Oe oe oe, ik weet hoe het verder gaat:quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:04 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie voelde het aan, er volgt een wazig verhaal (oa over verkrachting)...
Chantal is leuk. Ze is ook wel een van mijn favorieten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:01 schreef LuQas het volgende:
Wat een enorm komisch verhaal van Chantal
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:06 schreef eborn het volgende:
Oe oe oe, ik weet hoe het verder gaat:
Lieske: "Ik ben zoooooooooo bang voor verkrachtingen he! Dat is gewoon super a-relaxed!"
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:06 schreef eborn het volgende:
[..]
Oe oe oe, ik weet hoe het verder gaat:
Lieske: "Ik ben zoooooooooo bang voor verkrachtingen he! Dat is gewoon super a-relaxed!"
Briljant! Zo ontwapenend!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Chantal had trouwens op haar 22ste nog stiekem een spijkerbroek van haar vertrekkende ex achter gehouden waarmee ze daarna alleen huilend in bed ging liggen.
Als zij een laag vetpercentage heeft dan ben ik de mannelijke olijfjequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:08 schreef Isabeau het volgende:Lieske zit er niet bij, maar àls ze erbij zou zitten dan was dat idd haar reactie geweest. Of dat ze door verkrachtingen teveel vet kwijt zou raken en dat ze al een laag vetpercentage heeft en dat is dan heel erg arelaxtomundo.
Het wordt alleen maar deprimerenderquote:Chantal had trouwens op haar 22ste nog stiekem een spijkerbroek van haar vertrekkende ex achter gehouden waarmee ze daarna alleen huilend in bed ging liggen.
Dat zei ze niet hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:09 schreef Riesico. het volgende:
oooh ooh mijn hemel ,, Waar haalt ze het vandaan
Linda's zijn inderdaad mooi (eentje althans), maar lang niet altijd blond. Gelukkig nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:10 schreef Isabeau het volgende:
IK heb trouwens heel erg moeite met de namen Linda en Ingrid. Een Ingrid heeft in mijn wazige hersenpan gewoon rode krullen en een Linda is blond. Linda's zijn gewoon blond en mooi. Maar hier is de Ingrid blond en is de Linda een rode krullenbol
Het bubbelbad was hier ook niet best qua geluid. Maar om nou 3 shots van dezelfde personen te nemen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef Isabeau het volgende:
Dat zei ze niet hoorLieske zit in het bubbelbad met Rikkert (maar het geluid is van de mensen binnen
)
Wie zien denk ik teveelquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Dat verhaal van Dido heb ik nu ook al twee keer gehoord (dat ze plots thuis kwam en dat haar bed omringt was met waxinelichtjes en massageolie en lingerie van iemand anders).
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef schatje het volgende:
Ingrid heeft een D&G geïnspireerd doekje op haar hoofd.
![]()
![]()
Hier vang!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef Timmai het volgende:
Mag ik Joost afschieten?
ze zitten natuurlijk niet steeds tegen dezelfde aan te lullen, maar wij zien wel al die gesprekken met verschillende mensen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Wie zien denk ik teveelDe meeste verhalen heb je nu idd al gehoord. Het verhaal van Linda tegen Rob ook al ("Ik heb tijdens de intake-gesprekken allemaal dingen gezegd die niet klopten, dat niemand me kon boeien, etc.")
Ik vind die bubbelgeluiden héél erg vervelend en storend. En ik word sowieso al moe van Lieske, sorry.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef BBscanner het volgende:
Volgt iemand de jacuzzi stream? Beetje moeilijk te volgen door de "bubbel geluiden", maar ja het gaat natuurlijk weer over het studentenleven wat zo relaxtomundo is!
Disputen, Jaarclubje zus en zo.... blalalabb buble buble !![]()
Menno berekent zijn kansen bij Ingrid / Didoquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef Tamaartje het volgende:
wat is Menno toch stil...
Gelukkig maar dat Lieske geen kinderen wilquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef BBscanner het volgende:
Volgt iemand de jacuzzi stream? Beetje moeilijk te volgen door de "bubbel geluiden", maar ja het gaat natuurlijk weer over het studentenleven wat zo relaxtomundo is!
Disputen, Jaarclubje zus en zo.... blalalabb buble buble !![]()
Leest BB meequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die bubbelgeluiden héél erg vervelend en storend. En ik word sowieso al moe van Lieske, sorry.
"Ik wil best bevallen, maar ik heb wel een te laag vetpercentage"quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef milagro het volgende:
Gelukkig maar dat Lieske geen kinderen wil
Wee wee, pers pers en dan niet blèr blèr, maar "tof, ueber relaxtomundo, mega hulde, mam! toffe geboorte, puik geregeld! hoedje, hoor!"
Ja, die had ze tijdens 'de audities' ook al opquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef schatje het volgende:
Ingrid heeft een D&G geïnspireerd doekje op haar hoofd.
![]()
![]()
daarom matchen ze zow goed man........quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:28 schreef mrcool het volgende:
Die Rikkert en Lieske passen wel bij elkaar, allebei super irritante betwetertjes!
Nee, volgens mij dat vrouwen en mannen nooit vrienden kunnen zijn zonder dat er seks bij komt kijken (het bekende cliche).quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Was Rikkert nu van mening dat je nooit beste vrienden kunt zijn als je nooit getongd hebt??
Het komt idd best arrogant over maar sjees.. je zal maar zo'n gymleraar hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Menno ook best wel arrogant. Eerst al zo'n verhaal over hoe alle tienermeisjes verliefd op hem waren als gymleraar. Nu weer dat zijn beste vriendinnen ook vaak verliefd op hem worden. Beetje jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |