg gezien van het vrouwelijk schoon, laat nu de dames maar eens genieten
Tnx, geen idee wat TVP is overigens hoor, een hoge snelheidstrein ofzo??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Schrok er een beetje van.... moet ik dat nog allemaal lezen... maar ziet er idd indrukwekend uit. Handig voor TVP zeg maar!
Hulde!
![]()
Terug Vind Postquote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx, geen idee wat TVP is overigens hoor, een hoge snelheidstrein ofzo??
Maar ik heb de volgende openingspost ook alweer klaarstaan![]()
Terug Vind Post.... voor de mensen die zegmaar vragen wat is er gebeurd ....blablab..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx, geen idee wat TVP is overigens hoor, een hoge snelheidstrein ofzo??
Maar ik heb de volgende openingspost ook alweer klaarstaan![]()
Volgens mij zit die daar, jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:18 schreef speedcore het volgende:
is de wand achter de hometrainers de wand met de geheime deurof is die in een andere muur?
raar dat er dan nog niemand doorheen gekukeld isquote:
Misschien kan ie ook op slot of zoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:21 schreef speedcore het volgende:
[..]
raar dat er dan nog niemand doorheen gekukeld is
oh jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan ie ook op slot of zo
Ja. En nu kun je het maar liefst van vier verschillende kanten bekijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 04:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou helemaal gestoord worden, de halve dag fietsen op zo'n stom ding.
Ik word al gestoord van het kijken ernaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |