Je werkt toch niet toevallig voor mij he?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:36 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik wordt ook niet betaald om te werken dit is puur een aanwezigheidspremie.![]()
Ik geef Rob gelijkquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:59 schreef vw_caddy het volgende:
Roel denkt dat ze morgen weer eten krijgen, maar Rob denkt van niet?
Ja ik dacht dat iemand van de diehard BB-volgers zou openen en dus waren er tweequote:Op maandag 29 augustus 2005 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
Nou afspraakje voor de volgende topicopeners? De sluiter opent?
Game on!
Was opzoek naar deeltje 20, maar die was al weer vol, bij het vorige deel duurde het ook even voordat eentje open ging. Maar ik vind het primaquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
Nou afspraakje voor de volgende topicopeners? De sluiter opent?
Game on!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:02 schreef Puckzzz het volgende:
Kontje!!
Mij hoor je niet klagenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:03 schreef Tamaartje het volgende:
[[url=http://img153.imageshack.us/img153/207/wmplayer20050829160250359pk.th.png]afbeelding][/url]
vast een man achter de camera
Die vond ik ook leuck gevonden van Roelquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:08 schreef milagro het volgende:
Ik zou wel iets van een broekje aan doen, anders gaat het zadel schuren.... oh nee laat maar
dat zei Lieskequote:Op maandag 29 augustus 2005 16:08 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Ingrid doet hier niet minder of meer dan dat ze thuis doet![]()
Beetje wel hequote:Op maandag 29 augustus 2005 16:11 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook wel een Lieske-opmerking
![]()
Als je daar tot midden dec zit.. kan dat wel lekker zijn toch?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:12 schreef Tha_T het volgende:
Neemt die doos een winterjas mee naar BB?!!!!
Mhwoa. Een trui is ook genoeg denk ikquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Als je daar tot midden dec zit.. kan dat wel lekker zijn toch?
Neeeeeeeeee, niet die naam, ik heb er jaren over gedaan die ene hersencel die haar onthoudt, te wissen en nu kom jij met haar naam aanzetten!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaargh.... ik stik sterf doodquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:14 schreef CJ het volgende:
[..]
Ik vind 'r wel een beetje op Dezeurée lijken.
Ik zou zelf wel een jas hebben meegenomen, ben wel een koukleumquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mhwoa. Een trui is ook genoeg denk ik
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:16 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Kan Rob eigenlijk fietsen?
Als ze een weekopdracht krijgen die buiten is dan weer niet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mhwoa. Een trui is ook genoeg denk ik
ik vind dat hij zijn voorkeur voor Dido keurig verborgen gehouden heeft, tot vandaag dan, hij wordt volgens mij echt helemaal (onderdrukt) wild als ie haar zietquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:17 schreef LuQas het volgende:
Volgens mij is die Roel zo geil als boter, hoor hem alleen maar seksueel getinte opmerkingen makenVermoedelijk heeft ook nog geen bewonder het gedurfd de hand aan zichzelf te slaan waardoor het libido waarschijnlijk erg hoog is...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, niet die naam, ik heb er jaren over gedaan die ene hersencel die haar onthoudt, te wissen en nu kom jij met haar naam aanzetten!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaargh.... ik stik sterf dood![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja. Ze doen ook maarquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:17 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Als ze een weekopdracht krijgen die buiten is dan weer niet.
Ik kan me herinneren dat er ooit eens een opdracht was om vuurkorfen de hele week te laten branden.
Wat wil jequote:Op maandag 29 augustus 2005 16:18 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dat hij zijn voorkeur voor Dido keurig verborgen gehouden heeft, tot vandaag dan, hij wordt volgens mij echt helemaal (onderdrukt) wild als ie haar ziet
Iwan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ralph doet me denken aan die vent uit de bus, die boodschapjes schreef met hagelslag
Rikkert heeft het toch meer met Lieske?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:22 schreef Aventura het volgende:
Voglens mij heeft Roel al eerder iets gezegd over 'ik hou wel van wat mooie natuur' en dat met betrekking tot Dido. Volgens mij geilt Rikkert ook wel op d'r.
Weet nog steeds niet wat ik van Rikkert moet denken. Eergisteren hing hij haast de gehele dag bij Dido in de kont met zijn thuiszorgverhalen, vandaag vind ik hm weer meer 'homoachtig'. Weet niet wat ik er van moet denkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:22 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij geilt Rikkert ook wel op d'r.
oh .................mijn...............Godquote:
Ja, met die zorg-discussie deed-ie wel een beetje uit de hoogte maar toch, hoe hij naar haar keek..ik vind haar trouwens leuk. Eerst niet, maar nu ik wat meer van haar zie vind ik haar heel symphatiek.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:24 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet wat ik van Rikkert moet denken. Eergisteren hing hij haast de gehele dag bij Dido in de kont met zijn thuiszorgverhalen, vandaag vind ik hm weer meer 'homoachtig'. Weet niet wat ik er van moet denken![]()
bloot vind ik zijn lijf niet zo, beetje vormloos en slapjes bovenlijf, maar zo is hij heel goed te doenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:25 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Roel een lekker ding, alleen ik vind niet dat hij zo'n goed lichaam heeft
Jammer dat alleen je libido inzakt als hij op je ligt te zweten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:27 schreef milagro het volgende:
[..]
bloot vind ik zijn lijf niet zo, beetje vormloos en slapjes bovenlijf, maar zo is hij heel goed te doen![]()
Jep dat vind ik dus ook, maar verder is 't een snoepje om te zien. Het overige manvolk vind ik maar matig, vooral Joost die zo opschepte over zijn sexprestaties.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:27 schreef milagro het volgende:
[..]
bloot vind ik zijn lijf niet zo, beetje vormloos en slapjes bovenlijf, maar zo is hij heel goed te doen![]()
in zijn geval?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:30 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Jammer dat alleen je libido inzakt als hij op je ligt te zweten.
donderdag denk ik toch?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:32 schreef LuQas het volgende:
Moeten ze vandaag trouwens niet nomineren?
Ok, ik meen te herinneren dat er altijd op maandag genomineerd wordt waarna er de donderdag daarna iemand uitvliegt...quote:
nee, op donderdag nomineren en de donderdag erop iemand eruit... dacht ik..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ok, ik meen te herinneren dat er altijd op maandag genomineerd wordt waarna er de donderdag daarna iemand uitvliegt...
En dat is ook de enige reden waarom hij lang door blijft fietsen. Zodat ie dat kan zeggen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:38 schreef BBscanner het volgende:
Heerlijk de bonje over wie het meest heeft gefietst begint nu al! Roel vindt zich zelf beter!
hij zit er dan ook al echt lang opquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:38 schreef BBscanner het volgende:
Heerlijk de bonje over wie het meest heeft gefietst begint nu al! Roel vindt zich zelf beter!
Volgens mij ook maandag nomineren en dan donderdag eruit, een week zou echt te lang zijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ok, ik meen te herinneren dat er altijd op maandag genomineerd wordt waarna er de donderdag daarna iemand uitvliegt...
denk ik ook.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Volgens mij ook maandag nomineren en dan donderdag eruit, een week zou echt te lang zijn
Waarom hoop je dat? Die hele Joost zit thuis en heeft verder geen ene moer met BB te maken en toch zit jij je te verlekkeren op zn gevoelens.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:43 schreef BBscanner het volgende:
Hoop dat de vriend van Natte Lie "Joost" zit te kijken naar het gezellige onderonsje tussen Ralph en Natte Lie. Heb het idee dat het weer koek en ei is tussen die twee.![]()
als ie zijn sportbeen omdoet...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:16 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Kan Rob eigenlijk fietsen?
Je hebt wel kans dat ie in de live uitzending zijn mening komt geven dus heeft ie wel degelijk iets te maken met BB.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:45 schreef Nugget het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat? Die hele Joost zit thuis en heeft verder geen ene moer met BB te maken en toch zit jij je te verlekkeren op zn gevoelens.
Roel ook.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:50 schreef BBscanner het volgende:
"Pappa BB, Het Been, Alias Kapitein Rob zit weer uit zijn nek te ouwehoeren![]()
![]()
Ja, precies, geef mij liever een 'Fat Boy'quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:52 schreef Puckzzz het volgende:
OW!! For God's Sake!! Hou op over die kutpink!!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
de werkloze SP-stemmende krakende lamlul die hij is
ik moet echt lachen om die Joost.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:54 schreef Tamaartje het volgende:
hahahaha die Joost
Ralph zegt: Heerlijk die zon, kan me niet warm genoeg zijn..
Nathalie zegt: Ja jij kan daar heel goed tegen he..?
Joost: Joh, hoe weet jij dat?![]()
![]()
Nee je ziet het verkeert Rob lult uit zijn nek!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:54 schreef Falco het volgende:
Roel lult een beetje uit zijn nek weer. Prachtig dit!
een beetje boel, maar ja, het is een religie, hè, fanatiek blowenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:54 schreef Falco het volgende:
Roel lult een beetje uit zijn nek weer. Prachtig dit!
hahahaha dat heb ik gemistquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik moet echt lachen om die Joost.
net bij het brood eten "Jongens, even allemaal bij elkaar komen, jullie 2 ook, even van die fiets af, we gaan trivianten "
Ze lullen alletwee uit hun nekquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee je ziet het verkeert Rob lult uit zijn nek!!
Oooh, Joost is de Mol!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik moet echt lachen om die Joost.
net bij het brood eten "Jongens, even allemaal bij elkaar komen, jullie 2 ook, even van die fiets af, we gaan trivianten "
Zeker weten, dat gaat vroeg of laat mis!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:59 schreef Tamaartje het volgende:
Volgens mij komt er echt nog een keer een vette ruzie tussen Roel en Rob
Nee krijgt hij niet, waarom denk je dat Roel zo fel discusseertquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Whoohoo, beide net zo eigenwijs... en maar zagen.
En maar stug volhouden. Maar wat ik me dan afvraag is krijgt hij zijn skunk ook in het BB huis?
Vast niet, dus zo nodig zal hij het niet hebben.
Dan valt er 1 buiten de boot 2 aan het fietsen en 10 aan het spelenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:07 schreef LuQas het volgende:
Ik vind het zo vervelend dat Rob de hele tijd alles wil bepalen.
'We gaan vanavond 5 tegen 5 spelen'
'Dat IS leuk'
Zou fijn zijn als ie e.e.a. wat minder gedecideerd zou formuleren.
Eentje moet het presenterenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:10 schreef whitef0x het volgende:
Dan valt er 1 buiten de boot 2 aan het fietsen en 10 aan het spelen![]()
Ik ook maar hij is ook gewoon best irritantquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:14 schreef vw_caddy het volgende:
Wat vonden jullie van Joost trouwens tijdens zijn fietssessie met Dido? Ik vond hm rete- irritant.
Dat is of een gevalletjequote:Op maandag 29 augustus 2005 21:18 schreef LuQas het volgende:
Nathalie: Wat doe je zus dan?
dido: Die zit op het gymnasium
Nathalie: O ja, en wat studeert ze?
Dido: dat zeg ik net, die doet gymnasium
Nee iedereen is geweest alleen Linda maar 20 min ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:32 schreef whitef0x het volgende:
zijn er die nog niet gefietst hebben of er geen zin in hebben? (met uitzondering van Tanja)
Jup, maar die was volgens mij in de kick-off van het slot gehaald zodat Ruud er in kon. Ik neem aan dat hij nu wel dicht zit.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:33 schreef Dr_Greene het volgende:
Zitten Dido en Joost nu tegen de geheime deur te leunen?
zal nog wel ergens goed voor zijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:38 schreef whitef0x het volgende:
Als die deur op slot zit waarom hem ueberhaupt inbouwen?
Of een geheime ruimte waarmee je in het hele huis kan kijken (net als de cameramensen). Leuke ruimte om iemand tijdelijk in neer te zettenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:39 schreef Tamaartje het volgende:
zal nog wel ergens goed voor zijn
Babykamer erachter ofzo?
Wat denk je wat ze vanmorgen hebben gedaan met die stoelen en de fitnessapparatuur? Daar gaan ze echt niet mee lopen leuren door de tuin hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:38 schreef whitef0x het volgende:
Als die deur op slot zit waarom hem ueberhaupt inbouwen?
...of een logeerkamer met tweepersoons-bed...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
zal nog wel ergens goed voor zijn
Babykamer erachter ofzo?
Nee die is verderop in het huis toch?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:42 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...of een logeerkamer met tweepersoons-bed...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:43 schreef eborn het volgende:
Vraagje: wat gebeurt er als de lamp het begeeft?
Dan is de opdracht ook mislukt...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:43 schreef eborn het volgende:
Vraagje: wat gebeurt er als de lamp het begeeft?
...of dat zijn been losschiet!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:50 schreef whitef0x het volgende:
Ik zit er eigenlijk op te wachten tot Rob verzuring krijgt in zijn sportbeen
Hij bedoeld het goed alleen komt het niet altijd zo over..quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:51 schreef eborn het volgende:
En toch vind ik Rob wel een sympathiek figuurHij is in ieder geval betrokken met de mensen
Jij begrijpt hetquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef Tamaartje het volgende:
Hij bedoeld het goed alleen komt het niet altijd zo over..
Fragmentje:quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:16 schreef whitef0x het volgende:
Wat deed hij dan ? Heb vandaag niet zo heel veel meegekregen??
Een schop onder z'n reet kan ie krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:54 schreef Marrije het volgende:
Joost vraagt aan Naat of ze wat liefs voor hem wil doen, een kussentje pakken en die onder zijn poepert schuiven.
Ik helaas niet moet er ook zo vandoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:57 schreef vw_caddy het volgende:
Wie streamt even verder in het andere topic indien nodig? Ik ben zo weg.
ah, jammer dat ik dat dan net gemist heb, zat er vanmiddag tijdens het fietsen al op te wachtebquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:49 schreef Dr_Greene het volgende:
Nadat Joost een blauwtje heeft gelopen bij Dido, zoekt hij nu zijn heil bij de rijpere Chantal
Oe oe oe, ik weet hoe het verder gaat:quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:04 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie voelde het aan, er volgt een wazig verhaal (oa over verkrachting)...
Chantal is leuk. Ze is ook wel een van mijn favorieten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:01 schreef LuQas het volgende:
Wat een enorm komisch verhaal van Chantal
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:06 schreef eborn het volgende:
Oe oe oe, ik weet hoe het verder gaat:
Lieske: "Ik ben zoooooooooo bang voor verkrachtingen he! Dat is gewoon super a-relaxed!"
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:06 schreef eborn het volgende:
[..]
Oe oe oe, ik weet hoe het verder gaat:
Lieske: "Ik ben zoooooooooo bang voor verkrachtingen he! Dat is gewoon super a-relaxed!"
Briljant! Zo ontwapenend!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chantal had trouwens op haar 22ste nog stiekem een spijkerbroek van haar vertrekkende ex achter gehouden waarmee ze daarna alleen huilend in bed ging liggen.
Als zij een laag vetpercentage heeft dan ben ik de mannelijke olijfjequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:08 schreef Isabeau het volgende:Lieske zit er niet bij, maar àls ze erbij zou zitten dan was dat idd haar reactie geweest. Of dat ze door verkrachtingen teveel vet kwijt zou raken en dat ze al een laag vetpercentage heeft en dat is dan heel erg arelaxtomundo.
Het wordt alleen maar deprimerenderquote:Chantal had trouwens op haar 22ste nog stiekem een spijkerbroek van haar vertrekkende ex achter gehouden waarmee ze daarna alleen huilend in bed ging liggen.
Dat zei ze niet hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:09 schreef Riesico. het volgende:
oooh ooh mijn hemel ,, Waar haalt ze het vandaan
Linda's zijn inderdaad mooi (eentje althans), maar lang niet altijd blond. Gelukkig nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:10 schreef Isabeau het volgende:
IK heb trouwens heel erg moeite met de namen Linda en Ingrid. Een Ingrid heeft in mijn wazige hersenpan gewoon rode krullen en een Linda is blond. Linda's zijn gewoon blond en mooi. Maar hier is de Ingrid blond en is de Linda een rode krullenbol
Het bubbelbad was hier ook niet best qua geluid. Maar om nou 3 shots van dezelfde personen te nemen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef Isabeau het volgende:
Dat zei ze niet hoorLieske zit in het bubbelbad met Rikkert (maar het geluid is van de mensen binnen
)
Wie zien denk ik teveelquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Dat verhaal van Dido heb ik nu ook al twee keer gehoord (dat ze plots thuis kwam en dat haar bed omringt was met waxinelichtjes en massageolie en lingerie van iemand anders).
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef schatje het volgende:
Ingrid heeft een D&G geïnspireerd doekje op haar hoofd.
![]()
![]()
Hier vang!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef Timmai het volgende:
Mag ik Joost afschieten?
ze zitten natuurlijk niet steeds tegen dezelfde aan te lullen, maar wij zien wel al die gesprekken met verschillende mensen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Wie zien denk ik teveelDe meeste verhalen heb je nu idd al gehoord. Het verhaal van Linda tegen Rob ook al ("Ik heb tijdens de intake-gesprekken allemaal dingen gezegd die niet klopten, dat niemand me kon boeien, etc.")
Ik vind die bubbelgeluiden héél erg vervelend en storend. En ik word sowieso al moe van Lieske, sorry.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef BBscanner het volgende:
Volgt iemand de jacuzzi stream? Beetje moeilijk te volgen door de "bubbel geluiden", maar ja het gaat natuurlijk weer over het studentenleven wat zo relaxtomundo is!
Disputen, Jaarclubje zus en zo.... blalalabb buble buble !![]()
Menno berekent zijn kansen bij Ingrid / Didoquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef Tamaartje het volgende:
wat is Menno toch stil...
Gelukkig maar dat Lieske geen kinderen wilquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef BBscanner het volgende:
Volgt iemand de jacuzzi stream? Beetje moeilijk te volgen door de "bubbel geluiden", maar ja het gaat natuurlijk weer over het studentenleven wat zo relaxtomundo is!
Disputen, Jaarclubje zus en zo.... blalalabb buble buble !![]()
Leest BB meequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die bubbelgeluiden héél erg vervelend en storend. En ik word sowieso al moe van Lieske, sorry.
"Ik wil best bevallen, maar ik heb wel een te laag vetpercentage"quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef milagro het volgende:
Gelukkig maar dat Lieske geen kinderen wil
Wee wee, pers pers en dan niet blèr blèr, maar "tof, ueber relaxtomundo, mega hulde, mam! toffe geboorte, puik geregeld! hoedje, hoor!"
Ja, die had ze tijdens 'de audities' ook al opquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef schatje het volgende:
Ingrid heeft een D&G geïnspireerd doekje op haar hoofd.
![]()
![]()
daarom matchen ze zow goed man........quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:28 schreef mrcool het volgende:
Die Rikkert en Lieske passen wel bij elkaar, allebei super irritante betwetertjes!
Nee, volgens mij dat vrouwen en mannen nooit vrienden kunnen zijn zonder dat er seks bij komt kijken (het bekende cliche).quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Was Rikkert nu van mening dat je nooit beste vrienden kunt zijn als je nooit getongd hebt??
Het komt idd best arrogant over maar sjees.. je zal maar zo'n gymleraar hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Menno ook best wel arrogant. Eerst al zo'n verhaal over hoe alle tienermeisjes verliefd op hem waren als gymleraar. Nu weer dat zijn beste vriendinnen ook vaak verliefd op hem worden. Beetje jammer...
heel fijn als er één bij zitquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef eborn het volgende:
Uhoh, Nathalie begint weer over al d'r vriendjes
Geen idee, ik ken 'm nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef Tamaartje het volgende:
Hij zegt wel gewoon de waarheid toch?
Nee, daarvoor zei Ralph of Rikkert ook dat je alleen beste vrienden kon zijn als je minstens 1x had getongd (hij had het vast niet over mannelijke vrienden van zichzelf).quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef eborn het volgende:
Nee, volgens mij dat vrouwen en mannen nooit vrienden kunnen zijn zonder dat er seks bij komt kijken (het bekende cliche).
En de huidige thuis inmiddels de bankkussen op heeft gevroten en aan de poten is begonnen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:31 schreef milagro het volgende:
heel fijn als er één bij zit
die zit daar echt op te wachten
Oh sorry, heb ik dat gemistquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef Isabeau het volgende:
Nee, daarvoor zei Ralph of Rikkert ook dat je alleen beste vrienden kon zijn als je minstens 1x had getongd (hij had het vast niet over mannelijke vrienden van zichzelf).
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef eborn het volgende:
[..]
En de huidige thuis inmiddels de bankkussen op heeft gevroten en aan de poten is begonnen...
Nee helaasquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef eborn het volgende:
En de huidige thuis inmiddels de bankkussen op heeft gevroten en aan de poten is begonnen...
Nooit doen bij Big Brotherquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef Tamaartje het volgende:
Maar ik neem aan dat die de waarheid spreekt..
Zal altijd iets meer overdreven zijn..quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:35 schreef eborn het volgende:
[..]
Nooit doen bij Big Brother
Maar ok, we geven hem 't voordeel van de twijfel!
Ach, dan hoort 'ie het de volgende dag op z'n werk wel (afhankelijk van de collega's wat aangediktquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:34 schreef Isabeau het volgende:uh-huh ik vrees van wel, als ie slim is kijkt ie géén streams
Precies!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:36 schreef Tamaartje het volgende:
Zal altijd iets meer overdreven zijn..
Maar goed.. onderwerp gesloten![]()
Trustequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga er maar weer eens vandoor..
Fijne avond/nacht nog verder en tot morgen aan het einde van de middag weer ergens
stream 1 doet ut bij mij al een poos niet meerquote:
Dag Tamaartje! Tot morgenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef Tamaartje het volgende:
Fijne avond/nacht nog verder en tot morgen aan het einde van de middag weer ergens
Doegquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef Tamaartje het volgende:
Tinky Winky..... Dipsy..... Laa-Laa..... ..... Po.....quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef milagro het volgende:
Joost in het bos alleen
Ik zat te wachten op de kabouters met hun puntmutsen!
inderdaad, hij zei "beenspier" he? hihiquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef Isabeau het volgende:
Rob "Ik ga echt m'n beenspier voelen hoor"
hapquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef Tetraktys het volgende:
Hey, heeft die Rob iets aan zn been ofzo? hij zit een beetje te zeuren dat het rechts meer pijn doet
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef Tetraktys het volgende:
Hey, heeft die Rob iets aan zn been ofzo? hij zit een beetje te zeuren dat het rechts meer pijn doet
Ja, hij heeft namelijk geen been, of één been, wat je wiltquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef Tetraktys het volgende:
tiswaquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:46 schreef Isabeau het volgende:
De moeder van Linda en de zoon van Rob zijn alletwee op 3 oktober jarig.
serieus?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, hij heeft namelijk geen been, of één been, wat je wilt
gaan die streams plat omdat te veel mensen natuurlijk gaan inloggen.........quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ff tussendoor maar ik las net op de site van Talpa/BB dat de aankomende liveuitzending donderdag na de reguliere uitzending nog een half uur doorgaat op de streams
da's ook toevallig! mijn vader niet!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:46 schreef Isabeau het volgende:
De moeder van Linda en de zoon van Rob zijn alletwee op 3 oktober jarig.
Hij heeft 4 benen! Een Douchebeen, een Sportbeen en een Fopspeen uh beenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:48 schreef Tetraktys het volgende:
[..]
serieus?
en hoe is hij daaraan gekomen dan?
ze deden er heel enthousiast over en ze gaan het vierenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:49 schreef milagro het volgende:
[..]
da's ook toevallig! mijn vader niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |