Inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:37 schreef Suijk het volgende:
Goede titel, wat boeien die gouden schoentjes nou.
Niks, beetje onzin zo'n gala erom heen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:37 schreef Suijk het volgende:
Goede titel, wat boeien die gouden schoentjes nou.
en dat zegt een PSV'erquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarnaast was het toch al een paar maanden geleden bekend, dat Van Bommel die schoen had gewonnen.
Of is dit iets anders dan dat klassement van de VI?
Natuurlijk ben ik blij dat die prijs naar een PSV-er gaat. Mark van Bommel heeft die award dik en dik verdient. Maar echt veel interesseert me die jaarlijkse verkiezing niet.quote:
Wat voor Room?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:52 schreef golfer het volgende:
ER is dubbel leuk, zowel Emergy Room als Expeditie Robinson.
ER staat alleen maar voor Expeditie robinson en neit voor die MCW kloonquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:52 schreef golfer het volgende:
heb je t opgenomen?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:06 schreef rubbereend het volgende:
ER staat alleen maar voor Expeditie robinson en neit voor die MCW kloon
de herhaling is om 0.19uur op rtl 5quote:
idd het moet zijn: een slechte MCW kloonquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
de herhaling is om 0.19uur op rtl 5
Wat hij zegt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:52 schreef golfer het volgende:
ER is dubbel leuk, zowel Emergency Room als Expeditie Robinson.
Tja, over voetbal kan ik niet echt meepraten dus ik praat maar over dingen waar ik wél vanaf weetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Goezo Blissje
Je tiept de juiste teksten
Nog wat satésaus?
nu dus ongeveer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
de herhaling is om 0.19uur op rtl 5
Het gaat hier eigenlijk ook nooit over voetbal, dus dat komt goed uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, over voetbal kan ik niet echt meepraten dus ik praat maar over dingen waar ik wél vanaf weet
Het was al zoveel
Ow topquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het gaat hier eigenlijk ook nooit over voetbal, dus dat komt goed uit.
ik ook, want volgens de site komt t weer nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:19 schreef dndiek het volgende:
volgens teletekst wel maar het zal wel na RTL Boulevard komen dan
hoop ik want ik ben er ook op aan het wachten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ook, want volgens de site komt t weer niet
Goed topicquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Dat zei ik toch al tegen je Blissje, alleen lekkere kerels komen hier, en het gaat alleen maar over paaldansen enzo
daar stond t wel, op www.rtl5.nl stond t nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Op de site van rtl staat het gewoon. Het begint om 0.19u
![]()
de mijne ook, maar k kan t toch niet laten te blijven kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:46 schreef Ambrosius het volgende:
Nou ja, de nieuwtjes gehoord, ik geloof het wel, om 7.00 gaat de wekker.
Het was niet veel vanavond inderdaadquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Is ook niet de moeite waard Suijk, welterusten!
en Halelujaquote:
nouja k luister, kijken doe k vooral naar Fokquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kijkt nog altijd Eend?
Ouders zijn op vakantie, dus kan ik wat langer online blijven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat doe jij nog op Bos?
Oke,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, aan die gegevens zou ik ook niks hebben trouwens. Veel weet ik er ook niet van. Wel fijn zo'n eigen PC. Ik zit nu ook op m'n slaapkamer.
Weltrustequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga maar eens naar m'n hol, welterusten!
Oh ja, en ik ga met haar mee naar ons (naakt)strandje, dus ben er morgen ook niet.quote:
Ik ga alvastquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:46 schreef just me het volgende:
ik wil vanmorgen eens lekker op tijd op school zijn!
nog even tandjespoetsen, boterhammetje pakken en wegwezen!
pak je de intercity nogquote:
De 1e ER isquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:52 schreef golfer het volgende:
nee booijo rijdtquote:
niks geloven.. foto zien !!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:58 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Glenn wordt met de dag gevaarlijker.......hij knipoogt
gedeelde smart is halve smartquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef Bjoro het volgende:
je bent niet de enige Sieno !
hier nog 1
mijn stage zit er over 3 dagen opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:19 schreef Superheld het volgende:
Tering wat is stage saai, helemaal niks te doen.![]()
Ik zit er pas 3 dagen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
mijn stage zit er over 3 dagen op
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:48 schreef pascalheister het volgende:
wat zijn die specs van je nieuwe pc bos![]()
Ik heb dus geen idee, weet alleen dat de kleur zwart is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:48 schreef pascalheister het volgende:
wat zijn die specs van je nieuwe pc bos![]()
oooo daar hebben we wat aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee, weet alleen dat de kleur zwart is.
Volgens mij geen Dellquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oooo daar hebben we wat aan
is het een Dell computer?
foto's
daar kijk je toch al eerste naar als je een pc koopt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee, weet alleen dat de kleur zwart is.
Ik heb de PC nog niet, dus ik kan het op dit moment niet kijken en als ik eerlijk ben, heb ik ook niet echt de behoeft om die specs hier neer te zetten, sorryquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar kijk je toch al eerste naar als je een pc koopt?
Configuratiescherm -> Systeem
Daar staat vast wel wat, anders kun je op het tabblad Hardware klikken en vervolgens op apparaatbeheer
Ik op dit moment niks lopen dus best wel slecht, helaasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:04 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens Bos hoe gaat het met het zoeken naar werk ??
Ok, ik las het stukje van afgelopen nacht en dacht laat ik het voor de gein eens vragenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de PC nog niet, dus ik kan het op dit moment niet kijken en als ik eerlijk ben, heb ik ook niet echt de behoeft om die specs hier neer te zetten, sorry
Aaaahhhhhhh Henny v Andel .....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:54 schreef pascalheister het volgende:
Oudste mens ter wereld is niet meer!
![]()
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:57 schreef Bjoro het volgende:goooooooooood mooooooorning Hooooooooools
Ik denk dat zij het afgelopen zondag ook niet kon aanzien en uit pure teleurstelling maar is ingeslapen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:24 schreef Bjoro het volgende:
Aaaahhhhhhh Henny v Andel .....
Ajax verliest weer een trouwe supporter
Ja man ik ben wat hyper, geeeeen idee hoe het komtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:54 schreef Bjoro het volgende:
tjeu Bloes, wat een joleit en wat een SCHmaaijlies !
bolletjes metquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Alle Chinezen zijn lelijk, maar niet alle Chinezen zijn klein:
[afbeelding]
Je zou d'r maar zo 1 in je bed aantreffen he?quote:
aziatische mannen staan nou niet bepaald bekend om hun bed-prestaties !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Je zou d'r maar zo 1 in je bed aantreffen he?
Mag het een onsje meer (en een d ipv t) zijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bolletjes met
-grillworst
-shoarmarolade
-roompate
-oude kaas
zitten er weer in, vanmorgen zelf gesmeert dus wel zo lekker
Ik weet er niks van, maar jij kan er zo te lezen meer over vertellen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
aziatische mannen staan nou niet bepaald bekend om hun bed-prestaties !
gewoon een foto van de Gazzetta site, zou je gewoon moeten kunnen zien hoor, toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:34 schreef pascalheister het volgende:
plaatje werkt hier niet DIGGER?
En jij weet ook al dat ie slecht in bed is?quote:
't eten zit er hier ook weer inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bolletjes met
-grillworst
-shoarmarolade
-roompate
-oude kaas
zitten er weer in, vanmorgen zelf gesmeert dus wel zo lekker
er zijn zoveel onderzoeken geweest (die ik dan weer heb GELEZEN) waarbij wordt aangetoond dat aziatische mannen gemiddeld :quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Ik weet er niks van, maar jij kan er zo te lezen meer over vertellen?
Vertel, SCH en ik zijn benieuwd....
Ik heb geen idee welke bladen m'n vriendin leest, haar neuk ik alleen maar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:47 schreef Bjoro het volgende:
Viva, flair, yes dat soort bladen publiceren statistieken regelmatig.
Maar jouw vriendin leest natuurlijk alleen de Gazetta, Washington Post en de Observer
nou doet hij het welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
gewoon een foto van de Gazzetta site, zou je gewoon moeten kunnen zien hoor, toch?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:56 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb geen idee welke bladen m'n vriendin leest, haar neuk ik alleen maar.
dus je had het zelf ook kunnen weten....want als zij de flair leest, lees jij wel eens mee !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:56 schreef DIGGER het volgende:
M'n vrouw echter leest gewoon de Gazzetta, Ouders van Nu, Autoweek en de Flair
Dit was de 2e afleveringquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:44 schreef tong80 het volgende:
Goeiemiddag.
Verdomme de eerste Big Brother uitzending gemist omdat ze ipv de herhaling van BB een herhaling van Café de Sport hadden
Koffie graag, zwart.
Na CdS kwam BB nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:44 schreef tong80 het volgende:
Goeiemiddag.
Verdomme de eerste Big Brother uitzending gemist omdat ze ipv de herhaling van BB een herhaling van Café de Sport hadden
Koffie graag, zwart.
Ja maar dat wist mijn videorecorder niet.quote:
die klote apparaten die zelf niet meedenkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar dat wist mijn videorecorder niet.
Mooi als je Windows Mediacenter hebtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die klote apparaten die zelf niet meedenken![]()
![]()
tja...maar dan werkt mijn spaarbankboekje weer niet meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:20 schreef appelsientje het volgende:
Mooi als je Windows Mediacenter hebt
Die past alles aan
Nee daar had ik zelf ook al last van ...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja...maar dan werkt mijn spaarbankboekje weer niet mee
Eerst ik natuurlijk.... en daarna jij !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee daar had ik zelf ook al last van ...
toch maar eens die lotterij winnen..
Dealquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Eerst ik natuurlijk.... en daarna jij !
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:23 schreef Ambrosius het volgende:
Eens kijken of het niet te warm is om te fietsen.
quote:Fietsen is gezond, alleen ook hier geldt: doe het met mate. Anders zou het wel eens zo kunnen zijn dat je jongeheer niet meer rechtop kunt krijgen. Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat mannen die veel fietsen, vaker last hebben van erectiestoornissen. De bevindingen worden volgende maand gepubliceerd in het vakblad Journal of Sexual Medicine. De wetenschappers onderzochten onder meer een aantal Amerikaanse pliesie, die per fiets patrouilleren. Ze ontdekten dat de agenten minder vaak een erectie krijgen en wanneer dat die ook nog eens van kortere duur is dan bij mannen die zelden of nooit op de fiets stappen.
Dus het is je eigen foutquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:59 schreef tong80 het volgende:
Nou ik had hem niet ingeprogrammeerd maar gewoon aangezet en om tien over half elf was er reclame en ging er dus vanuit dat het was afgelopen en m'n video stopgezet.
Ik wilde het einde vermijden want dan krijg je altijd een gesprek met degene die eruit is gestemd. Als in de gids staat 22.35 en je ziet 5 minuten later dat ze reclame uitzenden ga je er vanuit dat het is afgelopen.quote:
john is lekker bezig !!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:03 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde het einde vermijden want dan krijg je altijd een gesprek met degene die eruit is gestemd. Als in de gids staat 22.35 en je ziet 5 minuten later dat ze reclame uitzenden ga je er vanuit dat het is afgelopen.
ER liep op NET5 altijd al veel langer door dan in de gids stond en bij Talpa gooien ze daar nog een schepje bovenopquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde het einde vermijden want dan krijg je altijd een gesprek met degene die eruit is gestemd. Als in de gids staat 22.35 en je ziet 5 minuten later dat ze reclame uitzenden ga je er vanuit dat het is afgelopen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:19 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
Vakantie is weer voorbij, en heb net mijn eerste schooldag gehad![]()
en de kijkcijfers van gisteren waren primaquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:19 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
Vakantie is weer voorbij, en heb net mijn eerste schooldag gehad![]()
Papa Bjoroooquote:
Eendjequote:
tja tis heerlijk weer en ik ben aan het werk, dus......quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:24 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Papa Bjorooo
Hoe is het met je? En met kleine maudgeef je dr een kusje van me
En jij had geen geld voor een mediacenter ?quote:
het isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:26 schreef Blumchen het volgende:
[..]
EendjeHoe is het met je? Ik heb nog steeds een eendje voor je, dus dit keer wel naar de meeting komen hoor
![]()
nu niet meerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:39 schreef appelsientje het volgende:
En jij had geen geld voor een mediacenter ?
Staat je zadel te hoog?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef Bjoro het volgende:
dit weekend gefietst en inderdaad na een half uur echt een "dooie" zak
lijkt me niet !quote:
idd ze gingen door, met eilandraadquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:13 schreef MaxPower het volgende:
Ging ER nog een kwartier door, na half 10?? Ik zapte naar Voetbal Insite in de veronderstelling dat het afgelopen was. Ik vond het wel vreemd dat ik geen eilandraad had gezien maar ik dacht dat ik niet zat op te letten ofzo.
Je kreeg al afkick verschijnselen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:38 schreef Vom het volgende:
Hallo Hools
Ben weer veels te druk met van alles en nog wat en dan ligt vervolgens je inet er uit, ja dan lukt het natuurlijk helemaal niet om te fok!en
Ik zat al te trillenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je kreeg al afkick verschijnselen?
Ah lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hier, neem een biertje om bij te komen.
Zo, net ff de vakantiefoto's ingehoest.
moet datquote:
Zo dan heb je zeker genoeg materiaal verzameld zegquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
3 mappen van 100 foto's vol.. en ik heb nog foto's over
idd genoeg materiaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:51 schreef Vom het volgende:
[..]
Zo dan heb je zeker genoeg materiaal verzameld zeg![]()
Ik kwam er ook pas net achter dat de zon SCHijnt, ben wat eerder weggegaan omdat het snot ongeveer uit mijn tenen looptquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:59 schreef Suijk het volgende:
Het is zo godvergeten druk vandaag. Heb niet eens in de gaten dat de zon schijnt en heb nog niks kunnen eten.
Tijd om naar huis te gaan vind ik eigenlijk.
Lekker bijdehand.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:02 schreef DarkShine het volgende:
Ik moest vandaag mijn lesrooster halen. Kom ik op school blijkt dat de lesroosters nog niet gemaakt zijn en we deze daarom dus per post krijgen.
Typisch Arcus!
dat wordt dus dweilenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas net achter dat de zon SCHijnt, ben wat eerder weggegaan omdat het snot ongeveer uit mijn tenen loopt
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef VoreG het volgende:
Op de inburgeringscursus in Utrecht leren allochtonen het volgende liedje:
"Zeg maar dag met je handje, zeg maar dag"
Het is ook geen weer voor tentamensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:49 schreef pfaf het volgende:
Goedenmiddag.
Wéér een tentamen verneukt. Gaat lekker zo.
Dat probeer ik ze daar in Enschede ook al jaren duidelijk te maken. Geen tentamens in de zomer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het is ook geen weer voor tentamens
Tsjah wij zitten er nu ook. Op het saxion dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat probeer ik ze daar in Enschede ook al jaren duidelijk te maken. Geen tentamens in de zomer.![]()
Zware eerste week was hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tsjah wij zitten er nu ook. Op het saxion dan.
Veel nieuw jong vrouwlijk vlees in de stad zag ik vandaag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tsjah wij zitten er nu ook. Op het saxion dan.
jah, die lopen er zekerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Veel nieuw jong vrouwlijk vlees in de stad zag ik vandaag.[afbeelding]
Tuurlijk. Wat wil je weten? De snelheid van hun linksbuiten, zwakke hoek van de keeper?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer een nieuwe oogst eerstejaars zeker.
Weet jij toevallig wat van Den Ham 6 Pfaf?
D'r was in het centrum een groep die met hun kleren een zo lang mogelijke lijn moesten maken. Allemaal in hun ondergoed. Ik heb lekker gegluurd.quote:
Haha mooi he die introductiesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
D'r was in het centrum een groep die met hun kleren een zo lang mogelijke lijn moesten maken. Allemaal in hun ondergoed. Ik heb lekker gegluurd.
Het algemene niveau en de sterke en zwakke punten, zaterdag komen ze naar Rijssen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat wil je weten? De snelheid van hun linksbuiten, zwakke hoek van de keeper?
Ik zag het ja. Ik heb eigenlijk geen idee, zitten een paar gezellige bierdrinkers bij.... verder is het geen prestatie-elftal dus kunnen ze niet voetballen, zijn ze tactisch zwak en komen ze 5 minuten voor de wedstrijd met een sigaret het veld op. Ook een jong elftal, dus niet zo'n team met allemaal oud 1e vedette'squote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het algemene niveau en de sterke en zwakke punten, zaterdag komen ze naar Rijssen.
Vast wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan hoor je het van me! Ik denk dat we de punten wel hier houden.
Ja idd. Maandag om 12 uur op het terras. Er liep zatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Veel nieuw jong vrouwlijk vlees in de stad zag ik vandaag.[afbeelding]
ach dat went vanzelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:49 schreef pfaf het volgende:
Goedenmiddag.
Wéér een tentamen verneukt. Gaat lekker zo.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja idd. Maandag om 12 uur op het terras. Er liep zat
Oh dat maakt niet uit, sta me te verbazen over het Nederlandse nieuws, blijkbaar net zo kieskeurig als het Amerikaanse dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:43 schreef Bluezz het volgende:
Oh, mijn post gezet zonder jou te lezen popo, zo komt het wel lullig over
Je o doet het weer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:47 schreef VoreG het volgende:
ik drijf al weg na een rondje met de hond lopen
Morgen 1e training
op het journaal melden ze al 50quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:41 schreef popolon het volgende:
Bijna vrij weer.
Zie op de NOS site dat er maar 5 doden te betreuren zijn
De lijken drijven door de straten van New Orleans. Ze lopen wel heel erg achter.
lekker weer ook voor een trainingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:47 schreef VoreG het volgende:
ik drijf al weg na een rondje met de hond lopen
Morgen 1e training
20.30 mag ik beginnen dus dan valt het weer een beetje meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker weer ook voor een training
Je hoeft niet alles te vertellen wat je doet hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:52 schreef appelsientje het volgende:
Zooo dat was ff lekker op de WC...
lucht op ...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te vertellen wat je doet hoor.
Jij zuipt ook echt alles hè ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef golfer het volgende:
Maar weer lekker bijgekleurd en het zeewater was heerlijk.
k ruik t jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:52 schreef appelsientje het volgende:
Zooo dat was ff lekker op de WC...
lucht op ...
quote:
Daar hoef je niet voor naar zuid frankrijk hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:01 schreef Againzender het volgende:
Groeten uit een zonovergoten Zuid Frankrijk
Hier is het ook bloedje heet hoor!.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:01 schreef Againzender het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:01 schreef Againzender het volgende:
Helemaal nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:10 schreef Againzender het volgende:
En volgens mij wordt het bij jullie vrijdag weer slechter
Rotterdam is één grote achterbuurtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:19 schreef VoreG het volgende:
Spijkenisse moet je sowieso niet naar toe gaan. de achterbuurt van rotterdam
Moet je nagaan wat Spijkenisse isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rotterdam is één grote achterbuurtk ben er vandoor, algemene ledenvergadering voorbereiden
quote:
He gats, echt iets voor vrouwenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Heel vervelend op het strand gelegen, en gezwommen in de zee
Was een kwartier daarvoor lekker al in Bouvelardquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:25 schreef rubbereend het volgende:een persconferentie van Bert en Ernie
op NSE
Nou wat ik allemaal heb gezien daar was niet echt des vrouwsquote:
Die kunnen nog best 100 jaar meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Bert & Ernie zijn superstoer en niet weg te krijgen!
quote:
De omgeving is echt te gek, heb echt super foto's van de woestijn, de vallei der koningen en de karnak- en dodentempel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:09 schreef Bos81 het volgende:
Mooie Fotos Franky
De omgeving lijkt me erg mooi, zo te zien
Ik ook niet. Iets over imageshackquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Ik zie echt niks...
Waar wacht je op?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
heb echt super foto's van de woestijn, de vallei der koningen en de karnak- en dodentempel.
Ben ik in maart dit jaar nog geweest. Erg tof, maar wel superdruk en toeristisch. Maar ja, logisch met al die indrukwekkende cultuur.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
De omgeving is echt te gek, heb echt super foto's van de woestijn, de vallei der koningen en de karnak- en dodentempel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |