is dat zoiets als open tbcquote:
hee, da's wel leuk. Volgens mij bouwen ze al jaren aan zo'n transport Tycoon kloon voor linux, ik ben de naam alleen even kwijtquote:
het is gewoon verslavend. En dat voor een spel uit 95.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hee, da's wel leuk. Volgens mij bouwen ze al jaren aan zo'n transport Tycoon kloon voor linux, ik ben de naam alleen even kwijt
als je lief bent stuur ik je het wel even over msn (moet je wel online komen natuurlijk).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hee, da's wel leuk. Volgens mij bouwen ze al jaren aan zo'n transport Tycoon kloon voor linux, ik ben de naam alleen even kwijt
je kan het downloaden, sletquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
als je lief bent stuur ik je het wel even over msn (moet je wel online komen natuurlijk).
Mij ook.. Maar dan wil ik 'm zelf kiezen (niet zijn!)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:48 schreef George-Butters het volgende:
geef mij maar een verlicht despoot.
Sneu voor 't olde mens. maar ach het is een gezegende leeftijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:04 schreef Tafkahs het volgende:
Hendrikje van Andel-Schipper is op 115 jarige leeftijd overleden.
Ze gaat naar de RUG, ze willen haar ontleden ten bate van de wetenschap..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sneu voor 't olde mens. maar ach het is een gezegende leeftijd.
Heel aardig topic dit Bizarre eilanden trouwens.
Blij dat ik geen geneeskunde doe, beetje snijden in oude lijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ze gaat naar de RUG, ze willen haar ontleden ten bate van de wetenschap..
vuns!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Blij dat ik geen geneeskunde doe, beetje snijden in oude lijken.
Nee, daar hoor je nooit iemand overquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:40 schreef pberends het volgende:
Pff, je zou maar 115 moeten worden op deze ellendige planeet. de aow lijkt me dan ook niet echt rendabel meer...
http://www.demorgen.be/telex/index.html?news=B270626quote:Botsende sterrenstelsels leren meer over ons gruwelijk einde (Belga 09:17)
(Belga) In het sterrenbeeld Vissen komen twee sterrenstelsels met mekaar in botsing, zo heeft de BBC dinsdag gemeld. Het was een spectrograaf van de Gemini North Telescope op de Mauna Kea op Hawaïi die de kosmische botsing vorige maand kon fotograferen.
Toen de bouwer van het instrument, professor Ian Robson van het Engelse Astronomy Technology Centre, voor het eerst het beeld zag, kreeg hij naar eigen zeggen "rillingen over de rug". De observatie leert ons immers iets meer over wat er kan gebeuren wanneer onze Melkweg binnen zowat vijf miljard jaar met onze buur, de Andromedanevel, samensmelt. Dan wordt ook ons zonnestelsel opgeslokt. "Ik ben blij dat ik niet in de buurt zal zijn" wanneer dit gebeurt, zo haalde de BBC de wetenschapper aan. De botsende sterrenstelsels dragen de gemeenschappelijke naam NGC 520 en bevinden zich op 100 miljoen lichtjaar van ons. Tengevolge van de crash verloren ze hun vorm. Binnen de oude sterrenstelsels lijken nog nieuwe sterren en mogelijk planeten te ontstaan. (svr)
Hebben vissen een welzijn dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt gelukkig worden er met kweken steeds betere resultaten bereikt. Al is dat qua dierenwelzijn misschien minder prettig blijft lastig dit soort zaken.
je zal het maar hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:21 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.demorgen.be/telex/index.html?news=B270626
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |