abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30078815
er gebeurt niks nada wat een steletje clownen , saaiiii verschrikelijk ,
pi_30078821
Tanja is gaan douchen, en weet je wat? Andere dames/heren zien we gewoon douchen, maar ik durf te wedden dat we Tanja echt nooit zullen zien douchen.

22:00 Chantal, Natalie en Ingrid hebben het over relaties verbreken en over als een blok voor mannen vallen. Ralph en Menno luisteren mee. Nathalie heeft het nu over een ex die was vreemd gegaan (iedereen: kennen we hem? Niet Ralph dus ). Nathalie voelde het aan, er volgt een wazig verhaal (oa over verkrachting)...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30078878
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:04 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie voelde het aan, er volgt een wazig verhaal (oa over verkrachting)...
Oe oe oe, ik weet hoe het verder gaat:

Lieske: "Ik ben zoooooooooo bang voor verkrachtingen he! Dat is gewoon super a-relaxed!"
pi_30078950
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:01 schreef LuQas het volgende:
Wat een enorm komisch verhaal van Chantal
Chantal is leuk. Ze is ook wel een van mijn favorieten.

Ingrid en Menno zoeken elkaar toch steeds vaker op. Vanavond bij het eten vroeg ze aan hem of ie bij haar kwam zitten. Hij gaf haar ook een zoentje na een pesterijtje dat ze niet moet beginnen met eten terwijl iedereen nog niet aan tafel zit.

pi_30078976
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:06 schreef eborn het volgende:

Lieske: "Ik ben zoooooooooo bang voor verkrachtingen he! Dat is gewoon super a-relaxed!"
Lieske zit er niet bij, maar àls ze erbij zou zitten dan was dat idd haar reactie geweest. Of dat ze door verkrachtingen teveel vet kwijt zou raken en dat ze al een laag vetpercentage heeft en dat is dan heel erg arelaxtomundo.

Chantal had trouwens op haar 22ste nog stiekem een spijkerbroek van haar vertrekkende ex achter gehouden waarmee ze daarna alleen huilend in bed ging liggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_30078996
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:06 schreef eborn het volgende:

[..]

oooh ooh mijn hemel ,, Waar haalt ze het vandaan
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst..
pi_30079057
IK heb trouwens heel erg moeite met de namen Linda en Ingrid. Een Ingrid heeft in mijn wazige hersenpan gewoon rode krullen en een Linda is blond. Linda's zijn gewoon blond en mooi. Maar hier is de Ingrid blond en is de Linda een rode krullenbol
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:10:57 #208
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_30079076
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Chantal had trouwens op haar 22ste nog stiekem een spijkerbroek van haar vertrekkende ex achter gehouden waarmee ze daarna alleen huilend in bed ging liggen.
Briljant! Zo ontwapenend!

Chantal
Afrika Paprika
pi_30079078
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Lieske zit er niet bij, maar àls ze erbij zou zitten dan was dat idd haar reactie geweest. Of dat ze door verkrachtingen teveel vet kwijt zou raken en dat ze al een laag vetpercentage heeft en dat is dan heel erg arelaxtomundo.
Als zij een laag vetpercentage heeft dan ben ik de mannelijke olijfje
quote:
Het wordt alleen maar deprimerender
pi_30079118
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:09 schreef Riesico. het volgende:
oooh ooh mijn hemel ,, Waar haalt ze het vandaan
Dat zei ze niet hoor Lieske zit in het bubbelbad met Rikkert (maar het geluid is van de mensen binnen )
pi_30079125
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:10 schreef Isabeau het volgende:
IK heb trouwens heel erg moeite met de namen Linda en Ingrid. Een Ingrid heeft in mijn wazige hersenpan gewoon rode krullen en een Linda is blond. Linda's zijn gewoon blond en mooi. Maar hier is de Ingrid blond en is de Linda een rode krullenbol
Linda's zijn inderdaad mooi (eentje althans), maar lang niet altijd blond. Gelukkig niet

Ik heb nu eindelijk alle namen in mijn kop zitten. Tot de volgende er weer bij komt Ed ofzo
pi_30079162
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef Isabeau het volgende:
Dat zei ze niet hoor Lieske zit in het bubbelbad met Rikkert (maar het geluid is van de mensen binnen )
Het bubbelbad was hier ook niet best qua geluid. Maar om nou 3 shots van dezelfde personen te nemen...
pi_30079173
Dat verhaal van Dido heb ik nu ook al twee keer gehoord (dat ze plots thuis kwam en dat haar bed omringt was met waxinelichtjes en massageolie en lingerie van iemand anders).
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:13:37 #214
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_30079183
Dido en Chantal zijn echt mijn favorieten.

Triest verhaal ook weer van Dido...
Afrika Paprika
pi_30079203
Ingrid heeft een D&G geïnspireerd doekje op haar hoofd.

pi_30079213
Chantal vind ik ook steeds meer een leuke 'meid'
pi_30079241
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Dat verhaal van Dido heb ik nu ook al twee keer gehoord (dat ze plots thuis kwam en dat haar bed omringt was met waxinelichtjes en massageolie en lingerie van iemand anders).
Wie zien denk ik teveel De meeste verhalen heb je nu idd al gehoord. Het verhaal van Linda tegen Rob ook al ("Ik heb tijdens de intake-gesprekken allemaal dingen gezegd die niet klopten, dat niemand me kon boeien, etc.")
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:16:14 #218
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_30079288
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef schatje het volgende:

Afrika Paprika
pi_30079315
Mag ik Joost afschieten?
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:17:13 #220
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30079330
arelaxtomundo.

pi_30079349
dido is zo mooi! wow en das mijn bijdrage
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_30079427
Dido's zielige verhaal:

4 jaar een relatie (laatste jaar bij zijn ouders ingewoond), samen een huis gekocht en spullen uitgezocht, hij had al eens aangegeven dat hij niet wist wat hij moest en of hij wel verder wilde, Dido heeft toen aangegeven dat hij eerst maar een week moest nadenken en is zij bij een vriendin gaan slapen. In die week is ze even naar hun huis gegaan om iets op te halen en toen trof ze dus al die spullen aan (die waxinelichtjes, massageolie en lingerie van een andere vrouw). Dat bleek een gemeenschappelijke vriendin te zijn waarvan zij al het vermoeden had dat er meer was. Bleek ook al eerder iets geweest te zijn tussen die twee. Dido heel lief: "Ik hoop wel dat het goed met hem gaat, ik gun hem het allerbeste en ik hoop dat het goed gaat met hem en dat meisje". Dat is wel heel lief zeg
pi_30079433
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef Timmai het volgende:
Mag ik Joost afschieten?
Hier vang!
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:20:51 #224
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30079472
Volgt iemand de jacuzzi stream? Beetje moeilijk te volgen door de "bubbel geluiden", maar ja het gaat natuurlijk weer over het studentenleven wat zo relaxtomundo is!
Disputen, Jaarclubje zus en zo.... blalalabb buble buble !
pi_30079509
wat is Menno toch stil...
pi_30079527
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:15 schreef eborn het volgende:

[..]

Wie zien denk ik teveel De meeste verhalen heb je nu idd al gehoord. Het verhaal van Linda tegen Rob ook al ("Ik heb tijdens de intake-gesprekken allemaal dingen gezegd die niet klopten, dat niemand me kon boeien, etc.")
ze zitten natuurlijk niet steeds tegen dezelfde aan te lullen, maar wij zien wel al die gesprekken met verschillende mensen.
ze vallen vaak alleen voor ons in herhaling, maar niet voor een ieder daar.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30079562
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef BBscanner het volgende:
Volgt iemand de jacuzzi stream? Beetje moeilijk te volgen door de "bubbel geluiden", maar ja het gaat natuurlijk weer over het studentenleven wat zo relaxtomundo is!
Ik vind die bubbelgeluiden héél erg vervelend en storend. En ik word sowieso al moe van Lieske, sorry.
pi_30079589
Hebben Rikkert en Lieske wel al wat alcohol in hun lijf?
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:23:48 #229
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_30079612
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef Tamaartje het volgende:
wat is Menno toch stil...
Menno berekent zijn kansen bij Ingrid / Dido
pi_30079632
Lieske en Rikkert moeten een standje lager
pi_30079634
wahaha! ze moeten de bubbels lager zetten!
pi_30079636
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef BBscanner het volgende:
Gelukkig maar dat Lieske geen kinderen wil
Wee wee, pers pers en dan niet blèr blèr, maar "tof, ueber relaxtomundo, mega hulde, mam! toffe geboorte, puik geregeld! hoedje, hoor!"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30079641
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef Isabeau het volgende:

Ik vind die bubbelgeluiden héél erg vervelend en storend. En ik word sowieso al moe van Lieske, sorry.
Leest BB mee Een stem vraagt of de Jacuzzi een standje lager mag
pi_30079694
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef milagro het volgende:
Gelukkig maar dat Lieske geen kinderen wil
Wee wee, pers pers en dan niet blèr blèr, maar "tof, ueber relaxtomundo, mega hulde, mam! toffe geboorte, puik geregeld! hoedje, hoor!"
"Ik wil best bevallen, maar ik heb wel een te laag vetpercentage"

Pffffffffff

"Ik was zo intens dronken". Mens, donder op met je intens!

Volgens mij gaan al haar vrienden enorm op haar stemmen, die zijn blij als ze nog een paar maanden weg blijft
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:26:47 #235
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30079705
Hahaha ; BB; willen de bewoners in de Jaccuzzi deze een standje lager zetten, denk dat ze meelezen dat je het niet kan horen door de bubbels. Maarja; Loeske is weer eens dronken geweest en heeft een steeg ondergekotst Rikkert; hebben jullie een vaste steeg om in te kotsten??
Lieske; ja ik was toen zo intens dronken.
pi_30079739
Lieske:

"...ja dat is zeg maar (?) en dat ligt aan de Hoge de Aa en dat is zeg maar heel mooi ligt aan de gracht in Groningen en dan heb je een ingang en dan heb je een steegje en ..hebben we een huisshirtje ik kom daar heel veel en als ik dan dronken ben dan bel ik daar aan en ik haalde de deur niet meer en ik was zo intens dronkem en toen had ik maar ik weet ook niet meer waarom en toen had ik bedacht dat ik naar Michiels kamer moest komen en toen en toen toen was ik...toen had ik kennelijk met hem getongd en het allergroftse was dat hij dacht dat hij met een ander meisje gezoend had en dat was so fucking slecht"

(om Lieske d'r niveau van praten een beetje aan te geven....zo letterlijk mogelijk getypt)
pi_30079748
Menno is dus best wel een player
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:28:13 #238
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_30079770
Nathalie er ook bij.... daar gaat de studentenseks van Rikkert en Lieske......
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_30079778
Ralph installeert zich ook in de jacuzi en even later volgt ook... Nathalie
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:28:27 #240
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30079779
Intens rammend kaal; betekend in de vocabulaire van onze rikkert; heel erg dronken!!!
pi_30079781
intens nog wel
pi_30079803
Die Rikkert en Lieske passen wel bij elkaar, allebei super irritante betwetertjes!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:29:10 #243
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30079809
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef schatje het volgende:

Ja, die had ze tijdens 'de audities' ook al op

Ik tune net in, wie zitten er in het bubbelbad? Lieske, Rikkert, Nathalie stapt er net bij, wie zit er in de hoek?

edit: oh Ralph, ik las het al
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:29:26 #244
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_30079820
Ik vind Menno ook best wel arrogant. Eerst al zo'n verhaal over hoe alle tienermeisjes verliefd op hem waren als gymleraar. Nu weer dat zijn beste vriendinnen ook vaak verliefd op hem worden. Beetje jammer...
Afrika Paprika
pi_30079834
Was Rikkert nu van mening dat je nooit beste vrienden kunt zijn als je nooit getongd hebt??
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:29:50 #246
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_30079836
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:28 schreef mrcool het volgende:
Die Rikkert en Lieske passen wel bij elkaar, allebei super irritante betwetertjes!
daarom matchen ze zow goed man........
lekker op zn studentjes
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_30079837
Uhoh, Nathalie begint weer over al d'r vriendjes
pi_30079859
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Was Rikkert nu van mening dat je nooit beste vrienden kunt zijn als je nooit getongd hebt??
Nee, volgens mij dat vrouwen en mannen nooit vrienden kunnen zijn zonder dat er seks bij komt kijken (het bekende cliche).
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:30:36 #249
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30079863
Ik mis een camera en 4 huisbewoners trouwens
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30079870
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Menno ook best wel arrogant. Eerst al zo'n verhaal over hoe alle tienermeisjes verliefd op hem waren als gymleraar. Nu weer dat zijn beste vriendinnen ook vaak verliefd op hem worden. Beetje jammer...
Het komt idd best arrogant over maar sjees.. je zal maar zo'n gymleraar hebben
Ik begrijp gewoon wel dat veel meisjes hem leuk vinden..
Hij zegt wel gewoon de waarheid toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')