heel fijn als er één bij zitquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef eborn het volgende:
Uhoh, Nathalie begint weer over al d'r vriendjes
Geen idee, ik ken 'm nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef Tamaartje het volgende:
Hij zegt wel gewoon de waarheid toch?
Nee, daarvoor zei Ralph of Rikkert ook dat je alleen beste vrienden kon zijn als je minstens 1x had getongd (hij had het vast niet over mannelijke vrienden van zichzelf).quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef eborn het volgende:
Nee, volgens mij dat vrouwen en mannen nooit vrienden kunnen zijn zonder dat er seks bij komt kijken (het bekende cliche).
En de huidige thuis inmiddels de bankkussen op heeft gevroten en aan de poten is begonnen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:31 schreef milagro het volgende:
heel fijn als er één bij zit
die zit daar echt op te wachten
Oh sorry, heb ik dat gemistquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef Isabeau het volgende:
Nee, daarvoor zei Ralph of Rikkert ook dat je alleen beste vrienden kon zijn als je minstens 1x had getongd (hij had het vast niet over mannelijke vrienden van zichzelf).
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef eborn het volgende:
[..]
En de huidige thuis inmiddels de bankkussen op heeft gevroten en aan de poten is begonnen...
Nee helaasquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:32 schreef eborn het volgende:
En de huidige thuis inmiddels de bankkussen op heeft gevroten en aan de poten is begonnen...
Nooit doen bij Big Brotherquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:33 schreef Tamaartje het volgende:
Maar ik neem aan dat die de waarheid spreekt..
Zal altijd iets meer overdreven zijn..quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:35 schreef eborn het volgende:
[..]
Nooit doen bij Big Brother
Maar ok, we geven hem 't voordeel van de twijfel!
Ach, dan hoort 'ie het de volgende dag op z'n werk wel (afhankelijk van de collega's wat aangediktquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:34 schreef Isabeau het volgende:uh-huh ik vrees van wel, als ie slim is kijkt ie géén streams
Precies!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:36 schreef Tamaartje het volgende:
Zal altijd iets meer overdreven zijn..
Maar goed.. onderwerp gesloten![]()
Trustequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga er maar weer eens vandoor..
Fijne avond/nacht nog verder en tot morgen aan het einde van de middag weer ergens
stream 1 doet ut bij mij al een poos niet meerquote:
Dag Tamaartje! Tot morgenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef Tamaartje het volgende:
Fijne avond/nacht nog verder en tot morgen aan het einde van de middag weer ergens
Doegquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef Tamaartje het volgende:
Tinky Winky..... Dipsy..... Laa-Laa..... ..... Po.....quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef milagro het volgende:
Joost in het bos alleen
Ik zat te wachten op de kabouters met hun puntmutsen!
inderdaad, hij zei "beenspier" he? hihiquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef Isabeau het volgende:
Rob "Ik ga echt m'n beenspier voelen hoor"
hapquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef Tetraktys het volgende:
Hey, heeft die Rob iets aan zn been ofzo? hij zit een beetje te zeuren dat het rechts meer pijn doet
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef Tetraktys het volgende:
Hey, heeft die Rob iets aan zn been ofzo? hij zit een beetje te zeuren dat het rechts meer pijn doet
Ja, hij heeft namelijk geen been, of één been, wat je wiltquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef Tetraktys het volgende:
tiswaquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:46 schreef Isabeau het volgende:
De moeder van Linda en de zoon van Rob zijn alletwee op 3 oktober jarig.
serieus?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, hij heeft namelijk geen been, of één been, wat je wilt
gaan die streams plat omdat te veel mensen natuurlijk gaan inloggen.........quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ff tussendoor maar ik las net op de site van Talpa/BB dat de aankomende liveuitzending donderdag na de reguliere uitzending nog een half uur doorgaat op de streams
da's ook toevallig! mijn vader niet!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:46 schreef Isabeau het volgende:
De moeder van Linda en de zoon van Rob zijn alletwee op 3 oktober jarig.
Hij heeft 4 benen! Een Douchebeen, een Sportbeen en een Fopspeen uh beenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:48 schreef Tetraktys het volgende:
[..]
serieus?
en hoe is hij daaraan gekomen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |