Rust nemen ben ik nooit zo goed in...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:59 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kijk er moet idd een stijgende lijn inzitten....
en nu gewoon ff rust nemen en tijd voor jezelf
Tijd voor jezelf, leven op rijtje te krijgen etc etc..quote:Op maandag 29 augustus 2005 17:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Rust nemen ben ik nooit zo goed in...![]()
Leven heb ik wel op een rijtje hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tijd voor jezelf, leven op rijtje te krijgen etc etc..
mogguh missquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Leven heb ik wel op een rijtje hoor
en tijd voor mezelf neem ik genoeg![]()
Hey goodmorning Pieterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
mogguh miss
Heb je je tv nog opgemeten gisteravond haha
Hhhm keequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey goodmorning Pieter![]()
Hahaha, nee, heb niks opgemeten
Prima geslapenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm keeblijft dat ook een verrassing
Jij nog goed geslapen vannacht
Jah ging wel, bij mijn oude baas een biertje op van 10% die hakte er lekker in..quote:
Je bent al een beetje in vakantie modus, begrijp ik?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:34 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jah ging wel, bij mijn oude baas een biertje op van 10% die hakte er lekker in..
later nog 1 op van gewoon 5% dus dat ging beter..
en nog 2 dagen werken
Duh tuurlijk ff 3,5 weken niet naar kantoor toequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent al een beetje in vakantie modus, begrijp ik?![]()
Jajaja nou weet ik t welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Duh tuurlijk ff 3,5 weken niet naar kantoor toe
Want wanneer heb jij weer vakantie??
Ik ben met Sint-Maarten niet thuisquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jajaja nou weet ik t wel
Euhm.. ergens volgend jaar pas weer![]()
Goh, leuk voor jequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:43 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ben met Sint-Maarten niet thuisdan ben ik alweer een lang weekeinde weg (mini-vakantie
)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah heel goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goh, leuk voor je![]()
* krijgt de indruk dat PieterCK haar jaloers probeert te maken
Ik ben altijd liefquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah heel goed
maar je bent wel lief hoor![]()
Hhhhm nou met zwaarden erbij, ik weet het niet zo.quote:
Ik ben altijd lief voor mezelf bedoel ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhhm nou met zwaarden erbij, ik weet het niet zo.
Hoest met je kitten heeft die nog lekker geslapen?
Ooow je denkt heel *kuch* sociaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief voor mezelf bedoel ik![]()
Die slaapt altijd goed, maar niet zo lang
Vind dat ik nog best lief tegen je ben, kan namelijk een enorme bitch zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ooow je denkt heel *kuch* sociaal
hopelijk ben je ook wel lief tegen mij dan![]()
Hhm okayquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vind dat ik nog best lief tegen je ben, kan namelijk een enorme bitch zijn![]()
Nog wel ja..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:32 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhm okay![]()
vind jou ook lief..
Zo net gebak op
We hebben nog gebak overquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nog wel ja..![]()
Heb ook wel zin in iets lekkers![]()
Nee, kom maar brengen naar Amersfoortquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:40 schreef PieterCK het volgende:
[..]
We hebben nog gebak overen ik moet er 3 op eten omdat mijn directe collega's er niet zijn..
Kom maar halen in Amsterdam
En wil naar buiten met dit mooie weer
haha oow dat is ff de A1 afrijdenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, kom maar brengen naar Amersfoort![]()
Me too![]()
Yep, ben redelijk in de buurt vandaagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha oow dat is ff de A1 afrijden
*PieterCK checked de ANWB site of er file staat
tot hoelaat moet jj vandaag
uurtje vroegerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yep, ben redelijk in de buurt vandaag![]()
Tot 17.30 ongeveer, jij?
Waarschijnlijk begin jij ook wel wat eerder dan ik, ben niet zo'n ochtendmensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:07 schreef PieterCK het volgende:
[..]
uurtje vroeger
moet nog ff afspraak voor mijn auto gaan maken en langs de prenatal een geboortebeertje gaan regelen
Nope ben oom geworden..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarschijnlijk begin jij ook wel wat eerder dan ik, ben niet zo'n ochtendmens![]()
Je wordt binnenkort vader?
Okay, congrats!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:16 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nope ben oom geworden..
hhm rium 3,5 jaar single en dan pa worden knap haha..
Ik begin meestal rond 8 uur in den ochtend
HHhhhm nog nooit aan one-night stands gedaan eigenlijk.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Okay, congrats!
Single zijn hoeft niet te betekenen dat je geen sex hebt, toch?
Ik een uurtje later dus![]()
Wacht ff, jij hebt gedurende je 3,5 jaar singleschap helemaal geen sex gehad?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
HHhhhm nog nooit aan one-night stands gedaan eigenlijk.....
vandaar, maar heb ook niet het woord sex nog neergezet toch???
Sjow, ik begrijp dat jij was geslaagd voor je nederlands begrijpend lezen op school....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wacht ff, jij hebt gedurende je 3,5 jaar singleschap helemaal geen sex gehad?
Flauwquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Sjow, ik begrijp dat jij was geslaagd voor je nederlands begrijpend lezen op school....
Ga jij vanavond nog veel doen?
Na sporten wel eerst douchen he anders morgen spierpijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
FlauwKomt gewoon je gewoon niet vaak tegen bij een man van jouw leeftijd..
Sporten en daarna waarschijnlijk bankhangen![]()
Ben een geoefend sporter, dus niks geen spierpijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Na sporten wel eerst douchen he anders morgen spierpijn![]()
hhhm kee ik vind het altijd wel ff lekker erna douchen, warme benen dan lange broek aan en rustig laten afkoelen....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben een geoefend sporter, dus niks geen spierpijn![]()
Duhhh, douchen doe ik ook wel hoor, ga niet zitten stinken op de bankquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhhm kee ik vind het altijd wel ff lekker erna douchen, warme benen dan lange broek aan en rustig laten afkoelen....
weet alleen niet of er veel op tv is vanvaond
Jup true daarom kijk ik heel weinig teevee nog maar..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Duhhh, douchen doe ik ook wel hoor, ga niet zitten stinken op de bank![]()
Ik kijk zowiezo weinig tv, steeds meer zenders en steeds meer bagger![]()
Preciesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jup true daarom kijk ik heel weinig teevee nog maar..
Liever een deeveedeetje
Dit prive topic?? neeh iedereen mag en kan meedoenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies![]()
BTW: dit is echt een privé topic aan t worden, of niet?
Alleen t boeit verder gewoon helemaal niemand hahahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:52 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dit prive topic?? neeh iedereen mag en kan meedoen
maar ik weet nog zo weinig over je
Vroeg laatst om leeftijd en fotoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alleen t boeit verder gewoon helemaal niemand hahaha
Je bent volledig vrij om me van alles te vragen hoor![]()
Die ga ik zowiezo niet posten op fokquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:58 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vroeg laatst om leeftijd en foto
Waar post je dat wel danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die ga ik zowiezo niet posten op fok
Try again![]()
Nergens openbaar, ben op MSN nog wel s over te halenquote:
*PieterCK checked profiel en ziet een msn adres staan..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nergens openbaar, ben op MSN nog wel s over te halen![]()
Dan kunnen ze beter voor een prive-chatbox gaan...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:17 schreef Godlike02 het volgende:
Wel leuk zo een twee gesprek!
Kut ik ben nummer 3![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |