Yep, bezwaar tegen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:45 schreef PieterCK het volgende:
Sorry, no can do
Hhm moet gewoon aanbellen en zien wat de deur open doet voor mij?
Game on
Hhm stel als je nu heul lelijk bent of zo..quote:
Dat geldt voor mij ook..quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm stel als je nu heul lelijk bent of zo..
is het weer zo van:
Hoi Ik ben Pieter
Doei, je bent heul lelijk.....
Hey ik val nooit tegenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook..
Hey, jij bent dus Pieter?
Nou tot ziens he...
Ik ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hey ik val nooit tegen![]()
Maar je hebt wel een punt
goed weet alleen nog niet wanneer ik met mijn dvd's langs kan komen maar goed...
Kom voor jou maak ik 1 avond tijd hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Jij moet klussen, dus ik weet t ook niet![]()
* Misstique is flatteredquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kom voor jou maak ik 1 avond tijd hoor
en je kan niet 24 uur per dag klussen en soms wat rust hebben he
Hahaha keequote:
* Misstique zet op boodschappenlijstje: 1 krat Alfaquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha kee
ow ja lust het liefst Amstel of Alfa bier dan
Kijk, lust jij dat ook of zo??quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique zet op boodschappenlijstje: 1 krat Alfa
Drink t zelf niet, maar heb meer vrienden die bier lusten, komt wel opquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:08 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kijk, lust jij dat ook of zo??
Anders zo'n klein (half) kratje doen want in 1 nacht 1 krat Alfa opdrinken wordt wat veel voor PieterCK
haha kee..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Drink t zelf niet, maar heb meer vrienden die bier lusten, komt wel op![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:12 schreef PieterCK het volgende:
@Ladyxima: Laat ons ook ff dollen ja![]()
wijn, champagne, mixjesquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha kee..
wat drink jij dan?
@Ladyxima: Laat ons ook ff dollen ja![]()
Kee, ach heeft ieder zijn eigne deel want wijn en bier moetje niet mengenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
wijn, champagne, mixjes
@Ladyxima: wat PieterCK zegt
haha ervaring mee??quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:15 schreef Ladyxima het volgende:
whehehe
fok-dates lunnen best cool zijn ja![]()
Komt helemaal goedquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:16 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kee, ach heeft ieder zijn eigne deel want wijn en bier moetje niet mengen
Paar toastjes erbij en wat knabbelnootjes..
hebbie wel beetje grote tv??
*PieterCK checked ff fotoboek:quote:
*PieterCK zet op zijn lijstje: 37" plasma meenemen..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Komt helemaal goed![]()
Euhm... neuh...
Normale grootte, ouwe bakquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:19 schreef PieterCK het volgende:
[..]
*PieterCK zet op zijn lijstje: 37" plasma meenemen..
hoegroot is jou tv dan
maar wel zo'n 80 cm ongeveer???quote:
Kheb m nooit gemeten, jij wel?quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:18 schreef PieterCK het volgende:
*PieterCK checked ff fotoboek:
hhm met Gutt zeker of andere jongen die erg wanhopig was??
Verkocht die dingen, dus weet wel wat ik heb gekocht he zelfquote:
Euhm.. nope niet echt..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Verkocht die dingen, dus weet wel wat ik heb gekocht he zelf
T is een 81 cm tv..
En wel beetje goed DVD surround geluid bij jou thuis??
Damn, kun je geen oppas voor je kat regelen...quote:
M'n arme kitten is al zo vaak alleen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:27 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Damn, kun je geen oppas voor je kat regelen...
dan kom je bij mij kijken....
*PieterCK schrijft op zijn boodschappenlijstje: gehele DVD set meenemen met kabels..quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
M'n arme kitten is al zo vaak alleen...
Je zult je gewoon moeten behelpen hoor![]()
Hahahaha, die mag je ook wel "per ongeluk" vergeten danquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
*PieterCK schrijft op zijn boodschappenlijstje: gehele DVD set meenemen met kabels..
Problem solved![]()
haha laat niet een paar duizend euro achter bij je, sorry (K)quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hahahaha, die mag je ook wel "per ongeluk" vergeten dan![]()
Was je alweer vergeten dat ik dat zwaard had?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha laat niet een paar duizend euro achter bij je, sorry (K)
Verder ben je wel lief, maar ik neem alles wel mee hoor
Was je alweer vergeten dat ik ook een zwaard hebquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Was je alweer vergeten dat ik dat zwaard had?![]()
Nee hoor, maar ben toch sterker en snellerquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Was je alweer vergeten dat ik ook een zwaard heb
*PieterCK laat toch maar zijn spullen thuis en kijkt met de set van Missquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ben toch sterker en sneller![]()
Heel verstandigquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:39 schreef PieterCK het volgende:
[..]
*PieterCK laat toch maar zijn spullen thuis en kijkt met de set van Miss
Hahaha keequote:
Mijn huis is ook zonder gps niet moeilijk te vindenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha keemaar ik heb gps dus vind je huisje wel btw....
maar goed heb er nu al zin in
Okayquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mijn huis is ook zonder gps niet moeilijk te vinden![]()
hahaha heel goed!![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:46 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Okay
heb jij er ook zinin of niet![]()
haha kee, duidelijk..quote:
Sinds 2 wekenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha kee, duidelijk..
maar hoelang ben jij single dan/ scharrelloos??
ooooooooooooooow valt nog welmee danquote:
Klopt, maar viel me ff zwaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
ooooooooooooooow valt nog welmee dan
Mooi zo, gelukkigquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, maar viel me ff zwaar
Gaat nu al weer veel beter![]()
Yep, maar zoals ik zei, gaat beterquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mooi zo, gelukkig
ach in het begin is het altijd zo moeilijk.....
Kijk er moet idd een stijgende lijn inzitten....quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yep, maar zoals ik zei, gaat beter![]()
Rust nemen ben ik nooit zo goed in...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:59 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kijk er moet idd een stijgende lijn inzitten....
en nu gewoon ff rust nemen en tijd voor jezelf
Tijd voor jezelf, leven op rijtje te krijgen etc etc..quote:Op maandag 29 augustus 2005 17:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Rust nemen ben ik nooit zo goed in...![]()
Leven heb ik wel op een rijtje hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tijd voor jezelf, leven op rijtje te krijgen etc etc..
mogguh missquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Leven heb ik wel op een rijtje hoor
en tijd voor mezelf neem ik genoeg![]()
Hey goodmorning Pieterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
mogguh miss
Heb je je tv nog opgemeten gisteravond haha
Hhhm keequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey goodmorning Pieter![]()
Hahaha, nee, heb niks opgemeten
Prima geslapenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm keeblijft dat ook een verrassing
Jij nog goed geslapen vannacht
Jah ging wel, bij mijn oude baas een biertje op van 10% die hakte er lekker in..quote:
Je bent al een beetje in vakantie modus, begrijp ik?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:34 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jah ging wel, bij mijn oude baas een biertje op van 10% die hakte er lekker in..
later nog 1 op van gewoon 5% dus dat ging beter..
en nog 2 dagen werken
Duh tuurlijk ff 3,5 weken niet naar kantoor toequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent al een beetje in vakantie modus, begrijp ik?![]()
Jajaja nou weet ik t welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Duh tuurlijk ff 3,5 weken niet naar kantoor toe
Want wanneer heb jij weer vakantie??
Ik ben met Sint-Maarten niet thuisquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jajaja nou weet ik t wel
Euhm.. ergens volgend jaar pas weer![]()
Goh, leuk voor jequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:43 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ben met Sint-Maarten niet thuisdan ben ik alweer een lang weekeinde weg (mini-vakantie
)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah heel goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goh, leuk voor je![]()
* krijgt de indruk dat PieterCK haar jaloers probeert te maken
Ik ben altijd liefquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah heel goed
maar je bent wel lief hoor![]()
Hhhhm nou met zwaarden erbij, ik weet het niet zo.quote:
Ik ben altijd lief voor mezelf bedoel ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhhm nou met zwaarden erbij, ik weet het niet zo.
Hoest met je kitten heeft die nog lekker geslapen?
Ooow je denkt heel *kuch* sociaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief voor mezelf bedoel ik![]()
Die slaapt altijd goed, maar niet zo lang
Vind dat ik nog best lief tegen je ben, kan namelijk een enorme bitch zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ooow je denkt heel *kuch* sociaal
hopelijk ben je ook wel lief tegen mij dan![]()
Hhm okayquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vind dat ik nog best lief tegen je ben, kan namelijk een enorme bitch zijn![]()
Nog wel ja..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:32 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm okay![]()
vind jou ook lief..
Zo net gebak op
We hebben nog gebak overquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nog wel ja..![]()
Heb ook wel zin in iets lekkers![]()
Nee, kom maar brengen naar Amersfoortquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
We hebben nog gebak overen ik moet er 3 op eten omdat mijn directe collega's er niet zijn..
Kom maar halen in Amsterdam
En wil naar buiten met dit mooie weer
haha oow dat is ff de A1 afrijdenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, kom maar brengen naar Amersfoort![]()
Me too![]()
Yep, ben redelijk in de buurt vandaagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha oow dat is ff de A1 afrijden
*PieterCK checked de ANWB site of er file staat
tot hoelaat moet jj vandaag
uurtje vroegerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yep, ben redelijk in de buurt vandaag![]()
Tot 17.30 ongeveer, jij?
Waarschijnlijk begin jij ook wel wat eerder dan ik, ben niet zo'n ochtendmensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:07 schreef PieterCK het volgende:
[..]
uurtje vroeger
moet nog ff afspraak voor mijn auto gaan maken en langs de prenatal een geboortebeertje gaan regelen
Nope ben oom geworden..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarschijnlijk begin jij ook wel wat eerder dan ik, ben niet zo'n ochtendmens![]()
Je wordt binnenkort vader?
Okay, congrats!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:16 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nope ben oom geworden..
hhm rium 3,5 jaar single en dan pa worden knap haha..
Ik begin meestal rond 8 uur in den ochtend
HHhhhm nog nooit aan one-night stands gedaan eigenlijk.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Okay, congrats!
Single zijn hoeft niet te betekenen dat je geen sex hebt, toch?
Ik een uurtje later dus![]()
Wacht ff, jij hebt gedurende je 3,5 jaar singleschap helemaal geen sex gehad?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
HHhhhm nog nooit aan one-night stands gedaan eigenlijk.....
vandaar, maar heb ook niet het woord sex nog neergezet toch???
Sjow, ik begrijp dat jij was geslaagd voor je nederlands begrijpend lezen op school....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wacht ff, jij hebt gedurende je 3,5 jaar singleschap helemaal geen sex gehad?
Flauwquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Sjow, ik begrijp dat jij was geslaagd voor je nederlands begrijpend lezen op school....
Ga jij vanavond nog veel doen?
Na sporten wel eerst douchen he anders morgen spierpijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
FlauwKomt gewoon je gewoon niet vaak tegen bij een man van jouw leeftijd..
Sporten en daarna waarschijnlijk bankhangen![]()
Ben een geoefend sporter, dus niks geen spierpijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Na sporten wel eerst douchen he anders morgen spierpijn![]()
hhhm kee ik vind het altijd wel ff lekker erna douchen, warme benen dan lange broek aan en rustig laten afkoelen....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben een geoefend sporter, dus niks geen spierpijn![]()
Duhhh, douchen doe ik ook wel hoor, ga niet zitten stinken op de bankquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhhm kee ik vind het altijd wel ff lekker erna douchen, warme benen dan lange broek aan en rustig laten afkoelen....
weet alleen niet of er veel op tv is vanvaond
Jup true daarom kijk ik heel weinig teevee nog maar..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Duhhh, douchen doe ik ook wel hoor, ga niet zitten stinken op de bank![]()
Ik kijk zowiezo weinig tv, steeds meer zenders en steeds meer bagger![]()
Preciesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jup true daarom kijk ik heel weinig teevee nog maar..
Liever een deeveedeetje
Dit prive topic?? neeh iedereen mag en kan meedoenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies![]()
BTW: dit is echt een privé topic aan t worden, of niet?
Alleen t boeit verder gewoon helemaal niemand hahahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dit prive topic?? neeh iedereen mag en kan meedoen
maar ik weet nog zo weinig over je
Vroeg laatst om leeftijd en fotoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alleen t boeit verder gewoon helemaal niemand hahaha
Je bent volledig vrij om me van alles te vragen hoor![]()
Die ga ik zowiezo niet posten op fokquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:58 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vroeg laatst om leeftijd en foto
Waar post je dat wel danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die ga ik zowiezo niet posten op fok
Try again![]()
Nergens openbaar, ben op MSN nog wel s over te halenquote:
*PieterCK checked profiel en ziet een msn adres staan..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nergens openbaar, ben op MSN nog wel s over te halen![]()
Dan kunnen ze beter voor een prive-chatbox gaan...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:17 schreef Godlike02 het volgende:
Wel leuk zo een twee gesprek!
Kut ik ben nummer 3![]()
Zo ben ik nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:22 schreef PieterCK het volgende:
[..]
*PieterCK checked profiel en ziet een msn adres staan..
Godt je kan d'r toevoegen
ow ja hoi godt
Hoi hoi!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:26 schreef Misstique het volgende:
Hey er komen toch nog andere mensen op dit topic af![]()
Hello everyone![]()
Maar ze is single en ook achter in de 20 of begin 30 volgens mij...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo ben ik niet![]()
En Oi Pieter alles goed met je?![]()
Ja mag niet klagen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar ze is single en ook achter in de 20 of begin 30 volgens mij...
hiero goed met jou
Maar deze is single en scharrelloos en echt heel aardig hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja mag niet klagen!
al is de zomer bijna om![]()
En als ik achter elke vrouw aan moet in de 20 die single is dan ben ik wel ff bezig niet?
Dus dat is niet mijn taktiek!
Ze komen maar achter mij aan![]()
Hoe lang en waarheen en met wie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar deze is single en scharrelloos en echt heel aardig hoor
Ze is echt wel lief![]()
Voor mij begint de vakantie op de 1e![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar deze is single en scharrelloos en echt heel aardig hoor
Ze is echt wel lief![]()
Haiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:38 schreef PhaE het volgende:
Eeeyyyy!
Kdenk al, wat is het rustig in het [Singles] topic..
Dus hier is iedereen
Hoiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai![]()
Klopt, dit is het verkapte nieuwe singlestopic![]()
nee singles gaat lekker over singlesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:39 schreef PhaE het volgende:
Kzit dit topic door te lezen..
Maaruh, weinig geils te vinden
Of snap ik de strekking gewoon niet?
Point takenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nee singles gaat lekker over singles![]()
Pieter wil okm een beetje indruk maken met zijn GPS speeltje, en zijn 81cm tvquote:
I Am not worthyquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Pieter wil okm een beetje indruk maken met zijn GPS speeltje, en zijn 81cm tv![]()
En dat ie voor duizenden euros een surround set heeft gekocht![]()
Beat mijn 42" schermpje maar ff kerel![]()
Ja ik las het jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Pieter wil okm een beetje indruk maken met zijn GPS speeltje, en zijn 81cm tv![]()
En dat ie voor duizenden euros een surround set heeft gekocht![]()
Beat mijn 42" schermpje maar ff kerel![]()
Eehm hele tijd, alleenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe lang en waarheen en met wie?
Prima weekend gehad, alleen te kortquote:
Ik mis de waarheen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:43 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Eehm hele tijd, alleen
Dit is niet het singles topic, dat zit soms op een heel laag niveau![]()
Hier is het gewoon gezellig, maar wel veel mensen in 1 keer hiero
Maar Miss![]()
Heel lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Prima weekend gehad, alleen te kort![]()
Jij?
Gebeurt wel vaker op een forum met 1000-en gebruikers, heb ik me ooit laten vertellenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:43 schreef PieterCK het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:43 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar Miss![]()
Het was een groeps verhuizingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
Wordt idd ineens heel druk hier, gezellig!![]()
Druk = goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heel lekker
Wel lekker lang alleen ook veel te druk
Ja dat wel maar niet hiero, hier was het rustig..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:46 schreef PhaE het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker op een forum met 1000-en gebruikers, heb ik me ooit laten vertellen
Ik hoop maar dat je "lurken" bedoeltquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het was een groeps verhuizing
Phea liep allene te lruken hier.
Hij melde dat ergens anders dus ik dacht laat ik ff mee kletsen
Daar wcaht ik ook zeker niet opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Druk = goed![]()
Beter dan wachten tot je weer aan t werk of de studie mag![]()
* PhaE bladert een paar geilheidstopics terug..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja dat wel maar niet hiero, hier was het rustig..
Maar Miss have fun met de jongens dan tot ooit of nooit
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar Miss have fun met de jongens dan tot ooit of nooit
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:49 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je "lurken" bedoelt
Hij wil je voorzichzelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het wordt druk en je gaat meteen weg?
Pfff.. ik word al moe na 9 uurquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar wcaht ik ook zeker niet op
Maar wel twee dagen van 14 uur gewerkt maar dat doe ik voor de lol en om een vriendin te helpen
Nee joh, Pieter is best wel sociaal, toch P?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hij wil je voorzichzelf![]()
En zet je nu voor de keus, ga met me mee op msn![]()
Nope ze heeft mijn msn nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hij wil je voorzichzelf![]()
En zet je nu voor de keus, ga met me mee op msn![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
--edit--
--edit--
Nee, die was te makkelijk
Wat voor een bedrijf uit het stenen tijdperk heeft dat niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee joh, Pieter is best wel sociaal, toch P?![]()
Kheb geen MSN op m'n werk trouwens, dus als dat de bedoeling is, heeft ie pech
Wat voor werk heb je dat je dat allemaal kan zien?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:15 schreef razorfish69 het volgende:
Middag!
* Razorfish69 heeft geen zin om te werken en geniet stiekem van de dames buiten in luchtige kleding
Heeeeeyyyyyy skatjuhquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:15 schreef razorfish69 het volgende:
Middag!
* Razorfish69 heeft geen zin om te werken en geniet stiekem van de dames buiten in luchtige kleding
Doe je goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:15 schreef razorfish69 het volgende:
Middag!
is afgesloten, wegens misbruik...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat voor een bedrijf uit het stenen tijdperk heeft dat niet?
Wat heb jij gedaan jongedame!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
is afgesloten, wegens misbruik...![]()
It wasn't me, m'n collega's waren stoutquote:
Hallo!quote:
Dito!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:21 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Werk is saai vandaag... Razorfish69 heeft zin in hele andere dingen...
quote:
Half 7? Wat zijn dat voor belachelijke tijden? Dan hoor je nog tequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ja sorry!
Ben om half 7 begonnen!
Dan mag ik ook vroeg weg![]()
Niet als je om 3 uur op het strand kan zittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Half 7? Wat zijn dat voor belachelijke tijden? Dan hoor je nog te![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet als je om 3 uur op het strand kan zitten![]()
Kmoet werken iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry
Je mag mee maar ik denk dat je moet werken
Wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kmoet werken idd
(of althans, doen alsof)![]()
Customer service + sales support manager bij groot internationaal bedrijfquote:
Bevalt het?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Customer service + sales support manager bij groot internationaal bedrijf
Yep, ckers!quote:
Doe jij s niet zo flauw zegquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:46 schreef PieterCK het volgende:
* PieterCK zal het stelletje in wording niet meer storen
kom jullie vast wel weer op een topic ergens tegen en zeg maar niks meer zal niet meer hier komen kijken (K)
Geil.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Customer service + sales support manager bij groot internationaal bedrijf
Dat is t zekerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:49 schreef PhaE het volgende:
[..]
Geil.
( om maar even ontopic te blijven)
Waarom?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:46 schreef PieterCK het volgende:
* PieterCK zal het stelletje in wording niet meer storen
kom jullie vast wel weer op een topic ergens tegen en zeg maar niks meer zal niet meer hier komen kijken (K)
Ik weet niet wat passend is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yep, ckers!![]()
Doe t nog niet zo lang, maar lijkt wel een passende functie![]()
Werk er ruim een maand nuquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat passend is.
Als het maar bevalt.
Hoe lang werk je er?
eerste baan? Leeftijd?
Bijna met pensioenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Werk er ruim een maand nu
Niet m'n 1e baan nee, CV is al vrij vol![]()
Hahahha, I wishquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bijna met pensioen![]()
Ook lekker hele dagen niks doen.
ach ja als het bevalt zal je het hier wel even uitzingen toch?
Vertel!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hahahha, I wish![]()
Nee, gewoon veel pech gehad helaas![]()
Absoluut!
Neuh, krijg gewoon nooit ergens een vast contract, dus veel aan t jobhoppen.quote:
Ik dacht zware ontslag procedures vanwege overmatig msn gebruik!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh, krijg gewoon nooit ergens een vast contract, dus veel aan t jobhoppen.
Wat voor sappige details wil je?
Oh, ik dacht sappige werkincidentenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik dacht zware ontslag procedures vanwege overmatig msn gebruik!![]()
Jobhoppen leer je wel kennen wat je leuk lijkt
Zo iets!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oh, ik dacht sappige werkincidenten![]()
Hmmm, heb je die dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oh, ik dacht sappige werkincidenten![]()
Jawel hoor..quote:
Vertelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jawel hoor..
Heb hele stoute dingen gedaan bij m'n vorige werkgever![]()
Oeh.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jawel hoor..
Heb hele stoute dingen gedaan bij m'n vorige werkgever![]()
Daar blijf ik niet langer voor werkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:12 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oeh.
* PhaE denkt dattie vandaag nog even wat langer blijft werken..
Wordt interessant hiero
Ben regelmatig met een collega de toiletten ingedoken voor wat vunzigheidquote:
Ah daar komt de titel van het topic vandaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben regelmatig met een collega de toiletten ingedoken voor wat vunzigheid![]()
Juist, alleen zijn we de laatste paar dagen wat afgedwaald...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah daar komt de titel van het topic vandaan
* PhaE wacht op de details...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben regelmatig met een collega de toiletten ingedoken voor wat vunzigheid![]()
En zie je je ex collega nog?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist, alleen zijn we de laatste paar dagen wat afgedwaald...
Gewoon, elkaar beetje opgeilen via de mail en dan de toiletten in voor een vluggertjequote:
Euhm... was niet echt liefde hoor...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En zie je je ex collega nog?
Of na de baan de liefde ook over?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gewoon, elkaar beetje opgeilen via de mail en dan de toiletten in voor een vluggertje![]()
Preciesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:36 schreef PhaE het volgende:
[..]
Prima onderbreking van de werksfeer
Nooit opmerkingen gehad over de blosjes op je wangen als je terug kwam?
Whehehe..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies![]()
Nope, zorgde er altijd voor dat ze niks aan me konden zien en m'n rode oortjes zaten gelukkig verstopt onder m'n lange lokken![]()
Af en toe is goed, bij ons werd t alleen bijna een dagelijkse bezigheidquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:40 schreef PhaE het volgende:
[..]
Whehehe..
Lijkt me ook wel wat af en toe
Alleen tja, werk in de IT, en de meeste vrouwen bij mijn bedrijf hebben snorren![]()
Hmmm tja, denk dat het bij mij ook zo zou zijn hoor..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Af en toe is goed, bij ons werd t alleen bijna een dagelijkse bezigheid![]()
Dat is t idd, t wordt een soort gewoonte..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:05 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmmm tja, denk dat het bij mij ook zo zou zijn hoor..
Als je weet dat de mogelijkheid er is om op je werk even flink van bil te kunnen gaan, natuurlijk doe je dat dan![]()
Och, fout...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is t idd, t wordt een soort gewoonte..
Fout he?![]()
We zijn niet in een sleur terecht gekomen hoor, t bleef spannendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:08 schreef PhaE het volgende:
[..]
Och, fout...
Ik denk niet dat ik er een probleem mee zou hebben
Maar zo gauw het zelfs dan een sleur wordt, tja, dan is het niet goed nee
En zolang je allebei voor de rest geen gevoelens erbij hebt, behalve dan de geilheid, is het toch prima?
Ai, ok, dan is het minder ja..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
We zijn niet in een sleur terecht gekomen hoor, t bleef spannend![]()
Precies, maar daar ging t dus wel fout..![]()
Heb ik ook afgekaptquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ai, ok, dan is het minder ja..
Meteen afkappen dan lijkt me!
Maar ja, als je nog steeds bij elkaar werkt, wordt dat alweer een stuk moeilijker.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb ik ook afgekapt
en ik werk inmiddels bij een andere werkgever, dus probleem is weg![]()
Okay, have funquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:17 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik ga zo trouwens lekker ervandoor, denk dat ik maar even de stad inga,![]()
Tsja eerder beginnen met werken had je met de jongens mee gekunt sexen eehm zonnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Okay, have fun
* is nu helemaal alleen in dit topic![]()
Heb jij t gesprek een beetje gevolgd? Was niet echt sprake van of wel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tsja eerder beginnen met werken had je met de jongens mee gekunt sexen eehm zonnen
Quote:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb jij t gesprek een beetje gevolgd? Was niet echt sprake van of wel?
Anyway, kga echt niet zomaar met de 1e de beste vent mee, waar dan ook naartoe!!![]()
Sjongejongejonge moet ik je dit nou gaan uitleggen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Quote:
Godlike02 - dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:36
Nee, nee, ok ik blijf
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
* jaloers
Sorry
Je mag mee maar ik denk dat je moet werken
Unquote.
What else should I say??
Jou vraag was of het er stond, nou het stond er dus..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sjongejongejonge moet ik je dit nou gaan uitleggen?
Ik was jaloers dat ie uberhaupt buiten kon zijn nu, want zit smachtend achter de ramen naar buiten te kijken.
Zijn reply is aardig bedoeld maar uiteraard niet serieus![]()
Er zat behoorlijk wat meer achter, maar je hebt lekker snel je oordeel klaar. Beetje jammer hoor..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Als ik van een meisje zulke mails zou ontvangen zou het ook meteen Fw zijn naar haar baas met mijn baas en haar in de CC....
Waarom, t is toch ongewenste intimiteiten/ onzedelijke mailtjes......quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zat behoorlijk wat meer achter, maar je hebt lekker snel je oordeel klaar. Beetje jammer hoor..
Het was van beide kanten niet ongewenst, maar er ging wel ongeveer een half jaar aan normaal contact en mailverkeer aan vooraf voordat t zo ver ging.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:53 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Waarom, t is toch ongewenste intimiteiten/ onzedelijke mailtjes......
Een fout maken is niet erg is menselijk, maar je fouten toegeven en deze zo snel mogelijk corrigeren maakt je m.i. een eerlijk mens van..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was van beide kanten niet ongewenst, maar er ging wel ongeveer een half jaar aan normaal contact en mailverkeer aan vooraf voordat t zo ver ging.
En hier heb je dan de discussie over geilheid wat je vrijdag graag wilde:
Ja, er zijn mensen die toegeven aan lustgevoelens en geilheid, ook al weten ze dat het in sommige situaties echt heel erg fout is. Dat maakt ons mensen menselijk, niet?
Precies en die stap van de fout toegeven kan ff duren..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:59 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Een fout maken is niet erg is menselijk, maar je fouten toegeven en deze zo snel mogelijk corrigeren maakt je m.i. een eerlijk mens van..
Daarbij moet je zakelijk en prive gescheiden houden vind ik
Maar ik zal ook nooit zeggen dat fouten maken niet mag of onwenselijk is hoor
Kom fout toegeven kun je al doen zodra je op Sent/ Verzenden hebt gedrukt..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies en die stap van de fout toegeven kan ff duren..
Ben het helemaal met je eens met zakelijk en prive gescheiden houden, maar is toch vaak moeilijk aangezien je je collega's 8 uur per dag ziet en ze dus ook persoonlijke zaken verteld.
Das makkelijk gezegd als je zoiets nooit hebt meegemaakt, je hebt t idee dat t allemaal wel meevalt en dat je toch niet gepakt wordt (wat overigens ook niet is gebeurd).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kom fout toegeven kun je al doen zodra je op Sent/ Verzenden hebt gedrukt..
Je weet meteen al dat het niet kan en niet mag op straffe van ontslag..
Er zit daarnaast een verschil tussen vertellen en actie ondernemen/ uitvoeren m.i. hoor..
Mijn collega's weten wel iets van mijn priveleven maar dat is gewoon net genoeg 95% hebben zij geen idee van en zullen zij ook nooit achterkomen..
Ik heb gelukkig hele goede vrienden (ben ik dit jaar weer achter gekomen) waar ik terecht kan als er wat is en natuurlijk ouders.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Das makkelijk gezegd als je zoiets nooit hebt meegemaakt, je hebt t idee dat t allemaal wel meevalt en dat je toch niet gepakt wordt (wat overigens ook niet is gebeurd).
En de stap van mail naar actie is ook niet zo'n grote hoor, zeker niet na de 1e keer.
Daar verschillen we duidelijk in, ik vind t prettig om ook bij m'n collega's terecht te kunnen voor bepaalde zaken, misschien ook wel omdat ik thuis niet direct aanspraak heb. Natuurlijk niet te prive zaken, maar wel wat me bezig houdt.
Ik heb ook goede vrienden, maar die zie ik niet elke dag. Ouders zijn voor dit soort onderwerpen niet aanspreekbaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig hele goede vrienden (ben ik dit jaar weer achter gekomen) waar ik terecht kan als er wat is en natuurlijk ouders.....
Maar blijf het 'fout' vinden van je actie maar goed het is jou baan die het je dan kost en niet de mijne dat scheelt..
Ga naar huis toe en kijk morgen wel toe, dan kun je ten minste niet 'ontsporen' van het onderwerp af net zoals met mij de gehele tijd
Ik ben bloed serieusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sjongejongejonge moet ik je dit nou gaan uitleggen?
Ik was jaloers dat ie uberhaupt buiten kon zijn nu, want zit smachtend achter de ramen naar buiten te kijken.
Zijn reply is aardig bedoeld maar uiteraard niet serieus![]()
Hahahahha, in dat geval: ik ga mee!!!!!!quote:
Beetje laat met bijna 5 uurquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hahahahha, in dat geval: ik ga mee!!!!!!![]()
* checkt ff Godlike's fotoboekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beetje laat met bijna 5 uur![]()
En voor hetzelfde geld woon je aan de andere kant van het land![]()
Dan zit je geen eens in de buurt van het strandquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
* checkt ff Godlike's fotoboek
Klopt, ik woon in Zwolle![]()
Dat is niet grappigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan zit je geen eens in de buurt van het strand![]()
* Godlike02 checkt zn eigen fotoboekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
* checkt ff Godlike's fotoboek
Klopt, ik woon in Zwolle![]()
Nope, ik werk in Amersfoort (en niet bij een bank)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had je uitgenodigd![]()
Je werkt toch niet bij de abn amro in zwolle?![]()
Oh das al weer vlakbijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, ik werk in Amersfoort (en niet bij een bank)
Kloptquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh das al weer vlakbij![]()
Dat vroeg ik me even af want daar doe ik ook af en toe zaken mee
Ik klets lekker met jou!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maaruh, moet jij niet lekker buiten zijn nu?![]()
Tuurlijk niet erg! Vond alleen dat je wel optimaal gebruik moet maken van dat kleine beetje zon wat ons hier gegund wordtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik klets lekker met jou!
Erg?
En dat terwijl je geen eens een fobo hebt![]()
Psssst een laptop kan ook buiten
Foto Boekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk niet erg! Vond alleen dat je wel optimaal gebruik moet maken van dat kleine beetje zon wat ons hier gegund wordt![]()
fobo??
oh okay, newbie...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Foto Boek
Ach ja zon, heerlijk m aar als ik er al niet vanaf in de ochtend in lig dan weinig genieten
Te onrustig voor. loop nu af en toe in en uit de zon
Weer even zitten en weer even terug zo doe ik dat maar even
Haha, het is wel 'technisch weer' ja... Doe je best en have fun!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:39 schreef Enil het volgende:
Ik heb zin om m'n vriendin vanavond eens flink te verwennen, d'r helemaal gek te maken en d'r compleet plat te teasen, en het uiteindelijk heerlijk af te maken...
Jummie!
Hey Pieter, je bent er toch weerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:20 schreef PieterCK het volgende:
-knip-
Je hebt wel gelijk, maar hele weekend al volgepland met andere dingen,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:24 schreef Godlike02 het volgende:
Geen tijd voor strand?
Tijd voor maken
Leuke dingen hoop ik voor jequote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar hele weekend al volgepland met andere dingen,
kzit erover te denken om vrijdag vrij te nemen, weekend is gewoon te kort![]()
Ckers, maar ook minder leuke dingen..quote:
Kan je wel spannende avonturen daar hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ckers, maar ook minder leuke dingen..
kmoet wat aan m'n voortuin gaan doen, is inmiddels een rimboe van heb ik jou daar en als ik ergens een hekel aan heb is t wel tuinieren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |