Ja, precies, geef mij liever een 'Fat Boy'quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:52 schreef Puckzzz het volgende:
OW!! For God's Sake!! Hou op over die kutpink!!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
de werkloze SP-stemmende krakende lamlul die hij is
ik moet echt lachen om die Joost.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:54 schreef Tamaartje het volgende:
hahahaha die Joost
Ralph zegt: Heerlijk die zon, kan me niet warm genoeg zijn..
Nathalie zegt: Ja jij kan daar heel goed tegen he..?
Joost: Joh, hoe weet jij dat?![]()
![]()
Nee je ziet het verkeert Rob lult uit zijn nek!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:54 schreef Falco het volgende:
Roel lult een beetje uit zijn nek weer. Prachtig dit!
een beetje boel, maar ja, het is een religie, hè, fanatiek blowenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:54 schreef Falco het volgende:
Roel lult een beetje uit zijn nek weer. Prachtig dit!
hahahaha dat heb ik gemistquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik moet echt lachen om die Joost.
net bij het brood eten "Jongens, even allemaal bij elkaar komen, jullie 2 ook, even van die fiets af, we gaan trivianten "
Ze lullen alletwee uit hun nekquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee je ziet het verkeert Rob lult uit zijn nek!!
Oooh, Joost is de Mol!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik moet echt lachen om die Joost.
net bij het brood eten "Jongens, even allemaal bij elkaar komen, jullie 2 ook, even van die fiets af, we gaan trivianten "
Zeker weten, dat gaat vroeg of laat mis!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:59 schreef Tamaartje het volgende:
Volgens mij komt er echt nog een keer een vette ruzie tussen Roel en Rob
Nee krijgt hij niet, waarom denk je dat Roel zo fel discusseertquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Whoohoo, beide net zo eigenwijs... en maar zagen.
En maar stug volhouden. Maar wat ik me dan afvraag is krijgt hij zijn skunk ook in het BB huis?
Vast niet, dus zo nodig zal hij het niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |