Weblauncher link plaatsenquote:~open 194.146.194.214
De beschikbare missies kun je vinden in de America's ArmyMaps map, zonder de aao extensiequote:~open MOUT_McKenna
quote:~mpcheat changeclass d
Ja, en een linkje naar het vorrige topic, alleen fok heeft zogenaamde "database problemen" als ik de OP aan probeer te passen, dus dat verander ik morgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:34 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mooi. Alleen is het misschien handig om 1 linkje naar 2.4 neer te zetten ipv allemaal 2.3
Nee dat is : EWZquote:Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
Flyingdutchman, is dat ook je ingame nick of niet?
http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=1N79CWC6SBO1X0VIRFBNX8QJDIquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:28 schreef SamuraiJack het volgende:
Kan iemand even Sounds.cab hosten? Want ik krijg die installatie niet meer aan de gang.
haha kom ik aan met mijn 1800 en geupgrade g-force 2 en nog maak ik jullie in...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:09 schreef Dacide het volgende:
Flexie![]()
Ik heb zelf ook maar een P4 2,4ghz, 768mb ram, geforce mx420, audigy
Yup yup, volgende week vrij dus dat word stevig nachtbraken op Bridge met m16 rechts, blik bier links en J in de mondhoek...... kan niet wachte...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:41 schreef Dacide het volgende:
Fronsertje
Kom je ook nog eens een kijkje nemen...
En mijn honor is op 63 punten na 12, toch weer een stap richting de 25quote:Op zondag 4 september 2005 15:30 schreef Dacide het volgende:
Ow, bestaat de clan dan nog
Ik laat voor eeuwig mijn nickname voortgaan door de tag [FOK!]... maar een echte clan?....
Zoals vroeger wordt het nooit meer. maaaaar.... zolang wij nog af en toe eens een kogel afvuren tegen de opfor.... zolang blijft de spirit van onze clan in ere
wijze woorden ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |