wow! hier had ik al van gehoord inderdaad, erg bizar! waar liggen de World Islands precies dan? ik zie namelijk alleen maar zee/water er omheen. en hoe groot is zo'n stukje 'aarde' dan? wat past er dus op?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:40 schreef Allan24 het volgende:
Bij Dubai (Verenigde Arabische Emiraten) ligt in de Arabische Golf twee kunstmatig aangelegde eilanden, 'The Palm Islands'.
[afbeelding]
[afbeelding]
Door met baggerschuiten zand van de bodem op te zuigen en op te spuiten creërt een (volgens mij gedeeltelijk Nederlands) bedrijf hier een aantal palmboomvormige eilanden in zee, waarop dure villa's en luxe hotels worden gebouwd.
Op vergelijkbare wijze heb je, ook in Dubai: 'The World Islands':
[afbeelding]
Vanaf ± US$ 7 miljoen kun je je eigen stukje 'aarde' kopen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
wow! hier had ik al van gehoord inderdaad, erg bizar! waar liggen de World Islands precies dan? ik zie namelijk alleen maar zee/water er omheen. en hoe groot is zo'n stukje 'aarde' dan? wat past er dus op?
leuk detail, het wordt door Nederlanders gemaaktquote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:40 schreef Allan24 het volgende:
Bij Dubai (Verenigde Arabische Emiraten) ligt in de Arabische Golf twee kunstmatig aangelegde eilanden, 'The Palm Islands'.
[afbeelding]
[afbeelding]
Door met baggerschuiten zand van de bodem op te zuigen en op te spuiten creërt een (volgens mij gedeeltelijk Nederlands) bedrijf hier een aantal palmboomvormige eilanden in zee, waarop dure villa's en luxe hotels worden gebouwd.
Op vergelijkbare wijze heb je, ook in Dubai: 'The World Islands':
[afbeelding]
Vanaf ± US$ 7 miljoen kun je je eigen stukje 'aarde' kopen.
(Overigens gaat in Dubai tevens het hoogste gebouw ter wereld gebouwd worden, de Burj Dubai, met 705 meter (!) ruim hoger dan de Taipei 101 toren in Taiwan:)
[afbeelding]
Indrukwekkend nep vooral.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:09 schreef Dizzee het volgende:
dat van dubai is wel indrukwekkend zeg.
maakt niet uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |