Inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:37 schreef Suijk het volgende:
Goede titel, wat boeien die gouden schoentjes nou.
Niks, beetje onzin zo'n gala erom heen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:37 schreef Suijk het volgende:
Goede titel, wat boeien die gouden schoentjes nou.
en dat zegt een PSV'erquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarnaast was het toch al een paar maanden geleden bekend, dat Van Bommel die schoen had gewonnen.
Of is dit iets anders dan dat klassement van de VI?
Natuurlijk ben ik blij dat die prijs naar een PSV-er gaat. Mark van Bommel heeft die award dik en dik verdient. Maar echt veel interesseert me die jaarlijkse verkiezing niet.quote:
Wat voor Room?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:52 schreef golfer het volgende:
ER is dubbel leuk, zowel Emergy Room als Expeditie Robinson.
ER staat alleen maar voor Expeditie robinson en neit voor die MCW kloonquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:52 schreef golfer het volgende:
ER is dubbel leuk, zowel Emergy Room als Expeditie Robinson.
heb je t opgenomen?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:06 schreef rubbereend het volgende:
ER staat alleen maar voor Expeditie robinson en neit voor die MCW kloon
de herhaling is om 0.19uur op rtl 5quote:
idd het moet zijn: een slechte MCW kloonquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
de herhaling is om 0.19uur op rtl 5
Wat hij zegt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:52 schreef golfer het volgende:
ER is dubbel leuk, zowel Emergency Room als Expeditie Robinson.
Tja, over voetbal kan ik niet echt meepraten dus ik praat maar over dingen waar ik wél vanaf weetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Goezo Blissje
Je tiept de juiste teksten
Nog wat satésaus?
nu dus ongeveer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
de herhaling is om 0.19uur op rtl 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |