Nou had eigenlijk luxe eten moeten zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:41 schreef korrel het volgende:
[..]
ik zou zeer zeker 5000 euro kiezen ... en ik denk dat elke andere bewoner dat ook gedaan had
hij probeert misschien wel de opdracht te verknallen voor 5000 euroquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
Die Menno laat het wel vaak knipperen steeds , die lamp
Kan ik me voorstellen ja!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx, ben er best wel lang mee bezig geweest![]()
![]()
Ah, is Tanja al bevallen van de baby?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er worden daar dingen uitgevreten die nu nog te vroeg in 't schema vallen.![]()
Had jij met je kont op kunnen zitten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:42 schreef Day het volgende:
Komt Menno nog een keer van die fiets af?
Elke keer als ik naar de streams kijk, is hij aan het fietsen!
Misschien mag hij haar later ook een keer swaffelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:43 schreef milagro het volgende:
er is er maar 1 die Ingrid slaat, en da's Menno
Lijkt me vreemd en beetje dom om dan eerst gisteren 5 uur lang achter elkaar te fietsen tot 5:00 s'nachts!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:42 schreef korrel het volgende:
[..]
hij probeert misschien wel de opdracht te verknallen voor 5000 euro, misschien dat ie daarom zo klunzig is
Nee, dan is er nog een minuut voordat hij "uitgaat". Binnen die minuut moeten ze hem weer normaal laten branden door te trappen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:43 schreef kibber het volgende:
Wat is nou eigenlijk BB zijn definitie van het uit laten gaan van de lamp?
Als hij knippert, is ie ook uit geweest..
Hij mag 1 minuut knipperen, niet langer!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:43 schreef kibber het volgende:
Na 60 seconden knipperen.....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:43 schreef kibber het volgende:
Als die 60 sec. heeft geknipperd, dan gaat die helemaal uit, en dan is die uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:43 schreef kibber het volgende:
op de een of andere manier verdenk ik Menno van een kleine schwanz, waar weinig mee te swaffelen valtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien mag hij haar later ook een keer swaffelen.
Knipperen (aan-uit-aan-uit)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:43 schreef kibber het volgende:
Effe serieus!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Had jij met je kont op kunnen zitten.![]()
Omdat ze dan "vooruit" trappen even, of hebben getrapt, het gaat om de toeren, hèquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:45 schreef Isabeau het volgende:
Ze stoppen heel vaak met fietsen en dan knippert er niets!
Dan let de regie niet op om op het knopje knipperen te drukken!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:45 schreef Isabeau het volgende:
Ze stoppen heel vaak met fietsen en dan knippert er niets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |